۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T

 

معرفی بارکدخوان نیولند Piranha BS8060-2T

اگر به دنبال یک بارکدخوان سبک و جمع و جور برای استفاده به صورت قابل حمل هستید، بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای شما است. این بارکد خوان سیار دارای ابعاد کوچکی است و می توان آن را با قرار دادن در جیب لباس حمل کرد! بارکد خوان سیار نیولند Piranha BS8060-2T توانایی اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را دارد و از طریق بلوتوث به موبایل، تبلت و دستگاه های دیگر متصل می شود. شما می توانید از این بارکد خوان در پایانه های مسافربری و سالن های کنسرت (برای اسکن بارکد بلیط مراجعین)، انبارها و کسب و کارهای نیازمند به تحویل کالا در محل مشتری استفاده کنید.

معرفی بارکدخوان نیولند Piranha BS8060-2T

  • کارایی بالا برای اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی

در بارکدخوان نیولند Piranha BS8060-2T از حسگر CMOS و تکنولوژی نوری برای اسکن استفاده شده است. این بارکدخوان قابلیت اسکن بارکدهای تک بعدی (مانند بارکد میله ای) و دو بعدی (مانند QR Code) را دارد و علاوه بر بارکدهای چاپ شده بر روی کاغذ، می توان از آن برای اسکن بارکد از روی صفحه نمایش موبایل و تبلت هم استفاده کرد. سایر مشخصات بارکد خوان دو بعدی نیولند Piranha BS8060-2T را سرعت اسکن 60 فریم در ثانیه و توانایی اسکن بارکدهای ریز (حداقل اندازه 5mil) و کمرنگ (کنتراست حداقل 30 درصد) تشکیل می دهد.

  • یک بارکد خوان بلوتوثی کاربردی!

اتصال بارکد خوان وایرلس نیولند Piranha BS8060-2T به دستگاه های دیگر به سادگی و از طریق بلوتوث انجام می شود. این امکان برای شما وجود دارد تا این بارکدخوان را به گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS، تبلت، لپ تاپ و سایر دستگاه ها به صورت وایرلس اتصال دهید. لازم به ذکر است که انرژی مورد نیاز بارکد خوان سوپر مارکت نیولند Piranha BS8060-2T در هنگام استفاده به صورت وایرلس، از باتری لیتیوم یونی داخلی آن تأمین می شود که دارای ظرفیت 900 میلی آمپر است. شارژ کامل این باتری برای 6 ساعت استفاده مداوم از این بارکدخوان کفایت می کند. همچنین باتری بارکد اسکنر نیولند Piranha BS8060-2T در عرض 3.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این بارکدخوان بر روی باند فرکانسی 2.4 تا 2.5 گیگاهرتزی عمل می کند و با بلوتوث نسخه های 4، 3 و 2.1 سازگار است. ضمن اینکه این بارکدخوان از برد 50 متری در فضای باز پشتیبانی می کند.

معرفی بارکدخوان نیولند Piranha BS8060-2T

بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T

  • قابلیت استفاده فوق العاده راحت!

برای استفاده از بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T تنها کافیست تا صفحه اسکن آن (که در قسمت بالایی بدنه قرار دارد) را به سمت بارکد نشانه بگیرید و دکمه زرد رنگ SCAN را فشار دهید. در صورت موفقیت آمیز بودن عمل اسکن، بارکدخوان شما را با صدای بوق، نشانگر LED و لرزش (ویبره) از این موضوع مطلع می کند. لازم به ذکر است که بارکدخوان بیسیم نیولند Piranha BS8060-2T توانایی اسکن بارکد در فاصله 40 تا 410 میلی متری را دارد و نیازی به نزدیک کردن بیش از اندازه آن به بارکد ندارید.

  • فوق العاده جمع و جور و سبک!

اولین موردی که در هنگام مواجهه با بارکد خوان تک بعدی نیولند Piranha BS8060-2T توجه شما را به خود جلب می کند، ابعاد جمع و جور و کوچک آن است! این بارکد خوان با ابعاد 88x46x24.5 میلی متر و وزن فقط 62 گرم عرضه شده و یکی از کوچکترین بارکد خوان های موجود در بازار به شمار می آید. به طوری که شما می توانید این بارکدخوان را در جیب خود گذاشته و در تمام طول روز آن را به همراه داشته باشید.

بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T

دستگاه بارکد خوان انبار نیولند مدل Newland Piranha BS8060-2T از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و دارای درجه حفاظتی IP42 است. در ساخت این بارکدخوان از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک ABS و PMMA استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر آسیب های احتمالی شده است. به طور دقیق تر باید گفت که این بارکدخوان در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری مقاومت کاملی دارد. همچنین بارکد خوان وایرلس نیولند Piranha BS8060-2T در محدوده دمایی 20- تا 50 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 5 تا 95 درصد قابلیت ارائه عملکرد دارد. پس با خیال راحت می توانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید.

جمع بندی

بارکد خوان نیولند Newland Piranha BS8060-2T با قابلیت هایی مانند توانایی اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی، اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر از طریق بلوتوث، شارژدهی مناسب باتری (حدود 6 ساعت) و ابعاد کوچک یکی از بارکد خوان های محبوب موجود در بازار به شمار می آید. این بارکد خوان برای استفاده به صورت قابل حمل گزینه ای ایده آل است و می توان از آن در پایانه های مسافربری و سالن های کنسرت (برای اسکن بارکد بلیط مراجعین)، انبارها و کسب و کارهای نیازمند به تحویل کالا در محل مشتری استفاده کرد. مشخصات بارکدخوان فروشگاهی نیولند Piranha BS8060-2T شامل سرعت اسکن 60 فریم در ثانیه، فاصله خواندن 40 تا 410 میلی متر، حداقل کنتراست قابل خواندن 30 درصد و حداقل اندازه قابل خواندن 5mil می شود.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه فروش انواع بارکد خوان و دیگر تجهیزات فروشگاهی آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید بارکد خوان دو بعدی نیولند Piranha BS8060-2T را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر در این رابطه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر