۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

 

معرفی کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر گیمینگ کارآمد را دارید و به دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند برای استفاده در آن هستید، کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این کارت گرافیک از تراشه ساخت برند معتبر انویدیا بهره می برد و در آن از حافظه پر سرعت GDDR6 استفاده شده است. همچنین کارت گرافیک کامپیوتر زوتکGAMING GeForce RTX 2060 SUPER از تکنولوژی های هوشمند و بهینه شده بهره می برد و امکان اجرای انواع بازی های روز را به شما می دهد. پس با استفاده از این کارت گرافیک می توانید از سرعت و قدرت بدون مرز در اجرای بازی و کارهای گرافیکی لذت ببرید!

معرفی کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

مشخصات فنی کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

  • قدرت گرفته از تراشه قدرتمند ساخت انویدیا، مجهز به 8 گیگابایت حافظه

کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER همان طور که از عنوانش پیداست از تراشه قدرتمند GeForce RTX 2060 SUPER ساخت انویدیا قدرت می گیرد. این تراشه جزء سری RTX و از محصولات جدید انویدیا است که به طور گسترده در کارت گرافیک های به روز و قدرتمند مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این کارت گرافیک به 2176 هسته CUDA و 8 گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 مجهز است و سرعتی عالی در اجرای پردازش های گرافیکی را به ارمغان می آورد. مجهز بودن به حافظه GDDR6 یکی از ویژگی های مهم این کارت گرافیک است که نقش زیادی در ارتقای سرعت عملکرد آن دارد.

  • دارای فرکانس بوست 1650 مگاهرتز و باس حافظه 256 بیت

از دیگر مشخصات کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER باید به فرکانس بوست آن اشاره کنیم که برابر با 1650 مگاهرتز است. این میزان فرکانس باعث می شود تا کارت گرافیک در هنگام اجرای وظایف سنگین، عملکرد سریع و روانی از خود ارائه دهد. ضمن اینکه این کارت گرافیک از باس حافظه 256 بیت و فرکانس حافظه 14 گیگابیت در ثانیه بهره می برد. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی برای اجرای پردازش های گرافیکی سنگین و اجرای بازی های روز با آن نخواهید داشت.

مشخصات فنی کارت گرافیک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

  • اتصال به مادربرد از طریق رابط PCI Express 3.0

کارت گرافیک زوتک مدل GAMING GeForce RTX 2060 SUPER از رابط PCI Express 3.0 برای اتصال به سیستم پشتیبانی می کند. این رابط در اکثر مادربردهای گیمینگ وجود دارد. بنابراین به سادگی می توانید از این کارت گرافیک بر روی یک مادربرد گیمینگ استفاده کرده و یک سیستم قدرتمند را راه اندازی کنید! توجه داشته باشید که این کارت گرافیک برای نصب، به دو اسلات بر روی مادربرد نیاز دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که از جانب شرکت سازنده کارت گرافیک گیمینگ زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER اشاره شده که در صورت استفاده از این کارت گرافیک، بهتر است تا از پاوری با حداقل توان 550 وات بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این کارت گرافیک دارای توان مصرفی 175 وات است و مصرف انرژی بهینه ای دارد.

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

  • پشتیبانی از چهار مانیتور به صورت هم زمان، مجهز به پورت های DisplayPort و HDMI

پورت های ارتباطی کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER شامل سه پورت DisplayPort 1.4 و یک پورت HDMI 2.0 می شود. بنابراین شما می توانید با استفاده از این کارت گرافیک از چهار مانیتور به صورت هم زمان بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید. این ویژگی به خصوص برای گیمرهای حرفه ای کارایی بالایی دارد و فضای بیشتری برای مانور را در اختیار آنها قرار می دهد! توجه داشته باشید که این کارت گرافیک از مانیتورهای آنالوگ و قدیمی پشتیبانی نمی کند. لازم به ذکر است که پورت های DisplayPort کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER از رزولوشن حداکثر 4096 x 2160 پیکسل با نرخ 60 هرتز و پورت HDMI آن از رزولوشن حداکثر 3840 x 2160 پیکسل با نرخ 60 هرتز پشتیبانی می کند و تصاویری با وضوح 4K را به شما ارائه می دهد.

در پایان باید به این نکات هم اشاره کنیم که کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER از ورودی های پاور 6 پین و 8 پین برخوردار است و به دو فن قوی جهت خنک سازی سیستم مجهز می باشد. همچنین این کارت گرافیک از DirectX نسخه 12 و OpenGL نسخه 4.5 پشتیبانی می کند و با سیستم عامل های ویندوز (نسخه های 10 و 7) و لینوکس 64 بیتی سازگار است.

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

جمع بندی

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER یکی از کارت گرافیک های قدرتمند موجود در بازار است که از تراشه ساخت انویدیا بهره می برد. این کارت گرافیک دارای حافظه 8 گیگابایتی از نوع GDDR6، باس حافظه 256 بیتی، فرکانس حافظه 14 گیگابیت در ثانیه و فرکانس بوست 1650 مگاهرتز است و بالاترین سرعت و قدرت در اجرای پردازش های گرافیکی را به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های کارت گرافیک مخصوص بازی زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER باید به مجهز بودن به سه پورت DisplayPort و یک پورت HDMI و پشتیبانی از اتصال هم زمان به چهار مانیتور پشتیبانی می کند. این کارت گرافیک از طریق رابط PCI Express 3.0 به مادربرد متصل می شود و به دو اسلات برای این منظور نیاز دارد. در مجموع اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر گیمینگ قوی را دارید، این کارت گرافیک را مد نظر داشته باشید.

کارت گرافیک زوتک ZOTAC GAMING GeForce RTX 2060 SUPER

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کارت گرافیک زوتک GAMING GeForce RTX 2060 SUPER و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول و دیگر قطعات کامپیوتر با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام نمایید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر