۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

مانیتور ایسوس Asus VG258QR

 

معرفی مانیتور ایسوس VG258QR

این روزها با همه گیری ویروس کرونا و اعمال محدودیت های اجتماعی بسیاری از افراد مجبور به ماندن در خانه هستند و اوقات اضافی آنها نسبت به قبل بیشتر شده است. یکی از راه های گذراندن اوقات فراغت (به خصوص برای جوان ترها) انجام بازی های کامپیوتری است! به همین دلیل بازار تجهیزات گیمینگ در این ایام داغ است و بسیاری قصد راه اندازی یک کامپیوتر مخصوص بازی در منزل خود را دارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید و قصد خرید مانیتور گیمینگ دارید، مانیتور ایسوس Asus VG258QR نیازهایتان را به خوبی برطرف می کند. این مانیتور با سایز 24.5 اینچ عرضه شده و مشخصات آن شامل وضوح تصویر Full HD، نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخدهی کمتر از یک ثانیه می شود. مانیتور گیمینگ ایسوس VG258QR از تکنولوژی های کاربردی به منظور ارتقای کیفیت تصاویر بهره می برد و تجربه ای لذت بخش از انجام بازی را برای شما به ارمغان می آورد.

معرفی مانیتور ایسوس VG258QR

طراحی و کیفیت مانیتور گیمینگ ایسوس VG258QR

  • از انجام بازی با کیفیت Full HD لذت ببرید!

از لحاظ کیفیت تصاویر مانیتور ایسوس VG258QR انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این مانیتور دارای رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل است و لذت انجام بازی با وضوح Full HD را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر مشخصات این مانیتور باید به میزان روشنایی 400 cd/m2 و نسبت کنتراست 1000:1 (قابل ارتقا به 100000000:1 با فناوری Asus Smart Contrast Ration) اشاره کرد. به این ترتیب در محیط هایی با میزان روشنایی استاندارد می توانید از تصاویر واضح و شفاف این مانیتور بهره مند شوید. لازم به ذکر است که مانیتور فول اچ دی ایسوس مدل Asus VG258QR از نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز و زمان پاسخ دهی کمتر از یک ثانیه (حدود 0.5 ثانیه) برخوردار است که برای یک مانیتور گیمینگ کاملاً مناسب به نظر می رسد. این مشخصات به خصوص در هنگام نمایش تصاویر متحرک و جابجایی تصاویر، کارایی بالایی دارند و کیفیت انجام بازی را ارتقا می دهند. با توجه به این مشخصات قیمت مانیتور گیمینگ ایسوس VG258QR را می توان ایده آل ارزیابی کرد.

  • کیفیت ایده آل تصاویر با بهره بردن از فناوری های به روز ایسوس

در مانیتور کامپیوتر مدل VG258QR از تکنولوژی های به روز ایسوس استفاده شده که از میان آنها می توان به Adaptive-Sync و Extreme Low Motion Blur اشاره کرد. این تکنولوژی ها نقش زیادی در بهبود کیفیت تصاویر دارند و باعث می شوند تا تصاویر متحرک شارپ تر و واضح تر نمایش داده شوند. همچنین در این مانیتور از تکنولوژی GameFast Input بهره برده شده که زمان لگ ورودی را به کمترین میزان خود می رساند. به این ترتیب در هنگام انجام بازی با مشکلاتی مانند تأخیر در نمایش تصاویر یا مات شدن آنها مواجه نخواهید شد. این تکنولوژی ها به خصوص در هنگام انجام بازی های شوتینگ کارایی بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا سریع ترین تصمیم را بگیرید! از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در مانیتور 24.5 اینچ ایسوس VG258QR باید به G-SYNC اشاره کنیم که باعث سازگاری این مانیتور با کارت گرافیک های انویدیا (سری های GeForce GTX 10، GTX 16، RTX 20 و سری های جدیدتر) می شود. ضمن اینکه این مانیتور با کارت گرافیک های AMD Radeon نیز سازگاری کامل دارد. بنابراین مشکلی برای استفاده از آن در ارتباط با کامپیوترهای گیمینگ به روز نخواهید داشت.

طراحی و کیفیت مانیتور گیمینگ ایسوس VG258QR

مانیتور ایسوس Asus VG258QR

  • مجهز به پورت های ارتباطی به روز، قابلیت نصب و راه اندازی آسان

بر روی بدنه مانیتور ایسوس Asus VG258QR یک پورت DisplayPort 1.2، یک پورت HDMI (v1.4) و یک پورت Dual-Link DVI تعبیه شده است که از طریق آنها به سادگی می توانید مانیتور را به کامپیوتر، کنسول و دستگاه های مالتی مدیا اتصال دهید. این مانیتور دارای طراحی خلاقانه برای مدیریت کابل ها است و به گونه ای طراحی شده که کابل های متصل به آن درون پایه مخفی می شوند.

از دیگر ویژگی های مانیتور کامپیوتر فول اچ دی ایسوس VG258QR باید به قابلیت نصب و تنظیم آسان آن اشاره کنیم. این مانیتور قابلیت استفاده به هر دو صورت رومیزی و دیواری را دارد و در طراحی آن اصول ارگونومی رعایت شده است. شما می توانید متناسب با موقعیت قرارگیری تان نسبت به مانیتور و شرایط محل نصب، این مانیتور را تنظیم کنید. از جمله ویژگی های مانیتور VG258QR ایسوس در این زمینه می توان از امکان تنظیم شیب صفحه نمایش بین 5 تا 33 درجه، امکان چرخاندن عمودی و افقی تا 90 درجه و امکان تنظیم ارتفاع پایه تا 130 میلی متر نام برد.

مانیتور ایسوس Asus VG258QR

  • مناسب برای انجام بدون وقفه بازی!

گاهی پیش می آید که گیمرهای حرفه ای و علاقه مندان جدی تر به بازی های کامپیوتری ساعات متوالی به انجام بازی مشغولند! مانیتور مناسب بازی ایسوس VG258QR برای این منظور بهینه سازی شده و در آن از تکنولوژی های Flicker-Free و Ultra-Low Blue Light استفاده شده است. این تکنولوژی ها باعث کاهش اشعه های مضر مانیتور می شوند و از خستگی و ناراحتی چشم ها در هنگام نگاه کردن متوالی به مانیتور جلوگیری می کنند. ضمن اینکه مانیتور ایسوس مدل VG258QR دارای صفحه مات و زاویه دید مناسب (170 درجه به صورت افقی و 160 درجه به صورت عمودی) است و تصاویر به نمایش درآمده بر روی آن برای شما واضح خواهد بود.

مانیتور ایسوس Asus VG258QR

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مانیتور مخصوص بازی ایسوس VG258QR از ویژگی های بسیار مناسبی برای استفاده جهت انجام بازی بهره می برد و یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ در منازل به حساب می آید. مشخصات این مانیتور 24.5 اینچی شامل وضوح تصویر Full HD، نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخ دهی کمتر از یک ثانیه می شود. به این ترتیب می توان از کیفیت تصاویر متحرک به نمایش درآمده با این مانیتور در هنگام بازی اطمینان کامل داشت! مجهز بودن به تکنولوژی های به روز ایسوس جهت ارتقای کیفیت تصاویر، اتصال آسان به کامپیوتر و دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی کارآمد (DisplayPort، HDMI و DVI) و قابلیت نصب و تنظیم راحت سایر ویژگی های مانیتور ایسوس Asus VG258QR را تشکیل می دهند.

مانیتور ایسوس Asus VG258QR

شما می توانید با مراجعه به سایت یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مانیتور کامپیوتر ایسوس VG258QR را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این مانیتور استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود در سایت می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مانیتور گیمینگ مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر