۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

 

معرفی مانیتور بنکیو BL2381T

مانیتور بنکیو BL2381T برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک مانیتور با کیفیت برای استفاده های طولانی مدت طی روز هستند. این مانیتور دارای صفحه نمایش با سایز 22.5 اینچ است و با نمایش تصاویر با وضوح Full HD، نقش زیادی در بهبود راندمان کاری کاربران دارد. شما می توانید از این مانیتور کامپیوتر در ادارات، شرکت ها و سازمان ها استفاده کنید. طراحی ارگونومیک، زاویه دید وسیع، طراحی بدون قاب و بهره بردن از تکنولوژی های کاهنده اشعه های مضر برای چشم برخی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای مانیتور بنکیو BenQ BL2381T در بازار و محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

معرفی مانیتور بنکیو BL2381T

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • زاویه دید وسیع و نمایش دقیق رنگ ها با بهره بردن از پنل IPS

در مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T از پنل IPS استفاده شده است. این نوع پنل در مقایسه با پنل های TN زاویه دید وسیع تر و رنگ های دقیق تری را ارائه می دهد. به طوری که مانیتور 22 اینچ بنکیو BL2381T از زاویه دید 178 درجه ای به صورت عمودی و افقی برخوردار است و شما در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، قادر به مشاهده واضح تصاویر خواهید بود. همچنین این مانیتور توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و تصاویری دقیق و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • از تصاویر فول اچ دی لذت ببرید!

با خرید مانیتور بنکیو مدل BenQ BL2381T و استفاده از آن می توانید به تصاویری با رزولوشن 1920x1200 پیکسل و وضوح Full HD دست یابید! این مانیتور از نسبت تصویر 16:10 بهره می برد و تصاویر را به شکلی عریض به نمایش در می آورد. سایر مشخصات این مانیتور بنکیو شامل شدت روشنایی 250 cd/m2، نسبت کنتراست 1000:1 و سرعت پاسخدهی 5 میلی ثانیه می شود. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با مانیتور فول اچ دی بنکیو BL2381T در اتاق هایی با میزان روشنایی استاندارد کاملاً واضح خواهند بود و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر موقع نمایش تصاویر متحرک مواجه نخواهید شد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • رعایت اصول ارگونومی در طراجی جهت راحتی استفاده شما!

شما می توانید مانیتور بنکیو BenQ BL2381T را متناسب با شرایط و نیاز خود در موقعیت های مختلف بر روی پایه تنظیم کنید یا آن را بر روی دیوار نصب نمایید. پایه این مانیتور از قابلیت تنظیم ارتفاع به میزان 140 میلی متر برخوردار است که برای کاربران با قد متفاوت کاربرد بالایی دارد. علاوه بر این شما می توانید این مانیتور را به میزان 90 درجه چرخانده و از آن به صورت عمودی استفاده کنید. از دیگر قابلیت های مانیتور اداری بنکیو BL2381T در این زمینه می توان به امکان چرخش 45 درجه ای به سمت چپ یا راست اشاره کرد. ضخامت قاب این مانیتور بسیار کم است و شما به آسانی می توانید از دو مانیتور به صورت چسبیده در کنار هم استفاده کنید. این ویژگی برای کاربرانی که به سیستم های چند مانیتوره نیاز دارند کارایی زیادی دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

  • بهره بردن از تکنولوژی های تنظیم روشنایی هوشمند و کاهش اشعه های مضر

مانیتور خانگی بنکیو BL2381T به گونه ای طراحی شده تا بالاترین میزان راحتی را برای شما به ارمغان آورد! در این مانیتور از تکنولوژی های Flicker-free و Low Blue Light استفاده شده که باعث کاهش لرزش تصویر و اشعه های مضر برای چشم می شوند. همچنین این مانیتور دارای تکنولوژی تنظیم روشنایی هوشمند است و متناسب با نور محیط، شدت روشنایی تصاویر را تغییر می دهد. این ویژگی ها باعث می شوند تا در صورت استفاده مداوم از مانیتور بنکیو BL2381T و نگاه کردن متوالی به آن دچار ناراحتی و خستگی چشم نشوید.

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

  • مجهز به پورت HDMI و جک هدفون

از دیگر ویژگی های مانیتور فول اچ دی بنکیو مدل BL2381T باید به مجهز بودن آن به پورت HDMI اشاره کنیم که باعث بهبود کیفیت تصاویر و انتقال سیگنال ها از کامپیوتر به مانیتور می شود. علاوه بر پورت HDMI می توان این مانیتور را از طریق پورت های DisplayPort و D-sub نیز به کامپیوتر متصل کرد. مانیتور بنکیو BL2381T دارای دو اسپیکر یک وات و جک هدفون نیز هست و از لحاظ صوتی نیز نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.

جمع بندی

مانیتور 22.5 اینچی بنکیو BL2381T برای مصارف اداری گزینه ایده آلی است و از ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر فول اچ دی، زاویه دید وسیعِ 178 درجه ای، مجهز بودن به پنل IPS و نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها بهره می برد. این مانیتور از طراحی ارگونومیکی برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا آن را متناسب با شرایط خود در موقعیت های مختلف بر روی پایه یا دیوار تنظیم کنید. مانیتور بنکیو BenQ BL2381T از تکنولوژی های کاربردی در زمینه کاهش اشعه های مضر نیز بهره می برد و در صورت استفاده طولانی مدت آسیبی به چشم های شما وارد نخواهد کرد.

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور اداری بنکیو BL2381T و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این مانیتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر