۱۳۹۹ شهریور ۲۹, شنبه

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST

 

ماشین حساب کاسیو DX-120ST

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DX-120ST

ماشین حساب های برند کاسیو را می توان از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین ماشین حساب های موجود در بازار دانست. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب کاسیو 120ST اشاره کنیم که از نوع رومیزی است و می توان از آن در منازل، مغازه ها و ادارات بهره برد. این ماشین حساب رومیزی دارای نمایشگر با قابلیت تنظیم زاویه بوده و به خوبی از عهده انجام محاسبات روزمره برمی آید. طراحی ظاهری زیبا و شیک و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST به شمار می آیند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DX-120ST

  • خوش ساخت و با دوام!

اگر کیفیت ساخت و طول عمر ماشین حساب مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، ماشین حساب ساده کاسیو مدل DX-120ST انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. سطح پنل جلویی این ماشین حساب با روکش فلزی پوشیده شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه و فشار دارد. همچنین کلیدهای ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و کیفیت عملکرد خود را به مرور زمان از دست نمی دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو 120ST در ابعاد 122 x 177 x 32 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

  • دارای صفحه نمایش 12 رقمی با قابلیت تغییر زاویه

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب اداری کاسیو مدل Casio DX-120ST را که سبب تمایز آن با دیگر ماشین حساب های رومیزی موجود در بازار شده، صفحه نمایش آن دانست که از قابلیت چرخش و تغییر زاویه بهره می برد. بنابراین متناسب با موقعیت و شرایط استفاده از ماشین حساب، می توانید صفحه نمایش آن را برای دستیابی به بهترین زاویه دید تنظیم کنید. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DX-120ST از نوع 12 رقمی است و از قابلیت نمایش ارقام تفکیک شده سه تایی و اعداد اعشاری بهره می برد.

ماشين حساب کاسیو Casio DX-120ST

  • مناسب برای انجام محاسبات روزمره

با خرید ماشین حساب 12 رقمی کاسیو مدل DX-120ST و استفاده از آن می توانید محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی را انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید، از قابلیت تغییر علامت از مثبت به منفی و بالعکس (با دکمه +/-) بهره مند شوید و از اعداد جذر بگیرید. در کل با توجه به قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST می توان کارایی آن در انجام محاسبات روزمره ریاضی را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

مناسب برای انجام محاسبات روزمره

  • مجهز به دکمه های حافظه و GT

بر روی صفحه کلید ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST دکمه GT نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید از حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده مطلع شوید. همچنین این ماشین حساب رومیزی به دکمه های حافظه (M+، M-، MR، MC و MU) مجهز است که امکان ذخیره اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را فراهم می آورند. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات ایفا می کنند.

ماشین حساب ساده حسابداری کاسیو مدل DX-120ST از قابلیت تعیین تعداد ارقام اعشاری و نحوه گرد کردن اعداد متناسب با نیاز شما نیز برخوردار است که برای این منظور باید از سوئیچ های موجود بر روی پنل دستگاه استفاده کنید.

  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

از دیگر ویژگی های ماشین حساب DX-120ST کاسیو باید به قابلیت تغذیه آن از نور محیط اشاره کنیم که باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می شود. به این صورت که اگر میزان نور در محیط کافی باشد، ماشین حساب مستقل از باتری عمل می کند و انرژی مورد نیاز خود را از نور تأمین می کند. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل DX-120ST پیدا نخواهید کرد.

تأمین انرژی از باتری و نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری زیبا، مجهز بودن به نمایشگر 12 رقمی با قابلیت تغییر زاویه، تغذیه از نور محیط و امکانات مناسب برای انجام محاسبات روزمره یک انتخاب ایده آل برای مصارف شخصی و استفاده در مغازه ها و ادارات است.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DX-120ST و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات فروشگاهی از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ماشين حساب کاسیو Casio DX-120ST

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر