۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A

 

معرفی ویدئو وال ال جی 55VM5E-A

اگر قصد نمایش تصاویر تبلیغاتی در ابعاد بزرگ در پاساژها و مراکز خرید، نمایشگاه ها، کنسرت ها، سالن های همایش و کنفرانس و محیط هایی از این دست را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد برای این منظور هستید، دستگاه ویدئو وال ال جی 55VM5E-A نیازهای شما را به خوبی برطرف خواهد کرد. این ویدئو وال تبلیغاتی با سایز 55 اینچ عرضه شده و دارای عرض قاب 0.9 میلی متر است. بنابراین می توانید به سادگی از آن در کنار ویدئو وال های دیگر استفاده کرده و تصاویر مورد نظر خود را در ابعادی بزرگ به نمایش درآورید. ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A توانایی نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را دارد و از ویژگی هایی مانند زاویه دید وسیع، قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی، سازگاری با OPS و پشتیبانی از نرم افزار مدیریت محتوای SuperSign CMS بهره می برد.

معرفی ویدئو وال ال جی 55VM5E-A

طراحی و کیفیت ویدئو وال ال جی 55VM5E-A

  • نمایش بدون مرز تصاویر در ابعاد بزرگ، دارای ضخامت قاب کمتر از یک سانتی متر

ویدئووال ال جی 55VM5E-A دارای عرض قاب 0.9 میلی متر (کمتر از یک سانتی متر) است و می توان گفت که به صورت بدون قاب (borderless) طراحی شده است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به سادگی از این دستگاه برای تشکیل یک ویدئو وال بزرگ بر روی دیوار استفاده کنید. چرا که اگر ضخامت قاب های ویدئو وال زیاد باشد، در هنگام قرار گرفتن کنار ویدئو وال های دیگر گپ های ایجاد شده بر روی تصویر برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود و کیفیت نمایش تصاویر کاهش خواهد یافت. همچنین تابلو اعلانات هوشمند ال جی 55VM5E-A از زاویه دید وسیع 178 درجه ای (عمودی و افقی) برخوردار است و به این ترتیب شما می توانید آن را در هر مکانی که نیاز داشتید، بر روی دیوار نصب کنید؛ مخاطبان در هر زاویه ای که نسبت به این نمایشگر تبلیغاتی قرار داشته باشند، می توانند تصاویر در حال نمایش را با بالاترین وضوح تماشا کنند.

طراحی و کیفیت ویدئو وال ال جی 55VM5E-A

  • مجهز به پنل IPS، نمایش طبیعی رنگ ها

شرکت ال جی در ویدئو وال مدل 55VM5E-A از پنل IPS استفاده کرده که هم باعث افزایش دید عمودی صفحه نمایش می شود و هم کیفیت نمایش رنگ ها را ارتقا می دهد. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو وال دارای رنگ هایی طبیعی و زنده خواهند بود و توجه مخاطبان شما را به طور کامل جذب خواهند کرد! همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که ویدئو وال تبلیغاتی ال جی مدل LG 55VM5E-A دارای رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل است و تصاویری با وضوح Full HD را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A باید به امکان تنظیم رنگ آن از طریق ریموت کنترل اشاره کرد! همچنین شما می توانید میزان تعادل رنگ سفید در تصاویر را از طریق ریموت کنترل تنظیم کنید. به این ترتیب کار با این ویدئو وال به سادگی هر چه تمام تر برای شما امکان پذیر خواهد بود.

طراحی و کیفیت ویدئو وال ال جی 55VM5E-A

ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A

  • عملکرد سریع و روان در نمایش محتوا، سازگار با نرم افزار مدیریتی SuperSign

در ویدئو وال 55 اینچ ال جی 55VM5E-A از SoC و پلتفرم webOS استفاده شده که باعث می شود تا این ویدئو وال قادر به اجرای چند کار مختلف به صورت هم زمان باشد. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به هیچ گونه پخش کننده ای، محتوای مورد نظر خود را با این ویدئو وال به نمایش درآورید. پلتفرم webOS از تکنولوژی HTML5 برای نمایش محتوا بهره می برد و بالاترین کیفیت در این زمینه را به ارمغان می آورد.

ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A

ویدئو وال صنعتی ال جی 55VM5E-A دارای منوی بهینه شده برای مصارف تبلیغاتی است و گزینه ها و دسته های آن به شما در استفاده راحت تر از دستگاه کمک زیادی می کند. ضمن اینکه این ویدئو وال ال جی با نرم افزارهای SuperSign CMS و SuperSign Control سازگاری کامل دارد که از طریق آنها می توانید به سادگی محتوای مورد نظر خود را ایجاد و مدیریت نمایید. این نرم افزارها برای کنترل وضعیت ویدئو وال از طریق شبکه نیز کاربرد دارند. بر روی بدنه ویدئووال ال جی 55VM5E-A دو پورت HDMI و پورت های DisplayPort، DVI-D، USB 2.0 و ورودی و خروجی صدا نیز تعبیه شده که امکان اتصال به دستگاه های دیگر را فراهم می آورند.

  • امکان نصب به صورت افقی و عمودی

شما می توانید ویدئو وال ال جی 55VM5E-A را به هر دو صورت افقی (landscape) و عمودی (portrait) مورد استفاده قرار دهید. رابط کاربری این ویدئو وال به گونه ای طراحی شده که شما در هنگام نصب آن به صورت عمودی نیز به سادگی می توانید به گزینه های منو دسترسی داشته باشید. 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو وال صنعتی ال جی مدل 55VM5E-A توانایی نمایش تصاویر به صورت 24 ساعته را دارد و گزینه ای ایده آل برای مصارف تبلیغاتی به شمار می آید. در مجموع طول عمر این ویدئو وال از جانب شرکت LG، 60 هزار ساعت اعلام شده است. با توجه به این مشخصات قیمت ویدئو وال 55 اینچ ال جی 55VM5E-A مناسب به نظر می رسد.

ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید ویدئو وال ال جی LG 55VM5E-A از امکانات قابل توجهی برخوردار است و نیازهای شما برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در ابعاد بزرگ را به خوبی برآورده می کند. این ویدئو وال 55 اینچی برای استفاده در محیط هایی مانند نمایشگاه ها، پاساژها و مراکز خرید، سالن های کنسرت، سالن های همایش و کنفرانس و... کارایی بالایی دارد. از جمله ویژگی های ویدئو وال 55 اینچ ال جی 55VM5E-A می توان به عرض قاب 0.9 میلی متر (طراحی بدون قاب)، کیفیت تصویر فول اچ دی، قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی و سازگاری با نرم افزار مدیریتی SuperSign اشاره کرد. همچنین این ویدئو وال دارای رابط کاربری جذاب و آسان و منوهای پیشرفته است و امکان اعمال تنظیمات مختلف را به سادگی هر چه تمام تر برای شما فراهم می آورد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ویدئو وال ال جی 55VM5E-A و دریافت قیمت آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر