۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD

 

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک LH-65QM1KD

مانیتور صنعتی مدل LH-65QM1KD یکی از محصولات با کیفیت و با دوام برند معتبر پاناسونیک است که با سایز 65 اینچ عرضه شده و در محیط های کاری مختلفی قابل استفاده است. شما می توانید از این نمایشگر صنعتی در فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، فرودگاه ها و پایانه های مسافربری، رستوران ها، بیمارستان ها، هتل ها، سالن های کنفرانس ادارات، دانشگاه ها و محیط هایی از این دست استفاده کنید. مشخصات مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD شامل رزولوشن 4K، زاویه دید وسیع، مجهز بودن به پورت های ارتباطی به روز و قابلیت نصب آسان می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک LH-65QM1KD

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک LH-65QM1KD

  • مجهز به پنل IPS، کیفیت عالی تصاویر

شرکت پاناسونیک در مانیتور صنعتی مدل LH-65QM1KD از پنل IPS استفاده کرده که باعث نمایش طبیعی تر رنگ ها می شود. همچنین این مانیتور صنعتی پاناسونیک دارای نور پس زمینه D-LED و میزان روشنایی 500 cd/m2 است و تصاویر آن از شفافیت و درخشندگی قابل توجهی برخوردار می باشد. به این ترتیب از وضوح تصاویر این مانیتور صنعتی در محیط های روشن و نسبتاً پر نور نیز کاسته نمی شود.

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک LH-65QM1KD

اما یکی از ویژگی های مهم نمایشگر فوق عریض صنعتی پاناسونیک LH-65QM1KD توانایی آن در نمایش تصاویر با وضوح عالی 4K است. رزولوشن این مانیتور صنعتی برابر با 3840x2160 پیکسل است که باعث می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با آن از بالاترین کیفیت برخوردار باشند. به این ترتیب اگر کیفیت تصاویر برایتان اولویت دارد، مانیتور صنعتی تبلیغاتی پاناسونیک LH-65QM1KD را مد نظر داشته باشید!

  • زاویه دید وسیع، قابل نصب به هر دو صورت افقی و عمودی

مانیتور پاناسونیک LH-65QM1KD از قابلیت نصب به هر دو صورت افقی (landscape) و عمودی (portrait) برخوردار است که متناسب با شرایط محل نصب، می توانید از این ویژگی بهره ببرید. همچنین این مانیتور صنعتی از زاویه دید 178 درجه ای (افقی و عمودی) بهره می برد و تصاویر آن برای تمام مخاطبان کاملاً واضح خواهد بود. به این ترتیب مخاطبان شما در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشند، می توانند محتوای مورد نظر شما را به سادگی مشاهده کنند.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD

  • مجهز به چهار پورت HDMI و سه پورت USB

بر روی بدنه مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD چهار پورت HDMI تعبیه شده است. این پورت ها شامل سه پورت ورودی (دو پورت HDMI 1.4 با پشتیبانی 4K@30Hz و یک پورت HDMI 2.0 با پشتیبانی 4K@60Hz) و یک پورت خروجی می شود. بنابراین شما می توانید سیگنال های 4K را تنها از طریق یک کابل HDMI از دستگاه منبع به این مانیتور صنعتی انتقال دهید. نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال صنعتی پاناسونیک LH-65QM1KD به سه پورت USB (شامل دو پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0) نیز مجهز است و از تجهیزات USB نیز پشتیبانی می کند. سایر پورت های این مانیتور صنعتی شامل پورت های DisplayPort، DVI-D، کامپوننت، سریال و LAN (برای اتصال به شبکه) می شود.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD

  • قابلیت کارکرد به صورت 24/7

از دیگر ویژگی های کاربردی مانیتور صنعتی 4k پاناسونیک مدل Panasonic LH-65QM1KD باید به توانایی ارائه عملکرد آن به صورت 24/7 اشاره کنیم. به این معنا که می توان از این مانیتور صنعتی برای نمایش تصاویر در هر 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته استفاده کرد. به این ترتیب این مانیتور صنعتی برای استفاده های تبلیغاتی در محیط های تجاری و مکان هایی مانند فرودگاه ها و پایانه های مسافربری انتخاب مناسبی خواهد بود. با توجه به این مشخصات قیمت مانیتور صنعتی 65 اینچ پاناسونیک LH-65QM1KD را می توان مناسب ارزیابی کرد.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD

جمع بندی

در مجموع می توان مانیتور صنعتی 65 اینچی پاناسونیک LH-65QM1KD را با توجه به مشخصاتی مانند رزولوشن 4K، میزان روشنایی 500 cd/m2، زاویه دید 178 درجه ای و مجهز بودن به پنل IPS یک انتخاب ایده آل برای استفاده در محیط های کاری مختلف (مانند فروشگاه، پاساژ، فرودگاه، بانک، بیمارستان و...) دانست. این مانیتور صنعتی توانایی کارکرد به صورت 24/7 را دارد و برای مصارف سنگین می توان بر روی آن حساب باز کرد. مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD از لحاظ تعداد و تنوع پورت های ارتباطی هم دستگاهی کارآمد است و به چهار پورت HDMI (سه ورودی و یک خروجی)، سه پورت USB و پورت های DisplayPort و LAN مجهز می باشد.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic Digital Signage LH-65QM1KD

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید نمایشگر صنعتی پاناسونیک LH-65QM1KD به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر