۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT

 

معرفی مانیتور بنکیو BL2411PT

از سری مانیتورهای با کیفیت برند معتبر بنکیو باید به مانیتور مدل BL2411PT اشاره کنیم که با سایز صفحه نمایش 24 اینچ عرضه شده و کارایی بالایی برای استفاده در ادارات و شرکت ها دارد. تصاویر این مانیتور از کیفیت حداکثر Full HD برخوردارند و رنگ های موجود در آنها به شکلی طبیعی و کاملاً واضح به نمایش در می آید. این مانیتور بنکیو دارای زاویه دید گسترده ای است و در آن از تکنولوژی های کاربردی در زمینه کاهش اشعه های مضر برای چشم بهره برده شده است. مانیتور فول اچ دی بنکیو BL2411PT از طراحی ارگونومیکی نیز بهره می برد و به شما این امکان را می دهد برای سهولت بیشتر در استفاده، موقعیت قرارگیری آن را به آسانی تنظیم کنید.

معرفی مانیتور بنکیو BL2411PT

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2411PT

  • نمایش تصویر با عرض زیاد و وضوح ایده آل

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT دارای نسبت تصویر 16:10 است و تصاویر را به شکل عریض و بزرگ به نمایش درمی آورد. این میزان نسبت تصویر در کنار رزولوشن 1920 x 1200 پیکسلی این مانیتور باعث می شود تا کیفیتی ایده آل در نمایش تصاویر حاصل شود. همچنین شدت روشنایی این مانیتور کامپیوتر برابر با 250 cd/m2 و نسبت کنتراست آن برابر با 1000:1 است. بنابراین از وضوح و میزان شفافیت تصاویر مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2411PT در محیط های دارای میزان روشنایی استاندارد کاسته نخواهد شد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2411PT

  • مجهز به پنل IPS با زاویه دید گسترده

در مانیتور اداری بنکیو BL2411PT از پنل IPS استفاده شده که زاویه دید گسترده 178 درجه ای (به صورت عمودی و افقی) را به ارمغان می آورد. به این ترتیب برای مشاهده تصاویر این مانیتور نیاز نیست تا حتماً به صورت مستقیم روبروی آن نشسته باشید و در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، تصاویر برایتان واضح خواهد بود.

از لحاظ میزان کیفیت و دقت نمایش رنگ نیز مانیتور خانگی بنکیو مدل BenQ BL2411PT انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این مانیتور توانایی نمایش رنگ 100% sRGB را دارد و حتی جزئیات را نیز با دقت بالایی ارائه می دهد. به طوری که شما می توانید عکس یا ویدئوی ثبت شده با دوربین های دیجیتال HD را بدون افت کیفیت بر روی آن به نمایش درآورید.

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT

  • امکان تنظیم موقعیت قرارگیری در حالت های متفاوت

از دیگر ویژگی های کاربردی مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT باید به طراحی ارگونومیک آن اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا متناسب با نیاز و شرایط خود، موقعیت قرارگیری آن را به دلخواه تنظیم کنید! به عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد تا ارتفاع پایه این مانیتور را تا 130 میلی متر کم یا زیاد کنید یا آن را به اندازه 90 درجه چرخانده و به صورت عمودی مورد استفاده قرار دهید. همچنین می توانید صفحه این مانیتور را به اندازه 45 درجه به سمت راست یا چپ بچرخانید یا آن را بر روی دیوار نصب کنید! لازم به ذکر است که مانیتور 24 اینچ بنکیو BL2411PT در ابعاد 365.5 x 555.4 x 62.79 میلی متر تولید شده و ضخامت قاب آن بسیار کم است. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به استفاده از سیستم های چند مانیتوره و قرار دادن دو یا سه مانیتور در کنار هم کارایی بالایی پیدا می کند و سهولت در استفاده را برای کاربر به ارمغان می آورد.

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT

  • محافظت از چشمان شما با بهره گیری از تکنولوژی های به روز

در مانیتور کامپیوتر فول اچ دی بنکیو BL2411PT از تکنولوژی Low Blue Light استفاده شده که باعث کاهش اشعه های مضر برای چشم می شود. همچنین این مانیتور از فناوری Flicker-free بهره می برد و تصویر را بدون کوچکترین لرزش یا نویزی نمایش می دهد. این ویژگی ها باعث شده اند تا مانیتور بنکیو BL2411PT برای استفاده در ساعات متوالی کاملاً مناسب باشد و نگاه کردن طولانی مدت به آن چشم را خسته نکند. بنابراین این مانیتور برای استفاده کارمندان در ادارات و شرکت ها کاملاً مناسب خواهد بود.

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که مانیتور BL2411PT بنکیو برای اتصال به کیس به سه پورت D-sub، DisplayPort و DVI-D مجهز شده است. این مانیتور دارای دو اسپیکر یک واتی و جک هدفون نیز هست و قابلیت پخش صدا به صورت مستقل از سیستم را داراست.

جمع بندی

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT یکی از مانیتورهای 24 اینچی با کیفیت موجود در بازار است که برای مصارف اداری طراحی شده و تصاویر را با کیفیت فول اچ دی به نمایش در می آورد. در ساخت این مانیتور اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و شما می توانید آن را متناسب با شرایط خود در موقعیت های مختلف بر روی پایه یا دیوار تنظیم کنید. از دیگر ویژگی های مانیتور FULL HD بنکیو BL2411PT می توان به زاویه دید گسترده، سرعت پاسخدهی 5 میلی ثانیه ای و بهره بردن از تکنولوژی های کاهنده اشعه های مضر اشاره کرد.

مانیتور بنکیو BenQ BL2411PT

چنانچه قصد خرید مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2411PT را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب مانیتور مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر