۱۳۹۹ شهریور ۱۳, پنجشنبه

ماشین حساب کاسیو Casio LC-1000TV

ماشین حساب کاسیو LC-1000TV

تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو LC-1000TV

ماشین حساب مدل LC-1000TV یکی از مدل های جیبی برند معتبر کاسیو است که علاوه بر انجام محاسبات روزمره و پایه ای، می توان از آن برای محاسبه مالیات و حاشیه سود نیز استفاده کرد. این ماشین حساب که یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات فروشگاهی است از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار می باشد و برای مدتی طولانی برای شما قابل استفاده خواهد بود. ماشین حساب کاسیو Casio LC-1000TV برای استفاده در منازل، مغازه ها، فروشگاه های کوچک و محیط هایی از این دست کارایی دارد و امکان انجام محاسبه در هر لحظه از طول روز را فراهم می آورد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو LC-1000TV

  • یک ماشین حساب جیبی خوش ساخت!

با توجه به اینکه ماشین حساب کاسیو LC-1000TV در ابعاد 118.5 * 70 * 7.5 میلی متر و وزن فقط 50 گرم عرضه شده، به آسانی می توانید آن را در جیب لباستان بگذارید و آن را به مکان های مختلف حمل کنید! بر روی صفحه جلویی این ماشین حساب از روکشی فلزی استفاده شده است. به همین دلیل این محصول در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه، رها شدن از دست و برخورد با زمین از ارتفاع کم و فشار مقاومت قابل قبولی دارد.

کلیدهای ماشین حساب ساده کاسیو مدل Casio LC-1000TV نیز از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و از ابعاد مناسبی در مقایسه با ابعاد کلی ماشین حساب بهره می برند. بنابراین در هنگام وارد کردن ارقام با آنها کمتر دچار خطا می شوید. در مجموع با توجه به قیمت ماشین حساب ساده کوچک کاسیو LC-1000TV می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل دانست.

یک ماشین حساب جیبی خوش ساخت!

ماشين حساب کاسیو Casio LC-1000TV

  • مجهز به دکمه های TAX+، TAX- و % برای انجام محاسبات مالیاتی و فروشگاهی

شما می توانید مقداری را تحت عنوان «مالیات» در ماشین حساب کاسیو Casio LC-1000TV ذخیره کرده و با استفاده از دکمه های TAX+ و TAX- از آن در محاسبات فروشگاهی خود بهره ببرید. این دکمه ها امکان محاسبه قیمت خرید و فروش اجناس با احتساب و بدون احتساب مالیات را فراهم می آورند. همچنین امکان محاسبه میزان حاشیه سود و دسترسی سریع به قیمت ها، تخفیف ها و موارد دیگر از طریق دکمه % وجود دارد. از این جهت ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل LC-1000TV برای انجام محاسبات فروشگاهی گزینه قابل اعتمادی است.

مجهز به دکمه های TAX+، TAX- و % برای انجام محاسبات مالیاتی و فروشگاهی

  • دارای سه دکمه حافظه

از دیگر امکانات ماشین حساب فاکتور زن کاسیو LC-1000TV می توان به مجهز بودن آن به سه دکمه حافظه MRC، M- و M+ اشاره کرد. با استفاده از این دکمه ها قادر خواهید بود تا اعداد مختلف و نتیجه محاسبه انجام شده را در حافظه دستگاه ذخیره کرده و از آنها در محاسبات بعدی بهره ببرید. این دکمه ها نقش مهمی در سریع تر انجام شدن محاسبه دارند و پیشنهاد می کنیم تا استفاده از آنها را حتماً در دستور کار خود قرار دهید!

انجام محاسبات پایه ای ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، کار با اعداد اعشاری و تغییر علامت از مثبت به منفی و بالعکس (با دکمه +/-) سایر مشخصات ماشین حساب ساده جیبی کاسیو LC-1000TV را تشکیل می دهند.

دارای سه دکمه حافظه

جمع بندی

اگر قصد خرید ماشین حساب جیبی دارید و در جستجوی محصولی خوش ساخت با قابلیت محاسبات مالیاتی و فروشگاهی را دارید، ماشین حساب کاسیو Casio LC-1000TV انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این ماشین حساب دارای صفحه نمایش 10 رقمی است و به خوبی از عهده محاسبات روزمره برمی آید.

چنانچه قصد خرید ماشین حساب ساده جیبی کاسیو مدل LC-1000TV را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

ماشین حساب کاسیو Casio LC-1000TV

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر