۱۳۹۹ شهریور ۱۹, چهارشنبه

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262

 

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262

تعداد خط: یک عدد
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد، 1.88 اینچی
منشی تلفن: دارد

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262

اگر قصد خرید تلفن بی سیم برای استفاده های اداری یا خانگی را دارید و به دنبال محصولی خوش ساخت و دارای امکانات متعدد هستید، تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGE262 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این گوشی تلفن بی سیم از یک خط تلفن پشتیبانی می کند و دارای دو گوشی است. از جمله قابلیت های کاربردی تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262 می توان به مجهز بودن به دفترچه تلفن، منشی تلفنی و پشتیبانی از قابلیت Link to Cell اشاره کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGE262

  • زیبا و خوش ساخت

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262 از یک پایه اصلی، دو گوشی و یک پایه شارژ برای گوشی دیگر تشکیل شده است. ابعاد پایه اصلی این تلفن رومیزی بی سیم برابر با 135*88*80 میلی متر و ابعاد گوشی های آن برابر با 171*31*54 است. ضمن اینکه گوشی های تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک مدل Panasonic KX-TGE262 با وزن 140 گرم عرضه شده و از طراحی ارگونومیک و خوش دستی بهره می برند. از این جهت استفاده های طولانی مدت از آن باعث ایجاد حس خستگی شما نمی شود. از دیگر مشخصات این تلفن بی سیم باید به مجهز بودن آن به دکمه های بزرگ و دارای نور پس زمینه اشاره کرد که امکان شماره گیری دقیق حتی در مکان های تاریک و در شب را در اختیار شما قرار می دهند. پایه گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGE262 نیز شامل کلیدهای تنظیم اصلی، مدیریت منشی تلفنی و یک صفحه نمایش بزرگ می شود که کار با آنها حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که صفحه نمایش گوشی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGE262 از نوع نقطه ای و تک رنگ است و دارای ابعاد 1.88 اینچ می باشد. این تلفن از قابلیت کالر آیدی نیز بهره می برد و در لحظه دریافت تماس، اطلاعات فرد تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش گوشی آن به نمایش درمی آید. کالر آیدی تلفن بی سیم رومیزی پاناسونیک KX-TGE262 از قابلیت ذخیره 50 شماره آخر تماس گیرندگان برخوردار است و امکان شماره گیری 5 شماره آخر با دکمه Redial را به شما می دهد.

مشخصات فنی گوشی تلفن بیسیم Panasonic KX-TGE262

  • مجهز به قابلیت Link to Cell

یکی از کاربردی ترین مشخصات تلفن KX-TGE262 پاناسونیک مجهز بودن آن به قابلیت Link2Cell است. این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید موبایل خود را از طریق بلوتوث به گوشی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGE262 متصل کرده و تماس های دریافتی روی موبایل را از طریق گوشی های تلفن پاسخ دهید. این ویژگی به خصوص زمانی کاربرد دارد که آنتن دهی موبایل شما در تمام فضای منزل قوی نیست و فقط در مکان های خاصی می توانید از آن برای مکالمه استفاده کنید. در این حالت می توانید با قرار دادن موبایل در قوی ترین نقطه منزل از لحاظ آنتن دهی و اتصال آن به تلفن از طریق بلوتوث، به راحتی به تماس های دریافتی موبایل تان پاسخ دهید. ضمن اینکه در این حالت در صورت گم شدن موبایل، می توانید با فشردن دکمه Locate Cell که بر روی پایه گوشی تلفن بیسیم رومیزی پاناسونیک KX-TGE262 تعبیه شده، از مکان دقیق آن مطلع شوید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGE262 را مناسب ارزیابی کرد.

  • دارای دفترچه تلفن و منشی تلفنی

از دیگر مشخصات گوشی تلفن پاناسونیک KX-TGE262 باید به مجهز بودن آن به دفترچه تلفن اشاره کرد که امکان ذخیره 3000 شماره مختلف را به شما می دهد. همچنین شما می توانید در حالت اتصال موبایل به این تلفن بی سیم، شماره های ذخیره شده بر روی موبایل را بر روی این تلفن کپی کنید.

تلفن رومیزی منشی دار پاناسونیک KX-TGE262 به منشی تلفنی نیز مجهز است که با استفاده از آن دیگر هیچ یک از تماس های دریافتی را از دست نمی دهید. ضمن اینکه منشی تلفنی این محصول قابلیت ذخیره کردن پیغام ها تا 16 دقیقه را دارد.

دارای دفترچه تلفن و منشی تلفنی

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262

  • بُرد و فرکانس مناسب جهت بهره مندی از یک مکالمه با کیفیت

برد تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262 در هنگام استفاده داخلی 50 متر و در هنگام استفاده خارجی برابر با 300 متر است. از این جهت می توان این تلفن را برای مصارف خانگی و اداری کاملاً مناسب دانست. همچنین محدوده فرکانسی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGE262 حدود 1.92 تا 1.93 گیگاهرتز است و با توجه به مجهز بودن به تکنولوژی DECT، از تداخل امواج جلوگیری می کند. بنابراین شما می توانید از بالاترین کیفیت در انجام مکالمه های تلفنی خود بهره مند شوید. این تلفن امکان مسدود کردن شماره های مزاحم را نیز به شما می دهد.

  • شارژدهی ایده آل باتری!

انرژی مورد نیاز تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TGE262 از دو عدد باتری نیم قلمی قابل شارژ NiMH تأمین می شود. شارژ کامل این باتری ها برای 10 ساعت مکالمه و 192 ساعت روشن نگه داشتن تلفن در حالت آماده به کار کفایت می کند. بنابراین نیازی به شارژ چند باره تلفن در فواصل زمانی کوتاه مدت نخواهید داشت. این تلفن پاناسونیک رومیزی از ویژگی Power Backup نیز برخوردار بوده و در صورت قطع برق نیز می توان از آن استفاده کرد. در این حالت با قرار دادن گوشی بر روی پایه، برق مورد نیاز دستگاه تأمین می شود و می توانید با تلفن خود کار کنید.

  • قابلیت های متنوع و کاربردی

گوشی تلفن رومیزی بی سیم پاناسونیک KX-TGE262 از امکانات و قابلیت های متعدد دیگری هم بهره می برد که از میان آنها می توان به سازگاری با سمعک، تنظیم زنگ دلخواه برای تماس گیرنده، قابلیت پاسخگویی با هر کلید دلخواه، امکان ارتقای تعداد گوشی های بیسیم به 6 عدد و برقراری مکالمه داخلی بین گوشی ها، شماره گیری سریع، برقراری کنفرانس سه نفره، سیستم زنگ هشدار پیشرفته، مجهز بودن به اسپیکر و... اشاره کرد.

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262

جمع بندی

تلفن بی سیم پاناسونیک Panasonic KX-TGE262 هر آنچه را که از یک تلفن خانگی و اداریِ کارآمد انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد. این دستگاه تلفن دارای دو گوشی است و از قابلیت Link2Cell پشتیبانی می کند. از طریق این قابلیت می توانید موبایل خود را از طریق بلوتوث به تلفن متصل کرده و تماس های موبایل را با گوشی های تلفن پاسخ دهید. مجهز بودن به دفترچه تلفن 3000 شماره ای، منشی تلفن با قابلیت ضبط 16 دقیقه ای، کالر آیدی و بسیاری امکانات دیگر تلفن رومیزی منشی دار پاناسونیک KX-TGE262 را به دستگاهی محبوب در میان کاربران تبدیل کرده است.

برای دریافت قیمت تلفن رومیزی بی سیم و اطلاع از نحوه خرید تجهیزات مخابراتی به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر