۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412

تعداد خط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.6 اینچی

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412

این روزها استفاده از تلفن بی سیم در منازل و دفاتر اداری طرفداران زیادی پیدا کرده است. انواع مختلفی از این نوع تلفن ها در بازار موجود است که هرکدام از امکانات و قیمت های متفاوتی برخوردارند. اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای مصارف روزمره در منزل یا محل کار خود را دارید، تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این تلفن از یک خط پشتیبانی می کند و دارای دو گوشی بیسیم است. پس شما می توانید گوشی های تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 را در نقاط دلخواه خود در منزل قرار داده و دسترسی سریع تری به آنها جهت پاسخگویی به تماس هایتان داشته باشید. مجهز بودن به دفترچه تلفن اختصاصی، امکان استفاده در صورت قطعی برق و مسدود کردن شماره های مزاحم بخشی از ویژگی های تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412 به شمار می آید.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC412

  • ابعاد و وزن مناسب

تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC412 از دو گوشی بیسیم با ابعاد 165*48*32 میلی متر، یک پایه اصلی با ابعاد 63*106*87 میلی متر و یک پایه شارژ برای گوشی دوم تشکیل شده است و فضای کمی از میز شما را اشغال می کند. گوشی های این تلفن دارای وزن 130 گرم هستند و بدون احساس خستگی می توانید آنها را برای مدتی طولانی جهت مکالمه در دست بگیرید. تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 از بدنه ای از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده و از طراحی ظریفی بهره می برد.

صفحه نمایش گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 از اندازه 1.6 اینچی برخوردار بوده و اطلاعاتی مانند شماره تماس گیرنده، ساعت و تاریخ، گزینه های منو و میزان آنتن دهی را به شکلی کاملاً واضح نمایش می دهد. کلیدهای این تلفن نیز ابعاد و فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و در هنگام شماره گیری با آنها کمتر دچار خطا خواهید شد. با توجه به قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

مشخصات فنی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC412

  • ارائه صدایی واضح، شفاف و با کیفیت

با استفاده از تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGC412 از مکالمه ای با کیفیت و صدایی شفاف بهره مند شوید! این گوشی تلفن دارای محدوده فرکانسی 1.88 تا 1.9 گیگاهرتز است و در آن از فناوری DECT بهره برده شده است. این فناوری از تداخل امواج با دیگر دستگاه های بیسیم موجود در محیط جلوگیری کرده و مکالمه ای امن را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه گوشی  تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC412 به اسپیکر نیز مجهز است که امکان مکالمه بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی را فراهم می آورد.

ارائه صدایی واضح، شفاف و با کیفیت

  • دارای کالر آیدی و دفترچه تلفن 50 شماره ای

این امکان برای شما وجود دارد تا شماره و نام 50 مخاطب مورد نظر خود را در حافظه تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412 ذخیره کرده و از دفترچه تلفن آن برای این منظور بهره ببرید. پس از ذخیره کردن اطلاعات در پایه اصلی، شماره و نام های ذخیره شده در دستگاه از طریق هر دو گوشی به صورت اشتراکی قابل دسترسی خواهد بود.همچنین این تلفن بیسیم دارای کالر آیدی نیز هست و اطلاعات فرد تماس گیرنده را در لحظه برقراری تماس بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. کالر آیدی تلفن پاناسونیک KX-TGC412 نیز دارای حافظه است و امکان مرور 50 شماره آخرِ تماس گیرندگان را به شما می دهد. ضمن اینکه گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGC412 از قابلیت مسدود کردن حداکثر 30 شماره مزاحم و تبلیغاتی برخوردار است.

از دیگر قابلیت های گوشی تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 می توان به شماره گیری سریع اشاره کرد. به این ترتیب که شما می توانید به دکمه های یک تا 9 صفحه کلید یک شماره تماس اختصاص دهید و پس از آن با فشردن یک دکمه شماره گیری انجام می شود. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 از قابلیت Intercom و تماس داخلی بین دو گوشی نیز پشتیبانی می کند.

دارای کالر آیدی و دفترچه تلفن 50 شماره ای

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412

  • شارژدهی عالی باتری، امکان کارکرد در صورت قطع برق

در تلفن پاناسونیک KX-TGC412 پاناسونیک دو عدد باتری قلمی قابل شارژ در سایز AAA (Ni-MH) قابل استفاده است. طول عمر این باتری ها برای مکالمه به 18 ساعت و برای روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار به 200 ساعت می رسد. پس نیازی به شارژ چندباره تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 نخواهید داشت و با خیالی راحت می توانید از آن در طول روز استفاده کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از این تلفن در حالت اکو نیز وجود دارد که در این حالت مصرف انرژی کمتر و بهینه تر خواهد بود. در صورت قطعی برق و کمبود شارژ باتری، می توانید با قرار دادن گوشی ها بر روی پایه بدون احتیاج به برق مکالمه خود را انجام دهید.

سایر امکانات گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGC412 شامل زنگ ساعت پیشرفته، مجهز بودن به 10 نوع زنگ و 5 تن مختلف، امکان پاسخ دادن به تماس با تمام کلیدها، کاهش نویز و امکان قفل صفحه کلید می شود.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412

جمع بندی

در مجموع می توان تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGC412 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به دو گوشی، مجهز بودن به دفترچه تلفن 50 شماره ای، مسدود کردن شماره های مزاحم تا 30 شماره، قابلیت کالر آیدی، کارکرد در هنگام قطع برق و امکان استفاده در حالت اکو، تماس داخلی بین گوشی ها و کیفیت ساخت مطلوب یک انتخاب ایده آل برای مصارف خانگی و اداری دانست.

اگر شما هم قصد خرید گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC412 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر درج کنید تا کارشناسان ما به آنها پاسخ دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر