۱۳۹۹ شهریور ۱۹, چهارشنبه

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730

 

دیتا پروژکتور بنکیو PU9730

عمر لامپ: 2000 ساعت در حالت عادی، 2500 ساعت در حالت اکو
وضوح تصویر: 1200*1920 پیکسل
شدت روشنایی: 7000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2800:1‎

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو PU9730

ویدئو پروژکتور بنکیو PU9730 یکی از محصولات قدرتمند و حرفه ای موجود در بازار است که برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس، نمایشگاه ها، سینماتک ها و محیط هایی که در آنها به نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ نیاز است، کارایی دارد. این ویدئو پروژکتور از شدت روشنایی فوق العاده ای برخوردار بوده و تصاویری با کیفیت و واضح را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730 باید به سازگاری آن با هشت لنز مختلف بنکیو اشاره کرد که باعث بالا رفتن انعطاف آن در نصب در مکان های مختلف شده است.

معرفی ویدئو پروژکتور بنکیو PU9730

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ PU9730

  • یک ویدئو پروژکتور WUXGA با کیفیت

اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور BenQ PU9730 برای شما ساخته شده است! این دیتا پروژکتور دارای رزولوشن 1920*1200 پیکسل (WUXGA) است و تصاویر ارائه شده توسط آن از کیفیتی بهتر از فول اچ دی برخوردارند. همچنین در ویدئو پروجکشن بنکیو PU9730 از فناوری DLP بهره برده شده که باعث نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده می شود. کیفیت تصاویر این پروژکتور به اندازه ای است که حتی جزئیات نیز با وضوحی کامل برای تمام افراد حاضر در سالن قابل مشاهده خواهد بود. ضمن اینکه دیتا پروژکتور بنکیو مدل BenQ PU9730 با نسبت کنتراست 2800:1 عرضه شده و توانایی نسبتاً مناسبی در نمایش رنگ مشکی و سایه روشن ها دارد.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور BenQ PU9730

  • بالاترین میزان روشنایی تصاویر!

یکی از مهم ترین مشخصات ویدئو پروژکتور نمایشگاهی بنکیو PU9730 شدت روشنایی فوق العاده و 7000 لومنی آن است که باعث ارائه تصاویری با بالاترین میزان روشنایی می شود! با استفاده از این ویدئو پروژکتور نیازی به خاموش کردن چراغ های سالن نخواهید داشت و می توانید حتی در مکان های کاملاً روشن و پرنور نیز از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور تبلیغاتی بنکیو PU9730 به اندازه ای است که حتی می توان بر روی آن برای استفاده در فضای باز در طول روز نیز حساب باز کرد.

بالاترین میزان روشنایی تصاویر!

  • پشتیبانی از لنزهای مختلف بنکیو

شما می توانید از هشت مدل لنز مختلف بنکیو (مدل های LS1ST4، LS1ST3، LS1ST2، LS1ST1، LS1SD، LS1LT1، LS1LT2، LS1LT3) استفاده کنید. هر یک از این لنزها دارای مشخصات مختلفی (میزان زوم، نسبت پرتاب، فوکوس و...) هستند. بنابراین ویدیو پروژکتور بنکیو PU9730 انعطاف بالایی در نصب در مکان های مختلف دارد و این امکان را به شما می دهد تا متناسب با شرایط و محدودیت های محل نصب از لنز مناسب در آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور از قابلیت های زوم و فوکوس موتورایز و تصحیح زاویه تصویر عمودی (تا 30 درجه) بهره می برد که کمک زیادی به سریع تر شدن مراحل نصب و تنظیم تصویر بر روی پرده نمایش می کند. همچنین ویدئو پروژکتور BenQ PU9730 از امکان نصب و چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و می توان از آن برای نمایش بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور در زوایای مختلف، دیوار، سقف یا کف اتاق هم بهره برد. توجه داشته باشید که این دیتا پروژکتور dlp قادر به ارائه تصاویری در ابعاد 80 تا 500 اینچ است.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730

  • نمایش تصاویر با سیستم لامپ دوگانه

در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730 از سیستم لامپ دوگانه (دو لامپ 350 واتی) برای نمایش تصاویر بهره برده می شود. این سیستم هم باعث افزایش میزان روشنایی تصاویر شده و هم از پیش آمدن اختلال در نمایش در صورت سوختن یکی از لامپ ها جلوگیری می کند. لازم به ذکر است که طول عمر لامپ های به کار رفته در ویدئو پروژکتور سالن همایش بنکیو PU9730 در حالت عادی 2000 ساعت و در صورت استفاده از دستگاه در حالت اکو 2500 ساعت خواهد بود. ضمن اینکه در این ویدیو پروژکتور از فیلترها و سیستم خنک کننده قوی استفاده شده که باعث افزایش طول عمر قطعات داخلی آن می شود. برای آگاهی از وضعیت عملکرد لامپ ها و دیگر قطعات داخلی دیتا پروژکتور بنکیو PU9730 می توانید از شش نشانگر LED تعبیه شده بر روی بدنه آن کمک بگیرید.

نمایش تصاویر با سیستم لامپ دوگانه

  • سازگار با تکنولوژی HDBaseT، اتصال سریع به سایر دستگاه ها

از دیگر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور بنکیو PU9730 باید به سازگاری آن با تکنولوژی HDBaseT اشاره کنیم. مطابق با این تکنولوژی شما می توانید با استفاده از یک کابل شبکه ساده به طول حداکثر 100 متر، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش (لپ تاپ و کامپیوتر رومیزی، دستگاه پخش بلوری و DVD و...) به ویدئو پروژکتور انتقال دهید.

دیگر پورت های ارتباطی دیتا پروژکتور بنکیو مدل PU9730 شامل پورت های HDMI، DVI-D، DisplayPort، دو ورودی کامپیوتر، خروجی مانیتور و سریال می شود. همچنین این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای خروجی 3D نیز هست و می توان آن را به دستگاه های پخش سه بعدی هم اتصال داد. بر روی بدنه این ویدئو پروژکتور نمایشگاهی پورت LAN نیز مجهز است که از طریق آن امکان اتصال دستگاه به شبکه فراهم می شود. در این حالت شما می توانید با استفاده از سیستم هایی مانند AMX، Crestron و PJ-Link عملکرد ویدئو پروژکتور خود را در قالب شبکه کنترل کنید.

سازگار با تکنولوژی HDBaseT، اتصال سریع به سایر دستگاه ها

جمع بندی

با خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730 و استفاده از آن از کیفیتی بسیار مطلوب در نمایش تصاویر بهره مند شوید! این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند شدت روشنایی فوق العاده، رزولوشن ایده آل، پشتیبانی از لنزهای مختلف بنکیو و مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز یک انتخاب ایده آل برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس محسوب می شود.

برای دریافت قیمت روز ویدئو پروژکتور بنکیو PU9730 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ویدئو پروژکتور مورد نظر خود کمک کنید.

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ PU9730

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر