۱۳۹۹ شهریور ۱۹, چهارشنبه

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک راوپاور RP-PB081
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: فناوری شارژ وایرلس، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی
تعداد پورت: یک پورت USB، دارای قابلیت شارژ وایرلس

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB081

این روزها استفاده از گوشی های سازگار با فناوری شارژ وایرلس طرفداران زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. چرا که برای شارژ آنها دیگر نیازی به حمل و استفاده از کابل شارژ نخواهید داشت. به همین دلیل پاور بانک های دارای این قابلیت نیز به محصولات پرفروشی در بازار تبدیل شده اند. از جمله این محصولات می توان به پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر اشاره کرد که هم از قابلیت شارژدهی وایرلس برخوردار بوده و هم به یک پورت USB برای شارژدهی از طریق کابل مجهز است. بنابراین از طریق این پاور بانک وایرلس قادر به شارژ کردن انواع مختلف گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال خواهید بود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه راوپاور RP-PB081

  • امکان شارژ هم زمان دو دستگاه به صورت بی سیم و باسیم

پاور بانک گوشی موبایل راوپاور مدل RP-PB081 دارای توان حداکثر 5 وات در هنگام شارژدهی به صورت وایرلس است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های سازگار با این فناوری مانند آیفون ایکس، 8 و 8 پلاس، سامسونگ گلکسی S9، S9+، S8، S8+، Note8 و... استفاده کرد. همچنین همان طور که اشاره شد این پاوربانک گوشی دارای یک پورت USB نیز هست که از شدت جریان خروجی 2.4 آمپر بهره می برد. از طریق این پورت می توانید گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون، اسپیکر بلوتوثی و دیگر دستگاه های دیجیتال مورد نظر خود را از طریق کابل شارژ کرده و از سرعت بسیار مناسبی در شارژدهی بهره مند شوید. بنابراین شارژر همراه راوپاور RP-PB081 توانایی شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان به شکل بی سیم و با سیم را دارد. ضمن اینکه پورت USB این پاور بانک 10 هزار میلی آمپر راوپاور با فناوری iSmart هم سازگار است و شدت جریان خروجی را متناسب با ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن به صورت هوشمند تنظیم می کند. این ویژگی نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری گوشی شما دارد.

امکان شارژ هم زمان دو دستگاه به صورت بی سیم و باسیم

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت پاور بانک وایرلس راوپاور RP-PB081 برابر با 10000 میلی آمپر ساعت و به طور میانگین شما می توانید از آن برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که این موضوع رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و متناسب با آن ممکن است تعداد دفعات شارژدهی پاوربانک با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد.

دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

  • سرعت مناسب در هنگام شارژگیری

برای شارژ کردن باتری پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. این پورت دارای شدت جریان ورودی 2 آمپر است و سرعت بسیار مناسبی در شارژگیری را برای شما به ارمغان می آورد. به طوری که نیازی به منتظر ماندن برای مدت زمانی طولانی جهت تکمیل شدن شارژ باتری پاور بانک گوشی راوپاور RP-PB081 نخواهید داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما می توانید از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این پاور بانک وایرلس از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

سرعت مناسب در هنگام شارژگیری

  • خوش ساخت و با دوام

علاوه بر ویژگی های فنی، پاور بانک 2 پورت راوپاور مدل RAVpower RP-PB081 از لحاظ کیفیت ساخت هم انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در ساخت این پاور بانک با ظرفیت بالا از پلاستیک مرغوب استفاده شده و به همین دلیل مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، فشار و خراشیدگی بالاست. ضمن اینکه لبه های پاوربانک گوشی موبایل راوپاور RP-PB081 به صورت گِرد طراحی شده اند که باعث راحت تر قرار گرفتن آن در دست در هنگام حمل و استفاده می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پاوربانک بی سیم راوپاور RP-PB081 در ابعاد 146*74*20 میلی متر و وزن 294.8 گرم عرضه شده و کار سختی برای حمل و جابجایی آن نخواهید داشت.

خوش ساخت و با دوام

جمع بندی

با خرید پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر و استفاده از آن از حمل کابل برای شارژ گوشی بی نیاز شوید! این پاور بانک گوشی موبایل از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می کند و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی های سازگار با این فناوری بهره برد. ضمن اینکه پاور بانک بی سیم راوپاور RP-PB081 دارای یک پورت USB هم هست و از قابلیت شارژدهی از طریق کابل هم بهره می برد.

شما می توانید برای دریافت قیمت پاور بانک وایرلس راوپاور RP-PB081 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

پاوربانک راوپاور RAVpower RP-PB081 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر