۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

 

معرفی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

با سرد شدن هوا استفاده از رادیاتور در محیط های مسکونی و کاری بیشتر می شود و این وسیله کاربرد بالایی پیدا می کند. در این میان اگر رادیاتور مورد استفاده شما از ظرفیت گرمادهی یا کیفیت مناسبی برخوردار نباشد، ممکن است مشکلات زیادی را برای شما ایجاد کند. رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری یکی از رادیاتورهای با کیفیت و با دوام موجود در بازار است که به دلیل ظرفیت گرمادهی ایده آل، طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت عالی توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. این رادیاتور دارای وزن و ابعاد بسیار مناسبی نیز هست و جابجایی و نصب آن به آسانی انجام پذیر است. پس اگر قصد خرید رادیاتور پنلی برای استفاده در منازل، ادارات، شرکت ها و مکان های مختلف را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و دارای قیمت مناسب هستید، رادیاتور ایران رادیاتور 100 سانتی متر را مد نظر داشته باشید.

معرفی رادیاتور پنلی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور 100 سانتی متری

  • دارای بدنه فولادی، مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی

رادیاتور ایرانی پنلی ایران رادیاتور 100 سانتی متر با ارتفاع 555 میلی متر، طول 1000 میلی متر و ضخامت 120 میلی متر عرضه شده و دارای وزن 29.8 کیلوگرم است. وزن و ابعاد این رادیاتور به گونه ای است که جابجایی و نصب آن به راحتی انجام می شود. لازم به ذکر است که فاصله آکس این رادیاتور برابر با 500 میلی متر است.

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور 100 سانتی متری

رادیاتور خانگی ایران رادیاتور 100 سانتی متر دارای طراحی ظاهری شیک و زیبایی نیز هست و استفاده از آن جلوه ای خاص به فضای اتاق شما می بخشد. لازم به ذکر است که جنس بدنه رادیاتور ایران رادیاتور 100 سانتی متری از فولاد ضد زنگ است و بر روی آن از پوشش رنگ اپوکسی استفاده شده است. بنابراین این رادیاتور در مقابل خوردگی در اثر املاح موجود در آب مقاومت بالایی دارد و برای سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود.

  • ظرفیت گرمادهی ایده آل

ظرفیت حرارتی رادیاتور گرمایشی ایران رادیاتور 100 سانتی متر برابر با 1650 کیلوکالری بر ساعت است که برای استفاده در مکان هایی با متراژ متوسط مناسب به نظر می رسد. همچنین این رادیاتور به دو کنوکتور مجهز است که باعث گرمایش بیشتر آن می شود. شما می توانید متناسب با نیاز خود انواع شیر ترموستات را بر روی این رادیاتور نصب کنید. رادیاتور فولادی ایران رادیاتور مدل 100 سانتی متری به گونه ای طراحی شده که گرما به شکلی یکسان، ملایم و تدریجی بر روی پنل پخش می شود و فضایی مطبوع را در روزهای سرد زمستان برای شما به ارمغان می آورد. این ویژگی یکی از مزایای این رادیاتور در مقایسه با رادیاتورهای پره ای به حساب می آید و ایمنی بیشتری را نیز به خصوص برای کودکان به همراه دارد. ضمن اینکه استفاده از رادیاتور 100 سانتی متری فولادی ایران رادیاتور باعث تغییر رنگ دیوار نمی شود و به دلیل عدم وجود پره و سطوح ناهموار، نظافت آن بسیار راحت خواهد بود.

رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

  • بازدهی حرارتی بالا

یکی از معضلاتی که در هنگام استفاده از رادیاتورهای بی کیفیت ممکن است برای شما ایجاد مشکل کند، گرمایش کم دستگاه نسبت به میزان مصرف انرژی آن است. رادیاتور پنلی ایران رادیاتور مدل 100 سانتی متر مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی شده و بازده حرارتی بالایی را ارائه می دهد. به طوری که استفاده از این رادیاتور باعث اتلاف انرژی و در نتیجه افزایش هزینه های جانبی شما نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که معیارهایی مانند موقعیت نصب رادیاتور در ساختمان ممکن است بر روی میزان گرمایش آن تأثیرگذار باشد.

رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

جمع بندی

رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری مطابق با استانداردهای روز اروپا طراحی شده و یک وسیله مطمئن برای گرمایش منزل یا محیط کار شما در فصول سرد سال به شمار می آید. این رادیاتور همان طور که از عنوان آن مشخص است، با طول 100 سانتی متر عرضه شده و برای استفاده در مکان هایی با متراژ متوسط مناسب است. ظرفیت گرمادهی این رادیاتور 1650 کیلوکالری بر ساعت و توان خروجی آن برابر با 5670 بی تی یو در ساعت است. از این جهت می توان از میزان گرمایش ایده آل آن اطمینان داشت. رادیاتور گرمایشی پنلی ایران رادیاتور 100 سانتی متر از طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و به بدنه فولادی همراه با پوشش رنگ اپوکسی مجهز است. مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی و خوردگی، توزیع یکنواخت گرما در تمامی سطح پنل و قابلیت نصب انواع شیر ترموستات از دیگر ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور 100 سانتی متر محسوب می شوند.

رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متری

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید رادیاتور فولادی ایران رادیاتور 100 سانتی متر و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین برای این منظور و برای خرید پکیج دیواری می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در سایت ایده برتر ثبت کرده و محصول را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر