۱۳۹۹ شهریور ۱۹, چهارشنبه

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless

 

پرینتر اچ پی DeskJet 2630 Wireless

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 7.5 برگ در دقیقه، رنگی: 5.5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: سیاه و سفید: 1200*1200 dpi، رنگی: 1200*4800 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 2630 Wireless

با استفاده از پرینتر HP 2630 می توانید از کیفیتی عالی در چاپ رنگی بهره مند شوید! این پرینتر که در دسته پرینترهای جوهرافشان جای دارد، برای مصارف خانگی عرضه شده و علاوه بر پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو، امکان کپی و اسکن را نیز در اختیار شما می گذارد. از جمله قابلیت های مهم و کاربردی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless باید به مجهز بودن آن به وای فای داخلی و پشتیبانی از اتصال وایرلس اشاره کرد که سبب اتصال آسان و سریع آن به انواع گوشی های موبایل و تبلت شده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات پرینتر چند کاره اچ پی HP 2630 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی و بررسی چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 2630 Wireless

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی DeskJet 2630 Wireless

  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی!

چاپگر سه کاره جوهر افشان اچ پی DeskJet 2630 Wireless به طور کامل انتظارات شما از لحاظ کیفیت چاپ رنگی را برطرف می کند! رزولوشن این دستگاه پرینتر جوهر افشان در حالت چاپ رنگی از کامپیوتر و در هنگام چاپ بر روی کاغذ مخصوص چاپ عکس اچ پی با وضوحِ ورودی 1200 برابر با 4800*1200 dpi خواهد بود که باعث چاپ با بالاترین کیفیت می شود! به طوری که کوچکترین جزئیات موجود در عکس ها و تصاویر مورد نظر شما نیز با وضوحی عالی به روی کاغذ منتقل می شوند! پرینتر اداری اچ پی DeskJet 2630 Wireless All in one برای چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و دارای رزولوشن 1200*1200 dpi در این حالت است. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر چاپ عکس اچ پی HP 2630 می توان کیفیت چاپ آن را ایده آل و حتی عالی ارزیابی کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر سه کاره اچ پی DeskJet 2630 Wireless

  • سرعت پرینت مناسب برای مصارف خانگی

پرینتر جوهر افشان اچ پی HP 2630 برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید به 14 ثانیه و برای ارائه اولین پرینت رنگی به 18 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن نیاز دارد. از این جهت برای آماده به کار شدن این دستگاه مجبور به منتظر ماندن برای زمان خیلی طولانی نخواهید بود. همچنین سرعت چاپ های متوالی پرینتر سه کاره اچ پی HP 2630 در هنگام چاپ سیاه و سفید برابر با 7.5 برگ در دقیقه و در هنگام چاپ رنگی برابر با 5.5 برگ در دقیقه است. توجه نمایید که این پرینتر سه کاره جوهر افشان رنگی برای مصارف خانگی و چاپ با بالاترین کیفیت ارائه شده و نباید از آن انتظار سرعت بالا و انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد را داشت!

سرعت پرینت مناسب برای مصارف خانگی

  • امکان انجام کپی

در هنگام نیاز به تهیه کپی از اسناد نیز می توانید بر روی پرینتر رنگی جوهر افشان اچ پی HP 2630 حساب باز کنید! این پرینتر توانایی انجام کپی به هردو صورت سیاه و سفید و رنگی را داراست و می توان از آن برای انجام دادن حداکثر 9 کپی متوالی بهره برد. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن کپی پرینتر جوهر افشان وایرلس اچ پی HP 2630 برابر با 600*300 dpi است، می توان از کیفیت مطلوب آن در این زمینه مطمئن بود. لازم به ذکر است که سرعت کپی این پرینتر در هنگام کپی سیاه و سفید برابر با 6 کپی در دقیقه و در هنگام کپی رنگی برابر با 3 کپی در دقیقه است که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد.

  • مجهز به اسکنر تخت

اسکنر به کار رفته در پرینتر HP 2630 اچ پی از نوع تخت است و شما می توانید با استفاده از آن اسناد، مجله، کتاب، کارت شناسایی و... اسکن سیاه و سفید و رنگی تهیه کنید. نکته قابل توجه در رابطه با این اسکنر تخت کیفیت بسیار بالای آن در اسکن است؛ این اسکنر با رزولوشن 1200 dpi عرضه شده و توانایی بالایی در انجام اسکن با وضوح عالی دارد! از دیگر مشخصات اسکنر به کار رفته در پرینتر HP 2630 باید به قابلیت آن در ذخیره فایل های خروجی در فرمت های JPEG، TIFF، PDF، BMP و PNG اشاره کرد.

مجهز به اسکنر تخت

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2630 Wireless

  • مصرف بهینه جوهر، سازگاری با کارتریج های مرغوب HP

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2630 Wireless که باعث کاهش هزینه ها نیز می شود، مصرف بهینه جوهر آن است. به طوری که این پرینتر تا 70 درصد جوهر کمتری در مقایسه با یک پرینتر جوهرافشان معمولی مصرف می کند. چاپگر اداری اچ پی HP 2630 با یک کارتریج مشکی و یک کارتریج سه رنگ از مدل های HP 304 و HP 304XL سازگار است. ظرفیت کارتریج مشکی این مدل ها به ترتیب برابر با 120 برگ و 480 برگ و ظرفیت کارتریج سه رنگ آنها به ترتیب برابر با 100 برگ و 330 برگ می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید کارتریج اصل با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • سایز چاپ حداکثر A4

چاپگر عکس حرفه ای اچ پی HP 2630 دارای یک سینی کاغذ است و شما می توانید از 60 برگ کاغذ معمولی در سایز حداکثر A4 در آن استفاده کنید. همچنین امکان قرار دادن 20 کاغذ عکس 4x6 اینچی، 20 کاغذ مخصوص چاپ عکس، 20 کارت، 5 پاکت، 10 لیبل و 20 کاغذ عکس 10x15 سانتی متری در این سینی وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 2630 توانایی چاپ بر روی کاغذ مخصوص چاپ بروشور را نیز دارد و کارایی بالایی در این زمینه دارد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان HP DeskJet 2630 Wireless

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless

  • اتصال آسان به انواع موبایل و تبلت به صورت وایرلس

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless را پشتیبانی آن از اتصال وایرلس دانست. این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و به شکلی سریع و آسان به انواع گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه ها متصل می شود. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا عکس های گرفته شده با دوربین گوشی یا تبلت خود را به راحتی با پرینتر وایرلس اچ پی مدل HP DeskJet 2630 Wireless چاپ کنید! همچنین در هنگام سر زدن به شبکه های اجتماعی یا گشت زدن در اینترنت، می توانید عکس ها و تصاویر دلخواه خود را در همان لحظه با این چاپگر چاپ کنید! لازم به ذکر است که پرینتر سه کاره جوهر افشان اچ پی HP 2630 دارای یک پورت USB 2.0 نیز هست و با اتصال از طریق کابل هم سازگار می باشد.

از دیگر قابلیت های ارتباطی پرینتر جوهر افشان رنگی اچ پی HP 2630 باید به سازگاری آن با سرویس AirPrint اشاره کرد. با ثبت پرینتر خود در این سرویس می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه فایل های خود را از طریق اینترنت به آن ارسال کرده و فرمان چاپ فایل ها را از راه دور صادر نمایید.

اتصال آسان به انواع موبایل و تبلت به صورت وایرلس

  • مشخصات سخت افزاری

از آنجا که چاپگر اچ پی HP 2630 برای مصارف خانگی و سبک عرضه شده از سخت افزاری معمولی (شامل پردازنده مرکزی 360 مگاهرتزی و حافظه تجمیع شده) در آن استفاده شده است. البته شما می توانید به صورت جداگانه نسبت به ارتقای حافظه این پرینتر اقدام کرده و از رم DDR3 با ظرفیت حداکثر 512 مگابایت در آن بهره ببرید. همچنین این دستگاه پرینتر جوهرافشان دارای یک صفحه نمایش LCD نیز هست که از طریق آن می توانید از وضعیت عملکرد دستگاه و خطاهای احتمالی در حین چاپ مطلع شوید.

مشخصات سخت افزاری

جمع بندی

اگر قصد خرید پرینتر جوهرافشان برای استفاده در منزل خود را دارید و به دنبال بالاترین کیفیت چاپ رنگی هستید، پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این پرینتر جوهرافشان رنگی که از قابلیت های پرینت رنگی و سیاه و سفید به صورت یک رو، کپی و اسکن برخوردار است، از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند و برای این منظور به وای فای داخلی مجهز شده است. از این جهت به آسانی می توان آن را به انواع گوشی های موبایل و تبلت متصل کرد. مصرف بهینه جوهر، قابلیت چاپ بر روی کاغذهای ورودی متفاوت و طراحی ظاهری زیبا و شیک از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پرینتر جوهرافشان اداری اچ پی HP 2630 در میان کاربران خانگی شده است.

شما می توانید نسبت به خرید پرینترهای چندکاره اداری با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. برای این منظور به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر جوهرافشان و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند.

پرینتر جوهر افشان سه کاره اچ پی HP DeskJet 2630 Wireless

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر