۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200

 

معرفی مودم وایرلس تی پی لینک M7200

شاید برایتان پیش آمده باشد که به دلیل اختلال در وضعیت اینترنت گوشی، برای انجام دادن کارهای مهم و ضروری تان به مشکل برخورده باشید. به خصوص اگر در بیرون از منزل یا محل کارتان حضور داشته باشید و امکان دسترسی به وای فای هم برایتان وجود نداشته باشد، ممکن است با مشکلات زیادی مواجه شوید! پس بهتر است با خود یک مودم قابل حمل با کیفیت به همراه داشته باشید. مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200 یکی از همین دستگاه ها است که از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند. تنها کافی است تا یک سیم کارت 4G در این مودم قرار دهید و در تمام طول روز و در هر مکانی که حضور دارید، از آن برای اتصال به اینترنت استفاده کنید. این مودم قابل حمل از کیفیت ساخت قابل قبولی نیز بهره می برد و در صورت استفاده صحیح، برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

معرفی مودم وایرلس تی پی لینک M7200

قابلیت و کارایی مودم وایرلس TP-Link M7200

  • سازگاری کامل با سیم کارت های 4G، سرعت ایده آل در هنگام انتقال داده

مودم وایرلس تی پی لینک M7200 به خوبی از سیم کارت های 4G پشتیبانی می کند و می توانید از سیم کارت های برندهای مختلف در آن استفاده کنید. همچنین این مودم با شبکه ارتباطی 3G هم سازگاری دارد و می توان از سیم کارت های نسل قبل هم در آن بهره برد. مودم 4G تی پی لینک M7200 بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز عمل می کند و هیچ گونه تداخلی با عملکرد سایر دستگاه های وایرلس موجود در محیط نخواهد داشت. در این مودم از آنتن داخلی با قدرت 20 dbm استفاده شده است. از این جهت می توان از قدرت عملکرد آن در اتصال به شبکه 4G اطمینان کامل داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مودم تی پی لینک مدل TP-Link M7200 سرعت انتقال داده 300 مگابیت در ثانیه به صورت وایرلس را به ارمغان می آورد که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. به طور کلی با استفاده از این مودم می توانید ویدئوهای HD را بدون تأخیر مشاهده کنید، فایل های مورد نظرتان را دانلود کنید و تماس های ویدئویی خود را با بالاترین کیفیت برقرار سازید!

قابلیت و کارایی مودم وایرلس TP-Link M7200

  • شارژدهی مناسب باتری

انرژی مورد نیاز مودم وایرلس TP-Link M7200 از باتری داخلی قابل شارژ شدن آن تأمین می شود. باتری به کار رفته در این مودم از ظرفیتی معادل با 2000 میلی آمپر ساعت برخوردار است و شارژدهی بسیار مطلوبی (حدود 8 ساعت) دارد. به طوری که نیازی به شارژ چندباره مودم در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز پیدا نمی کنید. بر روی بدنه مودم بی سیم تی پی لینک M7200 یک پورت microUSB تعبیه شده است که می توانید از آن برای شارژ باتری مودم استفاده کنید.

قابلیت و کارایی مودم وایرلس TP-Link M7200

مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200

  • ابعاد جمع و جور، قابلیت استفاده فوق العاده آسان

مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200 با ابعاد 94x56.7x19.8 میلی متر و وزن حدود 100 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. به طوری که می توانید این مودم را در جیب لباس یا کیف خود گذاشته و آن را در تمام طول روز به همراه داشته باشید. همچنین امکان استفاده از مودم قابل حمل تی پی لینک M7200 فوق العاده راحت است. ابتدا باید بدنه آن را باز کنید، باتری را از دستگاه خارج کرده و سیم کارت را در اسلات مربوط به آن قرار دهید. پس از آن با فشردن دکمه پاور موجود بر روی بدنه مودم، آن را روشن کرده و دستگاه های مورد نظر خود را پس از حدود 30 ثانیه به اینترنت اتصال دهید. لازم به ذکر است که بر روی بدنه مودم بیسیم تی پی لینک M7200 نشانگرهای LED نیز موجود است که شما را از وضعیت وای فای، اتصال اینترنت و باتری مطلع می کنند.

مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مودم وایرلس قابل حمل تی پی لینک M7200 از اتصال 10 دستگاه به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. این ویژگی به خصوص در هنگام کمپینگ یا مسافرت های خانوادگی و دوستانه کارایی بالایی دارد و شما می توانید تبلت، موبایل و لپ تاپ خود و دیگران را به سادگی از طریق این مودم به اینترنت متصل کنید. لازم به ذکر است که مودم تی پی لینک M7200 از سیستم عامل های ویندوز (نسخه های 10، 8، 7، ویستا و XP)، مک، اندروید، iOS و ویندوز فون پشتیبانی می کند و مشکلی برای اتصال آن به انواع گوشی ها و تبلت ها وجود نخواهید داشت.

جمع بندی

با خرید مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200 و استفاده از آن در هر لحظه از طول روز و هر مکانی که حضور دارید، می توانید از اینترنت پرسرعت 4G بهره مند شوید. این مودم از تمامی سیم کارت های 4G و 3G پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در اتصال به اینترنت را برای شما به ارمغان می آورد. از جمله ویژگی های این مودم قابل حمل می توان به مجهز بودن به باتری 2000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که توانایی تأمین شارژ مورد نیاز دستگاه تا 8 ساعت را داراست. پشتیبانی از باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتزی، مجهز بودن به آنتن داخلی قوی، سرعت انتقال داده 300 مگابیت در ثانیه و پشتیبانی از اتصال هم زمان به 10 دستگاه سایر مشخصات مودم قابل حمل تی پی لینک M7200 را تشکیل می دهند.

مودم وایرلس تی پی لینک TP-Link M7200

شما می توانید برای دریافت قیمت مودم بی سیم تی پی لینک M7200 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مودم قابل حمل مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر