۱۳۹۹ اسفند ۶, چهارشنبه

پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

 

پاور سرور ای پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

پاور سرور اچ پی ای مدل 1600W FS Plat Ht Plg LH یکی از پاورهای کارآمد و با کیفیت موجود در بازار است که برای استفاده بر روی سرورهای پیشرفته HPE ProLiant Gen10 و HPE ProLiant 300 Gen9 می توان بر روی آن حساب باز کرد. این پاور دارای توان خروجی 1600 وات است و به خوبی از عهده تأمین جریان برق مورد نیاز پردازنده های چند هسته ای و دیگر قطعات سرور بر می آید. همان طور که می دانید پاور وظیفه تبدیل جریان برق ثابت به برق مورد نیاز قطعات کامپیوتر را برعهده دارد و کیفیت عملکرد آن به طور مستقیم بر روی طول عمر قطعات تأثیرگذار است. به طوری که بسیاری از خرابی های سرور از عملکرد ضعیف پاور ناشی می شود. بنابراین حتماً در هنگام راه اندازی سرور به توان پاور و کیفیت آن توجه داشته باشید.

پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH دارای طراحی Flex Slot است و نصب آن بر روی سرور به راحتی و بدون نیاز به ابزار (Tool Less) انجام می شود. همچنین این پاور سرور از قابلیت Hot Plug بهره می برد و می توان آن را در هنگام روشن بودن سرور از محل نصب شده جدا کرد. از این جهت برای تعویض این پاور احتیاجی به خاموش کردن سرور نخواهید داشت. البته دقت نمایید که در این حالت حتماً باید پاور اضافی بر روی سرور نصب باشد. همچنین لازم به ذکر است که منبع تغذیه سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH در محدوده دمایی 5 تا 55 درجه سانتی گراد و محدوده رطوبتی 5 تا 95 درصد قابل استفاده است.

پاور سرور ای پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH

از دیگر مشخصات پاور مخصوص سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH باید به نرخ بازدهی 94 درصدی آن اشاره کنیم که تا حدود زیادی مانع از اتلاف انرژی می شود. به طور کلی هزینه برق بخش عمده ای از هزینه های دیتا سنتر را تشکیل می دهد و از این جهت بازدهی پاور بسیار حائز اهمیت است. پاور سرور مدل HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH از ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت و فرکانس 50 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند و دارای گواهینامه 80 PLUS Platinum است. از این جهت می توان از کیفیت عملکرد ایده آل آن اطمینان کامل داشت. شما می توانید نسبت به خرید پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH با پارت نامبر 830272-B21 با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.

جمع بندی

اگر از سرورهای پیشرفته HPE ProLiant G10, G9 استفاده می کنید و قصد خرید پاور برای استفاده بر روی آن را دارید، پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH نیازهای شما را به خوبی برآورده می کند. این پاور از توان خروجی 1600 وات بهره می برد و از ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت و فرکانس 50 تا 60 هرتز پشتیبانی می کند. همچنین این پاور دارای گواهینامه 80 PLUS Platinum بوده و نرخ بازدهی 94 درصدی را برای شما به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های این پاور می توان به طراحی Flex Slot، نصب بدون نیاز به ابزار (Tool Less) و قابلیت Hot Plug اشاره کرد که باعث می شوند تا نصب، راه اندازی و تعویض آن به راحت ترین شکل ممکن برای شما امکان پذیر باشد.

برای دریافت قیمت پاور سرور اچ پی ای HPE 1600W FS Plat Ht Plg LH و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پاور سرور مورد نظرشان کمک کنید.

هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB

 

معرفی هارد اس اس دی اینترنال لکسار NS100 128GB

با خرید هارد SSD لکسار NS100 128GB از سرعتی عالی در بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی های کامپیوتری خود بهره مند شوید! این هارد اس اس دی دارای ظرفیت 128 گیگابایت و از نوع اینترنال است و از طریق رابط ساتا 3.0 بر روی کامپیوتر و لپ تاپ نصب می شود. به طور کلی هاردهای SSD به دلیل سرعت و امنیت بالاتر نسبت به هارددیسک های معمولی به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده اند و استفاده از آنها روز به روز گسترده تر می شود. در این نوع از تجهیزات ذخیره سازی از قطعات مکانیکی و دیسک چرخان استفاده نشده و دسترسی به اطلاعات به صورت مستقیم انجام می شود. از این رو هارد اس اس دی اینترنال کامپیوتر از سرعتی عالی در دستیابی به اطلاعات بهره می برد. از دیگر مشخصات هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB می توان به مقاومت آن در برابر ضربه، شوک و لرزش اشاره کرد.

معرفی هارد اس اس دی اینترنال لکسار NS100 128GB

طراحی و ساخت هارد اس اس دی اینترنال Lexar NS100 128GB

  • ظرفیت 128 گیگابایت، مناسب برای نصب سیستم عامل و برنامه های مختلف

ظرفیت 128 گیگابایتی هارد اس اس دی اینترنال لکسار NS100 128GB فضای مناسبی برای نصب سیستم عامل و برنامه های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید که به طور کلی هاردهای SSD برای آرشیو فایل عرضه نشده اند و به همین دلیل از ظرفیت پایین تری نسبت به هارددیسک های معمولی برخوردارند. این نوع هارد برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال ارتقای سرعت سیستم خود هستند. پس اگر قصد خرید هارد برای آرشیو فایل دارید، بهتر است تا از هارددیسک های معمولی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید.

طراحی و ساخت هارد اس اس دی اینترنال Lexar NS100 128GB

  • سرعت عالی در انتقال اطلاعات

حافظه اس اس دی لکسار مدل Lexar NS100 128GB برای اتصال به کامپیوتر و لپ تاپ از رابط ساتا 3.0 بهره می برد. رابط ساتا 3.0 نسل جدید رابط های کامپیوتری است که سرعت انتقال دیتای حداکثر 6 گیگابیت بر ثانیه (دو برابر رابط ساتا 2.0) را ارائه می دهد. همچنین هارد اس اس دی اینترنال Lexar NS100 128GB از سرعت خواندن اطلاعات 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات 300 مگابایت بر ثانیه به صورت ترتیبی بهره می برد. بنابراین با استفاده از این هارد می توانید به سرعتی عالی در ذخیره سازی و دستیابی به اطلاعات دست یابید.

هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB

  • امنیت کامل اطلاعات، مقاوم در برابر ضربه، شوک و لرزش

از دست رفتن اطلاعات یکی از دغدغه های اصلی کاربران کامپیوتر است و اگر از هاردهای نا مرغوب استفاده کنید، ممکن است این اتفاق برایتان بیفتد! در این حالت برخی از کاربران مجبور می شوند تا مبالغ سنگینی را برای بازیابی اطلاعات مهم و حساس خود هزینه کنند! هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB به صورت ضد ضربه، ضد لرزش و ضد شوک طراحی شده و خیال شما را به طور کامل بابت این موضوع راحت می کند! لازم به ذکر است که میزان مقاومت این هارد اس اس دی در برابر شوک برابر با 1500G با فاصله زمانی 0.5 میلی ثانیه می باشد. این ویژگی بر روی قیمت هارد SSD کامپیوتر لکسار NS100 128GB نیز مؤثر بوده است.

هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB

  • نصب آسان بر روی کامپیوتر و لپ تاپ

هارد اس اس دی 128 گیگابایت لکسار NS100 128GB در ابعاد 100x69x7 میلی متر، وزن 34 گرم و فرم فاکتور 2.5 اینچی طراحی شده و امکان نصب آسان آن بر روی کامپیوتر و لپ تاپ وجود دارد. همچنین این هارد در محدوده دمایی صفر تا 70 درجه سانتی گراد قابلیت ارائه عملکرد دارد و حتی در هنگام اجرای برنامه های سنگین و اوج کاری سیستم نیز آسیب نخواهد دید.

برای مدیریت فایل ها و استفاده آسان تر از هارد SSD لکسار NS100 128GB می توانید از نرم افزار SSD Toolbox استفاده کنید. این نرم افزار با فراهم آوردن محیطی کاربر پسند، امکان اعمال تنظیمات بر روی هارد را برای شما بسیار آسان می کند.

هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB

جمع بندی

در مجموع می توان هارد اس اس دی اینترنال لکسار Lexar NS100 128GB را با توجه به مشخصاتی مانند ظرفیت 128 گیگابایت، بهره بردن از رابط ساتا 3.0، سرعت خواندن دیتای 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن دیتای 300 مگابایات بر ثانیه یک انتخاب مناسب برای استفاده بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ دانست. این هارد از نوع اینترنال بوده و استفاده از آن باعث ارتقای چشمگیر سرعت بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها می شود. همچنین هارد SSD اینترنال لکسار NS100 128GB به صورت ضد ضربه، ضد شوک و ضد لرزش طراحی شده و امنیت اطلاعات حساس و مهم شما را به طور کامل تضمین می کند.

چنانچه قصد خرید بهترین هارد اس اس دی برای لپ تاپ را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

 

طراحی و ساخت هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9

این روزها تلفن های تحت شبکه به دلیل کیفیت بالاتر در مکالمات و هزینه های پایین تر به صورت گسترده در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. اگر شما هم از این نوع تلفن ها استفاده می کنید و تماس های زیادی در طول روز دارید، هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 وسیله ای کاربردی برای شما خواهد بود! با استفاده از این هدست تلفن می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی به تماس های خود پاسخ دهید و از طریق میکروفون آن مکالمه ای با کیفیت را تجربه کنید! هدست تلفن هد میک M311-RJ9 از نوع تک گوش بوده و برای اتصال به تلفن از رابط RJ9 بهره می برد.

طراحی و ساخت هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

  • دارای سربند سبک و گوشی راحت، مناسب برای استفاده طولانی مدت

هدست تلفن اپراتوری هد میک M311-RJ9 به گونه ای طراحی شده تا هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام استفاده های طولانی مدت از آن ایجاد نکند. این هدست دارای ابعاد 190 x 153 x 47 میلی متر و وزن فقط 50 گرم است و یکی از هدست های سبک موجود در بازار به شمار می آید. سربند این هدست از ضخامت بسیار کمی برخوردار است و وزن آن به اندازه ای است که پس از مدتی استفاده از هدست، وجود آن بر روی سر خود را فراموش خواهید کرد! گوشی هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9 نیز از فوم نرم ساخته شده و در هنگام قرار گرفتن بر روی گوش حس خوشایندی را به شما القا می کند! با توجه به این مشخصات می توان گفت که این هدست کاملاً برای استفاده های طولانی مدت در طی روز مناسب است و استفاده از آن باعث خستگی و احساس ناراحتی شما نخواهد شد.

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

  • اتصال آسان به تلفن از طریق رابط RJ9

رابط اتصالی هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9 از نوع RJ9 است. این نوع رابط در اغلب تلفن های آی پی و تحت شبکه موجود است و شما مشکلی برای اتصال این هدست به تلفن های تحت شبکه یالینک، پاناسونیک، گرند استریم و برندهای دیگر نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کابل رابط این هدست دارای طول یک متر بوده و از نوع فنری است. به این ترتیب در هنگام استفاده از هدست اداری هد میک M311-RJ9 با مشکلاتی مانند گره خوردگی و در هم پیچیدن کابل مواجه نخواهید شد.

قابلیت های هدفون باسیم Head Mic M311-RJ9

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

  • یک هدست تک گوش با کیفیت همراه با میکروفون کاربردی

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 از نوع تک گوش است و شما می توانید از آن بر روی هر دو گوش راست و چپ استفاده کنید. این نوع طراحی این امکان را به شما می دهد تا در هنگام مکالمه تلفنی، از صداهای دیگر موجود در محیط نیز مطلع شده و به سایر کارهایتان نیز رسیدگی کنید. این هدست صدا را با کیفیتی بسیار مطلوب منتقل می کند و رضایت شما را به خوبی در این زمینه برآورده خواهد کرد! 

بر روی کاپ گوشی هدست مکالمه هد میک M311-RJ9 میکروفون آن تعبیه شده که از قابلیت کاهش نویز و صداهای مزاحم برخوردار است. به این ترتیب حتی در محیط های نسبتاً شلوغ نیز صدای شما با کیفیتی قابل قبول و به شکلی واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می شود. میکروفون به کار رفته در این هدست از امکان چرخش تا 330 درجه نیز بهره می برد. بنابراین در مواقع عدم نیاز، می توانید آن را به سمت بالای کاپ هدست بچرخانید.

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9

جمع بندی

هدست هد میک Head Mic M311-RJ9 از رابط اتصالی RJ9 برخوردار است و امکان اتصال آن به انواع آی پی فون های برندهای مختلف وجود دارد. این هدست از نوع تک گوش بوده و از طراحی ارگونومیک و راحتی بهره می برد. وزن سبک، مجهز بودن به گوشی نرم و راحت و سربند باریک و سبک باعث شده اند تا این هدست در هنگام استفاده های طولانی مدت سبب ناراحتی و خستگی کاربر نشود. هدست تلفن اپراتوری هد میک M311-RJ9 به کابل یک متری از نوع فنری و میکروفون قوی با قابلیت کاهش نویز مجهز است و یک مکالمه تلفنی واضح و با کیفیت را تحت شبکه برای شما به ارمغان می آورد.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هدست تلفن تحت شبکه هد میک M311-RJ9 را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50

 

معرفی آبگرمکن آزمون کار مدل EW50 برقی دیواری

شرکت آزمون کار یکی از شرکت های با سابقه در زمینه تولید آبگرمکن برقی است و محصولات آن سالهاست که با استقبال مناسبی از جانب کاربران مواجه می شود. آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50 یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت این شرکت است که کارایی بالایی برای استفاده در کافه ها و کافی شاپ ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه ها و واحدهای مسکونی دارد. به طور کلی این آبگرمکن برای تأمین آب گرم مورد نیاز سرویس های بهداشتی، حمام، روشویی و آشپزخانه کاملاً مناسب است. از جمله ویژگی های آبگرمکن آزمون کار مدل EW50 برقی دیواری می توان به مجهز بودن آن به ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل اشاره کرد که از ورود اتصالات برقی در داخل آب جلوگیری می کند. بنابراین با اطمینان کامل بابت ایمنی بالای این دستگاه، می توانید از آن برای تأمین آب گرم مورد نیاز خود بهره ببرید.

معرفی آبگرمکن آزمون کار مدل EW50 برقی دیواری

قابلیت ها و مشخصات فنی آبگرمکن آزمون کار EW50

  • مجهز به مخزن گالوانیزه با ظرفیت 50 لیتر

آبگرمکن دیواری برقی آزمون کار EW50 دارای مخزن با ظرفیت اسمی 50 لیتر و ظرفیت واقعی حدود 40 تا 45 لیتر عرضه شده و امکان نصب آسان بر روی دیوار وجود دارد. مخزن به کار رفته در این آبگرمکن از جنس گالوانیزه است و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند سوراخ شدن، زنگ زدگی یا ترک خوردگی دارد. همچنین بر روی بدنه آبگرمکن آزمون کار EW50 از رنگ پودری الکترواستاتیک بهره برده شده که دوام مناسبی به دستگاه در برابر خط و خش بخشیده است. توجه داشته باشید که این آبگرمکن با ارتفاع 84 سانتی متر و قطر 34.5 سانتی متر روانه بازار شده و از قابلیت نصب آسانی برخوردار است.

  • عملکرد تمام اتوماتیک

یکی از ویژگی های کاربردی آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50 عملکرد تمام اتوماتیک آن است که باعث می شود تا در هر لحظه از طول شبانه روز به آب گرم دسترسی داشته باشید. بر روی بدنه این آبگرمکن یک ترموستات تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا دمای آب را متناسب با نیازتان تنظیم کنید. لازم به ذکر است که آبگرمکن برقی آزمون کار EW50 به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده و با ورود آب سرد به داخل آن، فعالیت دستگاه شروع می شود. به محض رسیدن دمای آب به دمای تنظیم شده توسط کاربر، فعالیت آبگرمکن به صورت خودکار متوقف می شود. این ویژگی که بر روی قیمت آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار EW50 نیز مؤثر بوده، سبب سهولت استفاده از آن برای کاربر شده است.

قابلیت ها و مشخصات فنی آبگرمکن آزمون کار EW50

آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50

  • ایمنی بالا با بهره بردن از ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل

همان طور که اشاره شد در آبگرمکن خانگی دیواری آزمون کار EW50 از ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل استفاده شده است. این ترموستات از ورود اتصالات برقی در داخل آب جلوگیری می کند و بالاترین میزان ایمنی در هنگام استفاده از آبگرمکن را برای شما به ارمغان می آورد. باید به این نکات هم اشاره کنیم که آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار EW50 از ولتاژ مصرفی 220 ولت و قدرت حرارتی 2000 وات برخوردار است و کارایی بالایی در تأمین آب گرم مورد نیاز شما دارد.

آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50

جمع بندی

در مجموع می توان آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50 را با توجه به مشخصاتی مانند مجهز بودن به مخزن گالوانیزه 50 لیتری، توان حرارتی 2000 وات و بهره بردن از ترموستات فرانسوی با ایمنی دوبل یک انتخاب مناسب برای تأمین آب گرم مورد نیاز در سرویس های بهداشتی، روشویی و آشپزخانه دانست. این آبگرمکن از کیفیت ساخت ایده آلی بهره می برد و مخزن آن در برابر سوراخ شدن، ترک خوردگی و زنگ زدگی مقاوم است. ضمن اینکه بر روی بدنه آبگرمکن دیواری 2000 آزمون کار EW50 از رنگ پودری الکترواستاتیک استفاده شده است. این آبگرمکن به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده و امکان تنظیم دما از طریق ترموستات موجود بر روی بدنه را به شما می دهد.

آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار مدل EW50

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید آبگرمکن برقی دیواری آزمون کار EW50 و دریافت قیمت آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات فنی و ویژگی های این محصول یا دیگر لوازم خانگی به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، از طریق بخش «صدای مشتری» با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KFR-5000

در بسیاری از ادارات، شرکت ها، سازمان ها و مراکز حساس به منظور کنترل ورود و خروج افراد از دستگاه های کنترل تردد استفاده می شود. این دستگاه حضور و غیاب امکانات متفاوتی برای اعتبارسنجی افراد را ارائه می دهند که از میان آنها می توان به تشخیص هویت از طریق اثر انگشت اشاره کرد. این روش یکی از روش های ایمن و قابل اطمینان برای اعتبارسنجی افراد است و درصد خطای آن بسیار ناچیز می باشد. برای بهره بردن از این شیوه، علاوه بر دستگاه کنترل تردد اصلی به سنسور اثر انگشت نیاز خواهید داشت. دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000 یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که برای همین منظور طراحی شده و از قدرت تشخیص سریع و دقیقی بهره می برد. برای آشنایی بیشتر با این سنسور اثر انگشت با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KFR-5000

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KFR-5000

شرایطی را تصور کنید که به کنترل تردد افراد هم در هنگام ورود و هم در هنگام خروج نیاز دارید. در این حالت شما باید یک دستگاه کنترل تردد در فضای داخل و یک دستگاه در فضای بیرون نصب کنید. در واقع شما باید از دو دستگاه مختلف برای این منظور استفاده کنید. این روش هم باعث افزایش هزینه های شما می شود و هم مشکلات زیادی را در هنگام تخلیه اطلاعات و گزارش گیری ایجاد می کند. در عوض شما می توانید از سنسور اثر انگشت کارابان KFR-5000 استفاده کرده و تمام این مشکلات را از بین ببرید! این سنسور اطلاعات را جمع آوری کرده و آن را جهت ثبت به دستگاه اصلی ارسال می کند. به این ترتیب شما می توانید چند دستگاه حضور و غیاب کارابان KFR-5000 را در مکان های مختلف نصب کرده و آنها را به صورت هم زمان به یک دستگاه کنترل تردد متصل کنید. در این حالت امکان ثبت کنترل تردد افراد هم در هنگام ورود و هم در هنگام خروج برای شما وجود خواهد داشت.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KFR-5000

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000 دارای ابعاد کوچک و وزن 500 گرم است و به آسانی بر روی دیوار متصل می شود. این سنسور دارای صفحه سبز رنگ است و کاربر را توسط صدا و LED از نتیجه اعتبارسنجی آگاه می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که دستگاه ورود و خروج کارمندان کارابان KFR-5000 دارای شاخص حفاظت IP65 است و در برابر نفوذ آب مقاومت کامل دارد. از این جهت می توان این سنسور اثر انگشت را برای نصب در فضای خارج از ساختمان و فضاهای باز مناسب دانست. این ویژگی بر روی قیمت دستگاه کنترل تردد Karaban KFR-5000 نیز مؤثر بوده و سبب افزایش کارایی آن در محیط های مختلف شده است.

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000

جمع بندی

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000 در واقع یک قطعه تکمیل کنندۀ دستگاه های کنترل تردد است. شما می توانید چند عدد از این سنسور را در قسمت های ورودی و خروجی ساختمان نصب کرده و آنها را به صورت هم زمان به یک دستگاه کنترل تردد اتصال دهید. در این حالت اطلاعات از جانب هر سنسور به دستگاه ارسال شده و نتیجه اعتبارسنجی از طریق صدا و LED به کاربر اطلاع داده می شود. دستگاه ورود و خروج پرسنل کارابان KFR-5000 از درجه حفاظت IP65 بهره می برد و در برابر نفوذ آب کاملاً مقاوم است. سرعت و دقت بالا در تشخیص اثر انگشت، طراحی ظاهری شیک و ابعاد جمع و جور از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت اسکنر اثر انگشت کارابان KFR-5000 در میان کاربران شده است.

دستگاه حضور و غیاب کارابان Karaban KFR-5000

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید سنسور اثر انگشت کارابان KFR-5000 و قیمت آن می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع سنسور اثر انگشت و تجهیزات فروشگاهی هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

 

معرفی پکیج دیواری لورچ آدنا 24

از سری پکیج های دیواری با کیفیت و کارآمد موجود در بازار باید به پکیج دیواری لورچ آدنا 24 اشاره کنیم که برای استفاده در واحدهای مسکونی، اداری و تجاری با متراژ متوسط کارایی دارد. این پکیج دیواری دارای نمایشگر دیجیتالی هوشمند است و به سنسور ایمنی تخلیه آلاینده ها و فن مجهز می باشد. پکیج آبگرمکن دیواری لورچ آدنا 24 از قابلیت تأمین آب گرم مصرفی و آب گرم مورد نیاز رادیاتور، شوفاژ و سیستم گرمایش از کف برخوردار است و از توان حرارتی 24 کیلووات و راندمان 93.5 درصد بهره می برد. سیستم عیب یابی الکترونیکی، شیر سه طرفه اتوماتیک و امکان اتصال به ترموستات اتاقی از دیگر ویژگی هایی است که باعث فروش بالای این پکیج دیواری در بازار شده است.

معرفی پکیج دیواری لورچ آدنا 24

ویژگی های پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24

  • بازده حرارتی ایده آل!

همان طور که اشاره شد پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 دارای توان حرارتی 24 کیلووات است و راندمان 93.5 درصد را به ارمغان می آورد! به این ترتیب استفاده از این پکیج دیواری تا حد بسیار زیادی مانع از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه ها می شود. آب گرم مصرفی ارائه شده توسط این پکیج دارای دمای حداکثر 60 درجه سانتی گراد و آب گرم مدار گرمایش آن دارای حداکثر دمای 85 درجه سانتی گراد خواهد بود. لازم به ذکر است که حداقل فشار آب مورد نیاز برای راه اندازی پکیج شوفاژ دیواری لورچ آدنا 24 برابر با 0.3 بار است و از این جهت این دستگاه قابلیت کارکرد با آب کم فشار را نیز دارد.

ویژگی های پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24

  • نصب آسان بر روی دیوار

پکیج دیواری 24000 لورچ مدل Adena 24 با ابعاد 690 میلی متر ارتفاع، 456 میلی متر عرض و 240 میلی متر عمق عرضه شده و دارای وزن 27 کیلوگرم است. وزن سبک و ابعاد جمع و جور این پکیج کمک زیادی به شما در هنگام نصب آن بر روی دیوار می کند. در هنگام نصب پکیج گازسوز دیواری لورچ آدنا 24 توجه داشته باشید که اندازه اتصالات ورودی و خروجی آب مصرفی این دستگاه برابر با 1/2 اینچ و اندازه اتصالات ورودی و خروجی سیستم گرمایش و اندازه اتصالات گاز آن برابر با 3/4 اینچ است. همچنین شما می توانید از دودکش هایی با قطر 60/100 میلی متر در اتصال با این پکیج استفاده کنید.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

  • مجهز به سیستم ضد یخ زدگی و عیب یابی الکترونیکی

پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 به گونه ای طراحی شده که مانع از ایجاد نوسان در دمای آب مصرفی می شود. به طوری که در تمام طول شبانه روز به آب گرمی مطبوع و ملایم دسترسی خواهید داشت. در ساخت این پکیج از قطعات مرغوب و دارای استاندارد اروپایی بهره برده شده و می توان از دوام و طول عمر بالای آن اطمینان داشت. پکیج دیواری گرمایشی لورچ آدنا 24 دارای سیستم های ضد رسوب و ضد یخ زدگی نیز هست و از امکاناتی مانند تنظیم دستی پمپ سیرکولاسیون، سیستم کنترل میکروپروسسوری، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای مدار گرمایشی، سیستم عیب یابی الکترونیکی و بای پس اتوماتیک بهره می برد.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

  • تخلیه آلاینده ها به صورت خودکار از طریق فن

در پکیج دیواری 24000 لورچ آدنا 24 از سیستم محفظه احتراق بسته استفاده شده است. این دستگاه به منظور خروج دود و آلاینده های ناشی از احتراق به فضای بیرونی، به فن قوی و پرسرعت مجهز شده است. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا دودکش های متصل به این پکیج را متناسب با محدودیت فضا در مسیرهای عمودی و افقی مختلف نصب کنید. بنابراین پکیج دیواری لورچ آدنا 24 در مکان های دارای فضای محدود نیز کارایی بالایی دارد.

جمع بندی

اگر قصد خرید پکیج دیواری برای استفاده در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری با متراژ متوسط را دارید و در جستجوی محصولی کارآمد و با کیفیت هستید، پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24 نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پکیج دیواری دارای دو مبدل حرارتی است و توانایی تأمین آب گرم مصرفی (با دمای حداکثر 60 درجه) و آب گرم مورد نیاز رادیاتور، شوفاژ و سیستم گرمایش از کف (با دمای حداکثر 85 درجه) را دارد. از میان مشخصات و امکانات پکیج دیواری لورچ 24000 آدنا 24 می توان به محفظه احتراق بسته، مجهز بودن به فن قوی، سیستم ضد یخ زدگی، بهره بردن از نمایشگر دیجیتال و سیستم عیب یابی الکترونیکی، ارائه راندمان 93.5 درصدی و توان حرارتی 24 کیلووات اشاره کرد.

خرید پکیج دیواری لورچ مدل Adena 24

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پکیج دیواری لورچ آدنا 24 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر لوازم خانگی استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب پکیج دیواری مورد نظرشان کمک کنید.

مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3

 

معرفی مادربورد گیگابایت B365 HD3

برای راه اندازی یک کامپیوتر قوی و کارآمد می توانید بر روی مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3 حساب ویژه ای باز کنید! این مادربرد کامپیوتر با فرم فاکتور ATX (ابعاد 30.5 x 22.5 سانتی متر) عرضه شده و در اغلب کیس های رایج کامپیوتر به آسانی نصب می شود. با خرید مادربرد کامپیوتر گیگابایت B365 HD3 و استفاده از آن می توانید از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل، چهار حافظه رم DDR4 و دو کارت گرافیک بر روی سیستم خود بهره برده و بازی های نیمه سنگین و نرم افزارهای گرافیکی را به خوبی اجرا کنید! همچنین این مادربرد قابلیت ارائه تصاویر 4K از طریق پورت HDMI و صدای HD را دارد و از شبکه های پرسرعت جهت انجام بازی پشتیبانی می کند. پس اگر قصد خرید یک مادربرد با کیفیت را دارید، برای آشنایی با ویژگی های مادربورد گیگابایت B365 HD3 تا انتهای متن با ما همراه باشید.

معرفی مادربورد گیگابایت B365 HD3

  • عملکرد ایده آل سیستم با بهره بردن از پردازنده های به روز اینتل و حافظه های رم DDR4

چیپست به کار رفته در مادربرد خانگی گیگابایت B365 HD3 از مدل Intel B365 است. این چیپست دارای سوکت LGA1151 بوده و امکان استفاده از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل (Core i9/ i7/ i5/ i3، پنتیوم و سلرون) را به شما می دهد. همچنین بر روی این مادربرد چهار اسلات رم کامپیوتر تعبیه شده که می توان حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت و فرکانس های 2666، 2400 و 2133 مگاهرتز را در آنها نصب کرد. مادربرد کیس کامپیوتر گیگابایت B365 HD3 از قابلیت XMP نیز پشتیبانی می کند و امکان تنظیم فرکانس حافظه های رم متناسب با نیاز سیستم را به شما می دهد. بنابراین با استفاده از این مادربرد مشکلی برای اجرای نرم افزارها و بازی های تخصصی بر روی کامپیوتر خود نخواهید داشت.

  • امکان اتصال به سه مانیتور به صورت هم زمان، ارائه تصاویر 4K

مادربرد حرفه ای گیگابایت B365 HD3 دارای سه پورت D-Sub، DVI-D و HDMI است که از طریق آنها می توانید از سه مانیتور به صورت هم زمان بر روی سیستم خود استفاده کنید. این ویژگی به خصوص برای طراحان گرافیک و علاقه مندان به گیم اهمیت و کاربرد بالایی دارد. پورت HDMI این مادربرد قادر به ارائه خروجی تصویر با کیفیت 4K (رزولوشن 4096 x 2160 پیکسل) است و وضوحی عالی را برای شما به ارمغان می آورد! دو پورت خروجی تصویر دیگر مادربرد کامپیوتر خانگی گیگابایت مدل Gigabyte B365 HD3 نیز قابلیت ارائه تصاویر فول اچ دی را دارند.

  • مجهز به دو کانکتور M.2 با قابلیت پشتیبانی از هارد SSD

با توجه به اینکه مادربرد گیگابایت مدل B365 HD3 به دو کانکتور M.2 مجهز است، می توانید از هارد SSD بر روی سیستم خود استفاده کرده و به سرعتی عالی در بوت سیستم عامل و لود نرم افزارها و بازی ها دست پیدا کنید! این مادربرد دارای شش رابط ساتا 3.0 برای نصب هارددیسک و درایو نوری نیز هست و از قابلیت RAID 0, 1, 5, 10 و فناوری Intel Optane پشتیبانی می کند. بنابراین می توان از سرعت ایده آل سیستم در ذخیره سازی و فراخوانی اطلاعات اطمینان داشت!

معرفی مادربورد گیگابایت B365 HD3

  • پشتیبانی از دو کارت گرافیک، دارای اسلات های توسعه کاربردی

از دیگر قابلیت های مادربرد دی دی آر 4 گیگابایت B365 HD3 باید به پشتیبانی آن از فناوری دو مسیره Crossfire و مجهز بودن به اسلات های PCIEX16 و PCIEX4 اشاره کنیم که باعث می شود تا بتوان از دو کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن بهره برد. همچنین این مادربرد دارای چهار اسلات PCIe x1 برای نصب کارت های توسعه است.

مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3

  • عملکرد عالی در شبکه، مناسب برای گیمینگ

شرکت گیگابایت در مادربرد مدل B365 HD3 از کارت شبکه اختصاصی Realtek 8118 استفاده کرده که برای انجام بازی های آنلاین و تحت شبکه کاملاً مناسب است. این کارت شبکه امکاناتی مانند تخصیص اتوماتیک پهنای باند به بازی ها و برنامه ها بر اساس اولویت بندی را فراهم می آورد و از قابلیت بررسی لحظه ای ترافیک شبکه بهره می برد. ضمن اینکه مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3 به طور کامل در برابر نوسانات الکتریکی شبکه مقاوم سازی شده و کیفیتی عالی در انتقال دیتا را به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که علاوه بر پورت LAN، مادربرد گیگابایت مدل B365 HD3 به چهار پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0/1.1 و یک پورت PS/2 کومبو نیز مجهز است و از انواع لوازم جانبی کامپیوتر، فلش مموری و هارد اکسترنال پشتیبانی می کند.

  • سیستم خنک سازی پیشرفته

با توجه به اینکه در مادربرد کامپیوتر ddr4 گیگابایت B365 HD3 از فناوری Smart Fan 5 استفاده شده، خیالتان بابت خنک ماندن قطعات حتی در زمان اوج کاری سیستم راحت خواهد بود! این فناوری به کاربران اجازه می دهد تا سرعت فن ها و نحوه عملکرد سیستم خنک سازی مادربرد را مطابق با نیاز خود تنظیم کنند. این مادربرد گیگابایت از تکنولوژی هوشمند FAN STOP نیز بهره می برد که باعث می شود تا در صورت خنک شدن قطعات و رسیدن آنها به دمای از پیش تنظیم شده، فن ها به صورت خودکار متوقف شوند. مادربرد B365 HD3 گیگابایت به شش سنسور حرارتی و چهار هدر فن مجهز است و علاوه بر فن های معمولی، با فن های هیبریدی نیز سازگار است.

مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3

  • خروجی صدای با کیفیت و بدون نویز، سازگار با تکنولوژی واقعیت مجازی (VR)

در مادربرد کامپیوتر گیگابایت مدل B365 HD3 از کدک صوتی Realtek ALC892، خازن های با کیفیت و محافظ ضد نویز استفاده شده است. این مادربرد صدایی با کیفیت و شفاف را ارائه می دهد و به خوبی انتظارات شما در این زمینه را برآورده می کند. همچنین این مادربرد با تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) سازگار است و اوج هیجان و لذت را در هنگام انجام این بازی ها برای شما به ارمغان می آورد.

از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به قابلیت رقص نور در 7 رنگ مختلف با قابلیت تنظیم توسط نرم افزار RGB Fusion، کیفیت ساخت عالی، مجهز بودن به بایوس دوگانه و سازگاری با نرم افزارهای کاربردی گیگابایت اشاره کرد.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید، مادربرد گیگابایت Gigabyte B365 HD3 از امکانات و قابلیت های مناسب برای راه اندازی یک کامپیوتر قوی و کارآمد برخوردار است و امکان اجرای برنامه ها و بازی های تخصصی را به شما می دهد. مشخصات این مادربرد شامل پشتیبانی از پردازنده های نسل هشت و نه اینتل، حافظه های رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت، امکان اتصال به سه مانیتور به صورت هم زمان، خروجی تصویر 4K از طریق پورت HDMI، امکان نصب دو کارت گرافیک به صورت هم زمان و مجهز بودن به دو کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و چهار پورت USB 3.1 می شود. مادربرد حرفه ای گیگابایت B365 HD3 از کیفیت ساختی عالی نیز برخوردار است و برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مادربرد کامپیوتر گیگابایت B365 HD3 و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید با ثبت نظرات خود درباره آن در سایت ایده برتر به کاربران دیگر در انتخاب مادربرد مورد نظرشان کمک کنید.

تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06

 

معرفی تلفن باسیم آلکاتل T06

شرکت آلکاتل یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع تلفن است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت، رضایت کاربران خود را جلب کند. از جمله محصولات این شرکت باید به تلفن مدل T06 اشاره کنیم که یک تلفن با سیم ساده اما کارآمد به حساب می آید. این تلفن رومیزی دارای طراحی فوق العاده جمع و جوری است و برای استفاده در مکان های کوچک و فضاهای محدود یک انتخاب ایده آل است. تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06 برای انجام مکالمات روزمره تلفنی عرضه شده و از امکانات پایه ای برخوردار است.

معرفی تلفن باسیم آلکاتل T06

مشخصات فنی تلفن با سیم Alcatel T06

  • یک تلفن باسیم فوق العاده جمع و جور، قابلیت اتصال به دیوار

تلفن باسیم آلکاتل T06 برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که در منزل یا محل کار خود با محدودیت فضا مواجه اند. این تلفن دارای ابعاد 198.3*54.3*50.3 میلی متر و وزن 224 گرم است و فضای بسیار کمی از میز شما را اشغال می کند. همچنین در صورت نیاز می توانید از تلفن رومیزی آلکاتل T06 به صورت نصب شده بر روی دیوار استفاده کنید. البته در این حالت باید دقت داشته باشید که گوشی به شکلی محکم بر روی بدنه قرار بگیرد. گوشی تلفن دیواری آلکاتل مدل Alcatel T06 از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل می توان بر روی آن برای استفاده طولانی مدت حساب ویژه ای باز کرد! تلفن با سیم مدل Alcatel T06 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل T16 دارد، با این تفاوت که صفحه نمایش و دکمه های منو از قسمت بیرونی گوشی آن حذف شده است. 

مشخصات فنی تلفن با سیم Alcatel T06

صفحه کلید تلفن ثابت رومیزی آلکاتل T06 در قسمت داخلی گوشی آن تعبیه شده است. کلیدهای این تلفن دارای ابعاد قابل قبولی هستند و عملکرد نرم و روانی دارند. به همین دلیل شماره گیری با آنها با دقت و سرعت بالایی انجام می گیرد. در مجموع با توجه به قیمت تلفن با سیم آلکاتل T06 می توان کیفیت ساخت بدنه و صفحه کلید آن را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • پشتیبانی از یک خط تلفن

تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06 از یک خط تلفن شهری پشتیبانی می کند و برای مصارف خانگی کارایی بالایی دارد. همچنین می توان از این تلفن در مغازه ها و دفاتر اداری کوچک نیز استفاده کرد. تلفن رومیزی سیم دار آلکاتل T06 از قابلیت شماره گیری در دو حالت Tone و Palse برخوردار است که متناسب با نیاز خود می توانید از آنها استفاده کنید. لازم به ذکر است که تلفن آلکاتل T06 برای اتصال به خط تلفن به سوکت های RJ9 و RJ11 مجهز شده است. همچنین انرژی مورد نیاز این تلفن از برق شهری تأمین می شود و نیازی به استفاده از باتری در آن وجود ندارد.

تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06

  • مجهز به یک زنگ با قابلیت تنظیم صدا در دو سطح

گوشی تلفن رومیزی با سیم آلکاتل T06 دارای یک زنگ است و امکان تغییر زنگ آن وجود ندارد. اما شما می توانید بلندی صدای زنگ آن را در دو حالت کم و زیاد تغییر دهید. این تلفن رومیزی آلکاتل از قابلیت شماره گیری مجدد آخرین شماره برخوردار است. توجه داشته باشید که تلفن T06 آلکاتل برای مصارف روزمره و انجام مکالمات ساده تلفنی عرضه شده و پایه ای ترین امکانات برای آن در نظر گرفته شده است. به این ترتیب این تلفن از قابلیت هایی مانند دفترچه تلفن و منشی تلفنی بهره نمی برد. همچنین تلفن سیمی آلکاتل T06 فاقد صفحه نمایش بوده و بالطبع امکان بهره بردن از قابلیت کالر آیدی را ندارد.

تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06

جمع بندی

اگر قصد خرید یک تلفن ساده و ارزان قیمت برای استفاده در منزل، مغازه یا دفتر اداری خود را دارید، تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06 را مد نظر داشته باشید. این تلفن یکی از مدل های پایه ای و ساده موجود در بازار است و کارایی بالایی برای انجام مکالمه های تلفنی و مصارف روزمره دارد. تلفن آلکاتل مدل T06 دارای ابعاد کوچکی است و هم به صورت رومیزی و هم به صورت نصب شده بر روی دیوار می توان از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که این تلفن از یک خط شهری پشتیبانی می کند و به یک زنگ با قابلیت تنظیم صدا در دو سطح مجهز می باشد.

تلفن باسیم آلکاتل Alcatel T06

شما می توانید برای دریافت قیمت تلفن رومیزی با سیم آلکاتل T06 و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع تلفن باسیم و بی سیم هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش نظرات سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

 

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91

از سری هدست های تلفن برند معتبر پاناسونیک باید به هدست مدل KX-TCA91 اشاره کنیم که برای استفاده کارمندان و اپراتورها در آژانس های مسافرتی، شرکت ها، ادارات و کسب و کارهای تلفنی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این هدست دارای یک گوشی و میکروفون است و دارای قلاب نگهدارنده برای قرار گرفتن دور گوش می باشد. با استفاده از هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 می توانید بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی، تماس های دریافتی تان را پاسخ دهید و از کیفیت صدای دیجیتال بهره مند شوید. قابلیت اتصال به انواع تلفن های بی سیم و باسیمِ دارای پورت 2.5 میلی متری، وزن فوق العاده سبک و قابلیت استفاده برای هر دو گوش از دیگر مشخصات هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91 است که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

طراحی و ساخت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

  • وزن فوق العاده سبک، طراحی مناسب برای استفاده بدون وقفه

هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91 با ابعاد 140 x 20 x 57 میلی متر و وزن 90 گرم عرضه شده و یکی از هدست های تلفن سبک و جمع و جور موجود در بازار محسوب می شود. وزن و ابعاد این هدست به اندازه ای است که بدون هیچ گونه احساس خستگی و ناراحتی، می توانید از آن به صورت بدون وقفه و برای ساعات متوالی استفاده کنید. هدست اپراتوری پاناسونیک KX-TCA91 دارای یک گوشی است و قلاب نگهدارنده آن به شکلی کاملاً محکم دور گوش قرار می گیرد. این نوع طراحی به شما این امکان را می دهد تا در حین انجام مکالمه نسبت به صداهای محیط هم احاطه داشته باشید و بتوانید به سایر کارهای خود به صورت هم زمان رسیدگی کنید.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

  • یک هدست باسیم کارآمد!

اتصال هدست اداری پاناسونیک KX-TCA91 به کنسول تلفن از طریق جک 2.5 میلی متری آن انجام می شود. این هدست از نوع با سیم است و به کابلی با طول 1.2 متر مجهز می باشد. بنابراین استفاده از این هدست حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود. در ادامه به برخی از مدل های تلفن سازگار با هدست پاناسونیک مدل Panasonic KX-TCA91 اشاره می کنیم؛ این مدل ها عبارتند از: تلفن اپراتوری 7730 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 7665 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 346 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 546 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 543 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 333 پاناسونیک، تلفن دیجیتال 343 پاناسونیک و تلفن معمولی 880 پاناسونیک.

قابلیت های هدفون باسیم Panasonic KX-TCA91

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

  • ارائه صدا با کیفیت دیجیتال، مجهز به میکروفون حساس

از لحاظ کیفیت صدا هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. با استفاده از این هدست می توانید از صدای دیجیتال در مکالمات خود بهره مند شوید و با کیفیتی ایده آل به ارائه خدمات تلفنی به مشتریان خود بپردازید. این هدست به یک میکروفون بر روی کاپ گوشی نیز مجهز است که از میزان حساسیت قابل توجهی بهره می برد. به این ترتیب حتی در مکان های نسبتاً پر سروصدا و شلوغ نیز صدای شما به شکلی واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل خواهد شد. از دیگر ویژگی های هدست اپراتوری با سیم پاناسونیک KX-TCA91 باید به مجهز بودن به دکمه های Mute و تنظیم صدا (Volume) اشاره کنیم که دسترسی به آنها به آسانی انجام می گیرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قسمت قلاب نگهدارنده این هدست از قابلیت چرخش 180 درجه ای برخوردار است و به این ترتیب شما می توانید از این هدست بر روی هر دو گوش راست و چپ خود استفاده کنید. با توجه به این مشخصات قیمت هدست تلفن پاناسونیک KX-TCA91 کاملاً مناسب به نظر می رسد.

هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91

جمع بندی

در مجموع می توان هدست پاناسونیک Panasonic KX-TCA91 را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به یک گوشی با قلاب نگهدارنده، وزن سبک، اتصال آسان به تلفن های بی سیم و باسیمِ دارای پورت 2.5 میلی متری و کیفیت صدای دیجیتال یک انتخاب مناسب برای اپراتورها و کارمندان ادارات، شرکت ها، آژانس های مسافرتی و کسب و کارهای تلفنی دانست. این هدست به دکمه های Mute و تنظیم صدا مجهز است و از میکروفونی حساس و کارآمد بهره می برد.

چنانچه قصد خرید هدست اپراتوری پاناسونیک KX-TCA91 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این هدست با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Onyx

 

معرفی هود آشپزخانه امرسان Onyx

از جمله لوازم پرکاربرد آشپزخانه باید به هود اشاره کنیم که برای خارج کردن بو و بخارهای ناشی از آشپزی از محیط آشپزخانه کارایی دارد. اگر قصد خرید هود آشپزخانه و در جستجوی محصولی با کیفیت و کارآمد هستید، هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Onyx نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. طراحی یکپارچه صفحه و ظاهر جذاب و مدرن این هود باعث شده تا استفاده از آن جلوه ای شیک و خاص به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد! همچنین هود آشپزخانه ایرانی امرسان Onyx از امکاناتی مانند کنترل از راه دور، کلیدهای لمسی و تایمر بهره می برد. این هود آشپزخانه با عرض 90 سانتی متر عرضه شده و انتخابی مناسب برای استفاده در آشپزخانه منزل شما به حساب می آید!

معرفی هود آشپزخانه امرسان Onyx

قابلیت ها و کارایی های هود شومینه ای امرسان Onyx

  • بهره مندی از موتور قوی با قدرت مکش ایده آل

هود ایرانی امرسان Onyx از موتور توربو با قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت بهره می برد و بو و بخارهای موجود در محیط آشپزخانه را به طور کامل به بیرون هدایت می کند. البته توجه داشته باشید که این هود آشپزخانه از قابلیت دور فوق سریع برخوردار نیست. با این وجود عملکرد قابل قبول این هود آشپزخانه تضمین شده می باشد. از دیگر امکانات هود آشپزخانه امرسان Onyx می توان به کنترل از راه دور از طریق ریموت، تایمر و جک گازی اشاره کرد.

قابلیت ها و کارایی های هود شومینه ای امرسان Onyx

طراحی و بررسی ظاهری هود امرسان Onyx

  • زیبا و جذاب، مناسب برای استفاده در دکوراسیون شیک آشپزخانه شما!

هود امرسان Onyx نیز مانند دیگر محصولات برند معتبر امرسان از طراحی ظاهری شیک و جذابی بهره می برد. صفحه اصلی این هود به صورت یکپارچه و مستطیلی طراحی شده و ظاهری مدرن دارد. ضمن اینکه هود آشپزخانه مورب امرسان Onyx از نوع شومینه ای است و به صورت مورب طراحی شده است.

در قسمت پایینی هود آشپزخانه امرسان شومینه ای Onyx لامپ های SMD تعبیه شده اند که برای روشنایی اجاق گاز و ظروف موجود بر روی آن کارایی بالایی دارند. این چراغ ها تأثیر مثبتی بر روی ظاهر این هود نیز دارند و حس خوبی در هنگام کار با آن را به کاربر القا می کند.

کلیدهای هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Onyx به صورت لمسی و در سمت راست صفحه آن طراحی شده اند و کار با آنها حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان خواهد بود. ضمن اینکه این هود امرسان به درب مجهز است که از صفحه اصلی آن در برابر رطوبت و آسیب های محیطی آشپزخانه محافظت می کند. البته هود آشپزخانه کم صدا امرسان Onyx دارای صفحه نمایش نیست.

زیبا و جذاب، مناسب برای استفاده در دکوراسیون شیک آشپزخانه شما!

هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Onyx

  • خوش ساخت، کم سر و صدا و با دوام

یکی از معضلاتی که معمولاً در هنگام استفاده از هودهای بی کیفیت باعث آزار و اذیت کاربران می شود سروصدای زیاد آن در هنگام کار است. هود آشپزخانه امرسان Onyx با بهره بردن از پروانه و حلزونی موتور کم صدا این مشکل را تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است. به طور دقیق تر باید گفت که حداکثر صدای تولید شده توسط این هود برابر با 63 دسی بل و حداقل سطح صدای آن برابر با 58 دسی بل است که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که حلزونی و پروانه هود شومینه ای امرسان Onyx از مواد نسوز ساخته شده اند و تحمل دمای حداکثر 155 سانتی گراد را دارند. از این جهت می توان از دوام و طول عمر بالای این هود آشپزخانه اطمینان کامل داشت.

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هود شومینه ای امرسان مدل Onyx از مواد پروپیلن الیاف دار ساخته شده و به فیلتر آلومینیومی مجهز است. همچنین حلزونی این هود به سادگی قابل شستشو و نظافت است. بنابراین در صورت استفاده صحیح هود آشپزخانه امرسان Onyx برای سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود.

خوش ساخت، کم سر و صدا و با دوام

جمع بندی

هود آشپزخانه شومینه ای امرسان مدل Onyx یکی از هودهای شومینه ای و مورب موجود در بازار است که برای مصارف روزمره در منازل طراحی شده است. این هود آشپزخانه با عرض 90 سانتی متر عرضه شده و از قدرت مکش 700 متر مکعب در ساعت بهره می برد. طراحی مدرن و زیبا، مجهز بودن به صفحه کلید لمسی، قابلیت روشنایی از طریق لامپ های SMD، سر و صدای کم و کیفیت بسیار مطلوب فیلتر و قطعات داخلی برخی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت هود آشپزخانه امرسان Onyx در میان کاربران شده است.

چنانچه قصد خرید اینترنتی هود آشپزخانه امرسان Onyx را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول یا دیگر لوازم خانگی استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD

 

معرفی  پاور کامپیوتر گرین GP530A-EUD

از آنجا که پاور وظیفه توزیع جریان برق میان قطعات کامپیوتر را برعهده دارد، باید در هنگام اسمبل کردن کامپیوتر در انتخاب آن دقت کافی داشته باشید. چرا که اگر پاور مورد استفاده شما از توان و کیفیت لازم برای تأمین برق قطعات برخوردار نباشد، ممکن است با مشکلاتی مانند خرابی سخت افزار کامپیوتر مواجه شوید. پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD یکی از پاورهای کارآمد موجود در بازار است که دارای توان 530 وات بوده و برای استفاده بر روی کامپیوترهای خانگی، اداری و سیستم های گیمینگ کارایی دارد. در این پاور کامپیوتر از تکنولوژی های محافظتی کامل و مشابه با پاورهای رده بالا استفاده شده که باعث می شود تا در هنگام استفاده از آن خیالتان بابت آسیب ندیدن قطعات کامپیوتر بر اثر نوسانات جریان برق به طور کامل راحت باشد.

معرفی  پاور کامپیوتر گرین GP530A-EUD

  • طراحی به روز بر اساس مبدل های پربازده DC-DC در بخش ثانویه

شرکت گرین در پاور مدل GP530A-EUD از طراحی به روز و جدید مبدل های DC-DC استفاده کرده است. همچنین این پاور از تکنولوژی تصحیح همگام سازی شده (Synchronous Rectification) بهره برده شده که باعث افزایش کارایی، جلوگیری از افت ولتاژ و کاهش حرارت می شود. تکنولوژی های به کار رفته در پاور این پاور سبب می شوند تا سطح ولتاژ همواره در مقدار ثابتی باقی بماند و از نوسانات احتمالی جلوگیری به عمل آید. این ویژگی بر روی قیمت پاور کامپیوتر گرین GP530A-EUD نیز مؤثر بوده است.

  • یک پاور غیر ماژولار کارآمد و با کیفیت!

منبع تغذیه کامپیوتر گرین GP530A-EUD از نوع غیر ماژولار بوده و با فرم فاکتور ATX PS2 روانه بازار شده است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این پاور دارای ابعاد 140 * 150 * 86 میلی متر و وزن 1.49 کیلوگرم است. با توجه به این مشخصات مشکلی برای نصب این پاور در اغلب کیس های خانگی و اداری نخواهید داشت. لازم به ذکر است که کابل کشی پاور کامپیوتر 530 وات گرین GP530A-EUD از نوع خروجی است و تمام کابل های آن (به جز کابل اصلی) تماماً فلت هستند.

یک پاور غیر ماژولار کارآمد و با کیفیت!

پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD

  • دارای استاندارد 80Plus Bronze

از دیگر مشخصات پاور گیمینگ گرین GP530A-EUD باید به مجهز بودن آن به استاندارد 80Plus Bronze اشاره کنیم که به معنای ارائه بازده 85 درصدی آن است. بنابراین پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD تا حد زیادی از اتلاف جریان برق جلوگیری می کند و نقش زیادی در کاهش هزینه های جانبی دارد. همچنین سایر مشخصات فنی این پاور شامل ولتاژ ورودی 200 تا 240 ولت، دامنه فرکانس 47 تا 63 هرتز و حداکثر جریان ورودی 5 آمپر می شود. شما می توانید از این پاور کامپیوتر گرین در محیط هایی با محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 تا 90 درصد استفاده کنید. از این نظر پاور کیس کامپیوتر گرین GP530A-EUD برای مصارف خانگی و اداری کاملاً مناسب خواهد بود.

پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD

  • مشخصات کانکتورهای برق

پاور 530 وات گرین GP530A-EUD دارای یک کانکتور 4+20 پین برای اتصال به مادربرد، یک کانکتور 4+4 پین 12 ولتی برای اتصال به سی پی یو، دو کانکتور 2+6 پین PCIe، شش کانکتور ساتا، سه کانکتور 4 پین از نوع Molex و یک کانکتور فلاپی/FDD است. با توجه به این مشخصات به آسانی می توانید با استفاده از این پاور یک کامپیوتر کارآمد خانگی و اداری را راه اندازی کنید! بر روی منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP530A-EUD یک فن 120 میلی متری نیز نصب شده که با ارائه عملکردی کم صدا، باعث خنک شدن پاور در مواقع اوج کاری آن می شود.

مشخصات کانکتورهای برق

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی یک کامپیوتر خانگی، اداری یا گیمینگ را دارید و در جستجوی پاوری با کیفیت و کارآمد برای استفاده در آن هستید، پاور کامپیوتر گرین Green GP530A-EUD نیازهای شما را به خوبی برآورده خواهد کرد! شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار مناسب برای خرید این پاور میان رده، از اغلب قابلیت های پاورهای رده بالا و گران قیمت بر روی سیستم خود بهره مند شوید! در پاور گیمینگ گرین GP530A-EUD از طراحی به روز و جدید مبدل های DC-DC در بخش ثانویه و تکنولوژی های کاربردی به منظور ثابت ماندن ولتاژ استفاده شده که باعث توزیع جریان برق با بالاترین کیفیت در میان قطعات کامپیوتر می شود. لازم به ذکر است که این پاور از نوع غیر ماژولار و ATX PS2 بوده و امکان نصب آن بر روی تمام کیس های رایج وجود دارد. مجهز بودن به کانکتورهای کاربردی برای اتصال به قطعات کامپیوتر، کابل های خروجی تماماً فلت و کیفیت ساخت عالی از دیگر ویژگی های منبع تغذیه کامپیوتر گرین GP530A-EUD به شمار می آید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید پاور گرین GP530A-EUD و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات فنی و ویژگی های این پاور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می توانید از طریق بخش «صدای مشتری» با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

مادربرد گیگابایت Gigabyte B550 AORUS MASTER

 

معرفی مادربورد گیگابایت B550 AORUS MASTER

از سری مادربردهای قدرتمند برند معتبر گیگابایت باید به مادربرد مدل B550 AORUS MASTER اشاره کنیم که امکان راه اندازی یک سیستم گیمینگ حرفه ای را به شما می دهد! با استفاده از این مادربرد کامپیوتر می توانید از قدرت پردازشی سی پی یوهای جدید رایزن، چهار حافظه رم DDR4 و کارت های گرافیک پیشرفته بر روی کامپیوتر خود بهره مند شده و جدیدترین بازی های کامپیوتری را اجرا کنید! از دیگر ویژگی های مادربرد گیگابایت Gigabyte B550 AORUS MASTER می توان به مجهز بودن به سه کانکتور M.2 با قابلیت نصب هارد SSD، شش رابط ساتا 3.0، پنج پورت USB 3.2 و شش پورت USB 2.0 اشاره کرد. همچنین این مادربرد دارای سیستم برق رسانی و خنک سازی پیشرفته است و به ماژول وای فای و بلوتوث نیز مجهز می باشد. لازم به ذکر است که مادربرد گیمینگ گیگابایت B550 AORUS MASTER با فرم فاکتور ATX عرضه شده و در آن از چیپست ساخت AMD بهره برده شده است.

معرفی مادربورد گیگابایت B550 AORUS MASTER

  • سیستم برق رسانی و خنک سازی پیشرفته

مادربورد گیگابایت B550 AORUS MASTER به گونه ای طراحی شده تا برای استفاده از پردازنده های چند هسته ای و قدرتمند رایزن هیچ گونه مشکلی نداشته باشید! در این مادربرد گیگابایت از طراحی پاور دیجیتال با 16 فاز، پاور 8+4 پین اختصاصی برای سی پی یو، خازن های با دوام و مستحکم و مداری مسی PCB ضخیم (دارای ضخامت دو برابری نسبت به مدارهای معمولی) استفاده شده و به همین دلیل برق مورد نیاز قطعات سیستم به خوبی و با بالاترین کیفیت تأمین خواهد شد.

از لحاظ سیستم خنک سازی نیز مادربرد کامپیوتر گیگابایت B550 AORUS MASTER یکی از محصولات پیشرفته به شمار می آید. این مادربرد به Direct Touch Heatpipe، هیت سینک دارای طراحی Fins-Array، پد حرارتی مستحکم، سه محافظ حرارتی اختصاصی M.2، هشت هدر فن/ واترپمپ و هفت سنسور حرارتی مجهز است و به طور کامل خیال شما را بابت آسیب ندیدن قطعات بابت افزایش دما در هنگام اجرای بازی های سنگین راحت می کند! لازم به ذکر است که امکان نصب فن های معمولی و فن های هیبریدی بر روی این مادربرد وجود دارد. ضمن اینکه شما می توانید از طریق نرم افزار FAN SMART 5 عملکرد فن های مادربرد حرفه ای گیگابایت B550 AORUS MASTER را کنترل کنید.

  • مجهز به ماژول وای فای، پشتیبانی از شبکه های 2.5 گیگابیتی، بهره بردن از پورت USB Type-C

با خرید مادربرد دی دی آر 4 گیگابایت مدل Gigabyte B550 AORUS MASTER و استفاده از آن از نسل جدید روش ها و درگاه های ارتباطی بهره مند خواهید شد. این مادربرد دارای ماژول وای فای Intel Wi-Fi 6 AX200 و بلوتوث نسخه 5 است و از اتصال وایرلس با بالاترین کیفیت بهره می برد. همچنین این مادربرد از شبکه های پرسرعت 2.5 گیگابیتی پشتیبانی می کند و امکان انجام بازی آنلاین، انتقال فایل های حجیم در شبکه و ویدئو استریمینگ را فراهم می آورد.

پورت های تعبیه شده در پنل پشتی مادربرد کیس کامپیوتر گیگابایت B550 AORUS MASTER نیز شامل پنج پورت USB 3.2 Gen2، یک پورت USB Type-C و شش پورت USB 2.0 می شود. بنابراین به آسانی می توانید انواع لوازم جانبی، فلش مموری و هارد اکسترنال را به کامپیوتر خود متصل کرده و از بالاترین سرعت در انتقال دیتا بهره مند شوید.

  • از تصویر 4K و صدای HI-FI لذت ببرید!

مادربرد گیگابایت Gigabyte B550 AORUS MASTER با پردازنده های گرافیکی تجمیع شده با سی پی یو سازگار است و از طریق پورت HDMI تصاویری با کیفیت 4K را ارائه می دهد. همچنین در این مادربرد از کدک صوتی ALC1220-VB استفاده شده که باعث ارائه صدای HI-FI با بالاترین کیفیت می شود. این مادربرد برای اتصال به هدست های حرفه ای گیمینگ بهینه سازی شده و علاوه بر ارائه صدایی شفاف، طبیعی و فراگیر، در هنگام چت نیز کارایی بالایی دارد. به طوری که صدای شما در هنگام چت با میکروفون را به شکلی کاملاً واضح در شبکه انتقال می دهد. به این ترتیب می توانید از اوج هیجان در هنگام انجام بازی لذت ببرید!

از تصویر 4K و صدای HI-FI لذت ببرید!

مادربرد گیگابایت Gigabyte B550 AORUS MASTER

  • پشتیبانی از پردازنده های جدید رایزن و حافظه های رم DDR4

شرکت گیگابایت در مادربرد مدل B550 AORUS MASTER از چیپست AMD B550 بهره برده است. این چیپست دارای سوکت پردازنده AMD AM4 است و از پردازنده های سری 5000 و نسل 3 رایزن پشتیبانی می کند. همچنین امکان استفاده از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 128 گیگابایت بر روی این مادربرد وجود دارد. شما می توانید از طریق قابلیت های XMP و اورکلاکینگ، فرکانس عملکرد حافظه های رم این مادربرد را تا بیش از 5400 مگاهرتز نیز ارتقا دهید! در این حالت کامپیوتر شما قادر به اجرای به روزترین و سنگین ترین بازی ها خواهد بود! این ویژگی بر روی قیمت مادربرد کامپیوتر DDR4 گیگابایت B550 AORUS MASTER نیز تأثیرگذار بوده است.

  • مجهز به اسلات های توسعه کاربردی و سه کانکتور M.2

اسلات های توسعه مادربرد خانگی گیگابایت B550 AORUS MASTER شامل یک اسلات PCIe 4.0/3.0 x16 (PCIEX16) و دو اسلات PCIe 3.0 x16 (PCIEX4_1/PCIEX4_2) می شود. از طریق این اسلات ها می توانید بیش از یک کارت گرافیک را بر روی مادربرد نصب کنید و به بالاترین توان گرافیکی آن دست یابید.

از دیگر ویژگی های مادربرد گیگابایت B550 AORUS MASTER باید به مجهز بودن آن به سه کانکتور M.2 اشاره کنیم که امکان نصب هارد SSD و حافظه های ذخیره سازی پرسرعت را به شما می دهد. در این حالت سرعت بوت سیستم عامل و لود بازی ها به طرز چشمگیری ارتقا خواهد یافت! برای این مادربرد شش رابط ساتا 3.0 به منظور نصب هارددیسک و درایو نوری با قابلیت پشتیبانی از RAID 0, 1, 10 نیز در نظر گرفته شده است.

  • قابلیت نورپردازی با افکت ها و رنگ های متنوع

مادربرد مخصوص بازی گیگابایت B550 AORUS MASTER از قابلیت نورپردازی با افکت ها و رنگ های مختلف برخوردار است و با فناوری RGB FUSION 2.0 سازگار می باشد. این مادربرد به هدرهای قابل آدرس دهی و RGB ال ای دی مجهز است و می توان از آن برای نورپردازی هماهنگ سایر قطعات کامپیوتر نیز بهره برد.

بهره بردن از BIOS گرافیکی و سازگاری با نرم افزارهای ارائه شده در APP CENTER گیگابایت از دیگر ویژگی های مادربرد B550 AORUS MASTER گیگابایت است.

قابلیت نورپردازی با افکت ها و رنگ های متنوع

جمع بندی

در مجموع می توان مادربرد گیگابایت Gigabyte B550 AORUS MASTER را با توجه به ویژگی هایی مانند بهره بردن از چیپست B550 ای ام دی، سازگاری با پردازدنده های سری 5000 و نسل 3 رایزن، پشتیبانی از چهار حافظه رم DDR4 با ظرفیت 128 گیگابایت، ارائه تصاویر 4K و صدای HI-FI، امکان نصب بیش از چند کارت گرافیک به صورت هم زمان، مجهز بودن به سه کانکتور M.2، شش رابط ساتا 3.0 و پنج پورت USB 3.2 یک انتخاب ایده آل برای راه اندازی یک سیستم گیمینگ پیشرفته دانست. این مادربرد از سیستم برق رسانی و خنک سازی پیشرفته بهره می برد و بالاترین توان اجرایی سیستم از طریق قابلیت اورکلاکینگ را به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های مادربرد گیمینگ گیگابایت B550 AORUS MASTER می توان به مجهز بودن به ماژول وای فای، بلوتوث و بایوس گرافیکی اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید مادربرد کامپیوتر گیگابایت B550 AORUS MASTER را دارید برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر برای شما وجود دارد.

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D

 

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک OP-720D

اگر قصد خرید ماوس برای کار روزانه با کامپیوتر و لپ تاپ را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستید، ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این ماوس دارای طراحی ارگونومیک و خوش دستی است و استفاده از آن به مدت طولانی باعث ایجاد احساس خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. ماوس باسیم ای فورتک OP-720D دارای سه دکمه است و از طریق کابل USB به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل می شود. مجهز بودن به حسگر اپتیکال، دقت مناسب برای مصارف روزمره و قابلیت استفاده با هر دو دست از ویژگی های این ماوس با سیم به شمار می آیند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها می پردازیم.

طراحی و مشخصات ظاهری موس ای فورتک OP-720D

امکانات ماوس A4Tech OP-720D

  • مجهز به کابل USB، اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

موس ای فورتک OP-720D در دسته ماوس های باسیم جای دارد و استفاده از نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا درایور خاصی بر روی سیستم ندارد. برای این منظور تنها کافیست تا کابل رابط این ماوس را به پورت USB کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل کنید و پس از آن بلافاصله ماوس آماده به کار خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک OP-720D با سیستم عامل (نسخه های XP، ویستا، 7 و 8) سازگار است، مشکلی برای استفاده از آن در اکثر منازل و ادارات وجود نخواهد داشت.

مجهز به کابل USB، اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

  • قابل استفاده با هر دو دست

طراحی ماوس A4Tech OP-720D به گونه ای است که امکان استفاده از آن با هر دو دست راست و چپ وجود دارد. در طراحی این ماوس اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و از این جهت کار طولانی مدت با آن سبب احساس خستگی دست های شما نخواهد شد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ماوس با سیم اپتیکال ای فورتک OP-720D در ابعاد 118 * 61 * 36 میلی متر و وزن 118 گرم عرضه شده و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. وزن و ابعاد این ماوس برای حمل و جابجایی نیز بسیار مناسب است و به آسانی می توانید آن را در کنار لپ تاپ خود حمل نمایید.

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D

  • دقت 800 dpi، مناسب برای کاربری عمومی

ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D به سه دکمه کلیک چپ، کلیک راست و اسکرول مجهز است. این ماوس برای کاربری عمومی و مصارف روزمره خانگی و اداری عرضه شده و دارای دقت 800 dpi است. این میزان دقت برای استفاده های عادی مناسب است و باعث می شود تا در هنگام کار با موس معمولی کامپیوتر ای فورتک OP-720D با مشکلاتی مانند لرزش ها و پرش های ناگهانی، تأخیر در واکنش و عدم دقت کافی در هنگام حرکت نشانگر ماوس بر روی صفحه نمایشگر روبرو نشوید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حسگر به کار رفته در این ماوس از نوع اپتیکال است و از این جهت شما می توانید از آن بر روی انواع ماوس پدهای رایج و سطوح صاف شامل چوب، کاغذ، پارچه و... استفاده کنید.

دقت 800 dpi، مناسب برای کاربری عمومی

  • کیفیت ساخت ایده آل

شرکت ای فورتک در ساخت ماوس مدل OP-720D از پلاستیک سخت و مرغوب بهره برده است. این ماوس از کیفیت ساخت ایده آلی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. همچنین دکمه های کلیک چپ و راست این ماوس از طول عمر بالایی برخوردارند و در کوتاه مدت کیفیت عملکرد خود را از دست نخواهند داد. در مجموع با توجه به قیمت ماوس کامپیوتر اپتیکال ای فورتک OP-720D، کیفیت ساخت آن به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند.

کیفیت ساخت ایده آل

جمع بندی

در مجموع می توان ماوس ای فورتک A4Tech OP-720D را با توجه به ویژگی هایی مانند مجهز بودن به سه دکمه (کلیک راست، کلیک چپ و اسکرول)، دقت 800 dpi و حسگر اپتیکال یک انتخاب ایده آل برای مصارف روزمره خانگی و اداری دانست. این ماوس کامپیوتر دارای رابط USB است و بدون نیاز به نصب نرم افزار، به کامپیوتر و لپ تاپ از طریق کابل متصل می شود. ماوس با سیم ای فورتک OP-720D با هر دو دست راست و چپ قابل استفاده است و از سیستم عامل ویندوز (نسخه های XP، ویستا، 7 و 8) پشتیبانی می کند.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید ماوس با سیم اپتیکال ای فورتک OP-720D و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب ماوس مورد نظر خود کمک کنید.

 سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 93240YC-FX2

معرفی سوئیچ سیسکو Nexus 93240YC-FX2

سوئیچ سیسکو Nexus 93240YC-FX2 یکی از سوئیچ های ارائه شده در تجهیزات شبکه از سری 9300-FX2 است که بر پایه تکنولوژی Cloud Scale سیسکو طراحی شده است. این سوئیچ دارای 48 پورت فیبر 1/10/25-Gbps و 12 پورت 40/100-Gbps QSFP28 است و از پهنای باند 4.8 ترابایت بر ثانیه در لایه های 2 و 3 شبکه پشتیبانی می کند. شما می توانید از این سوئیچ در شبکه های پرترافیک دیتاسنترها، شبکه های مبتنی بر فیبر، محیط های مجازی شده و محیط های مرتبط با سرویس های ابری استفاده کرده و از سرعت بالا و زمان تأخیر بسیار پایین آن در مسیریابی و انتقال دیتا بهره مند شوید. سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 93240YC-FX2 از تکنولوژی های کاربردی و متدهای امنیتی و مدیریتی کاربردی پشتیبانی می کند و ظرفیتی ایده آل در مسیریابی را به ارمغان می آورد.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ Cisco Nexus 93240YC-FX2

  • ارائه عملکرد سریع و بدون هنگی با بهره بردن از سخت افزار مناسب

با توجه به اینکه سوئیچ Cisco Nexus 93240YC-FX2 به پردازنده چهار هسته ای، حافظه داخلی 24 گیگابایتی و حافظه بافر 40 مگابایتی مجهز است، در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند هنگی یا تأخیر در جابجایی دیتا مواجه نخواهید شد. این سوئیچ به دو پورت مدیریتی RJ-45 و +SFP، یک پورت USB و یک پورت سريال RS-232 نیز مجهز است و از دو پاور به صورت هم زمان پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که توان مصرفی این سوئیچ در حالت استاندارد برابر با 298 وات و در زمان اوج کاری برابر با 708 وات است. برای سوییچ شبکه سیسکو Nexus 93240YC-FX2 تعداد 5 فن در نظر گرفته شده که به صورت Port-side intake and exhaust سیستم را خنک می کنند. این سوئیچ در ابعاد 53 * 439 * 591 میلی متر و با فرم فاکتور 1RU عرضه شده و نصب و راه اندازی آن در رک به سادگی انجام می گیرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ Cisco Nexus 93240YC-FX2

  • مجهز به 48 پورت داون لینک و 12 پورت آپ لینک

بر روی بدنه سوئیچ شبکه سیسکو مدل Cisco Nexus 93240YC-FX2 تعداد 48 پورت فیبر تعبیه شده است. این پورت ها قابلیت ارائه عملکرد در حالت های یک، 10 و 25 گیگابیت بر ثانیه را دارند. همچنین این سوئیچ به 12 پورت آپ لینک از نوع QSFP28 مجهز است که از حالت های 40 و 100 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کنند. بنابراین شما می توانید از این سوئیچ در شبکه های مختلف با سرعت های متفاوت به سادگی بهره ببرید. سوئیچ 48 پورت سیسکو Nexus 93240YC-FX2 از قابلیت های FC-FEC و RS-FEC در حالت 25Gbps بهره می برد که در این حالت مسافت طولانی تری را پشتیبانی خواهد کرد.

سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 93240YC-FX2

  • سازگاری با تکنولوژی های به روز و کاربردی

سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 93240YC-FX2 از قابلیت استفاده در هر دو حالت Cisco ACI و Cisco NX-OS برخوردار است و از امکانات نرم افزاری متعددی بهره می برد. این سوئیچ از پروتکل های مسیریابی unicast و multicast لایه 3 شبکه مانند BGP، OSFP، EIGRP، RIPv2، PIM-SM، SSM و MSDP پشتیبانی می کند و با استاندارد مسیریابی VXLAN EVPN سازگاری دارد. ضمن اینکه شما می توانید از طریق CLI و API های مبتنی بر JSON، این سوئیچ را از طریق پروتکل های HTTP/HTTPS کنترل و تنظیم کنید. تمام پورت های این سوئیچ از استاندارد IEEE 802.1ae و متدهای رمزگذاری MACSec و Cloudsec بهره می برند و بالاترین میزان امنیت در انتقال دیتا را به ارمغان می آورند.

از دیگر ویژگی های سوئیچ شبکه 48 پورت سیسکو Nexus 93240YC-FX2 باید به بهره بردن از قابلیت POAP اشاره کنیم که باعث می شود تا سوئیچ در هنگام راه اندازی شبکه به صورت خودکار روشن و بوت شود. همچنین این سوئیچ دارای تکنولوژی مدیریت هوشمند بافر است که نقش زیادی در افزایش سرعت و کیفیت عملکرد آن دارد. بهره بردن از فناوری RDMA یکی دیگر از ویژگی های سوئیچ Nexus 93240YC-FX2 سیسکو است که امکان دستیابی سوئیچ به حافظه به صورت مستقیم و ریموت را ایجاد می کند. همگرایی LAN و SAN، پشتیبانی از تکنولوژی vPC در لایه 2 و ECMP در لایه 3، قابلیت های آنالیز و تحلیل ترافیک شبکه، سازگاری با مجازی سازی و VMware و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا سوئیچ سیسکو Nexus 93240YC-FX2 به کارایی بالایی در شبکه های پرترافیک دست یابد.

سازگاری با تکنولوژی های به روز و کاربردی

  • پهنای باند 4.8 ترابایت بر ثانیه، ظرفیت بالای مسیریابی

سوییچ سیسکو Nexus 93240YC-FX2 از پهنای باند 4.8 ترابایت بر ثانیه و نرخ فوروارد 2.5 بیلیون بسته بر ثانیه برخوردار است و کارایی بالایی در شبکه های پرسرعت و پرترافیک دارد. این سوئیچ از ظرفیت بالایی در مسیریابی بهره می برد و توانایی ایجاد 896 هزار مسیر LPM و هاست IP، 256 هزار مک آدرس، 128 هزار مسیر multicast و حداکثر 32 هزار گروه IGMP را دارد. همچنین این سوئیچ از 5000 ورودی و 2000 خروجی ACL، 4096 وی لن، حداکثر 16 هزار نمونه VRF، 64 مسیر ECMP، 512 پورت چنل (32 لینک به ازای هر یک)، چهار SPAN، 3967 نمونه RPVST، 490 گروه HSRP و 1023 ورودی NAT پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات قیمت سوئیچ شبکه سیسکو Nexus 93240YC-FX2 مناسب به نظر می رسد.

جمع بندی

اگر قصد خرید سوئیچ شبکه برای استفاده در دیتا سنترهای نسبتاً بزرگ و به روز را دارید، سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 93240YC-FX2 یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. این سوئیچ به 48 پورت فیبر 1/10/25-Gbps و 12 پورت 40/100-Gbps QSFP28 مجهز است و از پهنای باند 4.8 ترابایت بر ثانیه در لایه های 2 و 3 شبکه پشتیبانی می کند. همچنین این سوئیچ از متدهای امنیتی و مدیریتی کاربردی بهره می برد و ظرفیتی ایده آل در مسیریابی را ارائه می دهد. سوئیچ سیسکو مدل Nexus 93240YC-FX2 با فرم فاکتور 1RU عرضه شده و استفاده از آن باعث اشغال یک واحد از فضای رک می شود.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید سوئیچ شبکه سیسکو Nexus 93240YC-FX2 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده راهنمایی شما در رابطه با مشخصات این سوئیچ هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

 کیس کامپیوتر گرین Green HIWA

 

معرفی کیس کامپیوتر گرین HIWA

از سری کیس های اقتصادی و مقرون به صرفه برند معتبر گرین باید به کیس مدل HIWA اشاره کنیم که انتخابی ایده آل برای راه اندازی کامپیوترهای شخصی، خانگی و اداری به شمار می آید. در واقع شما می توانید با صرف هزینه ای اندک برای خرید این کیس کامپیوتر، صاحب یک محصول با دوام و استاندارد شوید! کیس کامپیوتر گرین Green HIWA از انواع مادربردهای ATX، microATX و Mini-ITX پشتیبانی می کند و با نوع اسکلت Mid-Tower طراحی شده است.

معرفی کیس کامپیوتر گرین HIWA

  • با دوام و با کیفیت، مناسب برای استفاده در محیط های مختلف

کیس کامپیوتر خانگی گرین HIWA با ابعاد بیرونی 465 * 195 * 405 میلی متر و وزن 3.45 کیلوگرم عرضه شده و دارای بدنه ای به رنگ مشکی است. شرکت گرین در ساخت قسمت بیرونی کیس مدل هیوا از تلفیقی از پلاستیک فشرده شفاف و استیل ضد زنگ استفاده کرده است. همچنین قسمت داخلی این کیس از استیل ضد زنگ ساخته شده است. بنابراین با خیالی راحت می توانید از کیس حرفه ای کامپیوتر گرین HIWA در محیط های مختلف و دارای شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده کنید. بخش پایینی این کیس نیز دارای پایه های مستحکم و پدهای لرزه گیر است که باعث افزایش ایستایی آن بر روی سطوح صاف می شود.

با دوام و با کیفیت، مناسب برای استفاده در محیط های مختلف

  • مجهز به دو پورت USB 2.0 و جک 3.5 میلی متری

پنل جلویی کیس کامپیوتر اداری گرین HIWA شامل دو سینی درایو 5.25 اینچی است که برای نصب درایو نوری می توانید از آنها بهره ببرید. همچنین بر روی قسمت بالایی بدنه این کیس دو پورت USB 2.0 و دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio تعبیه شده است. این ویژگی یکی از مزایای کیس گرین مدل HIWA در مقایسه با کیس های هم رده به شمار می آید. چرا که اغلب کیس های دارای قیمت مشابه با کیس هیوا دارای پورت های USB 1.1 هستند و از کیفیت صدای اچ دی پشتیبانی نمی کنند.

کیس کامپیوتر گرین Green HIWA

  • دارای سه جایگاه فن

در قسمت پشتی بدنه کیس کامپیوتر گرین Green HIWA یک فن 120 میلی متری نصب شده که از تکنولوژی هسته FSB بهره می برد. همچنین امکان نصب یک فن 120/140 میلی متری در قسمت جلوی کیس و یک فن 120 میلی متری بر روی درب کناری آن وجود دارد. بنابراین کیس خانگی گرین HIWA حداکثر از سه فن پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که امکان نصب یک عدد واتر کولینگ در ابعاد 120 میلی متر در قسمت پشتی این کیس (با قابلیت جابجایی به سمت بالا و پایین تا 20 میلی متر جهت تنظیم بهتر لوله ها) وجود دارد.

دارای سه جایگاه فن

  • مشخصات فضای داخلی

فضای داخلی کیس کامپیوتر رنگ مشکی گرین HIWA شامل قفسه هارددیسک، 3 سینی درایو 3.5 اینچی و یک عدد فضای نصب درایو 2.5 اینچی به صورت مخفی می شود. همچنین محل نصب پاور این کیس در قسمت بالایی فضای داخلی تعبیه شده و شما می توانید از پاورهای ATX PS2 بر روی آن استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کیس گرین HIWA از خنک کننده پردازنده با ارتفاع حداکثر 155 میلی متر و کارت گرافیک با طول حداکثر 360 میلی متر پشتیبانی می کند. این کیس از سیستم مدیریت کابل نیز برخوردار است که باعث نظم دهی فضای داخلی و کابل های آن می شود.

  • امکان نصب کارت های توسعه از طریق 7 اسلات موجود در پشت کیس

پنل پشتی کیس کامپیوتر گرین مدل HIWA نیز محل قرارگیری 7 اسلات است که از طریق آنها می توانید کارت گرافیک و کارت های توسعه مورد نظرتان را بر روی سیستم نصب کنید. این کیس از فناوری های دو مسیره، سه مسیره و چهار مسیره SLI و CrossFire پشتیبانی می کند و می توان از بیش از یک کارت گرافیک به صورت هم زمان بر روی آن بهره برد. این ویژگی بر روی قیمت کیس گرین HIWA نیز مؤثر بوده است.

امکان نصب کارت های توسعه از طریق 7 اسلات موجود در پشت کیس

جمع بندی

کیس کامپیوتر گرین Green HIWA برای راه اندازی کامپیوتر خانگی و اداری کارایی بالایی دارد و یکی از کیس های اقتصادی و مقرون به صرفه موجود در بازار است. این کیس از انواع مادربردهای ATX، microATX و Mini-ITX پشتیبانی می کند و به دو پورت USB و دو جک 3.5 میلی متری از نوع HD Audio مجهز است. بر روی این کیس یک فن نصب شده و امکان نصب دو فن دیگر در قسمت جلویی و درب کناری آن وجود دارد. کیفیت ساخت عالی با بهره بردن از بدنه ساخته شده از استیل ضد زنگ، پشتیبانی از خنک کننده های حرفه ای پردازنده با ارتفاع 155 میلی متر، سازگاری با نصب بیش از یک کارت گرافیک، سیستم مدیریت کابل و 7 اسلات توسعه سایر مشخصات کیس حرفه ای کامپیوتر گرین HIWA را تشکیل می دهند.

چنانچه قصد خرید کیس گرین HIWA را دارید، با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 می توانید اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از سایت ایده برتر با بهترین قیمت بازار برای شما وجود دارد.