۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

از سری لپ تاپ های اقتصادی و خوش ساخت برند معتبر لنوو باید به لپ تاپ مدل V130-AB اشاره کنیم که برای مصارف روزمره اداری و دانشجویی گزینه مناسبی است. این لپ تاپ دانشجویی به پردازنده Intel Core i3، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده (بدون حافظه اختصاصی) مجهز است و کارایی بالایی برای اجرای برنامه هایی مانند آفیس و نرم افزارهای حسابداری دارد. همچنین به دلیل حافظه رم بالا، در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم مواجه نخواهید شد. سایر مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB شامل صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، پورت های ارتباطی کاربردی و شارژدهی باتری به میزان 3 ساعت می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

لپ تاپ مدل V130-AB نیز مانند دیگر لپ تاپ های میان رده برند لنوو از طراحی ظاهری ساده اما شیکی برخوردار است و کیفیت ساخت بالایی دارد. بدنه این لپ تاپ دارای بافت ریزی است که باعث می شود تا لکه و اثر انگشت بر روی آن باقی نماند. همچنین این لپ تاپ لنوو در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. لپتاپ لنوو V130-AB در رنگ مشکی عرضه شده و دارای ابعاد 375x253x22.3 و وزن 2.05 کیلوگرم است. ضخامت کم و وزن سبک این لپ تاپ به شما کمک می کند تا آن را راحت تر حمل و جابجا کنید! در مجموع با توجه به قیمت لپ تاپ core i3 لنوو V130-AB، کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB دارای سایز 15.6 اینچ بوده و از نوع TFT است. این صفحه نمایش از رزولوشن 1366x768 پیکسل بهره می برد و تصاویری با کیفیت HD را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان صفحه نمایش لب تاب لنوو V130-AB را برای کارهای روزانه مناسب دانست؛ اما نباید بر روی آن برای تماشای فیلم های با کیفیت حساب باز کرد! لازم به ذکر است که صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع مات است و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نیست. همچنین در این صفحه نمایش از نور پس زمینه LED بهره برده شده که باعث شفافیت تصاویر آن در محیط های روشن می شود.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

برای گوش دادن به موسیقی نیز می توان لپ تاپ با رم 12 گیگابایت لنوو V130-AB را مناسب دانست. در این لپ تاپ از اسپیکرهای استریو استفاده شده که صدایی با قدرت و کیفیت مطلوب را ارائه می دهند. البته برای دستیابی به بالاترین قدرت و وضوح صدای این لپ تاپ، بهتر است تا از آن در محیط های کوچک و کم صدا برای پخش صدا استفاده کنید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

از آنجا که لپ تاپ لنوو مدل V130-AB برای کارهای روزمره و اجرای نرم افزارهای رایج مانند آفیس عرضه شده، کیبورد آن از کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار است. کلیدهای کیبورد این لپ تاپ دارای ابعاد بزرگی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین این کلیدها عملکرد نرم، روان و کم صدایی دارند و تایپ طولانی مدت با آنها باعث احساس خستگی دست های شما نخواهد شد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

تاچ پد لپتاپ دانشجویی لنوو V130-AB در سمت چپ صفحه داخلی آن قرار دارد و از ابعاد مناسبی برخوردار است. این تاچ پد از دقت و حساسیت بالایی بهره می برد و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. به این ترتیب با استفاده از آن نیازی به حمل و کار با ماوس نخواهید داشت. در سمت راست تاچ پد این لپ تاپ فضای خالی ایده آلی برای قرار دادن مچ دست وجود دارد که در هنگام استفاده های طولانی مدت از خستگی دست ها جلوگیری می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

شاید بتوان یکی از ویژگی های اصلی لپ تاب لنوو V130-AB را مجهز بودن آن به حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت دانست که مانع از هنگ کردن لپ تاپ در هنگام کار با سیستم عامل و اجرای برنامه ها می شود. شرکت لنوو در کنار این حافظه رم از پردازنده Intel Core i3 8130U استفاده کرده که دارای حافظه کش 4 مگابایت و فرکانس 22 تا 3.4 گیگاهرتز است. این پردازنده مشکلی برای اجرای پردازش های سبک و نیمه سنگین نخواهد داشت. باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ ddr4 لنوو V130-AB دارای پردازنده گرافیکی تجمیع شده Intel UHD 620 است و برای آن حافظه گرافیکی اختصاصی به صورت جداگانه در نظر گرفته نشده است. همچنین فضای داخلی این لپ تاپ از ظرفیت یک ترابایت برخوردار است و فضای مناسب برای ذخیره انواع فایل را به شما می دهد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB از نوع 2 سلولی با ظرفیت 30 وات ساعت است و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز لپ تاپ برای 3 ساعت می باشد. با توجه به این میزان شارژدهی ممکن است در طول روز به شارژ چندباره لپ تاپ خود نیاز پیدا کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB

سایر امکانات لپتاپ لنوو مدل V130-AB شامل مجهز بودن به درایو نوری (DVD-RW)، وبکم، کارت خوان و بلوتوث می شود. این لپ تاپ از شبکه بی سیم وای فای نیز پشتیبانی می کند. پورت های ارتباطی لپ تاپ لنوو V130-AB نیز شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 می شود. از طریق این پورت ها به راحتی می توانید لپ تاپ خود را به انواع دستگاه های دیجیتالِ دارای پورت HDMI، فلش مموری و هارد اکسترنال اتصال دهید. لب تاپ لنوو V130-AB به پورت LAN هم مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد.

جمع بندی

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB یک دستگاه خوش ساخت و با دوام است که در دسته لپ تاپ های میان رده با قیمت اقتصادی قرار دارد و برای مصارف روزمره خانگی، اداری و دانشجویی عرضه شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی HD است و به اسپیکرهای استریو مجهز می باشد. همچنین در این لپ تاپ از کیبورد با کیفیت و تاچ پد بزرگ با قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی استفاده شده است. مجموعه سخت افزاری لپ تاپ لنوو V130-AB شامل پردازنده Intel Core i3 8130U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده (بدون حافظه اختصاصی) می شود که برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک و رایج مناسب به نظر می رسد.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو V130-AB را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر