۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8

 

معرفی ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8

برند پاناسونیک یکی از شناخته شده ترین برندها در زمینه تولید انواع تجهیزات الکترونیکی است که محصولات آن به طور گسترده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در زمینه تولید ویدئو وال هم فعالیت دارد و از جمله محصولات آن در این حوزه می توان به ویدئو وال مدل TH-49LFV8 اشاره کرد. این ویدئو وال با سایز 49 اینچ عرضه شده و از ویژگی هایی مانند عرض قاب بسیار کم، مجهز بودن به پنل IPS، کنتراست داینامیک و زاویه دید وسیع بهره می برد. این ویدئو وال صنعتی برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ در مکان هایی مانند فروشگاه ها، پاساژها، مراکز خرید، فرودگاه ها، سالن های کنتراست و سالن های همایش کاربرد دارد و هر آنچه از یک ویدئو وال کارآمد انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد.

معرفی ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8

طراحی و کیفیت ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8

  • ضخامت قاب بسیار کم برای نمایش بدون مرز تصاویر

یکی از ویژگی های کاربردی ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8 ضخامت قاب بسیار کم آن است. به طوری که در هنگام قرار گرفتن در سایر ویدئو وال ها و تشکیل یک صفحه نمایش بزرگ، گپ ایجاد شده بین مانیتورها فقط 3.5 میلی متر خواهد بود. این میزان گپ عملاً برای مخاطبان قابل مشاهده نیست و به همین دلیل می توانید تصاویر تبلیغاتی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت در ابعاد بزرگ برای مخاطبانتان به نمایش درآورید. همچنین ویدئو وال تبلیغاتی پاناسونیک TH-49LFV8 از فناوری های MST و SST برای نمایش تصاویر به شکل Multi-Screen بهره می برد و می توانید از آن برای ایجاد صفحه نمایش های بزرگ به صورت 2x2، 3x3، 4x4، 5x5 و 10x10 استفاده کنید.

طراحی و کیفیت ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8

  • مجهز به پنل IPS با زاویه دید وسیع

شرکت پاناسونیک در ویدئووال مدل Panasonic TH-49LFV8 از پنل IPS استفاده کرده که از زاویه دید وسیعی بهره می برد. به طور کلی این ویدئو وال دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه است و تصاویر آن از هر زاویه ای برای مخاطبان کاملاً واضح خواهد بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این ویدئو وال از میزان روشنایی 450 cd/m2 برخوردار است و صفحه نمایش آن به صورت ضد بازتاب طراحی شده است. به این ترتیب در محیط هایی با میزان نور استاندارد از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نخواهد بود.

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8

  • تنظیم نور پس زمینه و کنتراست به صورت داینامیک

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8 از قابلیت تنظیم نور پس زمینه به صورت داینامیک (متناسب با نوع تصویر ورودی و پیکسل های تیره و سفید) برخوردار است و بالاترین کیفیت تصویر را به ارمغان می آورد. همچنین این ویدئو وال تبلیغاتی پاناسونیک از نسبت کنتراست داینامیک (حداکثر 500000:1) بهره می برد و تصاویر به نمایش درآمده با آن طبیعی و زنده خواهند بود. لازم به ذکر است که تابلو اعلانات هوشمند پاناسونیک TH-49LFV8 برای نمایش واقعی تر رنگ ها به صورت پیش فرض کالیبره شده است.

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8

  • قابلیت ارائه عملکرد به صورت 24/7، امکان نصب به صورت عمودی و افقی

شما می توانید از دستگاه ویدئووال پاناسونیک TH-49LFV8 برای نمایش مداوم تصاویر در هر 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته استفاده کنید. این ویژگی به خصوص در محیط های تجاری و تبلیغاتی کاربرد بالایی دارد. همچنین امکان نصب این ویدئو وال به هر دو صورت افقی (landscape) و عمودی (portrait) بر روی دیوار وجود دارد. 

تابلو اعلانات دیجیتال پاناسونیک TH-49LFV8 با نرم افزار Video Wall Manager پاناسونیک هم سازگاری دارد که امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی دستگاه را در یک محیط کاربری ساده فراهم می آورد.

  • مجهز به پورت های ارتباطی متنوع و کاربردی

برای اتصال ویدئووال 49 اینچ پاناسونیک TH-49LFV8 به دستگاه های دیگر کار آسانی پیش رو دارید. این ویدئو وال به یک ورودی Video (از نوع BNC)، دو ورودی HDMI، یک پورت کامپوننت، ورودی DVI-D، ورودی و خروجی DisplayPort، ورودی PC (از نوع Mini D-Sub)، یک پورت USB و ورودی و خروجی های صدا مجهز است و از اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8

همچنین ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8 دارای دو بلندگوی داخلی 10 واتی است و در کنار تصاویر با کیفیت، صدایی قوی و واضح را ارائه می دهد.

جمع بندی

در مجموع ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8 با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت تصویر Full HD، ضخامت قاب بسیار کم (گپ 3.5 میلی متری در هنگام نصب بر روی دیوار)، امکان نصب به صورت عمودی و افقی، قابلیت عملکرد مداوم به صورت 24/7 و کنتراست داینامیک یک انتخاب عالی برای نمایش تصاویر تبلیغاتی به شمار می آید. این ویدئو وال در محیط هایی مانند فروشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، فرودگاه ها، اتاق های مانیتورینگ، سالن های کنسرت، نمایشگاه ها و... کاربرد دارد و به پنل IPS با زاویه دید وسیع مجهز است. همچنین نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال پاناسونیک TH-49LFV8 به دو بلندگوی 10 واتی و پورت های ارتباطی متنوع مجهز است و از اتصال کابلی به انواع دستگاه های دیجیتال پشتیبانی می کند.

ویدئو وال پاناسونیک Panasonic TH-49LFV8

چنانچه قصد خرید ویدئو وال پاناسونیک TH-49LFV8 را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول و دیگر نمایشگرهای تبلیغاتی با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر