۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

 

معرفی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R

با خرید ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت 4K برای مخاطبانتان به نمایش درآورید! این ساینیج هوشمند با سایز 55 اینچ عرضه شده و انتخابی ایده آل برای استفاده در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، محیط های تجاری و پاساژها، هتل ها و سالن انتظار و اتاق جلسات شرکت ها و سازمان ها به شمار می آید. دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R از امکاناتی مانند مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، دو بلندگوی داخلی 10 واتی و پورت های ارتباطی کاربردی بهره می برد و هر آنچه را که از یک ساینیج با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. پس اگر قصد خرید ساینیج هوشمند دارید و به دنبال محصولی کارآمد هستید، ساینیج هوشمند 4k سامسونگ QM55R را مد نظر داشته باشید!

معرفی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R

طراحی و کیفیت دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R

  • نمایش تصاویر با کیفیتی عالی با بهره گیری از تکنولوژی های روز

دیجیتال ساینیج سامسونگ QM55R سایز 55 اینچ برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت تصویر هستند! این ساینیج هوشمند 55 اینچی از رزولوشن 3840x2160 پیکسل بهره می برد و تصاویری با وضوح 4K را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در این ساینیج هوشمند از تکنولوژی های روز مانند Dynamic Crystal Color استفاده شده که نقش زیادی در بهبود کیفیت نمایش رنگ ها دارد. به طوری که با استفاده از این ساینیج می توانید به رنگ های طبیعی، زنده و تفکیک شده دست پیدا کنید! ساینیج هوشمند 55 اینچ سامسونگ مدل Samsung QM55R از نسبت کنتراست 4000:1 و قابلیت کاهش نویز تصویر هم برخوردار است و در هنگام نمایش متون هم کیفیت قابل توجهی را ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R

  • قابلیت نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7، زاویه دید وسیع

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R این است که شما می توانید از آن برای نمایش بدون وقفه تصاویر (در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا این ساینیج هوشمند برای استفاده در محیط های تجاری و تبلیغاتی و مکان هایی مانند فرودگاه و پایانه های مسافربری هم کارایی داشته باشد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج سامسونگ QM55R از میزان روشنایی 500 nit و صفحه ضد بازتاب برخوردار است و حتی در محیط های کاملاً روشن نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که این ساینیج هوشمند دارای زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) است و تصاویر در حال نمایش بر روی آن برای تمامی مخاطبان (فارغ از زاویه قرارگیری آنها نسبت به ساینیج) واضح خواهد بود.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

  • طراحی تخت پنل پشتی، امکان نصب آسان بر روی دیوار

پنل پشتی دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R به صورت کاملاً تخت طراحی شده است. این ویژگی به شما در نصب آسان تر این ساینیج کمک زیادی می کند. ضمن اینکه قاب های اطراف صفحه نمایش این ساینیج ضخامت کمی دارند. شما می توانید تابلو تبلیغاتی هوشمند سامسونگ QM55R را به چند ساینیج دیگر بر روی دیوار متصل کرده و از آن در قالب ویدئو وال استفاده کنید.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق بلوتوث و وای فای، مجهز به پورت های کاربردی

این امکان برای شما وجود دارد تا گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه مورد نظر خود را از طریق وای فای یا بلوتوث به صورت وایرلس به دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R متصل کنید. علاوه بر اتصال وایرلس، این ساینیج هوشمند از اتصال کابلی نیز پشتیبانی می کند و برای این منظور به پورت های DVI-D، DisplayPort 1.2، HDMI 2.0 (دو عدد) و USB 2.0 (دو عدد) مجهز شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پنل پشتی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R دارای طراحی خلاقانه ای است که باعث مدیریت آسان تر کابل های متصل به دستگاه می شود.

پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق بلوتوث و وای فای، مجهز به پورت های کاربردی

در  پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساینیج تبلیغاتی هوشمند سامسونگ QM55R از مجموعه سخت افزاری قوی شامل پردازنده چهار هسته ای Cortex A72 (با فرکانس 1.7 گیگاهرتز)، حافظه رم LPDDR4 با ظرفیت 2.5 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت (4.12 گیگابایت قابل استفاده برای کاربر) بهره می برد و عملکردی سریع و روان را ارائه می دهد. ضمن اینکه این ساینیج هوشمند از سیستم عامل Tizen 4.0 (VDLinux) برخوردار است که دارای رابط کاربری آسان و جذابی است.

جمع بندی

اگر قصد خرید ساینیج هوشمند برای نمایش تصاویر در محیط هایی مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها، اتاق جلسات ادارات و شرکت ها، پاساژها، محیط های تجاری، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و... را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R انتخابی ایده آل برای شما است. این ساینیج هوشمند با سایز 55 اینچ عرضه شده و از ویژگی هایی مانند رزولوشن 4K، نسبت کنتراست 4000:1، زاویه دید 178 درجه ای، روشنایی 500 nit و تکنولوژی های روز برای ارتقای کیفیت رنگ ها بهره می برد. بنابراین می توان از کیفیت تصویر عالی این ساینیج هوشمند و توانایی بالای آن در نمایش طبیعی رنگ ها اطمینان داشت. از دیگر ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج تبلیغاتی سامسونگ QM55R باید به مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، دو پورت HDMI و دو پورت USB، طراحی تخت پنل پشتی، مجهز بودن به دو بلندگوی داخلی 10 واتی و قابلیت نمایش بدون وقفه تصاویر (به صورت 24/7) اشاره کرد.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

برای دریافت قیمت ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R و کسب اطلاعات در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ساینیج هوشمند موجود در بازار هستند که می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر