۱۴۰۰ اردیبهشت ۲۰, دوشنبه

بارکد خوان نیولند Newland Panga HR2070

 

معرفی بارکدخوان نیولند Panga HR2070

بارکدخوان نیولند Panga HR2070 یکی از بارکدخوان های بی سیم موجود در بازار است که توانایی اسکن بارکدهای یک و دو بعدی را دارد. این بارکدخوان از طریق دانگل بلوتوث به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و کارایی بالایی در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، انبارها، مغازه ها و... دارد. همچنین بارکد خوان نیولند Newland Panga HR2070 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. پس اگر قصد خرید بارکد خوان دارید و در جستجوی محصولی خوش دست و با دوام هستید، بارکد خوان فروشگاهی نیولند Panga HR2070 را مد نظر داشته باشید!

  • خوش دست و با دوام!

بارکد خوان بی سیم نیولند Panga HR2070 به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه احساس ناراحتی و خستگی در دست های کاربر ایجاد نکند. به این ترتیب می توان بر روی آن برای استفاده های طولانی مدت در طول روز حساب باز کرد. این بارکد خوان از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و دارای درجه حفاظتی IP42 است. همچنین بارکد خوان دو بعدی نیولند Panga HR2070 در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری به طور کامل مقاوم است. بنابراین اگر این بارکدخوان به طور اتفاقی از دستتان رها شد، نباید نگران آسیب دیدن آن باشید! توجه داشته باشید که همراه با این بارکدخوان پایه نیز ارائه می شود که در استفاده راحت تر از آن به شما کمک می کند. در مجموع با توجه به قیمت دستگاه بارکدخوان نیولند Panga HR2070، کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

معرفی بارکدخوان نیولند Panga HR2070

بارکد خوان نیولند Newland Panga HR2070

  • اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی با دقتی بالا

شما می توانید از بارکد اسکنر نیولند مدل Newland Panga HR2070 برای اسکن بارکدهای یک بعدی (میله ای) و دو بعدی (مانند QR Code) استفاده کنید. این بارکد خوان به حسگر CMOS مجهز است و از تکنولوژی اسکن نوری بهره می برد. همچنین این بارکد خوان توانایی اسکن بارکدهای ریز (حداقل اندازه 5mil) و بارکدهای کمرنگ (حداقل کنتراست 25 درصد) را دارد. با توجه به این مشخصات می توان از دقت بالای بارکد خوان بلوتوثی نیولند Panga HR2070 در اسکن بارکد اطمینان داشت. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این بارکد خوان توانایی اسکن بارکد از فاصله 30 تا 290 میلی متری را دارد. برای این منظور تنها کافیست تا صفحه اسکن بارکد خوان را به سمت بارکد کالا نشانه گرفته و دکمه قرمز رنگ موجود بر روی بدنه آن را فشار دهید. پس از انجام موفقیت آمیز اسکن، بارکد خوان شما را با صدای بوق و روشن شدن نشانگر LED از این موضوع مطلع می کند.

  • اتصال بدون سیم از طریق دانگل بلوتوث

اتصال بارکد خوان نیولند Newland Panga HR2070 به دستگاه های دیگر به صورت بدون سیم و از طریق دانگل بلوتوث انجام می شود. برای این منظور باید دانگل بلوتوث ارائه شده همراه با بارکد خوان را به پورت USB دستگاه مورد نظر خود اتصال دهید و پس از آن می توانید از بارکد خوان به صورت بدون سیم (تا 50 متر در فضای باز) استفاده کنید. بنابراین دستگاه بارکد خوان وایرلس نیولند Panga HR2070 برای اسکن بارکدهایی که دسترسی به آنها دشوار است (به خصوص در انبارها) کارایی بالایی دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که انرژی مورد نیاز این بارکدخوان از باتری لیتیوم یونی و 2000 میلی آمپر ساعتی آن تأمین می شود. این باتری در عرض 4.5 تا 5.5 ساعت شارژ می شود و قادر به شارژدهی به میزان 12 ساعت است. پس نیازی به شارژ چندباره بارکد خوان در فواصل زمانی کوتاه مدت در طول روز نخواهید داشت.

جمع بندی

بارکد خوان نیولند Newland Panga HR2070 توانایی اسکن بارکدهای یک بعدی و دو بعدی را دارد و می توان از آن در محیط هایی مانند انبارها، فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و تمام محیط های نیازمند به اسکن بارکد استفاده کرد. در این بارکد خوان از حسگر CMOS بهره برده شده که دقت و سرعت مطلوبی در اسکن بارکد را به ارمغان می آورد. دستگاه بارکد خوان بی سیم نیولند Panga HR2070 از نوع بی سیم است و از طریق دانگل USB به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. از دیگر مشخصات این بارکد خوان می توان به فاصله خواندن 30 تا 290 میلی متر، حداقل اندازه خواندن 5mil و حداقل کنتراست قابل خواندن 25 درصد اشاره کرد. این بارکد خوان دارای کیفیت ساخت بالایی نیز هست و در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری مقاوم است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت بارکدخوان بیسیم نیولند Panga HR2070 و نحوه خرید آن را به دست آورید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع بارکد خوان و دیگر تجهیزات فروشگاهی هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» در اسرع وقت با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر