۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w

 

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی 107w

از سری پرینترهای لیزری برند معتبر HP باید به پرینتر مدل 107w اشاره کنیم که برای استفاده در منازل و محیط های تجاری و اداری با حجم کاری کم انتخاب مناسبی است. این پرینتر از نوع تک کاره است و از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو بهره می برد. کیفیت و سرعت چاپ ایده آل، مجهز بودن به سینی 150 برگی و پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق وای فای بخشی از ویژگی های پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w است که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است. ضمن اینکه این پرینتر دارای ابعاد کوچکی نیز هست و کارایی بالایی در محیط هایی با فضای محدود دارد. پس اگر قصد خرید پرینتر لیزری خانگی دارید و در جستجوی یک محصول با دوام و با کیفیت هستید، برای آشنایی با مشخصات پرینتر تک کاره اچ پی HP 107w با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی و بررسی چاپگر تک کاره لیزری اچ پی 107w

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی 107w

  • سرعت چاپ 20 برگ A4 در دقیقه

اولین چاپ توسط چاپگر تک کاره لیزری اچ پی 107w پس از 8.3 ثانیه از زمان روشن کردن دستگاه انجام می شود. پس از آن این پرینتر قادر به چاپ متوالی با سرعت 21 برگ در دقیقه (در سایز letter) خواهد بود. همچنین سرعت این پرینتر در هنگام چاپ متوالی بر روی برگه های A4 به 20 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران خانگی و اداری خواهد بود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حداکثر توان کارکرد ماهیانه پرینتر لیزری اداری اچ پی HP 107w برابر با 10000 چاپ است؛ اما بهتر است تا به منظور جلوگیری از افت طول عمر دستگاه، از آن مطابق با توصیه شرکت HP برای 100 تا 1500 چاپ در ماه استفاده کنید. توجه داشته باشید که این پرینتر لیزری اچ پی از قابلیت چاپ دو رو برخوردار نیست و برای این منظور باید به صورت دستی عمل کنید.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر تک کاره اچ پی 107w

  • چاپ سیاه و سفید با کیفیت بسیار مطلوب

اگر کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر تک کاره مشکی اچ پی HP 107w انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. رزولوشن این پرینتر در حالت استاندارد برابر با 600x600 dpi و در حالت چاپ با بهترین کیفیت برابر با 1200x1200 dpi است که باعث چاپ سیاه و سفید با کیفیتی بسیار مطلوب می شود. به خصوص این پرینتر در هنگام چاپ متون کارایی بالایی دارد و موارد چاپ شده با آن کاملاً شارپ و واضح خواهند بود.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP 107w

  • قابلیت چاپ در سایز A4، مجهز به سینی ورودی 150 برگی

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w قابلیت چاپ بر روی کاغذهای معمولی در سایز A4، A5، B5 و Oficio را دارد. همچنین می توان از این پرینتر برای چاپ بر روی کاغذهای ضخیم، نازک، کتانی، رنگی، از پیش چاپ شده، بازیافتی، لیبل و پاکت استفاده کرد. لازم به ذکر است که سینی کاغذ این پرینتر گنجایش 150 برگ کاغذ معمولی و 10 پاکت را دارد که برای مصارف روزمره خانگی و اداری در حجم کم مناسب به نظر می رسد.

  • سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب HP

در پرینتر تک کاره اچ پی HP 107w از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت 500 برگ استفاده شده که شما می توانید پس از اتمام آن، از تونر کارتریج های مدل HP 105A، HP 106A یا HP 107A در پرینتر خود استفاده کنید. هر سه این مدل ها دارای ظرفیت چاپ 1000 برگ هستند و از کیفیتی بالایی بهره می برند. به طوری که اسناد چاپ شده با آنها پر رنگ و کاملاً واضح خواهند بود. همچنین موارد چاپ شده از طریق این تونر کارتریج ها دارای ماندگاری بالایی هستند و کیفیت اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کنند.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر لیزری HP 107w

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق وای فای

یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لیزری HP 107w مجهز بودن آن به وای فای داخلی است که به شما اجازه می دهد تا به سادگی هر چه تمام تر موبایل، تبلت، لپ تاپ و دستگاه های دیگر را به صورت وایرلس به آن اتصال دهید. بنابراین در هر لحظه ای که خواستید، می توانید فایل مورد نظر خود را با این پرینتر چاپ کنید! علاوه بر این، چاپگر خانگی اچ پی HP 107w از اتصال کابلی به کامپیوتر هم پشتیبانی می کند و به پورت USB 2.0 هم مجهز است. لازم به ذکر است که این پرینتر با اپلیکیشن HP Smart و سرویس های پرینت از راه دور Apple AirPrint، Google Cloud Print و Mopria سازگار است. با ثبت پرینتر خود در این سرویس ها می توانید فایل های مورد نظر خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی در کنار پرینتر با آن چاپ کنید.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w

  • ابعاد کوچک و جمع و جور

پرینتر لیزری سیاه و سفید اچ پی HP 107w با ابعاد 331x215x178 میلی متر و وزن 4.16 کیلوگرم روانه بازار شده و یکی از پرینترهای لیزری کوچک و جمع و جور به حساب می آید. به این ترتیب می توانید به سادگی این پرینتر را بر روی میز، کمد یا داخل قفسه کتابخانه قرار داد و از آن در فضاهای محدود استفاده کرد.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر اچ پی مدل HP 107w با سیستم عامل های ویندوز (نسخه 7 و جدیدتر) و مک سازگار است و نصب و راه اندازی آن به راحتی امکان پذیر می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w

جمع بندی

در مجموع می توان پرینتر لیزری تک کاره اچ پی HP 107w را با توجه به ویژگی هایی مانند رزولوشن حداکثر 1200x1200 dpi، سرعت چاپ حداکثر 21 برگ در دقیقه، مجهز بودن به وای فای داخلی و سینی کاغذ 150 برگی یک انتخاب مناسب برای استفاده در منازل و محیط های تجاری و اداری با حجم کاری کم دانست. این پرینتر از نوع لیزری تک کاره است و از قابلیت چاپ سیاه و سفید به صورت یک رو بهره می برد. از دیگر ویژگی های پرینتر سیاه و سفید اداری اچ پی HP 107w می توان به ظرفیت 500 برگی تونر کارتریج اولیه و سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب برند HP در مدل های 105A، 106A و 107A (هر سه دارای ظرفیت 1000 برگ) اشاره کرد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پرینتر لیزری مشکی اچ پی HP 107w و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این پرینتر از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر