۱۳۹۹ شهریور ۲۹, شنبه

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر

 

پاور بانک روموس RT10

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، دستگاه های دارای فناوری شارژ سریع و...
تعداد پورت: دو پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس RT10

این روزها بسیاری از افراد وقت زیادی از روز خود را به کار با گوشی می گذرانند و به علت استفاده زیاد از گوشی ممکن است با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شوند. به همین دلیل پاور بانک به یکی از لوازم جانبی موبایل پرکاربرد تبدیل شده است. انواع مختلفی از پاور بانک فست شارژ در بازار موجود است که از میان آنها می توان به پاوربانک روموس RT10 اشاره کرد. این شارژر همراه دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. بنابراین اگر سرعت شارژ شدن گوشی برایتان اهمیت زیادی دارد، پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس RT10

  • دارای بدنه آلومینیومی، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

شارژر همراه روموس RT10 از بدنه ای از جنس آلومینیوم برخوردار است و کیفیت ساخت بسیار مطلوبی دارد. به طوری که در هنگام استفاده از آن حس خوبی به شما دست خواهد داد! همچنین این پاور بانک فست شارژ در ابعاد 16*72.5*146 میلی متر و وزن 270 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. ضخامت کم پاور بانک گوشی موبایل روموس RT10 باعث شده تا بتوانید این پاور بانک را با قرار دادن در کیف با خود حمل کرده و در تمام طول روز به آن دسترسی داشته باشید.

دارای بدنه آلومینیومی، کیفیت ساخت بسیار مطلوب

  • ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک روموس RT10 به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. به طور دقیق تر باید گفت که می توان از این پاوربانک برای 3.5 بار شارژ کردن آیفون 7، 2.5 بار شارژ کردن آیفون 7 پلاس و 1.3 بار شارژ کردن آیپد مینی استفاده کرد. توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک فست شارژ روموس RT10 رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است متناسب با آن از مقادیر ذکر شده در این بخش کمتر یا بیشتر شود. ضمن اینکه از این پاور بانک می توان برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، مودم قابل حمل، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز بهره برد.

ظرفیت مناسب برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای دو پورت خروجی است و از قابلیت شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف بهره می برد. یکی از پورت های خروجی این پاور بانک 10 هزار میلی آمپر از فناوری شارژ سریع QC 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در شارژ را برای شما به ارمغان می آورد. باید به این نکته اشاره کنیم که این پورت دارای شدت جریان 3 آمپر (با ولتاژ 5 تا 6 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 9 تا 12 ولت) است. همچنین پورت USB معمولی شارژر همراه روموس مدل Romoss RT10 دارای شدت جریان 2.4 آمپر است و سرعتی بسیار مطلوب به خصوص در هنگام شارژ گوشی را ارائه می دهد. این پاور بانک از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار بوده و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و اتصال کوتاه محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس RT10 نیز مؤثر بوده است.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0

  • اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

باتری به کار رفته در پاور بانک روموس 10000 فست شارژ RT10 از نوع لیتیوم پلیمری است و برای شارژ آن باید از پورت MicroUSB موجود بر روی بدنه پاوربانک استفاده کنید. این پاور بانک دارای سرعت شارژگیری بسیار مناسبی است و برای کامل شدن شارژ آن نیازی به منتظر ماندن برای مدتی طولانی نخواهید داشت. ضمن اینکه از طریق نشانگرهای LED تعبیه شده در کنار پورت های پاوربانک روموس RT10، می توانید از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید.

اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک از طریق نشانگرهای LED

جمع بندی

در مجموع پاوربانک فست شارژ روموس RT10 را با توجه به ویژگی هایی مانند ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC 3.0، قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف، سرعت عالی در شارژدهی، مجهز بودن به بدنه آلومینیومی و کیفیت ساخت ایده آل یک انتخاب مناسب برای استفاده شما دانست.
چنانچه قصد خرید پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاور  بانک مورد نظرشان کمک کنید.

پاوربانک روموس Romoss RT10 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215

 

سی پی یو اینتل Xeon Silver 4215

تعداد هسته: 8 هسته، 16 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: DDR4-2400 (1 ترابایت)
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Silver 4215

از سری پردازنده های نسل دوم زئون برند معتبر و شناخته شده اینتل باید به سی پی یو مدلXeon Silver 4215 اشاره کنیم که برای استفاده بر روی سرورهایی با توان کاری متوسط و رو به بالا کارایی دارد. این سی پی یو مخصوص سرور در سال 2019 روانه بازار شده و از توان پردازشی و محاسباتی بسیار مطلوبی بهره می برد. از جمله ویژگی های پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215 می توان به مجهز بودن به هشت هسته، پشتیبانی از حافظه های رم DDR4 و بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته اینتل جهت ارائه عملکرد بهینه تر اشاره کرد.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Silver 4215

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Silver 4215

  • پشتیبانی از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت یک ترابایت، سازگار با فناوری Optane

برقراری ارتباط با کیفیت بین سی پی یو و حافظه رم سرور نقش زیادی در بهبود سرعت عملکرد سرور در اجرای برنامه ها دارد. به همین دلیل باید به سازگاری سی پی یو و حافظه رم توجه ویژه ای داشته باشید. در رابطه با سی پی یو سرور اینتل Xeon Silver 4215 باید گفت که این پردازنده با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و فرکانس 2400 مگاهرتز سازگار است و به 6 کانال ارتباطی برای این منظور مجهز می باشد. همچنین این CPU سرور از فناوری Error-Correcting Code (ECC) هم پشتیبانی می کند و قادر به تشخیص و تصحیح خطاهای رایج در برقراری ارتباط با مموری است. اما یکی از مزیت های پردازنده سرور اینتل Xeon Silver 4215 نسبت به دیگر سی پی یوهای سرور سازگاری آن با فناوری Optane است. این فناوری که بر روی قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon Silver 4215 نیز مؤثر بوده، نقش زیادی در بهبود سرعت ارتباط بین مموری و هارد دیسک دارد و عملکردی عالی را به ارمغان می آورد.

  • دارای هشت هسته و فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز، سازگار با فناوری Turbo

پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215 از هشت هسته و 16 رشته پردازشی بهره می برد و به 11 مگابایت حافظه کش و 85 وات توان حرارتی مجهز می باشد. فرکانس پایه این سی پی یو برابر با 2.5 گیگاهرتز است که در زمان اجرای پردازش های سنگین، از طریق فناوری Turbo به 3.5 گیگاهرتز نیز ارتقا می یابد. فناوری Turbo Boost یکی از تکنولوژی های معروف و کاربردی اینتل است که باعث تغییر فرکانس پردازنده متناسب با سبک یا سنگین بودن پردازش در حال انجام می شود.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Silver 4215

پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215

  • بهره گیری از تکنولوژی های به روز اینتل

شرکت اینتل در پردازنده سرور مدل Xeon Silver 4215 نیز مانند دیگر پردازنده های نسل دوم سری زئون از تکنولوژی های کاربردی خود بهره برده است. Intel DL Boost یکی از همین تکنولوژی ها است که در زمینه هوش مصنوعی کاربرد دارد و باعث بالا رفتن توان استنباطی پردازنده در اجرای پردازش های متفاوت دارد. همچنین این پردازنده مخصوص با فناوری RDT سازگار است. مطابق با این فناوری سی پی یو بر روی اختصاص منابعی مانند حافظه کش و پهنای باند حافظه به برنامه ها، ماشین های مجازی و... کنترل کامل خواهد داشت.

از دیگر فناوری های به کار رفته در CPU مخصوص سرور اینتل Xeon Silver 4215 می توان به VT-x (قابلیت ایفای نقش پردازنده در قالب چند پلتفرم مجازی و تقسیم وظایف به چند بخش)، EPT (ایجاد جدول و صفحه بندی مجازی دیتا به منظور ارتباط سریع تر با مموری و مصرف بهینه منابع)، VT-d (ارتباط بهینه تر و ایمن تر با تجهیزات ورودی و خروجی در محیط های مجازی به منظور بهبود کیفیت عملکرد آنها) و همگام سازی با مموری جهت اجرای سریع تر پردازش های چند رشته ای اشاره کرد.

لازم به ذکر است که سی پی یو سروری اینتل Xeon Silver 4215 از تکنولوژی Hyper-Threading نیز پشتیبانی می کند و امکان انجام دو پردازش به ازای هر هسته فیزیکی خود را دارد. این ویژگی که بر روی قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon Silver 4215 نیز مؤثر بوده، اجرای پردازش ها به صورت مجازی را امکان پذیر می کند.

پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215

جمع بندی

با خرید پردازنده سرور Intel Xeon Silver 4215 و استفاده از آن بر روی سرور می توانید از سرعتی بسیار مطلوب در اجرای پردازش ها و محاسبات های نیمه سنگین بهره مند شوید. این سی پی یو به 8 هسته، 16 رشته پردازشی، 11 مگابایت حافظه کش و فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز (با قابلیت ارتقا به 3.5 گیگاهرتز با فناوری Turbo) مجهز است. همچنین این پردازنده از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت پشتیبانی می کند و از فناوری Intel Optane نیز بهره می برد.

شما می توانید برای دریافت قیمت و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پردازنده سرور اینتل Xeon Silver 4215 به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

 

پرینتر اپسون ET-4700

چاپ: سیاه و سفید و رنگی
تکنولوژی چاپ: جوهرافشان
سرعت چاپ: مشکی: 10 برگ در دقیقه، رنگی: 5 برگ در دقیقه
رزولوشن چاپ: 5760*1440 dpi
حداکثر سایز کاغذ: A4

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700

اگر به دنبال چاپ با بالاترین کیفیت و کمترین میزان هزینه هستید، پرینتر اپسون ET-4700 یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود! این چاپگر که از نوع جوهرافشان است، برای عملکرد نیازی به کارتریج ندارد و تنها کافیست جوهرهای سازگار با آن را در چهار مخزن تعبیه شده در پرینتر بریزید! بنابراین با خرید پرینتر جوهر افشان اپسون ET-4700 از صرف هزینه های سنگین برای خرید کارتریج بی نیاز خواهید شد! همچنین این دستگاه پرینتر جوهر افشان به وای فای نیز مجهز است و در کنار پرینت، قابلیت های کپی، اسکن و فکس را نیز برای شما فراهم می آورد.

معرفی و بررسی چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس و با سیم به طور هم زمان

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 یکی از پرینترهای وایرلس موجود در بازار است و به وای فای مجهز می باشد. بنابراین در سریع ترین زمان ممکن می توانید موبایل و تبلت خود را به صورت بدون سیم به این پرینتر چهار کاره جوهر افشان رنگی متصل کرد و عکس ها و تصاویر ذخیره شده بر روی آنها را با بالاترین کیفیت چاپ نمایید. ضمن اینکه چاپگر چهار کاره جوهر افشان اپسون ET-4700 از اتصال از طریق کابل به کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند و به یک پورت USB برای این منظور مجهز شده است. لازم به ذکر است که بر روی بدنه این پرینتر پورت اترنت نیز تعبیه شده که امکان استفاده از آن در قالب شبکه های کابلی را فراهم می آورد. در این حالت امکان دسترسی به پرینتر رنگی مخزن دار اپسون ET-4700 از طریق چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان ایجاد می شود.

  • بالاترین کیفیت در چاپ جوهرافشان را تجربه کنید!

با توجه به اینکه پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700 با رزولوشن حداکثر 5760*1440 dpi عرضه شده، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان کامل داشت! این پرینتر چند کاره تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید را با وضوح و میزان خوانایی بالایی چاپ می کند و رنگ هایی طبیعی و زنده را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رنگی جوهر افشان اپسون ET-4700 می توان کیفیت چاپ آن را ایده آل ارزیابی کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی پرینتر چهار کاره اپسون ET-4700

  • سرعت چاپ مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر جوهر افشان خانگی اپسون ET-4700 از قابلیت چاپ یک رو با سرعت 10 برگ در دقیقه در هنگام چاپ سیاه و سفید و سرعت 5 برگ در دقیقه در هنگام چاپ رنگی برخوردار است. این پرینتر جوهر افشان برای مصارف روزمره و چاپ با بالاترین کیفیت عرضه شده و از این جهت می توان سرعت چاپ آن را مناسب دانست. اما نباید بر روی پرینتر جوهر افشان وایرلس اپسون ET-4700 برای انجام چاپ های متوالی در تعداد زیاد حساب باز کرد. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که پرینتر اپسون ET-4700 توانایی انجام حداکثر 5000 چاپ در ماه را دارد؛ اما از جانب شرکت اپسون توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه، از آن برای 800 چاپ در طول ماه استفاده شود.

  • کارایی مناسب در تهیه کپی از اسناد

شما می توانید از پرینتر مخصوص چاپ عکس اپسون مدل Epson ET-4700 برای تهیه کپی یک رو از اسناد نیز بهره ببرید. این دستگاه پرینتر جوهرافشان دارای سرعت کپی سیاه و سفید 7.7 برگ در دقیقه و سرعت کپی رنگی 3.8 برگ در دقیقه است و از قابلیت هایی مانند بزرگ نمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد، کپی کارت شناسایی، تنظیم شدت رنگ، میزان کنتراست و کیفیت متون و... در این زمینه بهره می برد. لازم به ذکر است که رزولوشن کپی پرینتر رومیزی اپسون ET-4700 در هنگام کپی به صورت تخت برابر با 300*600 dpi و در هنگام کپی از ADF برابر با 300*300 dpi خواهد بود.

کارایی مناسب در تهیه کپی از اسناد

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-4700

  • مجهز به چهار مخزن جوهر، عملکرد بدون نیاز به کارتریج

همان طور که اشاره شد پرینتر جوهرافشان اپسون مدل EcoTank ET-4700 دارای عملکرد مستقل از کارتریج است و به چهار مخزن جوهر مجهز شده است. شما می توانید از جوهرهای مشکی، آبی، قرمز و زرد مدل Epson 522 در این پرینتر بهره ببرید. بطری های جوهر مشکی و رنگی این مدل دارای ظرفیت 65 میلی لیتر هستند و بطری مشکی آن برای چاپ 4500 برگ و بطری های رنگی آن برای چاپ 7500 برگ قابل استفاده می باشند. بنابراین شما می توانید با پرداخت هزینه های بسیار کمتر نسبت به خرید کارتریج، این جوهرها را تهیه کرده و از ظرفیت و کیفیتی مشابه با استفاده از کارتریج بهره مند شوید! برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید انواع جوهر و پرینتر جوهر افشان اپسون با بهترین قیمت با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • توانایی چاپ بر روی کاغذ معمولی و کاغذ مخصوص عکس

سینی ورودی چاپگر خانگی اپسون ET-4700 ظرفیت قرارگیری 100 برگ را دارد. شما می توانید متناسب با نیازتان از کاغذهای معمولی در ابعاد حداکثر A4، کاغذ مخصوص چاپ عکس در ابعاد 4*6، 5*7 و 8*10 اینچ و انواع کاغذهای اپسون شامل کاغذهای مات یک رو و دورو، کاغذهای سفید شفاف و کاغذهای براق در این پرینتر استفاده کنید.

کارتریج و مواد مصرفی پرینتر جوهرافشان Epson ET-4700

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

  • دارای اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار)

در پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 از یک اسکنر تخت و متصل به ADF با ظرفیت 30 برگ استفاده شده که امکان تهیه اسکن رنگی و سیاه و سفید از اسناد را برای شما فراهم می آورد. این اسکنر دارای رزولوشن اپتیکال 1200 dpi و رزولوشن سخت افزاری 1200*2400 dpi است و کیفیتی عالی در اسکن را ارائه می دهد. همچنین امکان ارتقای رزولوشن اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره اپسون ET-4700 با استفاده از قابلیت TWIAN به 9600 dpi نیز وجود دارد.

  • مناسب برای ارسال و دریافت فکس

پرینتر رنگی جوهر افشان اپسون 4700 یک دستگاه چهارکاره است و از قابلیت فکس هم بهره می برد. مودم فکس به کار رفته در این دستگاه پرینتر جوهرافشان دارای سرعت 33.6 kbps است و توانایی ارسال فکس در عرض 3 ثانیه برای هر برگ را داراست. همچنین این پرینتر دارای قابلیت هایی مانند حافظه 100 برگی، شماره گیری سریع (حداکثر 100 شماره)، فکس به ایمیل و فکس به فولدر نیز هست.

در پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که پرینتر جوهر افشان اپسون مدل ET-4700 دارای یک صفحه نمایش 1.44 اینچی رنگی و دکمه های کنترلی است که از طریق آنها می توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی دستگاه اعمال کنید.

مناسب برای ارسال و دریافت فکس

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700 از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و کیفیتی چاپی عالی با کمترین میزان هزینه را برای شما به ارمغان می آورد. این پرینتر برای عملکرد نیازی به استفاده از کارتریج ندارد و تنها کافیست تا جوهرهای سازگار با آن را با قیمتی بسیار کمتر تهیه کنید. مجهز بودن به وای فای، پشتیبانی از شبکه های کابلی، توانایی چاپ بر روی کاغذ مخصوص عکس و ارائه قابلیت های اسکن، کپی و فکس از دیگر ویژگی هایی است که سبب محبوبیت پرینتر چاپ عکس اپسون ET-4700 در میان کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پرینتر جوهر افشان اپسون ET-4700 را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب پرینتر جوهرافشان مورد نظرشان کمک کنید.

پرینتر جوهر افشان چهار کاره اپسون Epson ET-4700

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST

 

ماشین حساب کاسیو DX-120ST

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DX-120ST

ماشین حساب های برند کاسیو را می توان از با کیفیت ترین و پرطرفدارترین ماشین حساب های موجود در بازار دانست. از جمله محصولات این شرکت باید به ماشین حساب کاسیو 120ST اشاره کنیم که از نوع رومیزی است و می توان از آن در منازل، مغازه ها و ادارات بهره برد. این ماشین حساب رومیزی دارای نمایشگر با قابلیت تنظیم زاویه بوده و به خوبی از عهده انجام محاسبات روزمره برمی آید. طراحی ظاهری زیبا و شیک و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی های ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST به شمار می آیند.

قابلیت و کارایی ماشین حساب ساده کاسیو DX-120ST

  • خوش ساخت و با دوام!

اگر کیفیت ساخت و طول عمر ماشین حساب مورد استفاده تان برای شما اهمیت زیادی دارد، ماشین حساب ساده کاسیو مدل DX-120ST انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. سطح پنل جلویی این ماشین حساب با روکش فلزی پوشیده شده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه و فشار دارد. همچنین کلیدهای ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند و کیفیت عملکرد خود را به مرور زمان از دست نمی دهند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماشین حساب ساده بزرگ کاسیو 120ST در ابعاد 122 x 177 x 32 میلی متر و وزن 195 گرم عرضه شده و فضای کمی از میز کار شما را اشغال می کند.

  • دارای صفحه نمایش 12 رقمی با قابلیت تغییر زاویه

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم ماشین حساب اداری کاسیو مدل Casio DX-120ST را که سبب تمایز آن با دیگر ماشین حساب های رومیزی موجود در بازار شده، صفحه نمایش آن دانست که از قابلیت چرخش و تغییر زاویه بهره می برد. بنابراین متناسب با موقعیت و شرایط استفاده از ماشین حساب، می توانید صفحه نمایش آن را برای دستیابی به بهترین زاویه دید تنظیم کنید. لازم به ذکر است که صفحه نمایش ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DX-120ST از نوع 12 رقمی است و از قابلیت نمایش ارقام تفکیک شده سه تایی و اعداد اعشاری بهره می برد.

ماشين حساب کاسیو Casio DX-120ST

  • مناسب برای انجام محاسبات روزمره

با خرید ماشین حساب 12 رقمی کاسیو مدل DX-120ST و استفاده از آن می توانید محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی را انجام دهید، به محاسبه درصد بپردازید، از قابلیت تغییر علامت از مثبت به منفی و بالعکس (با دکمه +/-) بهره مند شوید و از اعداد جذر بگیرید. در کل با توجه به قیمت ماشین حساب رومیزی کاسیو DX-120ST می توان کارایی آن در انجام محاسبات روزمره ریاضی را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

مناسب برای انجام محاسبات روزمره

  • مجهز به دکمه های حافظه و GT

بر روی صفحه کلید ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST دکمه GT نیز تعبیه شده که از طریق آن می توانید از حاصل جمع نتایج تمام محاسبات انجام شده مطلع شوید. همچنین این ماشین حساب رومیزی به دکمه های حافظه (M+، M-، MR، MC و MU) مجهز است که امکان ذخیره اعداد در حافظه دستگاه و استفاده از آنها در محاسبات بعدی را فراهم می آورند. این دکمه ها نقش زیادی در سریع تر انجام شدن محاسبات ایفا می کنند.

ماشین حساب ساده حسابداری کاسیو مدل DX-120ST از قابلیت تعیین تعداد ارقام اعشاری و نحوه گرد کردن اعداد متناسب با نیاز شما نیز برخوردار است که برای این منظور باید از سوئیچ های موجود بر روی پنل دستگاه استفاده کنید.

  • تأمین انرژی از باتری و نور محیط

از دیگر ویژگی های ماشین حساب DX-120ST کاسیو باید به قابلیت تغذیه آن از نور محیط اشاره کنیم که باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می شود. به این صورت که اگر میزان نور در محیط کافی باشد، ماشین حساب مستقل از باتری عمل می کند و انرژی مورد نیاز خود را از نور تأمین می کند. بنابراین برای مدتی طولانی نیازی به تعویض باتری ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل DX-120ST پیدا نخواهید کرد.

تأمین انرژی از باتری و نور محیط

جمع بندی

ماشین حساب کاسیو Casio DX-120ST با توجه به ویژگی هایی مانند کیفیت ساخت عالی، طراحی ظاهری زیبا، مجهز بودن به نمایشگر 12 رقمی با قابلیت تغییر زاویه، تغذیه از نور محیط و امکانات مناسب برای انجام محاسبات روزمره یک انتخاب ایده آل برای مصارف شخصی و استفاده در مغازه ها و ادارات است.

شما می توانید برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DX-120ST و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول یا دیگر تجهیزات فروشگاهی از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

ماشين حساب کاسیو Casio DX-120ST

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDE0111

دستگاه های سازگار: KX-NS500, KX-NS700
تعداد خطوط: دارای 16 کانال IP Trunk - Gateway، (16 عدد خط شهری تحت شبکه برای برقراری ارتباط بین دو دستگاه از طریق شبکه)، دارای 32 کانال IP Phone (برای راه اندازی 32 عدد داخلی تحت شبکه)

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111

سیستم VoIP که از آن تحت عنوان سیستم تلفنی IP نیز یاد می شود، به سرعت در حال جایگزین شدن با خطوط تلفنی سنتی است. این سیستم سیگنال های صوتی آنالوگ را به داده های دیجیتال تبدیل کرده و آنها را بر بستر شبکه انتقال می دهد. در واقع سیستم VoIP این امکان را ایجاد می کند تا بتوان از طریق کامپیوتر شخصی، تلفن تحت شبکه یا تلفن همراه که که به رابط ویپ متصل هستند، بتوانید در بستر شبکه یا اینترنت تماس تلفنی برقرار کنید. این سیستم نسبت به استفاده از خطوط آنالوگ مزایای زیادی دارد که از جمله آنها می توان به کاهش هزینه های مکالمه، کاهش هزینه های راه اندازی، امکان برقراری کنفرانس های صوتی و تصویری، ظرفیت نامحدود خطوط تلفن و... اشاره کرد. 

برای اینکه بتوانید از سیستم VoIP بهره مند شوید، باید از کارت DSP یا ویپ در باکس سانترال خود استفاده کنید. از جمله کارت های ویپ کارآمد و پرظرفیت موجود در بازار باید به کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111 اشاره کنیم که در ادامه به معرفی قابلیت های آن می پردازیم.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111

  • دارای ظرفیت 32 داخلی تحت شبکه و 16 خط شهری تحت شبکه

با خرید کارت ویپ پاناسونیک KX-TDE0111 و استفاده از آن در دستگاه سانترال مورد استفاده تان می توانید از 32 عدد خط داخلی تحت شبکه (IP Phone) و 16 عدد خط شهری تحت شبکه (IP TRUNK) بهره مند شوید! همچنین شما می توانید با خرید لایسنس به صورت جداگانه ظرفیت های این کارت سانترال را به 32 خط شهری و 64 داخلی تحت شبکه ارتقا دهید. از این جهت می توان این کارت ویپ دیجیتال را برای سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ که از سیستم VoIP بهره می برند و ارتباطات تلفنی گسترده ای با مشتریان و مخاطبان خود دارند، یک انتخاب ایده آل دانست. لازم به ذکر است که کارت دی اس پی سانترال پاناسونیک KX-TDE0111 برای کار با تلفن های تحت شبکه سری NT پاناسونیک کارایی دارد.

  • قابل استفاده در سانترال های پاناسونیک سری KX-TDE

کارت ویپ سانترال پاناسونیک KX-TDE0111 در دستگاه های سانترال سری TDE شامل مدل های KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 قابل استفاده است. این کارت ویپ تلفن سانترال بر روی کارت IPMPR نصب می شود و برای بهره بردن از آن نیازی به اسلات خالی در دستگاه نیست. بنابراین استفاده از این کارت تلفن VOIP به شما در استفاده بهینه تر از اسلات های دستگاه مورد استفاده تان کمک زیادی می کند. ضمن اینکه از کارت سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDE0111 برای برقراری ارتباط بین دو دستگاه سانترال سری TDE از طریق شبکه نیز می توان بهره برد! با توجه به این میزان کارایی می توان قیمت کارت ویپ سانترال پاناسونیک KX-TDE0111 را توجیه پذیر و مناسب ارزیابی کرد.

قابل استفاده در سانترال های پاناسونیک سری KX-TDE

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0111 از ظرفیت بالایی در اضافه کردن خطوط داخلی و شهری تحت شبکه برخوردار است. این کارت DSP سانترال برای استفاده در مراکزی که از سیستم VoIP بهره می برند، کاربردی عالی دارد و 16 عدد خط شهری تحت شبکه و 32 عدد داخلی تحت شبکه را به ظرفیت دستگاه های سانترال سری KX-TDE اضافه می کند. ضمن اینکه از قابلیت برقراری دو دستگاه سانترال سری TDE بر بستر شبکه نیز پشتیبانی می کند.

چنانچه قصد خرید کارت ویپ تلفن سانترال پاناسونیک KX-TDE0111 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرد. شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع تجهیزات مخابراتی، آماده ارائه این محصول با بهترین قیمت بازار به شما است.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110

 

کارت سانترال پاناسونیک KX-TDE0110

دستگاه های سازگار: KX-TDE100, KX-TDE200, KX-TDE600
تعداد خطوط: دارای ظرفیت 4 کانال IP Trunk - Gateway (برای راه اندازی خطوط شهری تحت شبکه)،دارای ظرفیت 8 کانال IP Phone (برای راه اندازی خطوط داخلی تحت شبکه)

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110

این روزها استفاده از سیستم VoIP یا سیستم تلفنی IP به سرعت در حال جایگزین شدن با خطوط آنالوگ قدیمی است. سیستم VoIP با تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیتاهای دیجیتال، امکان انتقال آنها بر بستر شبکه یا اینترنت را فراهم می آورد. این سیستم از مزایای متعددی نسبت به استفاده از روش های سنتی برخوردار است که از میان آنها می توان به کاهش هزینه های راه اندازی، کاهش هزینه های مکالمه، کیفیت بهتر در مکالمه، امکان برگزاری کنفرانس های صوتی و تصویری، ظرفیت نامحدود تعداد خطوط داخلی و شهری و... اشاره کرد. برای بهره گیری از امکانات سیستم تلفنی IP، باید از کارت DSP سانترال یا کارت ویپ در دستگاه سانترال خود استفاده کنید. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110 یکی از همین محصولات است که استفاده از آن باعث ارتقای ظرفیت خطوط داخلی و شهری تحت شبکه باکس سانترال شما می شود.

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110

  • دارای ظرفیت 4 خط شهری و 8 خط داخلی تحت شبکه

با خرید کارت ویپ سانترال پاناسونیک KX-TDE0110 و استفاده از آن می توانید از چهار خط شهری تحت شبکه (کانال IP Trunk – Gateway) و 8 خط داخلی تحت شبکه (کانال HP Phone) بهره مند شوید. از این جهت می توان این کارت دی اس پی سانترال را برای استفاده در شرکت ها، ادارات، سازمان ها، هتل ها، بیمارستان ها و مراکزی که از سیستم VoIP استفاده می کنند، یک انتخاب ایده آل دانست. ضمن اینکه امکان ارتقای ظرفیت این کارت ویپ دیجیتال به 16 کانال ویپ با خرید لایسنس به صورت جداگانه وجود دارد. کارت ویپ تلفن سانترال پاناسونیک مدل Panasonic KX-TDE0110 از تلفن های تحت شبکه پاناسونیک سری NT (مانند مدل های NT366، NT346، NT343، NT321 و...) پشتیبانی می کند.

  • قابل استفاده در دستگاه های سانترال پاناسونیک سری TDE

شما می توانید از کارت ویپ پاناسونیک KX-TDE0110 در دستگاه های سانترال پاناسونیک سری TDE، شامل مدل های KX-TDE100، KX-TDE200 و KX-TDE600 استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کارت سانترال فقط در دستگاه های ذکر شده قابل استفاده است و کاربردی برای نصب در سایر دستگاه های سانترال ندارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کارت سانترال KX-TDE0110 پاناسونیک برای برقراری ارتباط بین دو دستگاه سری TDE از طریق شبکه نیز کاربرد دارد.

قابل استفاده در دستگاه های سانترال پاناسونیک سری TDE

جمع بندی

اگر از سیستم VoIP و تلفن های تحت شبکه سری NT پاناسونیک در اداره، شرکت یا سازمان محل کار خود استفاده می کنید، کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-TDE0110 کاربرد بالایی برای شما خواهد داشت. این کارت تلفن VOIP بر روی دستگاه های سری TDE نصب شده و باعث ایجاد چهار خط شهری و 8 خط داخلی تحت شبکه بر روی آنها می شود. ضمن اینکه برای برقراری ارتباط میان دو دستگاه سانترال بر بستر شبکه نیز می توان از این کارت بهره برد.

شما می توانید برای دریافت قیمت کارت ویپ سانترال پاناسونیک KX-TDE0110 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت ایده برتر در این زمینه بهره مند شوید.

۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21

 

کابل شارژ و دیتا شیائومی A21

طول کابل: یک متر
نوع رابط: MicroUSB/ USB Type C
دستگاه سازگار: تمام دستگاه های دارای پورت MicroUSB، تمام دستگاه های دارای پورت USB Type C

کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21

کابل شارژ شیائومی A21 یکی از کابل شارژهای دوسر موجود در بازار است که در یک سمت دارای رابط USB و در سمت دیگر دارای رابط های USB-C و MicroUSB است. از این جهت این کابل شارژ  و دیتا برای شارژ انواع مختلفی از گوشی ها و تبلت ها کارایی خواهد داشت و شما را از حمل کابل های جداگانه برای شارژ دستگاه های مختلف بی نیاز می کند. شما می توانید رابط USB کابل شارژ شیائومی A21 را به کامپیوتر، لپ تاپ، شارژر دیواری، شارژر فندکی یا پاوربانک متصل کنید و از آن برای شارژ دستگاه مورد نظر خود بهره ببرید. لازم به ذکر است که کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21 با طول یک متر عرضه شده و علاوه بر شارژ، برای انتقال اطلاعات هم کاربرد دارد. 

کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21

  • سرعت و کیفیتی مطلوب در هنگام شارژ و انتقال اطلاعات

داخل کابل تبدیل USB به MicroUSB/ USB Type C شیائومی Xiaomi A21 طول 1 متر از رشته های مسی مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این کابل سرعت و کیفیتی ایده آل در هنگام شارژ را به ارمغان می آورد. همچنین کابل شارژ گوشی شیائومی A21 از قابلیت شارژ ایمن پشتیبانی می کند و مانع از آسیب رسیدن به باتری گوشی و دیگر دستگاه متصل به آن در حین شارژ شدن می شود. کانکتورهای این کابل نیز از فلز مرغوب ساخته شده اند و نقش زیادی در بهبود کیفیت عملکرد آن دارند.

 

سرعت و کیفیتی مطلوب در هنگام شارژ و انتقال اطلاعات

  • دارای روکش پلاستیکیِ با کیفیت

از دیگر مشخصات کابل شارژ اندروید شیائومی A21 باید به روکش پلاستیکی آن اشاره کنیم که از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار است و مقاومت بالایی به کابل بخشیده است. به طوری که این کابل شارژ در اثر استفاده مداوم و تا شدن های مکرر، دچار مشکلاتی مانند قطعی، پاره شدن یا بریدگی نمی شود. همچنین کابل شارژ تایپ سی شیائومی A21 مقاومت بالایی در برابر کشیدگی، گره خوردن و در هم پیچیدن دارد. در مجموع با توجه به قیمت کابل انتقال دیتا و شارژ شیائومی A21، کیفیت ساخت و دوام و طول عمر آن را می توان کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

جمع بندی

با خرید کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21 و استفاده از آن می توانید هم دستگاه های دارای پورت MicroUSB و هم دستگاه های دارای پورت USB Type C را شارژ کنید! این کابل یکی از محصولات دو منظوره شرکت شیائومی است و با طول یک متر روانه بازار شده است. از جمله ویژگی های کابل شارژ موبایل شیائومی A21 باید به کیفیت ساخت بسیار مطلوبِ روکش پلاستیکی، سرعت ایده آل در هنگام شارژ و قابلیت استفاده برای انتقال دیتا اشاره کرد.

 

دارای روکش پلاستیکیِ با کیفیت

 

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع لوازم جانبی موبایل آماده ارائه کابل شارژ تایپس سی شیائومی A21 با بهترین قیمت بازار به شما است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

کابل شارژ و دیتا شیائومی Xiaomi A21

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244

 

تعداد هسته: 8 هسته، 16 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: (DDR4-2933 (1TB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6244

اگر قصد راه اندازی یک سرور قدرتمند را دارید و سرعت بالای اجرای برنامه ها و پردازش ها برایتان اهمیت زیادی دارد، پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244 یک انتخاب ایده آل برای استفاده بر روی آن خواهد بود! این پردازنده سرور در سال 2019 و از سری پردازنده های نسل دوم زئون اینتل به بازار عرضه شده و از توان پردازشی و سرعت محاسباتی بسیار بالایی بهره می برد. مجهز بودن به فرکانس پایه 3.6 گیگاهرتز، پشتیبانی از حافظه های رم سریع و قدرتمند DDR4 و بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته اینتل برخی از ویژگی های سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 6244 هستند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6244

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6244

  • مجهز به 8 هسته با فرکانس پایه 3.6 گیگاهرتز

پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6244 به 8 هسته مجهز است و قابلیت اجرای 16 رشته پردازشی را داراست. همچنین این پردازنده از حافظه کش 24.75 مگابایتی برخوردار بوده و دارای توان حرارتی 150 وات است. اما شاید بتوان یکی از مشخصات مهم CPU مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6244 را فرکانس آن دانست که در حالت پایه برابر با 3.6 گیگاهرتز است و امکان ارتقای آن به 4.4 گیگاهرتز با فناوری توربو وجود دارد. از این جهت می توان بر روی آن برای اجرای سریع پردازش ها و محاسبات سنگین حساب باز کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که فناوری Turbo Boost یکی از تکنولوژی های کاربردی اینتل است که امکان تغییر فرکانس پردازنده را به صورت پویا ایجاد می کند. به این صورت که پردازنده در هنگام اجرای پردازش های سنگین دارای فرکانس بالاتر و در مواقع بیکاری یا اجرای پردازش های سبک دارای فرکانس پایه خواهد بود. این تکنولوژی نقش زیادی در ارائه عملکرد سریع و بهینه پردازنده دارد.

  • ارائه عملکردی سریع در کنار حافظه های رم یک ترابایتیِ DDR4

با خرید پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6244 و استفاده از آن در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و فرکانس 2933 مگاهرتز، به بالاترین سرعت و کیفیت عملکرد سرور در اجرای برنامه های تخصصی دست یابید! این پردازنده با فناوری های ECC و Intel Optane نیز سازگار است و برای برقراری ارتباط با مموری از 6 کانال بهره می برد.

تکنولوژی ECC یا Error-Correcting Code در زمینه خطایابی خودکار و تصحیح ارورهای داخلی مموری کاربرد دارد. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این فناوری، چیپست به کار رفته در سرور نیز باید با آن سازگار باشد. تکنولوژی Intel Optane نیز از جمله فناوری های کاربردی اینتل به شمار می آید که باعث افزایش چشمگیر سرعت برقراری ارتباط مموری با محل های ذخیره سازی داده (هارددیسک، سرویس های Cloud، دیتابیس و...) و انتقال دیتا می شود. این فناوری به بهبود کیفیت عملکرد سرور در زمینه آنالیز داده و مجازی سازی کمک زیادی می کند.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6244

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244

  • ارائه عملکردی سریع و هوشمند با کمترین میزان مصرف انرژی

در سی پی یو سرور مدل Xeon Gold 6244 از تکنولوژی های به روز و پیشرفته اینتل بهره برده شده و به همین دلیل این پردازنده عملکردی سریع و هوشمند با کمترین میزان مصرف انرژی از خود ارائه می دهد. به عنوان مثال این پردازنده با فناوری Speed Shift سازگار بوده و متناسب با نوع پردازش در حال انجام، قادر به انتخاب بهترین فرکانس عملکرد و ولتاژ مصرفی خواهد بود. به این ترتیب تا حد زیادی در مصرف انرژی این سی پی یو صرفه جویی خواهد شد. همچنین پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244 از فناوری Hyper-Threading بهره می برد و از قابلیت پردازش موازی و تخصیص دو رشته پردازشی به هر هسته خود برخوردار است.

از دیگر تکنولوژی های پیشرفته اینتل که در سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6244 به کار رفته، باید به فناوری Deep Learning (DL) Boost اشاره کرد. این فناوری به ارتقای هوش مصنوعی پردازنده و توان استنباطی آن در اجرای پردازش ها و وظایف مختلف کمک زیادی می کند. همچنین در این CPU برای سرور از تکنولوژی Intel RDT بهره برده شده که باعث می شود تا پردازنده کنترل تخصیص منابعی مانند حافظه کش و پهنای باند مموری به برنامه ها و ماشین های مجازی را به طور کامل در دست داشته باشد.

پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6244 دارای قابلیت همگام سازی عملکرد با مموری به صورت سخت افزاری نیز هست که باعث اجرای سریع تر پردازش های چند رشته ای می شود. ضمن اینکه این پردازنده از فناوری EPT هم پشتیبانی می کند و توانایی پیج بندی و ایجاد جدول از درخواست ها برای ارسال به مموری سرور را دارد. در این حالت ارتباط بار کاری مموری کاهش یافته و ارتباط با آن با سرعت بالایی انجام می گیرد.
دیگر فناوری های به کار رفته در سی پی یو سروری اینتل Xeon Gold 6244 شامل VT-x (تقسیم وظایف به چند بخش و اجرای آنها توسط پردازنده به عنوان چند واحد مجازی) و VT-d (ارتباط ایمن تر و با کیفیت تر با تجهیزات I/O به منظور ارتقای عملکرد آنها در محیط های مجازی شده) می شود.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244

جمع بندی

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6244 به 8 هسته و 16 رشته پردازشی مجهز بوده و از فرکانس پایه 3.6 گیگاهرتز (قابل ارتقا به 4.4 گیگاهرتز) بهره می برد. از این جهت می توان بر روی آن برای اجرای پردازش ها و محاسبات سنگین با سرعتی عالی حساب باز کرد! همچنین این پردازنده مخصوص سرور از حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی های پیشرفته اینتل بهره برده شده است. پس اگر قصد راه اندازی یک سرور قدرتمند و سریع را دارید، سی پی یو سرور اینتل زئون Gold 6244 نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.

برای دریافت قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6244 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این پردازنده استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242

 

سی پی یو اینتل Xeon Gold 6242

تعداد هسته: 16 هسته، 32 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: (DDR4-2933 (1TB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6242

کمپانی اینتل در سال 2019 از پردازنده های نسل دوم زئون خود رونمایی کرد که کارایی بالایی برای استفاده بر روی سرورهای حرفه ای دارند. سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6242 یکی از همین محصولات است که دارای 16 رشته بوده و از فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتزی بهره می برد. این پردازنده سرور از سرعت محاسباتی و توان پردازشی بالایی برخوردار بوده و به خوبی از عهده وظایف سنگین برمی آید. از جمله مشخصات پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242 می توان به سازگاری با حافظه های رم قدرتمند و پرظرفیت DDR4 و مجهز بودن به تکنولوژی های پیشرفته اینتل اشاره کرد.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6242

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6242

  • دارای فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتز با قابلیت ارتقا به 3.9 گیگاهرتز با فناوری Turbo

فناوری Turbo Boost یکی از تکنولوژی های کاربردی و معروف اینتل است که باعث تغییر فرکانس پردازنده به صورت داینامیک و پویا می شود. به این ترتیب که پردازنده در هنگام اجرای پردازش های سنگین از فرکانس بالاتر و در مواقع بیکاری و اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه بهره می برد. پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6242 از تکنولوژی توربو برخوردار بوده و فرکانس آن تا 3.9 گیگاهرتز هم قابل ارتقا است. از این جهت می توان بر روی آن برای انجام محاسبات و پردازش های سنگین حساب باز کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که cpu سرور اینتل Xeon Gold 6242 دارای 16 هسته، 32 رشته پردازشی، 22 مگابایت حافظه کش و 150 وات توان حرارتی است و باعث عملکرد بسیار مطلوب سرور در اجرای برنامه های تخصصی می شود.

  • عملکردی سریع در کنار حافظه های رم DDR4

با خرید پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6242 و استفاده از آن در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر یک ترابایت و فرکانس 2933 مگاهرتز به بالاترین سرعت و کیفیت عملکرد سرور دست یابید! این سی پی یو برای سرور که دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و ابعاد 76 x 56.5 میلی متری است، بر روی سوکت FCLGA3647 سرور نصب می شود و از طریق شش کانال با رم سرور ارتباط برقرار می کند. از جمله نکات قابل ذکر در این رابطه، سازگاری سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6242 با فناوری های به روز اینتل مانند Optane و ECC می باشد.

فناوری Intel Optane باعث برقراری ارتباط فوق العاده سریع مموری با هارد دیسک، پایگاه داده، سرویس های Cloud و دیگر محل های ذخیره سازی دیتا می شود و نقش زیادی در بهبود کیفیت عملکرد سرور در آنالیز داده و مجازی سازی دارد. تکنولوژی Error-Correcting Code (ECC) نیز در زمینه تشخیص و رفع خودکار خطاهای داخلی مموری کارایی دارد. برای بهره بردن از این فناوری، چیپست سرور نیز باید با آن سازگار باشد.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6242

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242

  • مجهز به تکنولوژی های DL Boost، RDT، Hyper-threading و دیگر فناوری های پیشرفته اینتل

یکی از مزیت های پردازنده های نسل دوم زئون، بهره گیری آنها از تکنولوژی های پیشرفته و به روز اینتل است. این موضوع در رابطه با پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242 نیز صدق می کند و در آن از تکنولوژی هایی مانند Intel DL Boost استفاده شده است. این فناوری باعث ارتقای هوش مصنوعی و توان استنباطی پردازنده در اجرای پردازش های مختلف می شود. همچنین این سی پی یو از فناوری Intel RDT برخوردار بوده و بر روی تخصیص منابع (حافظه کش، پهنای باند مموری و...) به برنامه ها و ماشین های مجازی کنترل کامل دارد.

بهره بردن از فناوری VT-x یکی دیگر از مشخصات پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6242 است. مطابق با این فناوری واحد سخت افزاری پردازنده قادر به ایفای نقش در قالب چند واحد مجازی را خواهد داشت و می تواند وظایف را به صورت تقسیم شده به چند بخش انجام دهد. همچنین این پردازنده از طریق فناوری VT-d با تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده، ارتباط ایمن تر و با کیفیت تری برقرار می کند.

در CPU مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6242 از فناوری Speed Shift هم بهره برده شده که نقش عمده ای در مصرف انرژی بهینه آن دارد. این فناوری به سی پی یو این قابلیت را می دهد تا فرکانس عملکرد و ولتاژ مصرفی را متناسب با نوع پردازش درحال انجام انتخاب کند. سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 6242 با فناوری Hyper-Threading هم سازگار بوده و از امکان پردازش مجازی و تخصیص دو رشته پردازشی به هر هسته بهره می برد.

در زمینه ارتباط با مموری نیز پردازنده سرور اینتل زئون Gold 6242 به فناوری EPT مجهز شده است. این فناوری باعث ایجاد جدول و پیج بندی درخواست ها از مموری و کاهش بار کاری آن می شود. ضمن اینکه این پردازنده از قابلیت عملکرد همگام سازی شده با مموری به صورت سخت افزاری جهت اجرای پردازش های چند رشته ای برخوردار است. با توجه به این مشخصات قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6242 را می توان مناسب ارزیابی کرد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242

جمع بندی

در مجموع می توان پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6242 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به 16 هسته، 32 رشته پردازشی، فرکانس پایه 2.8 گیگاهرتز با قابلیت ارتقا به 3.9 گیگاهرتز با فناوری توربو و حافظه کش 22 مگابایتی یک انتخاب ایده آل برای اجرای پردازش های سنگین دانست. همچنین این پردازنده سرور با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت یک ترابایت و فرکانس 2933 مگاهرتز سازگار بوده و در آن از فناوری های پیشرفته اینتل بهره برده شده است.

شما می توانید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید سی پی یو برای سرور از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

 

پاور بانک روموس Solit 20
ظرفیت باتری: 20000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال
تعداد پورت: دو پورت

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس Solit 20

پاور بانک روموس Solit 20 برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک پاوربانک پرظرفیت هستند، انتخابی ایده آل به حساب می آید! این پاور بانک با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت عرضه شده و برای شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت کارایی دارد! شما می توانید از پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر علاوه بر مصارف معمولی و روزمره، در سفرها، طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی و... نیز استفاده کنید. دیگر ویژگی های پاور بانک گوشی موبایل روموس Solit 20 شامل امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی و سرعت مناسب در شارژدهی می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

مشخصات و امکانات شارژر همراه روموس Solit 20

  • ظرفیت ایده آل برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

با به همراه داشتن شارژر همراه روموس Solit 20 خیالتان بابت تمام نشدن شارژ گوشی و تبلت در طول روز به طور کامل راحت خواهد بود! همان طور که اشاره شد پاوربانک گوشی روموس Solit 20 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ چندباره انواع گوشی موبایل بهره برد. به طور دقیق تر می توان گفت که ظرفیت کامل این پاوربانک برای 8 بار شارژ کردن آیفون 7s، 4.5 بار شارژ کردن آیفون 7S+، 4.5 بار شارژ کردن گلکسی S7 و 3.2 بار شارژ کردن آیپد مینی کفایت می کند. همچنین می توان از پاور بانک 20 هزار روموس Solit 20 برای شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، دوربین، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... نیز بهره برد.

ظرفیت ایده آل برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

  • دارای دو پورت خروجی

پاور بانک Romoss Solit 20 به دو پورت خروجی USB مجهز است و شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را امکان پذیر می کند. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با یک آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.1 آمپر می باشد. بهتر است تا به منظور دستیابی به بالاترین کیفیت شارژدهی پاور بانک روموس مدل Solit 20، از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری آن برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و... استفاده شود. این پاوربانک از تکنولوژی Fit Charge هم برخوردار است و شدت جریان خروجی را متناسب با نوع و ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن تنظیم می کند. این فناوری که بر روی قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Solit 20 نیز مؤثر بوده، نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری گوشی شما دارد. همچنین این پاور بانک از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه و شارژ بیش از حد محافظت می کند.

دارای دو پورت خروجی

پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق کابل MicroUSB

پورت ورودی پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 2.1 آمپر می باشد. از طریق این پورت می توانید باتری شارژر همراه خود را با سرعت قابل قبولی شارژ کنید. البته توجه داشته باشید که از آنجا که ظرفیت پاوربانک روموس مدل Romoss Solit 20 برابر با 20000 میلی آمپر ساعت است، تکمیل شدن شارژ آن ممکن است ساعات زیادی به طول بیانجامد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی بدنه این پاوربانک چهار نشانگر LED تعبیه شده که هر یک از آنها بیانگر 25 درصد شارژ باتری هستند. از طریق این نشانگرها می توانید از شارژ باقی مانده باتری پاور بانک به طور تقریبی در هر لحظه مطلع شوید.

شارژ باتری پاوربانک از طریق کابل MicroUSB

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

شرکت روموس در ساخت پاوربانک مدل Solit 20 از پلاستیک مرغوب ABS و پلی کربنات (PC) بهره برده و به همین دلیل این محصول از دوام و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه و خط و خش برخوردار است. ضمن اینکه این پاور بانک با ظرفیت بالا در ابعاد 160*80*22.6 میلی متر و وزن 452 گرم عرضه شده و از قابلیت حمل آسانی بهره می برد. توجه داشته باشید که این شارژر همراه دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و به همین دلیل وزن نسبتاً زیاد آن توجیه پذیر به نظر می رسد.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

جمع بندی

با خرید پاور بانک گوشی موبایل روموس Solit 20 از ظرفیتی عالی برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دیجیتال بهره مند شوید! این پاوربانکِ 20000 میلی آمپر ساعتی از قابلیت شارژدهی به دو دستگاه به صورت هم زمان بهره می برد و از تکنولوژی تخصیص هوشمند شارژ متناسب با ظرفیت باتری دستگاه متصل به آن بهره می برد. کیفیت ساخت بسیار مطلوب، سرعت مناسب در شارژدهی و دوام و طول عمر بالا از دیگر ویژگی های پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر به شمار می آیند.

جهت دریافت قیمت پاور بانک گوشی موبایل روموس Solit 20 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب پاوربانک مورد نظر خود به جمع بندی نرسیده اید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها در این زمینه بهره مند شوید.

پاوربانک روموس Romoss Solit 20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152

 

سی پی یو اینتل Xeon Gold 6152

تعداد هسته: 22 هسته، 44 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: (DDR4-2666 (768GB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6152

کمپانی اینتل در سال 2017 سری پردازنده های نسل اول زئون خود را روانه بازار کرده است. این پردازنده ها برای استفاده بر روی سرور عرضه شده اند و از توان پردازشی و محاسباتی بالایی بهره می برند. از میان این سی پی یوها باید به پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152 اشاره کنیم که دارای 22 هسته بوده و می توان از آن بر روی سرورهای قدرتمند و تخصصی بهره برد. این سی پی یو سرور از حافظه های رم DDR4 پشتیبانی می کند و در آن از تکنولوژی های پیشرفته اینتل بهره برده شده است. در ادامه بیشتر به معرفی مشخصات سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6152 می پردازیم.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6152

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6152

  • توان پردازشی و محاسباتی عالی!

همان طور که اشاره شد سی پی یو سرور Intel Xeon Gold 6152 به 22 هسته مجهز است و از 44 رشته پردازشی پشتیبانی می کند. این پردازنده دارای فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز بوده و از فناوری Intel Turbo Boost هم پشتیبانی می کند. با بهره گیری از این فناوری فرکانس سی پی یو سرور اینتل زئون Gold 6152 در هنگام اجرای پردازش های سنگین تا 3.7 گیگاهرتز نیز قابل ارتقا است. ضمن اینکه این پردازنده سرور دارای 30.25 مگابایت حافظه کش از نوع L3 و توان حرارتی 140 واتی نیز هست. در مجموع با توجه به قیمت سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 6152 می توان میزان کارایی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • سازگاری با حافظه های رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز

در حالت کلی یکی از عوامل مهم و مؤثر بر روی کیفیت عملکرد سرور، سازگاری پردازنده با حافظه های رم است. CPU سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6152 با پردازنده های رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت سازگار بوده و به 6 کانال برای برقراری ارتباط با مموری مجهز است. این سی پی یو با تکنولوژی Error-Correcting Code (ECC) نیز سازگار است. این فناوری در زمینه تشخیص خطاهای داخلی مموری و تصحیح خودکار آنها کارایی بالایی دارد. البته برای بهره بردن از فناوری ECC چیپست به کار رفته در سرور نیز باید از آن پشتیبانی کند.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6152

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152

  • بهره گیری از تکنولوژی های اینتل مانند Speed Shift، Hyper-Threading و...

شرکت اینتل در پردازنده های سری زئون خود که برای استفاده بر روی سرور عرضه شده اند، از تکنولوژی های پیشرفته خود بهره برده که باعث ارائه عملکرد سریع آنها با مصرف انرژی پایین می شود. این موضوع در رابطه با پردازنده مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6152 نیز صدق می کند. از میان این فناوری ها باید به تکنولوژی Hyper-Threading اشاره کنیم که قابلیت پردازش موازی را ایجاد می کند. در این حالت به هر هسته فیزیکی پردازنده، دو رشته پردازشی تخصیص داده می شود که باعث افزایش توان کاری آن می شود. همچنین پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152 به فناوری Speed Shift هم مجهز است. این فناوری که نقش زیادی در مصرف بهینه انرژی پردازنده دارد، باعث عملکرد آن با بهترین فرکانس و ولتاژ مصرفی متناسب با نوع پردازش درحال انجام می شود.

سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6152 از فناوری عملکرد همگام با حافظه رم سرور به صورت سخت افزاری نیز برخوردار بوده و توانایی بالایی در اجرای پردازش های چند رشته ای دارد. ضمن اینکه این سی پی یو با بهره گیری از تکنولوژی EPT، قادر به ایجاد جدول و پیج بندی دیتا برای ارتباط سریع تر با مموری و کاهش بار کاری آن است.

در پردازنده سرور اینتل زئون Gold 6152 از فناوری VT-x هم بهره برده شده که امکان ایفای نقش واحد فیزیکی سی پی یو در قالب چند واحد مجازی را ایجاد می کند. در این حالت امکان تقسیم کردن وظایف به چند بخش جهت اجرای سریع تر فراهم می شود. فناوری VT-d از دیگر تکنولوژی های به کار رفته در این سی پی یو است که در زمینه بهبود عملکرد تجهیزات I/O و ارتباط با کیفیت تر آنها با پردازنده در محیط های مجازی شده کاربرد دارد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152

جمع بندی

با خرید پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6152 و استفاده از آن می توانید از عملکرد عالی سرور در اجرای برنامه های تخصصی و حرفه ای بهره مند شوید! این پردازنده دارای 22 هسته و 44 رشته پردازشی است و از فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز با قابلیت ارتقا به 3.7 گیگاهرتز با فناوری توربو بهره می برد. از دیگر مشخصات CPU سرور اینتل Xeon Gold 6152 می توان به مجهز بودن به حافظه کش 30.25 مگابایتی، پشتیبانی از حافظه های رم قدرتمند DDR4 با ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت و مصرف بهینه انرژی اشاره کرد.

برای دریافت قیمت سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6152 و کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آن از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150

 

سی پی یو اینتل Xeon Gold 6150

تعداد هسته: 18 هسته، 36 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: (DDR4-2666 (768GB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6150

کمپانی اینتل یکی از ابرشرکت های سازنده سخت افزار کامپیوتر است که محصولات آن به طور گسترده ای در سطح جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در زمینه تولید پردازنده های سرور نیز فعالیت دارد و از میان محصولات آن در این زمینه می توان به سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6150 اشاره کرد. این پردازنده سرور که در سال 2017 به بازار عرضه شده، از قدرت پردازشی و محاسباتی قابل توجهی برخوردار بوده و برای استفاده بر روی سرورهایی با توان کاری بالا یک گزینه ایده آل به شمار می آید. مجهز بودن به 18 هسته، سازگاری با حافظه های رم قدرتمند DDR4 و ارائه عملکرد سریع با مصرف انرژی پایین برخی از ویژگی های پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150 به شمار می آیند.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6150

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6150

  • دارای لیتوگرافی 14 نانومتری، مجهز به 18 هسته

پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6150 بر روی سوکت FCLGA3647 مادربرد سرور نصب می شود و دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و ابعاد 76*56.5 میلی متر است. این سی پی یو مخصوص سرور به 18 هسته، 36 رشته پردازشی و فرکانس پایه 2.7 گیگاهرتزی مجهز می باشد. لازم به ذکر است که cpu سرور اینتل Xeon Gold 6150 با تکنولوژی Turbo Boost نیز سازگار است و فرکانس آن در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر نسبت به حالت عادی، تا 3.7 گیگاهرتز نیز ارتقا می یابد. از دیگر مشخصات این پردازنده سرور باید به مجهز بودن آن به حافظه کش 24.75 مگابایتی از نوع L3 و توان حرارتی 165 واتی اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6150 را ایده آل ارزیابی کرد.

  • عملکردی سریع و با کیفیت با بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته اینتل

در حالت کلی پردازنده های مخصوص سرور در مقایسه با پردازنده های معمولی از تکنولوژی های پیشرفته تری بهره می برند و عملکردی سریع تر با مصرف انرژی پایین ارائه می دهند. سی پی یو سرور اینتل مدلXeon Gold 6150 نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرکت اینتل در آن از برخی از تکنولوژی های کاربردی خود بهره برده است. از میان این تکنولوژی ها باید به فناوری Speed Shift اشاره کنیم که باعث مصرف انرژی بهینه پردازنده می شود. این فناوری به پردازنده این امکان را می دهد تا با توجه به پردازش در حال اجرا، مناسب ترین ولتاژ مصرفی و فرکانس عملکرد را انتخاب کند.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6150

از دیگر فناوری های به کار رفته در پردازنده مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6150 باید به تکنولوژی Hyper-Threading اشاره کنیم که قابلیت پردازش موازی و اختصاص دادن دو رشته پردازشی به هر هسته فیزیکی پردازنده را ایجاد می کند. این سی پی یو سرور با فناوری VT-x نیز سازگار است و قابلیت ایفای نقش در قالب چند واحد مجازی به منظور تقسیم وظایف به چند بخش و اجرای سریع تر آنها را داراست. ضمن اینکه cpu مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6150 از تکنولوژی VT-d نیز برخوردار بوده که در زمینه بهبود کیفیت عملکرد I/O در محیط های مجازی شده کارایی دارد.

تکنولوژی EPT یکی دیگر از فناوری های به کار رفته در پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150 است که باعث ارتقای سرعت آن در ارتباط با مموری و کاهش بار کاری حافظه می شود. مطابق با این فناوری پردازنده قابلیت پیج بندی و جدول بندی درخواست ها از مموری را داراست. همچنین سی پی یو سرور اینتل زئون Gold 6150 به تکنولوژی همگام سازی عملکرد به صورت سخت افزاری با مموری برخوردار بوده و توانایی بالایی در اجرای پردازش های چند رشته ای دارد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150

  • مجهز به 6 کانال جهت برقراری ارتباط با حافظه های DDR4

سی پی یو سرور Intel Xeon Gold 6150 با حافظه های رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت سازگار است و برای برقراری ارتباط با آنها به 6 کانال ارتباطی مجهز شده است. در این حالت سرور عملکردی سریع از خود ارائه داده و می توان برنامه های تخصصی و سنگین را بر روی آن اجرا کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6150 از تکنولوژی Error-Correcting Code (ECC) پشتیبانی می کند. این فناوری امکان تشخیص خطاهای داخلی مموری و رفع خودکار آنها را ایجاد می کند. البته برای بهره مندی از فناوری ECC چیپست سرور نیز باید با آن سازگار باشد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6150 از مشخصات قابل توجهی برای استفاده بر روی سرورهای قدرتمند برخوردار است و از توان پردازشی و سرعت محاسباتی بالایی بهره می برد. از جمله ویژگی های این پردازنده می توان به مجهز بودن به 18 هسته و 36 رشته پردازشی، فرکانس پایه 2.7 گیگاهرتز با قابلیت ارتقا به 3.7 گیگاهرتز با فناوری توربو، حافظه کش 24.75 مگابایتی و سازگاری با حافظه های رم سریع و پرظرفیت اشاره کرد. همچنین سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6150 از تکنولوژی های پیشرفته اینتل بهره می گیرد و عملکردی سریع با مصرف انرژی بهینه را برای شما به ارمغان می آورد.

شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای درخشان در زمینه فروش انواع تجهیزات سرور، آماده ارائه سی پی یو برای سرور اینتل Xeon Gold 6150 با بهترین قیمت بازار به شما است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6144

 

سی پی یو اینتل Xeon Gold 6144

تعداد هسته: 8 هسته، 16 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده:  (DDR4-2666 (768GB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6144

سی پی یو را می توان مغز متفکر سرور دانست که وظیفه انجام پردازش و محاسبات بر عهده آن است! اگر سرعت عملکرد و توان کاری سرور برایتان اهمیت زیادی دارد، باید از سی پی یوهای قدرتمند بر روی آن استفاده کنید. از جمله پردازنده های کارآمد موجود در بازار، باید به پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6144 اشاره کرد که از فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز بهره می برد. این پردازنده سرور دارای 8 هسته بوده و شرکت اینتل در آن از فناوری های پیشرفته خود بهره برده است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات سی پی یو سرور اینتل زئون Gold 6144 با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6144

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144

  • توان پردازشی و سرعت محاسباتی بسیار مطلوب

پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144 در سال 2017 روانه بازار شده و دارای لیتوگرافی 14 نانومتری و ابعاد 76 x 56.5 میلی متری است. شما می توانید از این سی پی یو سرور بر روی سوکت FCLGA3647 مادربرد سرور خود استفاده کرده و از توان پردازشی و سرعت محاسباتی بسیار مطلوب آن بهره مند شوید! CPU سرور اینتل Xeon Gold 6144 به 8 هسته مجهز بوده و از 16 رشته پردازشی پشتیبانی می کند. همچنین این سی پی یو دارای فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتزی است که در هنگام انجام پردازش های سنگین، توسط فناوری Turbo Boost به 4.2 گیگاهرتز نیز ارتقا پیدا می کند. از این جهت می توان بر روی سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 6144  برای مصارف حرفه ای و تخصصی بهره برد. لازم به ذکر است که این سی پی یو دارای 24.75 مگابایت حافظه کش و توان حرارتی 150 وات می باشد.

  • ارتباط سریع و بهینه با حافظه های رم DDR4

تعامل و برقراری ارتباط با کیفیتِ سی پی یو و مموری سرور همواره یکی از موارد مهم در بهبود کارایی سرور به شمار می آمده است. به همین دلیل باید در هنگام اسمبل کردن سرور حتماً به سازگاری پردازنده و مموری توجه داشته باشید. پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144 با حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت و فرکانس 2666 مگاهرتز سازگار است و عملکردی عالی در اجرای برنامه های سنگین از خود نشان می دهد. این سی پی یو از طریق 6 کانال با مموری ارتباط برقرار می کند و با فناوری Error-Correcting Code (ECC) نیز سازگار است. این فناوری که بر روی قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144 نیز مؤثر بوده، خطاهای رایج داخلی مموری را تشخیص داده و آنها را به صورت خودکار تصحیح می کند. البته برای بهره مندی از فناوری ECC باید چیپست مورد استفاده شما نیز از آن پشتیبانی کند.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6144

  • بهره مندی از تکنولوژی های Speed Shift، Hyper-Threading و دیگر فناوری های اینتل

در سی پی یو مخصوص سرور اینتل Xeon Gold 6144 فناوری های پیشرفته و کاربردی اینتل به منظور ارائه عملکرد سریع و دقیق پردازنده با مصرف انرژی بهینه به کار رفته است. از جمله این فناوری ها باید به تکنولوژی Speed Shift اشاره کنیم که نقش عمده ای در کاهش مصرف انرژی دارد. این فناوری این امکان را ایجاد می کند تا پردازنده متناسب با نوع پردازش در حال انجام، قادر به انتخاب مناسب ترین فرکانس و ولتاژ مصرفی باشد. همچنین این سی پی یو با تکنولوژی Hyper-Threading سازگار بوده و از قابلیت پردازش موازی بهره می برد. در این حالت امکان اجرای دو رشته پردازشی به ازای هر هسته فیزیکی پردازنده وجود خواهد داشت.

فناوری VT-x یکی دیگر از تکنولوژی های به کار رفته در سی پی یو Intel Xeon Gold 6144 است که باعث بهره بردن از سی پی یو در قالب چند واحد مجازی و تقسیم وظایف به چند بخش در هنگام اجرای آنها می شود. این سی پی یو دارای فناوری VT-d نیز هست که به ارتقای عملکرد تجهیزات I/O در محیط های مجازی شده منجر می شود.

در زمینه برقراری ارتباط با مموری نیز پردازنده مخصوص سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6144 به فناوری EPT مجهز شده است. این فناوری نقش زیادی در کاهش بار کاری مموری داشته و باعث ایجاد جدول و پیج بندی دیتا جهت رد و بدل کردن سریع تر آنها می شود. در همین راستا سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6144 از قابلیت همگام سازی سخت افزاری با مموری برخوردار بوده و توانایی بالایی در اجرای پردازش های چند رشته ای دارد.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6144

جمع بندی

از آنجا که پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6144  به 8 هسته مجهز بوده و از 16 رشته پردازشی پشتیبانی می کند و دارای فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز (قابل ارتقا به 4.2 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو) است، می توان از توان پردازشی و قدرت محاسباتی بالای آن اطمینان داشت. این سی پی یو در کنار حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت و فرکانس 2666 مگاهرتز عملکردی عالی از خود نشان داده و یک سرور قدرتمند را برای شما به ارمغان می آورد.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید سی پی یو سرور اینتل مدل Xeon Gold 6144 از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین شما می توانید نظرات خود درباره این محصول را از طریق ثبت در بخش کامنت های سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6142

 

سی پی یو اینتل Xeon Gold 6142

تعداد هسته: 16 هسته، 32 رشته پردازشی
نوع و حداکثر حافظه رم پشتیبانی شده: (DDR4-2666 (768GB
سوکت پردازنده: FCLGA3647

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6142

سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6142 یکی از پردازنده های قدرتمند موجود در بازار است که استفاده از آن باعث بالا رفتن توان پردازشی و محاسباتی سرور می شود. این سی پی یو که از سری پردازنده های زئون اینتل به شمار می آید، در سال 2017 به بازار عرضه شده و از جمله ویژگی های آن می توان به مجهز بودن به 16 هسته، فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز و پشتیبانی از حافظه های رم 768 گیگابایتی اشاره کرد. پس اگر قصد راه اندازی سرور با توان کاری بالا دارید، پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6142 نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند.

معرفی سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6142

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142

  • دارای لیتوگرافی 14 نانومتری، قابل نصب بر روی سوکت FCLGA3647

سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6142 با لیتوگرافی 14 نانومتری و در ابعاد 76*56.5 میلی متر عرضه شده و بر روی سوکت FCLGA3647 مادربرد سرور قابل نصب است. این پردازنده سرور به 16 هسته مجهز بوده و از 32 رشته پردازشی پشتیبانی می کند. همچنین فرکانس پایه پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142 برابر با 2.6 گیگاهرتز است که امکان ارتقای آن به 3.7 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو وجود دارد. ضمن اینکه این سی پی یو به حافظه کش با ظرفیت 22 مگابایت از نوع L3 مجهز است و از توان حرارتی 150 وات بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از توان محاسباتی و پردازشی CPU سرور اینتل Xeon Gold 6142 اطمینان کامل داشت.

  • ارائه عملکردی سریع و ایده آل در ارتباط با حافظه های رم DDR4

سازگاری پردازنده با حافظه رم سرور نقشی اساسی در بهبود کارایی سرور دارد. در رابطه با پردازنده سرور اینتل زئون  Gold 6142 باید به این نکته اشاره کنیم که این پردازنده از حافظه های رم DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز و ظرفیت حداکثر 768 گیگابایت پشتیبانی می کند و برای برقراری ارتباط با مموری به 6 کانال مجهز شده است. سی پی یو سرور اینتل مدل Intel Xeon Gold 6142 با فناوری Error-Correcting Code (ECC) هم سازگار است. این فناوری که بر روی قیمت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142 نیز مؤثر بوده، قابلیت خطایابی خودکار و تصحیح ارورهای داخلی مموری را فراهم می کند. البته برای بهره مندی از تکنولوژی ECC چیپست سرور نیز باید با آن سازگار باشد.

طراحی و ساخت پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142

پردازنده سرور Intel Xeon Gold 6142

  • بهره گیری از فناوری های اینتل به منظور ارائه عملکردی سریع و بهینه از لحاظ مصرف انرژی

شرکت اینتل در سی پی یو سرور مدل Xeon Gold 6142 نیز مانند دیگر پردازنده های سری زئون از فناوری های کاربردی خود بهره برده که از میان آنها می توان به Hyper-Threading اشاره کرد. این تکنولوژی پردازش موازی و تخصیص دو رشته پردازشی به هر هسته پردازنده را امکان پذیر می کند. همچنین در این سی پی یو از فناوری VT-x نیز بهره برده شده که باعث تقسیم وظایف به چند بخش و اجرای آنها توسط سی پی یو به عنوان چند واحد مجازی مختلف می شود.

در زمینه برقراری ارتباط با مموری نیز پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142 به فناوری EPT مجهز شده است. این فناوری با ایجاد جدول و پیج بندی دیتا باعث سریع تر شدن ارتباط با حافظه و کاهش بار کاری آن می شود. ضمن اینکه این سی پی یو از فناوری عملکرد همگام با مموری به صورت سخت افزاری برخوردار بوده و توانایی بالایی در مدیریت پردازش های چند رشته ای دارد.

بهره گیری از فناوری های VT-d (جهت ارتباط با کیفیت با تجهیزات I/O به منظور بهبود کیفیت عملکرد آنها در محیط های مجازی شده) و Speed Shift (انتخاب مناسب ترین ولتاژ مصرفی و فرکانس توسط پردازنده به منظور مصرف انرژی بهینه) از دیگر مشخصات سی پی یو سرور اینتل Xeon Gold 6142 به شمار می آید.

بهره گیری از فناوری های اینتل به منظور ارائه عملکردی سریع و بهینه از لحاظ مصرف انرژی

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142 با بهره گیری از تکنولوژی های کاربردی اینتل و سازگاری با حافظه های رم 768 گیگابایتی از نوع DDR4، یک انتخاب ایده آل برای اجرای برنامه های تخصصی بر روی سرور و انجام پردازش های سنگین به شمار می آید. این پردازنده دارای 16 هسته، 32 رشته پردازشی، 22 مگابایت حافظه کش و فرکانس پایه 2.6 گیگاهرتز (قابل ارتقا به 3.7 گیگاهرتز) بوده و یکی از محصولات کارآمد محسوب می شود.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید اینترنتی پردازنده سرور اینتل Xeon Gold 6142 را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.