۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۲, چهارشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M255nw

اگر به چاپ رنگی در کسب و کار روزمره خود نیاز دارید و به دنبال یک پرینتر خوش ساخت و کارآمد برای این منظور هستید، پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پرینتر در دسته پرینترهای لیزری جای دارد و از قابلیت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو برخوردار است. مشخصات این دستگاه پرینتر شامل ظرفیت کاغذ 250 برگی، سازگاری با تونر کارتریج های مشکی و رنگی با کیفیت HP و پشتیبانی از اتصال وایرلس به گوشی و تبلت از طریق وای فای می شود که در ادامه بیشتر به بررسی و معرفی آنها می پردازیم. در مجموع پرینتر اداری اچ پی HP Pro M255nw برای استفاده در محیط های تجاری و اداری با حجم کاری معمولی انتخاب مناسبی به شمار می آید.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M255nw

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M255nw

  • یک پرینتر لیزری با کیفیت!

چاپگر تک کاره لیزری اچ پی Pro M255nw از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. این پرینتر از لحاظ کیفیت چاپ هم عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد و از رزولوشن 600x600 dpi بهره می برد. این میزان رزولوشن برای مصارف روزمره خانگی و اداری مناسب به نظر می رسد. توجه داشته باشید که پرینتر لیزری رنگی اچ پی Pro M255nw توان انجام حداکثر 40000 چاپ در ماه را دارد. اما بهتر است تا از آن مطابق با توصیه شرکت HP برای 150 تا 2500 چاپ در ماه استفاده شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M255nw

  • چاپ رنگی با سرعت مناسبِ 21 برگ در دقیقه

با خرید چاپگر اداری اچ پی Pro M255nw و استفاده از آن می توانید از سرعت چاپ 21 برگ A4 در دقیقه در هر دو حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی بهره مند شوید. این میزان سرعت به خصوص برای چاپ رنگی مناسب نظر می رسد. همچنین لازم به ذکر است که سرعت چاپ این پرینتر در هنگام پرینت در سایز letter به 22 برگ در دقیقه می رسد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر اچ پی مدل HP Pro M255nw برای اولین پرینت سیاه و سفید به 10.5 ثانیه و برای اولین پرینت رنگی به 12.2 ثانیه از زمان گرم شدن نیاز دارد. 

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M255nw

  • ظرفیت کاغذ 250 برگی، توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ

ظرفیت کاغذ ورودی پرینتر تک کاره اچ پی Pro M255nw حداکثر برابر با 250 برگ است. این پرینتر به یک سینی اصلی و یک سینی چند منظوره مجهز است. شما می توانید دسته کاغذ با ارتفاع حداکثر 25 میلی متر (حدود 20 کاغذ) را در سینی چند منظوره این پرینتر لیزری رنگی قرار دهید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر تک کاره رنگی اچ پی Pro M255nw توانایی چاپ بر روی کاغذهای معمولی در سایزهای A4 ،A5 ،A6 ،B5 ،B6 ،4x6 و 5x8 را دارد. همچنین می توان از کاغذهای مخصوص چاپ بروشور، رنگی، براق، ضخیم، سربرگ دار، سبک، مخصوص چاپ عکس، از پیش چاپ شده، از پیش پانچ شده، بازیافتی، شفاف، لیبل، پاکت و مقوا نیز در این پرینتر استفاده کرد.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP Pro M255nw

  • پشتیبانی از تونر کارتریج های مشکی و رنگی مرغوب برند HP

پرینتر لیزری HP Pro M255nw از تونر کارتریج های مرغوب برند HP پشتیبانی می کند که کیفیتی مناسب در چاپ سیاه و سفید و رنگی را به ارمغان می آورد. شما می توانید از یک تونر کارتریج مشکی و سه تونر کارتریج رنگی (قرمز، زرد و آبی) از مدل HP 206A، HP 206X، HP 207A یا HP 207X در این پرینتر استفاده کنید. لازم به ذکر است که تونر کارتریج مشکی مدل های HP 206A و HP 207A دارای ظرفیت 1350 برگ و مدل های HP 206X و HP 207X دارای ظرفیت 3150 برگ هستند. همچنین تونر کارتریج های رنگی مدل های HP 206A و HP 207A از ظرفیت 1250 برگ و مدل های HP 206X و HP 207X از ظرفیت 2450 برگ بهره می برند. پرینتر HP Pro M255nw از فناوری HP JetInteligence هم برخوردار است که باعث مصرف بهینه دستگاه و افزایش طول عمر تونر کارتریج های به کار رفته در آن می شود. شما می توانید برای خرید انواع تونر کارتریج HP با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw

  • امکان اتصال وایرلس به دستگاه های دیگر از طریق وای فای

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw مجهز بودن به وای فای داخلی است که امکان اتصال وایرلس پرینتر به انواع موبایل، تبلت، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را فراهم می آورد. به این ترتیب اگر فایل های مورد نظر شما بر روی موبایل یا تبلت ذخیره شده بود، به سریع ترین شکل ممکن می توانید آنها را با این پرینتر تک کاره چاپ کنید. ضمن اینکه پرینتر رنگی اداری اچ پی Pro M255nw به پورت های USB 2.0 و اترنت هم مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی استفاده کرد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw

پرینتر HP Pro M255nw با سرویس های HP ePrint، Apple AirPrint و Mopria و اپلیکیشن های پرینت موبایل هم سازگار است که امکان چاپ از راه دور (بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار دستگاه) را ایجاد می کند.

جمع بندی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw یکی از پرینترهای لیزری خوش ساخت شرکت اچ پی است که امکان چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو را در اختیار شما می گذارد. این پرینتر برای استفاده در منازل و محیط های تجاری و اداری با حجم کاری معمولی طراحی شده و مشخصات آن را سرعت چاپ 21 برگ A4 در دقیقه، رزولوشن 600x600 dpi و ظرفیت کاغذ ورودی 250 برگ تشکیل می دهد. پرینتر لیزری خانگی اچ پی Pro M255nw از وای فای داخلی بهره می برد و به پورت های USB و اترنت هم مجهز است. بنابراین هم به صورت وایرلس و هم از طریق کابل می توانید دستگاه های مورد نظر خود را به این پرینتر اتصال دهید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP Pro M255nw

برای دریافت قیمت پرینتر تک کاره رنگی اچ پی Pro M255nw و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع پرینتر لیزری هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر