۱۴۰۰ فروردین ۱۸, چهارشنبه

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UM433DA-Z

 

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

از لپ تاپ های با کیفیت سری ذنبوک ایسوس باید به لپ تاپ مدل UM433DA-Z اشاره کنیم که دارای وزن فوق العاده سبک و ابعاد جمع و جوری است. این لپ تاپ دانشجویی دارای بدنه فلزی است و از کیفیت ساخت فوق العاده ای بهره می برد! علاوه بر طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت عالی، لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UM433DA-Z به سخت افزار مناسبی برای مصارف روزمره مجهز است و امکان اجرای برنامه ها و بازی های سبک و نیمه سنگین بر روی آن وجود دارد. لازم به ذکر است که مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ شامل پردازنده AMD Ryzen 5 3500U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و پردازنده گرافیکی آنبورد می شود. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این لپتاپ با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

لپ تاپ دانشجویی ایسوس UM433DA-Z با ابعاد 319 x 199 x 15.9 میلی متر و وزن فقط 1.12 کیلوگرم عرضه شده و یکی از لپ تاپ های سبک، ظریف و جمع و جور موجود در بازار است. بدنه باریک (ضخامت کمتر از 1.6 سانتی متر) و وزن سبک این لپ تاپ باعث می شود تا برای حمل و جابجایی آن کار فوق العاده آسانی پیش رو داشته باشید! 

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

بدنه لپ تاپ ایسوس مدل Asus ZenBook UM433DA-Z مانند دیگر لپ تاپ های سری ZenBook از فلز ساخته شده و کیفیت ساخت ایده آلی دارد. به طوری که در هنگام در دست گرفتن این لپ تاپ و کار با آن حس کار کردن با یک لپ تاپ بالا رده گران قیمت به شما دست می دهد! این لپ تاپ طراحی ظاهری ظریف و زیبایی نیز دارد و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus ZenBook UM433DA-Z

سایز صفحه نمایش لپ تاپ Asus ZenBook UM433DA-Z برابر با 14 اینچ است که برای مصارف روزمره مناسب به نظر می رسد. نمایشگر این لپ تاپ از پنل IPS همراه با نور پس زمینه LED برخوردار است و از رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل بهره می برد. همچنین صفحه نمایش لپ تاپ سری ذنبوک ایسوس UM433DA-Z دارای روکش مات و زاویه دید 178 درجه است و بالاترین وضوح در مشاهده تصویر را برای شما به ارمغان می آورد. به این ترتیب شما می توانید از این لپ تاپ ایسوس برای تماشای فیلم های مورد علاقه تان با کیفیت Full HD استفاده کرده و از رنگ های طبیعی و شاداب آن لذت ببرید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که حاشیه های قاب اطراف صفحه نمایش لپ تاپ فول اچ دی ایسوس UM433DA-Z بسیار کم است که لذت تماشای فیلم و کار با لپ تاپ را برای شما دو چندان می کند!

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus ZenBook UM433DA-Z

مجهز بودن به اسپیکرهای قدرتمند ساخت شرکت مشهور هارمن کاردن یکی از مشخصات متمایز کننده لپ تاپ خانگی ایسوس UM433DA-Z است. بنابراین می توانید از قدرت، وضوح و شفافیت عالی صدای ارائه شده توسط این لپ تاپ اطمینان کامل داشته باشید و بالاترین کیفیت صدا در هنگام تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی را تجربه کنید!

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UM433DA-Z

در لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UM433DA-Z از کیبورد جزیره ای همراه با کلیدهای نرم و روان استفاده شده است. این کلیدها فاصله مناسبی از یکدیگر دارند و تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین کیبورد این لپ تاپ به نور پس زمینه مجهز است و در محیط های تاریک و کم نور نیز کارایی دارد. طراحی لپ تاپ 14 اینچی ایسوس UM433DA-Z به گونه ای است که در هنگام باز کردن آن، صفحه نمایش مانند یک پایه عمل می کند و کیبورد با زاویه مناسبی بر روی میز قرار گیرد. این ویژگی کمک زیادی به شما در تایپ آسان تر با این لپ تاپ می کند.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus ZenBook UM433DA-Z

تاچ پد لپ تاپ معمولی ایسوس UM433DA-Z دارای طراحی خلاقانه ای است و امکان تبدیل آن به نامپد (NumPad) وجود دارد! به این صورت که کلیدهای مربوط به اعداد و ماشین حساب با نور LED بر روی تاچ پد ظاهر می شوند و شما می توانید از آنها استفاده کنید! لازم به ذکر است که تاچ پد این لپ تاپ در حالت عادی نیز دارای دقت و حساسیت بالایی است و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

با خرید لپ تاپ ایسوس UM433DA-Z و استفاده از آن هیچ گونه مشکلی برای انجام کارهای روزانه و اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین را نخواهید داشت! در این لپ تاپ از پردازنده Ryzen 5 3500U ساخت AMD استفاده شده که دارای 4 مگابایت حافظه کش و فرکانس 2.1 تا 3.7 گیگاهرتز است. در کنار این پردازنده، 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 قرار گرفته که نقش زیادی در سریع تر اجرا شدن پردازش ها دارد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز به صورت آنبورد طراحی شده و از مدل Radeon Vega 8 است. به این ترتیب مشکلی برای اجرای بازی های سبک و رایج نخواهید داشت. حافظه داخلی لپ تاپ با پردازنده AMD ایسوس UM433DA-Z از نوع SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و سرعتی عالی در بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها را برای شما به ارمغان می آورد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس ZenBook UM433DA-Z

باتری لپ تاپ اداری ایسوس UM433DA-Z از نوع سه سلولی لیتیوم یونی با ظرفیت 50 وات ساعت است و قابلیت تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه تا 12 ساعت را داراست. بنابراین شما می توانید با خیال راحت بابت شارژ داشتن این لپ تاپ، از آن به صورت قابل حمل استفاده کنید. 

لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UM433DA-Z

با توجه به اینکه لپ تاپ سری ZenBook ایسوس UM433DA-Z به پورت های ارتباطی کاربردی و به روز مجهز است، مشکلی برای اتصال انواع دستگاه های دیجیتال مانند تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و... به آن نخواهید داشت. بر روی کناره های بدنه این لپ تاپ یک پئرت HDMI، یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.1 و یک پورت USB 2.0 تعبیه شده است.

سایر امکانات لپ تاپ ایسوس UM433DA-Z شامل مجهز بودن به کارت خوان، وبکم با قابلیت تشخیص چهره، بلوتوث و وای فای می شود. توجه داشته باشید که این لپ تاپ فاقد درایو نوری است. در مجموع با توجه به قیمت لپ تاپ خانگی ایسوس UM433DA-Z، امکانات آن برای کاربری عمومی را می توان ایده آل دانست.

جمع بندی

اگر به دنبال یک لپتاپ سبک، زیبا و خوش ساخت برای مصارف روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های سبک و نیمه سنگین هستید، لپ تاپ ایسوس Asus ZenBook UM433DA-Z گزینه ایده آلی برای شما است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی فول اچ دی و اسپیکرهای قدرتمند هارمن کاردن است و برای کاربری مالتی مدیا نیز کارایی بالایی دارد. پردازنده AMD Ryzen 5 3500U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 8 گیگابایت، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت و گرافیک آنبورد از مدل Radeon Vega 8 مشخصات سخت افرای این لپ تاپ را تشکیل می دهند. لپ تاپ فول اچ دی ایسوس UM433DA-Z دارای بدنه فلزی، وزن فوق العاده سبک (1.12 کیلوگرم) و ابعاد جمع و جوری است و به آسانی حمل و جابجا می شود!

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید لپ تاپ ایسوس مدل UM433DA-Z و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره این محصول در سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب لپ تاپ مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر