۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-H801

 معرفی مانیتور صنعتی شارپ PN-H801
مانیتور صنعتی شارپ PN-H801 برای آن دسته از افرادی طراحی شده که به دنبال بالاترین کیفیت در نمایش تصاویر تبلیغاتی هستند! این مانیتور صنعتی دارای سایز 80 اینچ است و از رزولوشن 4K بهره می برد. بنابراین می توانید از آن برای نمایش تصاویر مورد نظرتان در ابعاد بزرگ در فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، نمایشگاه های ماشین، هتل ها، موزه ها، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه های مترو و محیط هایی از این دست استفاده کنید. همچنین مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-H801 برای استفاده در اتاق جلسات و همایش های شرکت ها و سازمان ها نیز کاربرد دارد. پس اگر قصد خرید مانیتور صنعتی بزرگ دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و حرفه ای هستید، برای آشنایی با مشخصات نمایشگر صنعتی شارپ PN-H801 با ما تا انتهای متن همراه باشید.



طراحی و کیفیت مانیتور شارپ PN-H801
کیفیت عالی تصاویر، نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و خیره کننده!
شاید بتوان مهم ترین ویژگی مانیتور صنعتی تبلیغاتی شارپ PN-H801 را کیفیت عالی تصاویر آن دانست! این مانیتور صنعتی از رزولوشن 3840x2160 پیکسل (وضوح 4K) و نور پس زمینه LED بهره می برد و تصاویر مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت به نمایش درمی آورد. همچنین این مانیتور صنعتی محدوده وسیعی از رنگ ها (1.06 بیلیون رنگ) را پوشش می دهد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. به طوری که تصاویر تبلیغاتی به نمایش درآمده بر روی آن به طور کامل توجه مشتریان شما را به خود جلب خواهد کرد! به طور کلی کیفیت تصاویر دستگاه مانیتور صنعتی شارپ مدل Sharp PN-H801 در مقایسه با مانیتورهای Full HD تا چهار برابر بهتر است و حتی جزئیات تصویر نیز بر روی آن کاملاً واضح خواهند بود.



ارتقای کیفیت تصاویر با بهره بردن از قابلیت های 4K Upscaling و Offset
در مانیتور شارپ PN-H801 از موتور پیشرفته ارتقای تصویر استفاده شده که کیفیت محتوای استاندارد Full HD را به تصاویر 4K به صورت در لحظه (real-time) ارتقا می دهد. همچنین این مانیتور صنعتی از قابلیت Offset بهره می برد که میزان تاری و شفافیت تصویر را به گونه ای تنظیم می کند تا تصاویر شارپ تر به نظر بیایند. در مجموع با خرید مانیتور صنعتی فول اچ دی شارپ PN-H801 می توانید از بالاترین کیفیت تصویر لذت ببرید! ضمن اینکه این نمایشگر تبلیغاتی به دو اسپیکر داخلی 10 واتی هم مجهز است و صدایی قوی و واضح را برای شما به ارمغان می آورد.

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-H801
مجهز به چهار پورت HDMI، انتقال محتوای 4K با نرخ 60fps از طریق تنها یک کابل
مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-H801 به چهار پورت HDMI مجهز است و از اتصال به طیف وسیعی از دستگاه ها پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از تنها یک کابل HDMI ساده، سیگنال های ویدئویی 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه از دستگاه پخش منبع به این مانیتور صنعتی انتقال دهید! همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان از طریق پورت های HDMI به تلویزیون بزرگ صنعتی شارپ PN-H801 متصل کرده و به آسانی بین آنها سوئیچ کنید. مانیتور صنعتی شارپ PN-H801 از اتصال MHL هم پشتیبانی می کند و امکان اتصال موبایل از طریق کابل MHL به آن را به شما می دهد.



بر روی بدنه مانیتور فوق عریض صنعتی صنعتی شارپ PN-H801 یک پورت USB نیز موجود است که امکان اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال به مانیتور را فراهم می آورد. این مانیتور صنعتی از پخش کننده داخلی USB (USB-Media Player) برخوردار است و توانایی نمایش مستقیم فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری را با بالاترین کیفیت دارد.

امکان نمایش تصاویر به صورت عمودی و افقی، سازگار با نرم افزار مدیریت محتوای شارپ
شما می توانید نحوه نصب نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال شارپ PN-H801 را بین حالت های افقی (landscape) و عمودی (portrait) متناسب با نیازتان انتخاب کنید. با توجه به اینکه طول این مانیتور حدود 1.8 متر است، در هنگام نصب آن به صورت عمودی تصاویر به طور کامل جلب توجه خواهند کرد! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور صنعتی 80 اینچ شارپ PN-H801 از قابلیت عملکرد به صورت 24/7 (24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) برخوردار است. از این جهت می توان از آن در فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و محیط های تجاری با خیالی راحت استفاده کرد.



از دیگر ویژگی های نمایشگر فوق عریض صنعتی شارپ PN-H801 باید از سازگاری آن با نرم افزار مدیریت محتوای Sharp Digital Signage Software (SDSS) نام ببریم. این امکان برای شما وجود دارد تا این مانیتور صنعتی را از طریق پورت های LAN و RS-232C به شبکه متصل کرده و از طریق یک کامپیوتر مرکزی و نرم افزار SDSS، محتوای دلخواهتان را بر روی آن نمایش دهید.

جمع بندی
مانیتور صنعتی شارپ PN-H801 با سایز 80 اینچی و رزولوشن 4K بهترین انتخاب برای نمایش تصاویر تبلیغاتی به شمار می آید! این مانیتور صنعتی در محیط های مختلف مانند فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، نمایشگاه های ماشین، هتل ها، موزه ها، بیمارستان ها و اتاق جلسات و همایش شرکت ها و سازمان ها کاربرد دارد و با کیفیت عالی تصاویر و رنگ هایی درخشان و جذاب، توجه مخاطبان را به تصاویر مورد نظر شما جلب می کند! مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-H801 به چهار پورت HDMI نیز مجهز است و از اتصال به طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند. مجهز بودن به USB Media Player (برای نمایش مستقیم فایل از روی فلش مموری)، قابلیت عملکرد 24/7، سازگاری با نرم افزار مدیریت محتوای SDSS و کیفیت ساخت عالی سایر مشخصات این مانیتور صنعتی را تشکیل می دهند.



شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور صنعتی بزرگ شارپ PN-H801 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر