۱۳۹۹ شهریور ۲۹, شنبه

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

 

پرینتر اپسون ET-4700

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 10 برگ در دقیقه، رنگی: 5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 5760*1440 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700

اگر به دنبال چاپ با بالاترین کیفیت و کمترین میزان هزینه هستید، پرینتر اپسون ET-4700 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود! این چاپگر که از نوع جوهرافشان است، برای عملکرد نیازی به کارتریج ندارد و تنها کافیست جوهرهای سازگار با آن را در چهار مخزن تعبیه شده در پرینتر بریزید! بنابراین با خرید پرینتر جوهر افشان اپسون ET-4700 از صرف هزینه های سنگین برای خرید کارتریج بی نیاز خواهید شد! همچنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان به وای فای نیز مجهز است و در کنار پرینت، قابلیت های کپی، اسکن و فکس را نیز برای شما فراهم می آورد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس و با سیم به طور هم زمان

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 یکی از پرینترهای وایرلس موجود در بازار است و به وای فای مجهز می باشد. بنابراین در سریع ترین زمان ممکن می توانید موبایل و تبلت خود را به صورت بدون سیم به این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی متصل کرد و عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی آنها را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید. ضمن اینکه چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700 از اتصال از طریق کابل به کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند و به یک پورت USB برای این منظور مجهز شده است. لازم به ذکر است که بر روی بدنه این پرینتر پورت اترنت نیز تعبیه شده که امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی را فراهم می آورد. در این حالت امکان دسترسی به پرینتر رنگی مخزن دار اپسون ET-4700 از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان ایجاد می شود.

  • بالاترین کیفیت در چاپ جوهرافشان را تجربه کنید!

با توجه به اینکه پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700 با رزولوشن حداکثر 5760*1440 dpi عرضه شده، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان کامل داشت! این پرینتر چند کاره تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید را با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می کند و رنگ هایی طبیعی و زنده را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رنگی جوهر افشان اپسون ET-4700 می توان کیفیت چاپ آن را ایده آل ارزیابی کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700

  • سرعت چاپ مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر جوهر افشان خانگی اپسون ET-4700 از قابلیت چاپ یک رو با سرعت 10 برگ در دقیقه در هنگام چاپ سیاه و سفید و سرعت 5 برگ در دقیقه در هنگام چاپ رنگی برخوردار است. این پرینتر جوهر افشان برای مصارف روزمره و چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و از این جهت می توان سرعت چاپ آن را مناسب دانست. اما نباید بر روی پرینتر جوهر افشان وایرلس اپسون ET-4700 برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر اپسون ET-4700 توانایی انجام حداکثر 5000 چاپ در ماه را دارد؛ اما از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه، از آن برای 800 چاپ در طول ماه استفاده شود.

  • کارایی مناسب در تهیه کپی از اسناد

شما می توانید از پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Epson ET-4700 برای تهیه کپی یک رو از اسناد نیز بهره ببرید. این دستگاه پرینتر جوهرافشان دارای سرعت کپی سیاه و سفید 7.7 برگ در دقیقه و سرعت کپی رنگی 3.8 برگ در دقیقه است و از قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، کپی کارت شناسایی، تنظیم شدت رنگ، میزان کنتراست و کیفیت متون و... در این زمینه بهره می برد. لازم به ذکر است که رزولوشن کپی پرینتر رومیزی اپسون ET-4700 در هنگام کپی به صورت تخت برابر با 300*600 dpi و در هنگام کپی از ADF برابر با 300*300 dpi خواهد بود.

کارایی مناسب در تهیه کپی از اسناد

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-4700

  • مجهز به چهار مخزن جوهر، عملکرد بدون نیاز به کارتریج

همان طور که اشاره شد پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EcoTank ET-4700 دارای عملکرد مستقل از کارتریج است و به چهار مخزن جوهر مجهز شده است. شما می توانید از جوهرهای مشکی، آبی، قرمز و زرد مدل Epson 522 در این پرینتر بهره ببرید. بطری های جوهر مشکی و رنگی این مدل دارای ظرفیت 65 میلی لیتر هستند و بطری مشکی آن برای چاپ 4500 برگ و بطری های رنگی آن برای چاپ 7500 برگ قابل استفاده می باشند. بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتر نسبت به خرید کارتریج، این جوهرها را تهیه کرده و از ظرفیت و کیفیتی مشابه با استفاده از کارتریج بهره مند شوید! برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع جوهر و پرینتر جوهر افشان اپسون با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • توانایی چاپ بر روی کاغذ معمولی و کاغذ مخصوص عکس

سینی ورودی چاپگر خانگی اپسون ET-4700 ظرفیت قرارگیری 100 برگ را دارد. شما می توانید متناسب با نیازتان از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذ مخصوص چاپ عکس در ابعاد 4*6، 5*7 و 8*10 اینچ و انواع کاغذهای اپسون شامل کاغذهای مات یک رو و دورو، کاغذهای سفید شفاف و کاغذهای براق در این پرینتر استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-4700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

  • دارای اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار)

در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 از یک اسکنر تخت و متصل به ADF با ظرفیت 30 برگ استفاده شده که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال 1200 dpi و رزولوشن سخت افزاری 1200*2400 dpi است و کیفیتی عالی در اسکن را ارائه می دهد. همچنین امکان ارتقای رزولوشن اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره اپسون ET-4700 با استفاده از قابلیت TWIAN به 9600 dpi نیز وجود دارد.

  • مناسب برای ارسال و دریافت فکس

پرینتر رنگی جوهر افشان اپسون 4700 یک دستگاه چهارکاره است و از قابلیت فکس هم بهره می برد. مودم فکس به کار رفته در این دستگاه پرینتر جوهرافشان دارای سرعت 33.6 kbps است و توانایی ارسال فکس در عرض 3 ثانیه برای هر برگ را داراست. همچنین این پرینتر دارای قابلیت هایی مانند حافظه 100 برگی، شماره گیری سریع (حداکثر 100 شماره)، فکس به ایمیل و فکس به فولدر نیز هست.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر جوهر افشان اپسون مدل ET-4700 دارای یک صفحه نمایش 1.44 اینچی رنگی و دکمه های کنترلی است که از طریق آنها می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی دستگاه اعمال کنید.

مناسب برای ارسال و دریافت فکس

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و کیفیتی چاپی عالی با کمترین میزان هزینه را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر برای عملکرد نیازی به استفاده از کارتریج ندارد و تنها کافیست تا جوهرهای سازگار با آن را با قیمتی بسیار کمتر تهیه کنید. مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از شبکه های کابلی، توانایی چاپ بر روی کاغذ مخصوص عکس و ارائه قابلیت های اسکن، کپی و فکس از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پرینتر چاپ عکس اپسون ET-4700 در میان کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر جوهر افشان اپسون ET-4700 را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر جوهرافشان مورد نظرشان کمک کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر