۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431

 

معرفی مانیتور صنعتی شارپ PN-VU431

برند ژاپنی شارپ یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید وسایل الکترونیکی است که محصولات آن به صورت گسترده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. محصولات این برند در بازارهای ایران هم فروش قابل توجهی دارند و بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا از این محصولات استفاده کنند. شارپ در زمینه تولید مانیتور صنعتی نیز فعالیت دارد و از جمله محصولات آن در این زمینه می توان به مانیتور صنعتی مدل PN-VU431 اشاره کرد. این مانیتور صنعتی تبلیغاتی در دسته مانیتورهای 43 اینچی جای دارد و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در فروشگاه ها، مغازه ها، بوتیک ها، داروخانه ها، بیمارستان ها، هتل ها، بانک ها و محیط هایی از این دست به شمار می آید. از جمله ویژگی های مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431 می توان به وضوح تصاویر Full HD، پشتیبانی از OPS و قابلیت نمایش مستقیم فایل از روی فلش USB اشاره کرد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

معرفی مانیتور صنعتی شارپ PN-VU431

طراحی و کیفیت مانیتور شارپ PN-VU431

  • امکان نصب به صورت افقی و عمودی، قابلیت ارائه عملکرد 24/7

شما می توانید متناسب با نیازتان مانیتور صنعتی شارپ PN-VU431 را به صورت افقی (landscape) و عمودی (portrait) نصب کنید. ضخامت قاب های اطراف صفحه نمایش این مانیتور صنعتی بسیار کم است و به این ترتیب توجه مخاطب به طور کامل به محتوای در حال نمایش بر روی مانیتور جلب می شود. لازم به ذکر است که نمایشگر صنعتی 43 اینچ شارپ مدل Sharp PN-VU431 از قابلیت ارائه عملکرد به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) بهره می برد. بنابراین می توان بر روی این مانیتور صنعتی برای نمایش بدون وقفه تصاویر در محیط هایی مانند فرودگاه ها و مراکز تجاری حساب باز کرد.

طراحی و کیفیت مانیتور شارپ PN-VU431

  • پشتیبانی از OPS، مجهز به USB Media Player

مانیتور شارپ PN-VU431 از OPS یا Open Pluggable Standard پشتیبانی می کند و به شما اجازه می دهد تا از سیستم عامل ویندوز یا اندروید بر روی دستگاه خود استفاده کنید. این مانیتور صنعتی از لحاظ پورت های ارتباطی نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به یک پورت HDMI 2.0، یک پورت DVI، یک پورت VGA، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB 3.0 مجهز است. بنابراین مشکلی برای اتصال انواع دستگاه های دیجیتال و آنالوگ به این مانیتور نخواهید داشت! ضمن اینکه شما می توانید فلش مموری خود را به پورت های USB نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال شارپ PN-VU431 متصل کرده و محتوای ذخیره شده بر روی آن را به صورت مستقیم به نمایش درآورید. به این ترتیب با بهره بردن از قابلیت USB Media Player این مانیتور صنعتی، نیازی به دستگاه واسط (مانند کامپیوتر یا لپ تاپ) برای نمایش از روی فلش مموری نخواهید داشت. دستگاه مانیتور صنعتی شارپ PN-VU431 دارای پورت RJ45 نیز هست و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد.

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431

  • ارائه تصاویر Full HD با روشنایی و درخشندگی عالی

از لحاظ کیفیت تصویر مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. رزولوشن این مانیتور صنعتی برابر با 1920x1080 پیکسل است که باعث نمایش تصاویر با وضوح Full HD می شود. اما نکته قابل توجه در رابطه با این دیجیتال ساینیج، شدت روشنایی آن است که برابر با 700 cd/m2 می باشد. با توجه به این میزان روشنایی، حتی در محیط های کاملاً روشن و پرنور نیز می توانید از تصاویر شفاف و درخشان نمایشگر صنعتی شارپ PN-VU431 بهره مند شوید. همچنین این مانیتور صنعتی از زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای برخوردار است و تصاویر آن برای تمام مخاطبان (فارغ از زاویه قرارگیری آنها نسبت به مانیتور) واضح و قابل مشاهده خواهد بود. با توجه به این مشخصات قیمت مانیتور صنعتی شارپ PN-VU431 مناسب به نظر می رسد.

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور صنعتی تبلیغاتی شارپ PN-VU431 به دو بلندگوی داخلی 10 واتی مجهز است. پس در کنار تصاویر با کیفیت، می توانید بدون نیاز به استفاده از اسپیکر خارجی از صدای قوی و با کیفیت این مانیتور صنعتی بهره مند شوید. بر روی بدنه این مانیتور جک 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید از آن برای اتصال به هدفون یا اسپیکر استفاده کنید.

جمع بندی

مانیتور صنعتی 43 اینچی شارپ PN-VU431 هر آنچه را که از یک مانیتور صنعتی کارآمد انتظار دارید، در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این مانیتور صنعتی می توانید تصاویر تبلیغاتی مورد نظر خود را با کیفیت فول اچ دی در فروشگاه ها، مغازه ها، بوتیک ها، داروخانه ها، بانک ها، بیمارستان ها و محیط هایی از این قبیل نمایش دهید. همچنین این مانیتور صنعتی برای استفاده در اتاق جلسات ادارات و شرکت ها نیز کاربرد دارد. از دیگر امکانات و مشخصات مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431 باید به پشتیبانی از OPS، مجهز بودن به USB Media Player و قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. ضمن اینکه این مانیتور صنعتی به پورت های ارتباطی کاربردی (شامل سه پورت USB و یک پورت HDMI) مجهز است و به سادگی می توان آن را به سایر دستگاه اتصال داد.

مانیتور صنعتی شارپ Sharp Digital Signage PN-VU431

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه فروش مانیتور صنعتی آماده ارائه خدمات به شما است. چنانچه قصد خرید مانیتور صنعتی فول اچ دی شارپ PN-VU431 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر