۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

مانیتور ایسوس Asus VA326HR

 

معرفی مانیتور ایسوس VA326HR

نام ایسوس با گیم گره خورده است! این شرکت به عنوان یکی از معتبرترین تولید کنندگان تجهیزات گیمینگ شناخته می شود و محصولات آن همواره با استقبال بالایی از جانب کاربران مواجه شده اند. این موضوع در رابطه با مانیتور مدل VA326HR نیز صدق می کند و می توان آن را از جمله مانیتورهای گیمینگ خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار دانست. این مانیتور با سایز 31.5 اینچ عرضه شده و در دسته مانیتورهای خمیده (Curved) جای دارد. سایر مشخصات مانیتور ایسوس Asus VA326HR را وضوح تصویر Full HD، زاویه دید وسیع 178 درجه ای و نرخ تازه سازی 144 هرتز تشکیل می دهند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی مانیتور ایسوس VA326HR

طراحی و کیفیت مانیتور گیمینگ ایسوس VA326HR

  • در محیط بازی غرق شوید!

همان طور که اشاره شد مانیتور ایسوس VA326HR از نوع خمیده است و در آن از پنل با انحنای 1800R استفاده شده است. این ویژگی باعث می شود تا هیچ نقطه ای از محیط بازی از چشم شما دور نماند و به تمام صفحه نمایش احاطه کامل داشته باشید! همچنین این مانیتور گیمینگ ایسوس دارای زاویه دید وسیع 178 درجه ای (عمودی و افقی) است و در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، تصاویر برای شما کاملاً واضح خواهد بود. پس مانیتور کامپیوتر ایسوس VA326HR لذت غرق شدن در محیط بازی را به شما می دهد و اوج هیجان و لذت را برای شما به ارمغان می آورد.

  • کیفیت ایده آل تصاویر با بهره گیری از نرخ تازه سازی 144 هرتز

مانیتور گیمینگ ایسوس VA326HR از پنل VA با نور پس زمینه LED بهره می برد و دارای رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل (Full HD) است. این مانیتور از نسبت کنتراست 3000:1 برخوردار است که از طریق فناوری ASUS Smart Contrast Ratio تا 100000000:1 هم ارتقا پیدا می کند. از این جهت می توان از کیفیت تصاویر این مانیتور اطمینان داشت. همچنین میزان روشنایی مانیتور 31.5 اینچ ایسوس VA326HR برابر با 300 cd/m2 است که باعث ارائه تصاویر واضح در محیط هایی با نور استاندارد می شود.

طراحی و کیفیت مانیتور گیمینگ ایسوس VA326HR

اما یکی از ویژگی های مهم مانیتور ایسوس مدل Asus VA326HR نرخ تازه سازی 144 هرتزی آن است که باعث می شود تا تصاویر متحرک با کیفیتی ایده آل به نمایش درآیند. این ویژگی سبب می شود تا تصاویر به شکلی کاملاً روان به نمایش درآیند و در هنگام انجام بازی با مشکلاتی مانند مات شدن تصویر یا تأخیر در نمایش آنها مواجه نشوید. همچنین این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا سریع ترین عکس العمل را در هنگام انجام بازی (به خصوص بازی های شوتینگ) نشان دهید.

مانیتور ایسوس Asus VA326HR

  • بهینه سازی شده برای انجام بازی با بهره بردن از تکنولوژی های ایسوس

در مانیتور ایسوس Asus VA326HR از تکنولوژی اختصاصی ایسوس به نام GamePlus استفاده شده که به خصوص برای گیمرهای مبتدی کارایی بالایی دارد و به آنها امکان ارتقای مهارت های گیمینگ و تمرین کردن را می دهد. همچنین شما می توانید از میان چهار حالت مختلف، نشانگر مورد نظر خود را انتخاب کنید یا از تایمر در بازی استفاده نمایید. همچنین این مانیتور از تکنولوژی GameVisual برخوردار است که شش حالت مختلف برای نمایش تصاویر بازی با توجه به سناریوهای متفاوت را در اختیار شما می گذارد. از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در مانیتور مخصوص بازی ایسوس VA326HR باید به Flicker-Free و Ultra-low Blue Light اشاره کرد که باعث جلوگیری از خستگی چشم ها در اثر نگاه کردن طولانی مدت به مانیتور می شوند.

مانیتور ایسوس Asus VA326HR

  • مجهز به پورت های HDMI و VGA

مانیتور ایسوس VA326HR به منظور اتصال به دستگاه های دیگر به یک پورت HDMI (v1.4) و یک پورت VGA مجهز شده است. به این ترتیب مشکلی برای اتصال این مانیتور به کامپیوتر و کنسول بازی نخواهید داشت. همچنین این مانیتور دارای خروجی هدفون، دو بلندگوی داخلی دو واتی و ورودی PC Audio است.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور مناسب بازی ایسوس VA326HR از قابلیت نصب بر روی دیوار هم برخوردار است و امکان تنظیم شیب صفحه نمایش آن بین 3 تا 10 درجه وجود دارد.

جمع بندی

با خرید مانیتور گیمینگ ایسوس VA326HR لذت انجام بازی بر روی یک مانیتور خمیده و فول اچ دی را تجربه کنید! این مانیتور 31.5 اینچی دارای انحنای 1800R است و از زاویه دید وسیع 178 درجه ای بهره می برد. به این ترتیب به طور کامل می توانید به تصاویر مسلط باشید و در محیط بازی غرق شوید! از دیگر ویژگی ها و مشخصات مانیتور ایسوس Asus VA326HR می توان به مجهز بودن به پورت های HDMI و VGA، بهره بردن از تکنولوژی های اختصاصی ایسوس جهت ارتقای عملکرد در هنگام انجام بازی و نرخ تازه سازی 144 هرتزی اشاره کرد.

مانیتور ایسوس Asus VA326HR

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور مخصوص بازی ایسوس VA326HR و نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی مانیتور با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر