۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623

 

پرینتر اچ پی DeskJet 2623

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 7.5 برگ در دقیقه، رنگی: 5.5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 2623

از سری پرینترهای جوهرافشان شرکت اچ پی باید به پرینتر سه کاره مدل HP 2623 اشاره کنیم که برای مصارف خانگی عرضه شده و قابلیت های پرینت سیاه و سفید و رنگیِ یک رو، کپی و اسکن را به صورت یکجا در اختیار شما می گذارد. این دستگاه پرینتر جوهر افشان به وای فای مجهز بوده و از اتصال وایرلس به گوشی های هوشمند و تبلت پشتیبانی می کند. همچنین پرینتر اچ پی HP 2623 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس را دارد و کیفیتی عالی در چاپ عکس ها و تصاویر رنگی را برای شما به ارمغان می آورد. پس اگر قصد خرید پرینتر جوهرافشان برای مصارف خانگی دارید، پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623 نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 2623

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی DeskJet 2623

  • عکس ها و تصاویر خود را به صورت مستقیم از روی گوشی چاپ کنید!

یکی از کاربردی ترین مشخصات چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی مدل DeskJet 2623 مجهز بودن آن به وای فای است که اتصال موبایل و تبلت به پرینتر را بسیار آسان می کند! بنابراین دیگر نیازی به انتقال عکس ها و تصاویر خود از موبایل به کامپیوتر ندارید و می توانید آنها را به طور مستقیم از روی موبایل با این پرینتر چاپ کنید! همچنین پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی 2623 امکان چاپ عکس های شبکه های اجتماعی، تصاویر دلخواه شما از سایت های اینترنتی و عکس های ثبت شده با دوربین موبایل و تبلت را به شکلی کاملاً سریع فراهم می آورد! این پرینتر چاپ عکس از اتصال کابلی به کامپیوتر هم پشتیبانی می کند و برای این منظور به یک پورت USB 2.0 مجهز شده است.

پرینتر سه کاره اچ پی 2623 با سرویس Apple AirPrint هم سازگار است. شما می توانید با ثبت پرینتر خود در این سرویس فایل های خود را از راه دور از طریق دستگاه های اپل به این پرینتر ارسال کرده و فرمان چاپ آنها را از طریق اینترنت صادر کنید. در این حالت نیازی به حضور فیزیکی در کنار دستگاه نخواهید داشت. این ویژگی بر روی قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی مدل HP 2623 نیز مؤثر بوده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی DeskJet 2623

  • چاپ رنگی با بالاترین کیفیت

پرینتر چند کاره اچ پی مدل HP DeskJet 2623 برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال چاپ رنگی با بالاترین کیفیت هستند! این چاپگر در هنگام چاپ از کامپیوتر بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوح ورودی 1200 دارای رزولوشن عالی 4800*1200 dpi است که باعث چاپ عکس ها و تصاویر با وضوح کامل و همراه با جزئیات می شود. رزولوشن پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی مدل 2623 در هنگام چاپ سیاه و سفید هم برابر با 1200*1200 dpi است. پس می توان از کیفیت و میزان خوانایی بسیار مطلوب متون چاپ شده با آن اطمینان کامل داشت.

  • توانایی چاپ حداکثر 1000 برگ در ماه

حداکثر توان ماهیانه پرینتر سه کاره جوهر افشان مدل HP 2623 برابر با 1000 پرینت در ماه است. البته شرکت اچ پی توصیه کرده تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه از آن برای 50 تا 100 چاپ در ماه استفاده شود. به طور کلی این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی برای مصارف روزمره خانگی عرضه شده و نباید از آن انتظار چاپ های متوالی در تعداد بالا و حجم کاری سنگین را داشته باشید! در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که سرعت چاپگر خانگی HP 2623 در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 7.5 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 5.5 برگ در دقیقه است.

  • مجهز به اسکنر تخت با قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

پرینتر رنگی جوهر افشان مدل HP 2623 در زمینه تهیه اسکن از اسناد نیز کارایی دارد و به یک دستگاه اسکنر تخت برای این منظور مجهز شده است. این اسکنر امکان تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی از اسناد با رزولوشن عالی 1200 dpi و ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های JPEG، TIFF، PDF، BMP و PNG را فراهم می آورد. توجه داشته باشید که اسکنر به کار رفته در چاپگر عکس حرفه ای اچ پی مدل 2623 به منبع تغذیه خودکار (ADF) مجهز نیست.

مجهز به اسکنر تخت با قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

  • مناسب برای انجام کپی های روزانه

با استفاده از پرینتر 2623 اچ پی می توانید از قابلیت کپی نیز بهره مند شوید! این پرینتر توانایی انجام کپی سیاه و سفید با سرعت 6 برگ در دقیقه و کپی رنگی با سرعت 3 برگ در دقیقه را دارد و می توان از آن برای حداکثر 9 کپی متوالی بهره برد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 2623 می توان میزان کارایی آن در زمینه های پرینت، کپی و اسکن را قابل قبول ارزیابی کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2623

  • حداکثر ظرفیت سینی کاغذ: 60 برگ

پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2623 دارای یک سینی کاغذ است و شما می توانید از انواع کاغذهای ورودی در آن استفاده کنید. سینی این پرینتر دارای ظرفیت 60 برگ کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، پنج عدد پاکت، 20 کارت، 10 لیبل، 20 کاغذ مخصوص چاپ عکس، 20 کاغذ عکس 4x6 اینچ و 20 کاغذ عکس 10*15 سانتی متر را دارد. ضمن اینکه پرینتر رومیزی اچ پی مدل 2623 توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ بروشور را نیز دارد و دستگاهی کارآمد در این زمینه محسوب می شود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2623

  • سازگار با کارتریج های مرغوب و اقتصادی

در پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623 یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ از مدل های HP 65 و HP 65XL قابل استفاده است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب 120 برگ و 300 برگ و ظرفیت کارتریج سه رنگ آنها به ترتیب برابر با 100 برگ و 300 برگ می باشد. این کارتریج ها هم کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ را ارائه می دهند و از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. پس با استفاده از آنها در هزینه های جانبی شما برای خرید مواد مصرفی پرینتر تا حد زیادی صرفه جویی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623

  • کاربری آسان از طریق نمایشگر LCD و دکمه های کنترلی

بر روی بدنه پرینتر رومیزی خانگی اچ پی HP 2623 یک نمایشگر LCD تعبیه شده که وضعیت عملکرد دستگاه و خطاهای احتمالی را به اطلاع شما می رساند. همچنین این پرینتر به دکمه های کنترلی با نور LED مجهز است که کار با پرینتر را برای شما امکان پذیر می کنند.

کاربری آسان از طریق نمایشگر LCD و دکمه های کنترلی

سایر مشخصات سخت افزاری پرینتر مخصوص چاپ عکس اچ پی HP 2623 شامل پردازنده مرکزی 360 مگاهرتزی و حافظه تجمیع شده (قابل ارتقا به 512 مگابایت از نوع DDR3) است که مانع از هنگی و کند شدن سیستم در مصارف خانگی و روزمره می شود.

جمع بندی

با خرید پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623 تصاویر و عکس های خود را با بالاترین کیفیت به صورت رنگی چاپ کنید! این دستگاه پرینتر جوهرافشان که از سری پرینترهای خانگی شرکت اچ پی به شمار می آید، به وای فای نیز مجهز است و به آسانی به گوشی هوشمند و تبلت شما متصل می شود! سازگاری با کارتریج های با کیفیت و اقتصادی اچ پی، توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس و بروشور و مجهز بودن به قابلیت های اسکن و کپی از دیگر ویژگی های پرینتر مخصوص چاپ عکس اچ پی HP 2623 است.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید بهترین پرینترهای جوهر افشان به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر ماشین های اداری استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر جوهرافشان مورد نظرشان کمک کنید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2623

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر