۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m

 

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

پچ کورد یکی از تجهیزات اصلی شبکه است که در گروه تجهیزات پسیو قرار دارد. به طور کلی پچ کورد برای برقراری اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر و پریز شبکه کاربرد دارد و نقش بسزایی در سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات در شبکه ایفا می کند. به طوری که در صورت استفاده از پچ کوردهای نامرغوب ممکن است با مشکلاتی مانند تأخیر در انتقال اطلاعات مواجه شوید. بنابراین در هنگام راه اندازی شبکه در بخش سخت افزاری، همواره باید از کیفیت پچ کوردهای مورد استفاده خود اطمینان حاصل کنید. از جمله این محصولات باید به پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m اشاره کنیم که با طول 3 متر عرضه شده و برای اتصال دستگاه هایی با فاصله کم و متوسط به یکدیگر کاربرد دارد.

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

  • مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m دارای روکش LSZH با رنگ نارنجی است که در مقایسه با روکش های PVC از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است. روکش LSZH بدون هالوژن است و در اثر سوختن گاز سمی تولید نمی کند. همچنین این کابل رابط از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و خمیدگی برخوردار است و با خیالی راحت می توان از آن در شبکه های مختلف استفاده کرد.

مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

  • انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

ساختار پچ کورد نگزنس مدل Cat6 UTP 3m به گونه ای است که در آن از چهار زوج سیم مسیِ به هم تابیده استفاده شده است. کیفیت رشته های داخلی به کار رفته در این کابل کاملاً مناسب است که باعث می شود تا اطلاعات با سرعتی عالی بین دو دستگاه منتقل شود.

در دو سمت کابل 3 متری نگزنس Cat6 UTP 3m از رابط های RJ-45 استفاده شده و شما می توانید از آن برای اتصال سوئیچ شبکه با پچ پنل، دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیستون یا اتصال کارت شبکه با پریز برق استفاده کنید.

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی شبکه دارید و در جستجوی پچ کوردی با کیفیت و با دوام هستید، کابل پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پچ کورد با طول 3 متر عرضه شده و کارایی بالایی برای اتصال تجهیزات تحت شبکه با فاصله نسبتاً کم به یکدیگر دارد.

انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

دو سمت این پچ کورد به رابط های RJ-45 مجهز است و در آن از روکش LSZH با رنگ نارنجی استفاده شده است. روکش به کار رفته در این کابل فاقد هالوژن بوده و در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید نمی کند. در پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m از چهار زوج سیم مسی با کیفیت استفاده شده که باعث انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب بین دو دستگاه می شود.

انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m با طول 3 متر را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر