۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551

 

معرفی ویدئو وال شارپ PN-V551

دستگاه ویدئو وال شارپ PN-V551 یکی از ویدئو وال های با کیفیت و خوش ساخت موجود در بازار است که برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در محیط هایی مانند پاساژها و مراکز خرید، فروشگاه ها، اتاق های مانیتورینگ، سالن های کنفرانس و همایش، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری و مکان هایی مانند این کاربرد دارد. این ویدیو وال با سایز 55 اینچ عرضه شده و شما می توانید با کنار هم قرار دادن چند مدل از این دستگاه، صفحه نمایش های بزرگ دیواری ایجاد کنید! از میان ویژگی های کاربردی ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551 می توان به میزان روشنایی 700 cd/m2، قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی، امکان ارائه عملکرد به صورت 24/7 و امکان مدیریت دستگاه از طریق شبکه اشاره کرد.

معرفی ویدئو وال شارپ PN-V551

طراحی و کیفیت ویدئو وال شارپ PN-V551

  • توجه مخاطبان را با تصاویری درخشان به محتوای مورد نظر خود جلب کنید!

با توجه به اینکه ویدئو وال صنعتی شارپ PN-V551 دارای رزولوشن Full HD (1920 x 1080 پیکسل) است، می توان از کیفیت ایده آل تصاویر آن اطمینان داشت! همچنین این ویدئو وال از میزان روشنایی 700 cd/m2 و زاویه دید 178 درجه برخوردار است و در محیط های کاملاً روشن و پر نور هم تصاویری شفاف و درخشان ارائه می دهد. ضمن اینکه در این ویدئو وال از تکنولوژی اختصاصی شارپ (Sharp UCCT) برای کالیبره کردن رنگ ها استفاده شده که نقش زیادی در نمایش طبیعی تصاویر دارد. به این ترتیب تصاویر با کیفیت به نمایش درآمده با ویدئووال شارپ مدل Sharp PN-V551 به طور کامل توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

طراحی و کیفیت ویدئو وال شارپ PN-V551

  • دارای قابلیت های تصویر در تصویر و نمایش زنجیره ای

ویدئو وال شارپ PN-V551 قابلیت های مختلفی برای نمایش تصاویر را در اختیار شما می گذارد. به عنوان مثال شما می توانید از دو منبع پخش مختلف، دو تصویر مختلف را به صورت تصویر در تصویر نمایش دهید. همچنین این ویدئو وال 55 اینچ شارپ از قابلیت تقسیم صفحه نمایش به دو بخش و نمایش هم زمان تصاویر بهره می برد. از دیگر ویژگی های تابلو اعلانات هوشمند شارپ PN-V551 باید به امکان نمایش زنجیره ای تصاویر (Daisy Chain) اشاره کرد. در این حالت می توان چند ویدئو وال از این مدل را به یکدیگر متصل کرد و یک تصویر یکسان را به صورت هم زمان بر روی آنها نمایش داد.

طراحی و کیفیت ویدئو وال شارپ PN-V551

  • دارای گپ 3.5 میلی متری

قاب های پایین و راست ویدئو وال تبلیغاتی شارپ PN-V551 دارای عرض 1.2 میلی متر و قاب های بالا و چپ آن دارای عرض 2.3 میلی متر هستند. به این ترتیب در هنگام قرارگیری چند مدل از این نمایشگر تبلیغاتی در کنار هم، گپ ایجاد شده بین نمایشگرها فقط 3.5 میلی متر خواهد بود. این ویژگی باعث ارتقای کیفیت نمایش تصاویر و جذب بیشتر مخاطبان به محتوای مورد نظر شما می شود. به این ترتیب با خرید ویدئو وال 55 اینچ شارپ PN-V551 و استفاده از آن می توانید از قابلیت نمایش بدون مرز تصاویر بهره مند شوید!

طراحی و کیفیت ویدئو وال شارپ PN-V551

ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551

  • امکان کنترل دستگاه از طریق شبکه

شما می توانید ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551 را از طریق پورت های LAN و RS-232C آن به شبکه متصل کرده و از طریق یک کامپیوتر مرکزی تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید. در این حالت به هر ویدئو وال یک ID اختصاص پیدا می کند و شما به راحتی می توانید چند ویدئو وال را به صورت هم زمان مدیریت کنید. از دیگر امکانات مدیریتی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال شارپ PN-V551 می توان به قابلیت برنامه ریزی نحوه عملکرد دستگاه در زمان های منظم اشاره کرد. به عنوان مثال می توانید مشخص کنید که ویدئو وال در ساعات خاصی از روز یا هفته به طور اتوماتیک خاموش یا روشن شود.

ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551

سایر پورت های تابلو اعلانات دیجیتال شارپ PN-V551 را پورت های HDMI، Video، DisplayPort، کامپوننت، Mini D-Sub، DVI-I و مینی جک 3.5 میلی متری تشکیل می دهند. از این پورت ها می توانید برای اتصال دستگاه های آنالوگ و

دیجیتال مورد نظر خود به ویدئو وال بهره ببرید.

  • قابلیت نمایش تصاویر به هر دو صورت عمودی و افقی

چهار گوشه ویدئو وال شارپ مدل PN-V551 بر روی پنل پشتی به گونه ای طراحی شده اند که باعث نصب محکم دستگاه بر روی دیوار می شود. شما می توانید این ویدئو وال را به هر دو صورت افقی (landscape) و عمودی (portrait) مورد استفاده قرار دهید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ویدیو وال شارپ PN-V551 توانایی کارکرد به صورت 24/7 را دارد. به این معنا که می توان از آن برای نمایش مداوم و بدون وقفه تصاویر در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته بهره برد. این ویژگی این ویدئو وال را برای استفاده در محیط های تجاری، تبلیغاتی و فرودگاه ها بسیار مناسب کرده است.

ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551

جمع بندی

با خرید ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551 و استفاده از آن می توانید تصاویر مورد نظر خود را با کیفیتی بسیار مطلوب و ابعادی بزرگ برای مخاطبانتان به نمایش درآورید! این ویدئو وال 55 اینچی از وضوح تصویر Full HD، میزان روشنایی 700 cd/m2 و نسبت کنتراست 3500:1 بهره می برد و تصاویری درخشان و شفاف را به شما ارائه می دهد. همچنین این ویدئو وال از قابلیت نصب به هر دو صورت عمودی و افقی برخوردار است و از زاویه دید 178 درجه ای بهره می برد. به این ترتیب تصاویر آن از تمام زوایا برای مخاطبان واضح خواهد بود. سایر امکانات ویدیو وال تبلیغاتی شارپ PN-V551 را امکان کنترل از طریق شبکه، قابلیت نمایش به صورت تصویر در تصویر، اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های متنوع موجود بر روی بدنه و عرض قاب بسیار کم تشکیل می دهند.

ویدئو وال شارپ Sharp PN-V551

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت ویدئو وال شارپ PN-V551 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات این ویدئو وال به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر