۱۳۹۹ آذر ۵, چهارشنبه

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

 

پاور بانک یوسمز PB11 Mini

ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، لپ تاپ، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و...
تعداد پورت: دو پورت خروخی USB، یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

پاوربانک PB11 Mini یکی از محصولات دو منظوره برند یوسمز است که کاربرد بالایی برای کاربران گوشی های موبایل دارد. این دستگاه در واقع هم به عنوان پاور بانک و هم به عنوان شارژر قابل استفاده است و می توان علاوه بر موبایل، از آن برای شارژ دیگر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، لپ تاپ، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین و... استفاده کرد. پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر دارای ابعاد فوق العاده کوچکی نیز هست و به آسانی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود به مکان های مختلف حمل کنید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

  • قابل استفاده به عنوان پاوربانک و شارژر

شارژر همراه یوسمز PB11 Mini به یک دو شاخه تاشوی متصل به بدنه مجهز است و شما می توانید آن را به صورت مستقیم به پریز برق متصل کنید. در این حالت این کالا به عنوان شارژر قابل استفاده است و شما می توانید دستگاه مورد نظر خود را با برق شهری شارژ کنید. ولتاژ ورودی پاور بانک گوشی موبایل یوسمز PB11 Mini در هنگام استفاده در قالب شارژر برابر با 100 تا 240 ولت و شدت جریان آن 0.3 آمپر خواهد بود. همچنین با اتصال این پاوربانک به پریز برق، باتری آن نیز به صورت هم زمان شارژ می شود.

قابل استفاده به عنوان پاوربانک و شارژر

پاور بانک تبلت یوسمز PB11 Mini دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C است. بنابراین شما می توانید از آن برای شارژ هم زمان سه دستگاه مختلف در هنگام اتصال به پریز برق استفاده کنید. توجه داشته باشید که در مواقعی که این پاوربانک به پریز متصل نیست، پورت USB-C آن به عنوان پورت ورودی و برای شارژ باتری پاوربانک با شدت جریان 2 آمپر قابل استفاده است.

در رابطه با شدت جریان پورت های پاور بانک 3 پورت یوسمز مدل Usams PB11 Mini نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این دستگاه در هنگام استفاده به عنوان شارژر و پاوربانک دارای شدت جریان های متفاوتی است. به این صورت که شدت جریان پورت های USB آن در هنگام اتصال دستگاه به پریز برق برابر با 2.2 آمپر و در هنگام استفاده از آن به عنوان پاوربانک برابر با 2.4 آمپر می باشد. همچنین شدت جریان خروجی پورت USB-C نیز برابر با 2.2 آمپر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت شارژدهی عالی پاوربانک تایپ سی یوسمز PB11 Mini در هر دو حالت شارژر و پاوربانک اطمینان کامل داشت.

مشخصات و امکانات شارژر همراه یوسمز PB11 Mini

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

  • کوچک و سبک، قابل استفاده در تمام طول روز!

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر را می توان یکی از کوچک ترین پاوربانک های موجود در بازار دانست. این دستگاه در ابعاد 72 * 63 * 35 میلی متر و وزن 190 گرم عرضه شده و شما می توانید آن را با قرار دادن در جیب لباس یا کیف، با خود حمل کنید. بنابراین پاور بانک جیبی یوسمز PB11 Mini در تمام طول روز و در هر مکانی که حضور دارید، دردسترس شما خواهد بود و خیالتان را بابت تمام نشدن شارژ گوشی تان راحت می کند! همچنین این پاوربانک برای استفاده در سفر نیز گزینه قابل اعتمادی است.

کوچک و سبک، قابل استفاده در تمام طول روز!

  • دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، مناسب مصارف روزمره

باتری به کار رفته در پاوربانک گوشی یوسمز PB11 Mini از نوع لیتیوم پلیمری است که از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد. این میزان ظرفیت برای یک تا دو بار شارژ کردن یک گوشی موبایل کفایت می کند که برای مصارف روزمره و معمولی مناسب به نظر می رسد. البته با توجه به مجهز بودن پاور بانک PB11 Mini یوسمز به دوشاخه تاشو، در صورت اتصال آن به پریز برق شارژ باتری پاوربانک مصرف نمی شود.

پاور بانک 5 هزار یوسمز PB11 Mini کیفیت شارژدهی بسیار مناسبی را نیز برای شما به ارمغان می آورد و از دستگاه های متصل به آن در برابر بروز اختلالاتی مانند ولتاژ بیش از حد، شارژ بیش از حد، تخلیه باتری، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. همچنین در این شارژر همراه از چیپ هوشمند بهره برده شده که باعث می شود تا در هنگام تکمیل شدن شارژ دستگاه متصل به پاوربانک، روند شارژدهی به صورت خودکار متوقف شود. این ویژگی که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل یوسمز PB11 Mini نیز مؤثر بوده، مانع از وارد آمدن فشار به باتری دستگاه های متصل به پاوربانک می شود.

دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، مناسب مصارف روزمره

جمع بندی

با خرید پاور بانک یوسمز مدل PB11 Mini هم از یک پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعتی و هم از یک شارژر سه پورتی بهره مند خواهید شد! این دستگاه دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی/ خروجی USB Type C است و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را به ارمغان می آورد. وزن سبک، ابعاد فوق العاده کوچک، کیفیت ساخت مطلوب، مجهز بودن به چیپ هوشمند و سازگاری با انواع گوشی موبایل و تبلت از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید پاور بانک یوسمز PB11 Mini را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پاوربانک یوسمز Usams PB11 Mini با ظرفیت 5000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر