۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1

 

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-43CQ1

مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-43CQ1 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال بالاترین کیفیت تصویر هستند! این مانیتور صنعتی از رزولوشن 4K برخوردار است و با ارائه تصاویری جذاب و با کیفیت، به خوبی توجه مخاطبان شما را به تصاویر مورد نظرتان جلب می کند. شما می توانید از مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1 در محیط های مختلف مانند نمایشگاه ها، کافه ها، رستوران ها، دانشگاه ها، اتاق های جلسات و سالن های کنفرانس ادارات، بانک ها، داروخانه ها و... استفاده کنید. از جمله ویژگی های این مانیتور صنعتی می توان به بهره بردن از تکنولوژی کنتراست داینامیک، زاویه دید وسیع، قابلیت کنترل از طریق شبکه و مجهز بودن به اسپیکر داخلی (دو اسپیکر 10 واتی) اشاره کرد که در ادامه بیشتر به توضیح آنها می پردازیم.

معرفی مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-43CQ1

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-43CQ1

  • مطالب مورد نظر خود را با وضوح 4K ارائه دهید

نمایشگر صنعتی پاناسونیک TH-43CQ1 از رزولوشن 3840 x 2160 پیکسل برخوردار است و محتوای مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت (وضوح 4K) به نمایش در می آورد. شما می توانید محتوای 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه تنها با یک کابل HDMI ساده به این مانیتور صنعتی انتقال دهید. کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با مانیتور پاناسونیک TH-43CQ1 به اندازه ای است که حتی جزئیات موجود در تصویر و متون با فونت ریز نیز به خوبی برای مخاطب واضح خواهند بود. در مجموع کیفیت تصاویر این مانیتور صنعتی و تعداد پیکسل های آن در مقایسه با مانیتورهای Full HD تا چهار برابر بیشتر است. پس اگر کیفیت تصویر برایتان اهمیت زیادی دارد، مانیتور صنعتی تبلیغاتی پاناسونیک مدل Panasonic TH-43CQ1 را مد نظر داشته باشید!

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-43CQ1

  • زاویه دید وسیع، نمایش طبیعی رنگ ها

فرقی نمی کند که در چه زاویه ای نسبت به مانیتور صنعتی 4K پاناسونیک TH-43CQ1 قرار داشته باشید! این مانیتور صنعتی از زاویه دید وسیع 178 درجه ای (عمودی و افقی) بهره می برد و تصاویر آن برای تمام مخاطبان کاملاً واضح خواهد بود. ضمن اینکه این مانیتور صنعتی پاناسونیک توانایی بالایی در نمایش رنگ ها دارد و تصاویری زنده، طبیعی و جذاب را به ارمغان می آورد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال پاناسونیک TH-43CQ1 دارای میزان روشنایی 400 cd/m2 است و در محیط هایی با میزان نور استاندارد کارایی بالایی دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور پاناسونیک TH-43CQ1

از دیگر ویژگی های کاربردی دستگاه مانیتور صنعتی پاناسونیک TH-43CQ1 باید به قابلیت کنتراست داینامیک آن اشاره کنیم که باعث می شود تا نسبت کنتراست تصویر متناسب با ویژگی هایی مانند کیفیت سیگنال ورودی یا نوع محتوای در حال نمایش (به خصوص در حالت نمایش تصاویر متحرک) به صورت داینامیک تنظیم شود. همچنین این نمایشگر صنعتی با توجه به سیگنال ورودی، نور پس زمینه را به صورت داینامیک تنظیم می کند تا بالاترین کیفیت تصویر به دست آید!

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1

  • قابلیت نمایش مستقیم از روی فلش USB، امکان کنترل از طریق شبکه

برای نمایش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری USB، نیازی به استفاده از کامپیوتر و لپ تاپ ندارید. تنها کافیست تا فلش مموری خود را به صورت مستقیم به پورت USB مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1 متصل کرده و فایل مورد نظرتان را نمایش دهید. این مانیتور صنعتی از فایل های عکس با فرمت های jpg و jpeg، ویدئو با فرمت های mp4، ts، mpg و avi و فایل صوتی با فرمت mp3 پشتیبانی می کند.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1

مانیتور صنعتی بزرگ پاناسونیک TH-43CQ1 به پورت های LAN و RS-232-C نیز مجهز است و می توان آن را به شبکه های کابلی اتصال داد. در این حالت شما می توانید از طریق یک کامپیوتر مرکزی، چند مانیتور صنعتی را به صورت هم زمان و از راه دور کنترل کرده و تنظیمات مورد نظرتان را بر روی آنها اعمال کنید. سایر پورت های مانیتور صنعتی پاناسونیک مدل TH-43CQ1 را پورت HDMI (دو عدد) و ورودی و خروجی صدا تشکیل می دهند.

  • نصب و راه اندازی آسان، توانایی عملکرد به مدت 16 ساعت در روز

مانیتور صنعتی 43 اینچ پاناسونیک TH-43CQ1 به صورت افقی قابل نصب است و شما می توانید آن را به سادگی به صورت نصب شده بر روی دیوار مورد استفاده قرار دهید. این امکان برای شما وجود دارد تا زاویه مانیتور با دیوار را تا 20 درجه کم یا زیاد کنید تا مخاطبان شما دید بهتری به تصاویر داشته باشند. همچنین مانیتور صنعتی با کیفیت بالا پاناسونیک TH-43CQ1 توانایی عملکرد مداوم به مدت 16 ساعت در روز را دارد که برای استفاده در ادارات و دانشگاه ها مناسب به نظر می رسد.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1

جمع بندی

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1 یکی از مانیتورهای صنعتی 43 اینچی با کیفیت موجود در بازار است که تصاویری با وضوح عالی 4K را به ارمغان می آورد. این مانیتور صنعتی از ویژگی هایی مانند کنتراست داینامیک، نور پس زمینه داینامیک و پشتیبانی از ورودی 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه از طریق کابل HDMI بهره می برد و تصاویر به نمایش درآمده با آن از کیفیتی ایده آل برخوردارند! در مجموع نمایشگر صنعتی تبلیغاتی پاناسونیک TH-43CQ1 برای استفاده در محیط های مختلف مانند دانشگاه ها، اتاق جلسات و سالن های کنفرانس ادارات، رستوران ها، کافه ها، نمایشگاه ها، بوتیک ها و... کاربرد مناسبی دارد و از قابلیت نصب آسان به صورت افقی برخوردار است. دیگر مشخصات این مانیتور صنعتی شامل امکان نمایش مستقیم محتوا از روی فلش مموری USB، امکان کنترل از راه دور از طریق شبکه، عملکرد 16 ساعته در طول روز و مجهز بودن به دو پورت HDMI می شود.

مانیتور صنعتی پاناسونیک Panasonic TH-43CQ1

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید مانیتور صنعتی 43 اینچ پاناسونیک TH-43CQ1 و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این مانیتور صنعتی با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر