۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319

 

پرینتر اچ پی Ink Tank 319

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 8 برگ در دقیقه، رنگی: 5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 1200*1200 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی Ink Tank 319

پرینتر جوهر افشان مدل Ink Tank 319 یکی از محصولات با کیفیت برند معتبر اچ پی است که برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت در چاپ رنگی هستند! این پرینتر جوهر افشان قابلیت های پرینت و کپی سیاه و سفید و رنگی و اسکن را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می دهد. نکته قابل توجه در رابطه با پرینتر جوهر افشان اچ پی Ink Tank 319 عملکرد آن به صورت مستقل از کارتریج است! به این معنا که این پرینتر به چهار مخزن مجهز بوده و تنها نیاز است تا جوهر در این مخزن ها ریخته شود. بنابراین با استفاده از پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319 نیازی به صرف هزینه های سنگین برای خرید کارتریج نخواهید داشت.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی Ink Tank 319

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی Ink Tank 319

  • یک پرینتر با کیفیت برای مصارف خانگی

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی Ink Tank 319 برای استفاده های خانگی عرضه شده و از جانب شرکت اچ پی توصیه شده تا از آن برای انجام 400 تا 800 چاپ استفاده شود. این چاپگر اولین چاپ سیاه و سفید را در عرض 14 ثانیه و اولین چاپ رنگی را در عرض 18 ثانیه پس از گرم شدن ارائه می دهد و پس از آن قادر به انجام چاپ های متوالی با سرعت 8 برگ در دقیقه به صورت سیاه و سفید و 5 برگ در دقیقه به صورت رنگی است. توجه داشته باشید که این پرینتر جوهر افشان سه کاره رنگی برای مصارف سبک و چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و نباید از آن برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد استفاده کرد.

  • چاپ رنگی با بالاترین کیفیت!

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد و به دنبال چاپ رنگی عکس ها و تصاویر خود با وضوح کامل هستید، پرینتر سه کاره اچ پی Ink Tank 319 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. رزولوشن این دستگاه پرینتر جوهر افشان در هنگام چاپ رنگی از کامپیوتر با وضوح ورودی 1200 برابر با 4800*1200 dpi است. این میزان رزولوشن باعث چاپ حتی جزئیات به شکلی کاملاً واضح می شود. ضمن اینکه پرینتر جوهر افشان مخزن دار اچ پی Ink Tank 319 دارای رزولوشن 1200*1200 dpi در هنگام چاپ سیاه و سفید است و فایل های متنی را با میزان خوانایی قابل توجهی چاپ می کند.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی Ink Tank 319

  • مجهز به اسکنر تخت

با استفاده از پرینتر چاپ عکس اچ پی Ink Tank 319 می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن رنگی و سیاه و سفید با رزولوشن عالی 1200 dpi تهیه کنید! در این پرینتر از یک اسکنر تخت بهره برده شده که امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های JPG، PDF، TIFF، PNG و BMP را به شما می دهد. لازم به ذکر است که پرینتر جوهر افشان خانگی اچ پی Ink Tank 319 از منبع تغذیه خودکار (ADF) بهره مند نیست.

  • امکان انجام کپی

از پرینتر Ink Tank 319 اچ پی برای انجام کپی نیز می توانید استفاده کنید. این پرینتر رنگی توانایی انجام حداکثر 9 کپی به صورت متوالی را دارد و دارای سرعت کپی رنگی 2 برگ در دقیقه و کپی سیاه و سفید 6.5 برگ در دقیقه می باشد که برای مصارف روزمره خانگی کافی به نظر می رسد. قابلیت کپی رنگیِ پرینتر چند کاره اچ پی Ink Tank 319 می تواند کارایی بالایی برای شما داشته باشد.

امکان انجام کپی

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Ink Tank 319

  • چاپ بدون نیاز به کارتریج!

همان طور که اشاره شد شاید بتوان مهم ترین ویژگی پرینتر جوهر افشان HP Ink Tank 319 توانایی انجام چاپ بدون نیاز به کارتریج دانست که باعث صرفه جویی چشمگیر در هزینه های شما می شود. برای استفاده از این پرینتر تنها کافیست تا بطری های جوهر مشکی و رنگی اچ پی را تهیه کنید. شما می توانید از بطری جوهر مشکی در مدل های HP GT51 (با ظرفیت 5000 برگ)، HP GT51XL (با ظرفیت 8000 برگ) یا HP 30 (با ظرفیت 6000 برگ) برای استفاده در پرینتر رومیزی خانگی اچ پی Ink Tank 319 بهره ببرید. همچنین امکان استفاده از بطری های جوهر رنگی (قرمز، زرد و آبی) در مدل های HP GT52 (با ظرفیت 8000 برگ) و HP 31 (با ظرفیت 8000 برگ) در این پرینتر وجود دارد.

  • قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذهای معمولی و مخصوص چاپ عکس

سینی ورودی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319 ظرفیت قرارگیری 60 برگ کاغذ معمولی در ابعاد حداکثر A4، 5 پاکت، 10 لیبل، 20 کارت، 20 کاغذ مخصوص چاپ عکس و 20 کاغذ عکس 4*6 اینچ را دارد. شما می توانید از این پرینتر چند کاره برای چاپ بر روی کاغذهای مات و براق مخصوص چاپ بروشور اچ پی، کاغذهای مات مخصوص چاپ کارت ویزیت اچ پی و انواع کاغذهای مخصوص چاپ جوهرافشان استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP Ink Tank 319

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319

  • اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB

بر روی بدنه پرینتر رنگی مخزن دار اچ پی مدل HP Ink Tank 319 یک پورت USB 2.0 تعبیه شده که از آن برای اتصال دستگاه به پرینتر می توان استفاده کرد. توجه داشته باشید که این پرینتر از شبکه های کابلی، اتصال وایرلس و سرویس های ارائه دهنده خدمات چاپ از طریق اینترنت پشتیبانی نمی کند.

در قسمت بالایی بدنه پرینتر چند کاره خانگی اچ پی Ink Tank 319 یک صفحه نمایش کوچک موجود است که از طریق آن می توانید از وضعیت عملکرد دستگاه و خطاهای احتمالی مطلع شوید. همچنین این دستگاه پرینتر جوهرافشان به دکمه های کنترلی به منظور اعمال تنظیمات مجهز است. سایر مشخصات سخت افزاری پرینتر جوهر افشان اچ پی مدل Ink Tank 319 شامل پردازنده مرکزی 360 مگاهرتزی و حافظه تجمیع شده با آن می شود که عملکرد مناسبی در مصارف سبک و روزمره از خود نشان می دهند.

اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB

جمع بندی

با استفاده از پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319 از بالاترین کیفیت در چاپ رنگی با کمترین میزان هزینه بهره مند شوید! این پرینتر سه کاره به چهار مخزن جوهر مجهز بوده و به صورت مستقل از کارتریج عمل می کند! بنابراین تنها کافیست تا بطری های جوهر سازگار با آن را با قیمتی بسیار پایین تر نسبت به کارتریج تهیه کنید. پرینتر رنگی اچ پی Ink Tank 319 از نوع جوهرافشان بوده و علاوه بر پرینت، از قابلیت های کپی و اسکن هم بهره می برد.

شما می توانید برای دریافت قیمت پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی Ink Tank 319 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP Ink Tank 319

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر