۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400

 

معرفی کاغذ خرد کن رمو C-3400

کاغذ خردکن یکی از تجهیزات پرکاربرد اداری است که همان طور که از نامش پیداست، برای از بین بردن اسناد کاغذی قابل استفاده است. به خصوص اگر قصد از بین بردن اسناد حساسِ تاریخ گذشته را داشته باشید، این دستگاه کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. همچنین ممکن است به مرور زمان حجم کاغذهای باطله در اداره یا شرکت شما زیاد شود و قصد داشته باشید تا آنها را از بین ببرید. در این شرایط هم کاغذ خردکن به کار شما خواهد آمد. از جمله این دستگاه ها باید به کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400 اشاره کنیم که قابلیت برش اسناد کاغذی به صورت پودری را داراست. این کاغذ خردکن پودری برای از بین بردن CD، DVD و کارت اعتباری نیز کاربرد دارد و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. برای آشنایی بیشتر با کاغذ خرد کن رمو C-3400 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی کاغذ خرد کن رمو C-3400

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن رمو C-3400

  • با دوام و با کیفیت، مناسب برای مصارف روزمره اداری

کاغذ خردکن پودری رمو C-3400 با ابعاد 450x200x415 میلی متر و وزن 14 کیلوگرم عرضه شده و فضای زیادی از اتاق کار شما را اشغال نمی کند. این دستگاه دارای دهانه با عرض 220 میلی متر است و امکان خرد کردن 8 برگ کاغذ 70 گرمی (A4) به صورت هم زمان را داراست. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مخزن کاغذ خردکن رمو C-3400 دارای گنجایش 12 لیتر است. با توجه به این مشخصات می توان گفت که این کاغذ خردکن برای مصارف روزمره اداری کارایی بالایی دارد.

طراحی و کیفیت کاغذ خردکن رمو C-3400

  • مجهز به تیغه های فولادی قدرتمند، قابلیت خرد کردن CD و DVD

با خرید دستگاه کاغذ خرد کن رمو C-3400 و استفاده از آن خیالتان بابت از بین رفتن کامل اسناد مهم و حساستان راحت خواهد بود! در این کاغذ خردکن از تیغه های فولادی قدرتمند و تقویت شده استفاده شده که علاوه بر کاغذ، توانایی خرد کردن سوزن، کلیپس، کارت اعتباری، CD و DVD را دارند. به این ترتیب اگر اسناد مورد نظر شما با منگنه به یکدیگر متصل شده اند، برای قرار دادن آنها در دستگاه نیازی به جدا کردن سوزن منگنه از آنها ندارید. به این ترتیب می توانید با سرعت بالاتری با این دستگاه اسناد مورد نظرتان را از بین ببرید. لازم به ذکر است که کاغذ خردکن فولادی رمو C-3400 از سرعت برش 2.6 متر در دقیقه بهره می برد و که برای مصارف اداری مناسب به نظر می رسد. همچنین به منظور استفاده آسان تر از کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400، برای این دستگاه دهانه های ورودی مجزا برای کاغذ و CD در نظر گرفته شده است.

کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400

  • از بین بردن کامل اسناد کاغذی به صورت پودری

همان طور که اشاره شد، دستگاه کاغذ خردکن اداری رمو C-3400 اسناد کاغذی را به صورت پودری از بین می برد. این دستگاه توانایی برش زدن با سایز 4x20 میلی متر را دارد و از سطح امنیتی 4 بهره می برد. به طور میانگین می توان گفت که این کاغذ خردکن هر برگ کاغذ A4 را به 424 قطعه برش می زند. به این ترتیب امکان بازیابی اسناد قرار گرفته در این دستگاه غیرممکن خواهد بود.

کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400

  • ایمنی بالا در هنگام استفاده

دستگاه سی دی خردکن رمو C-3400 از امنیت بالایی نیز بهره می برد و تمام پیش بینی های لازم برای جلوگیری از آسیب دیدن کاربر در هنگام استفاده از آن انجام شده است. به عنوان مثال در هنگام تماس انگشت با دهانه کاغذ خردکن، عملکرد دستگاه به صورت خودکار متوقف می شود تا صدمه ای به دست کاربر وارد نشود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در صورت خارج کردن مخزن، خرد کن کاغذ رمو C-3400 به صورت خودکار ادامه برش را متوقف می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه کاغذ خردکن می توان از مجهز بودن به محافظ حرارتی موتور نام برد که مانع از آسیب دیدن دستگاه به خصوص در هنگام اوج کاری آن می شود.

جمع بندی

کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400 با قابلیت از بین بردن اسناد کاغذی (8 برگ 70 گرمی (A4) به صورت هم زمان)، CD، DVD، کارت اعتباری، سوزن و کلیپس یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ادارات، شرکت ها و سازمان ها به شمار می آید. این کاغذ خردکن اسناد را به صورت پودری در سایز 4x20 میلی متر برش می زند؛ به طوری که امکان بازیابی اسناد نابود شده توسط آن عملاً غیر ممکن خواهد بود. مجهز بودن به مخزن 12 لیتری، دهانه ورودی با عرض 220 میلی متر و سرعت برش 2.6 متر در دقیقه سایر مشخصات کاغذ خرد کن اداری رمو C-3400 را تشکیل می دهند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به مجهز بودن به محافظ حرارتی موتور، قطع خودکار در صورت خارج کردن مخزن و قطع خودکار در هنگام تماس انگشت اشاره کرد.

کاغذ خرد کن رمو Remo C-3400

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت کاغذ خردکن رمو C-3400 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این دستگاه و سایر تجهیزات فروشگاهی از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر