۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5130

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-NS5130

دستگاه های سازگار: KX-NS500, KX-NS520
تعداد خطوط: دارای سه پورت برای اتصال دستگاه NS500 به سه شلف توسعه NS520

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5130

این روزها در اغلب ادارات، شرکت ها، سازمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و محیط هایی مانند این از دستگاه سانترال برای مدیریت تماس های ورودی و خروجی استفاده می شود. یک باکس سانترال امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد و می توان از آن برای افزایش تعداد خطوط شهری و داخلی، بهره بردن از امکانات صندوق صوتی و... استفاده کرد. اما در کسب و کارهای بزرگ معمولاً ظرفیت های یک دستگاه سانترال پاسخگو نیست. در این حالت شما می توانید با استفاده از کارت لینک، دستگاه سانترال مورد استفاده تان را به شلف های توسعه اتصال دهید. کارت لینک یکی از انواع کارت سانترال است که نقش مهمی در ارتقای ظرفیت سیستم سانترال شما دارد. از جمله این محصولات باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5130 اشاره کنیم که در ادامه به بررسی مشخصات آن می پردازیم.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5130

  • دارای سه پورت برای اتصال دستگاه KX-NS500 به شلف توسعه KX-NS520

کارت لینک سانترال پاناسونیک KX-NS5130 بر روی دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500 نصب می شود و امکان اتصال آن به سه شلف توسعه مدل KX-NS520 را ایجاد می کند. با استفاده از این کارت توسعه سانترال می توانید از تمام ظرفیت های دستگاه NS500 بهره مند شوید که به خصوص در سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ با تعداد تماس های دریافتی زیاد کارایی بالایی دارد. از این جهت می توان قیمت کارت تلفن سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-NS5130 را مناسب ارزیابی کرد. لازم به ذکر است که شلف یا کابین توسعه یک دستگاه سانترال جانبی است که به دستگاه اصلی متصل می شود و تعداد اسلات های بیشتری برای نصب کارت های مختلف را فراهم می آورد.

نکته ای که در هنگام استفاده از کارت ارتقا سانترال پاناسونیک KX-NS5130 باید به آن توجه داشته باشید این است که پورت های RG45 این کارت فقط از لحاظ ظاهری به پورت های شبکه شبیه هستند و باید با استفاده از کابل شبکه استاندارد از آنها برای ارتباط استفاده شود. به عبارت دیگر برای متصل کردن دستگاه سانترال مدل NS500 به شلف توسعه NS520 فقط استفاده از کابل شبکه امکان پذیر است و نمی توان برای این منظور از سوئیچ، روتر یا رادیو استفاده کرد. شما باید یک سر کابل شبکه را به سوکت LINK موجود بر روی شلف NS520 و سر دیگر آن را به یکی از پورت های کارت توسعه سانترال پاناسونیک KX-NS5130 اتصال دهید.

دارای سه پورت برای اتصال دستگاه KX-NS500 به شلف توسعه KX-NS520

جمع بندی

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5130 که از آن تحت عنوان های «کارت لینک» یا «کارت توسعه دهنده 3 پورت» نیز یاد می شود، یکی از کارت های کاربردی در سیستم سانترال کسب و کارهای بزرگ است و برای اتصال باکس سانترال پاناسونیک KX-NS500 به کابین توسعه KX-NS520 مورد استفاده قرار می گیرد. این کارت لینک سانترال برای این منظور 3 پورت را در اختیار شما می گذارد و با استفاده از آن می توانید به بالاترین میزان ظرفیت دستگاه NS500 دست یابید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید کارت لینک سانترال پاناسونیک KX-NS5130 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با کاربرد این محصول، می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر