۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

مانیتور بنکیو BenQ PV270

 

معرفی مانیتور بنکیو PV270

از سری مانیتورهای حرفه ای برند معتبر بنکیو باید به مانیتور مدل PV270 اشاره کنیم که در صنعت فیلمسازی، تیزرسازی و تست ویدئو کاربرد بالایی دارد. این مانیتور با سایز 27 اینچ عرضه شده و توانایی نمایش تصاویر با وضوح ایده آل 2K QHD را دارد. شما می توانید با خرید مانیتور اداری کوچکترین جزئیات موجود در تصاویر را نیز با کیفیتی عالی مشاهده کنید! نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها، طراحی ارگونومیک و پشتیبانی از انواع فرمت ویدئو برخی از ویژگی هایی است که باعث محبوبیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PV270 در میان طراحان شده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های این مانیتور کامپیوتر با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی مانیتور بنکیو PV270

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PV270

  • از رنگ هایی دقیق و طبیعی لذت ببرید!

در هنگام طراحی و تست ویدئو، می توانید این اطمینان را داشته باشید که رنگ های در حال نمایش بر روی مانیتور بنکیو BenQ PV270 با همین کیفیتی که در حال مشاهده آن هستید، بر روی پرده نمایش سالن یا تلویزیون نمایش داده خواهند شد! دقت رنگ این مانیتور به اندازه ای است که شما می توانید رنگ های موجود در قاب تصویر را بشمارید و تک تک آنها را با بالاترین وضوح مشاهده کنید! همچنین مانیتور 27 اینچ بنکیو PV270 از رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل و وضوح 2K QHD بهره می برد و کوچکترین جزئیات و ریزترین خطوط موجود در تصویر را به شکلی واضح نمایش می دهد. بهره بردن از تکنولوژی های AQCOLOR، 14-bit 3D LUT و Delta E، مجهز بودن به استانداردهای Rec.709 و DCI-P3 و قابلیت کالبیره کردن سخت افزاری از دیگر ویژگی هایی است که باعث نمایش طبیعی و با کیفیت تصاویر می شود.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PV270

مانیتور 2k بنکیو PV270 با نرم افزار Palette Master سازگار است که برای طراحی رنگ متناسب با نیاز شما کارایی دارد. همچنین میزان شفافیت تصاویر این مانیتور 27 اینچ بنکیو کاملاً یکنواخت است و نور پس زمینه آن متناسب با مدت زمان روشن بودن مانیتور و نور محیط، به صورت اتوماتیک تنظیم می شود.

  • مجهز به پنل IPS با زاویه دید وسیع

پنل به کار رفته در مانیتور اداری بنکیو PV270 از نوع IPS است که علاوه بر نمایش طبیعی رنگ ها، زاویه دید 178 درجه ای را نیز به ارمغان می آورد. به این ترتیب تصاویر در حال نمایش بر روی مانیتور برای کاربر در تمامی زوایا قابل مشاهده خواهد بود. سایر مشخصات این مانیتور شامل نسبت تصویر 16:9، سرعت پاسخدهی 5 میلی ثانیه، نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز و نسبت کنتراست 1000:1 می شود. مانیتور حرفه ای بنکیو PV270 از تمامی فرمت های ویدئو پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا ویدئوهای ثبت شده با دوربین فیلمبرداری و دوربین دیجیتال را با همان کیفیت ضبط شده با آن به نمایش درآورید.

مانیتور بنکیو BenQ PV270

  • امکان تنظیم موقعیت قرارگیری بر روی پایه در حالت های مختلف

شما می توانید ارتفاع پایه مانیتور بنکیو BenQ PV270 را تا 150 میلی متر کم یا زیاد کنید و آن را متناسب با قد خود تنظیم نمایید. همچنین قاب این مانیتور به گونه ای طراحی شده که شما می توانید کناره های اضافی بر روی آن نصب کنید و مانع از تابیدن نور بر روی صفحه نمایش آن شوید. این ویژگی برای شبیه سازی سالن سینما و تست کیفیت ویدئو در محیط تاریک کارایی بالایی دارد. از دیگر امکانات مانیتور کامپیوتر بنکیو مدل BenQ PV270 در این زمینه می توان به قابلیت چرخش 45 درجه به سمت چپ یا راست و امکان چرخش 90 درجه جهت استفاده عمودی اشاره کرد.

مانیتور بنکیو BenQ PV270

  • مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

مانیتور مخصوص فیلم سازی بنکیو PV270 برای اتصال به کامپیوتر به پورت های DVI-DL، HDMI (v1.4)، DisplayPort و Mini DisplayPort مجهز شده است. مجهز بودن به پورت HDMI یکی از مزایای این مانیتور است که باعث انتقال سیگنال ها با بالاترین کیفیت از کامپیوتر به مانیتور می شود.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور PV270 بنکیو از فناوری های Eye Protector و Flicker-free بهره می برد و مانع از لرزش تصاویر یا تأثیر نویز بر روی آنها می شود. بنابراین در صورت نگاه کردن طولانی مدت به آن چشم هایتان اذیت نخواهد شد.

مجهز به پورت های ارتباطی کاربردی

جمع بندی

مانیتور بنکیو BenQ PV270 از تمامی تکنولوژی های لازم برای استفاده در صنعت فیلم سازی، طراحی تیزر و تست ویدئو برخوردار است و رنگ ها و جزئیات موجود در تصاویر را با بالاترین دقت و کیفیت به نمایش در می آورد! این مانیتور 27 اینچی توانایی نمایش تصاویر با وضوح 2K QHD را داراست و از پنل IPS با زاویه دید وسیع 178 درجه بهره می برد. مانیتور مخصوص کامپیوتر بنکیو PV270 از تمام فرمت های ویدئو پشتیبانی می کند و ویدئوهای ضبط شده با انواع دوربین فیلمبرداری و دوربین دیجیتال را بدون افت کیفیت نمایش می دهد. مجهز بودن به پورت HDMI جهت اتصال به کامپیوتر، امکان نصب کناره بر روی قاب جهت تاریک کردن محیط نمایش تصویر و طراحی ارگونومیک سایر ویژگی های این مانیتور را تشکیل می دهند.

برای دریافت قیمت مانیتور 27 اینچ بنکیو PV270 و اطلاع از نحوه خرید آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا برای این منظور به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر