۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook S14 S431FL

 

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

لپ تاپ ایسوس S431FL برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولی شیک، زیبا و کارآمد هستند، گزینه ایده آلی است! این لپ تاپ دارای وزن فقط 1.4 کیلوگرم است و کارایی بالایی برای کاربری عمومی و مالتی مدیا دارد. شما می توانید انواع نرم افزارها و بازی های سبک و نیمه سنگین را بر روی این لپ تاپ core i7 اجرا کرده و از عملکرد سریع آن بهره مند شوید. مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook S14 S431FL شامل پردازنده Core i7 8565U، هشت گیگابایت حافظه رم DDR3، پردازنده گرافیکی NVIDIA MX250 و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت می شود. صفحه نمایش این لپ تاپ نیز دارای سایز 14 اینچ بوده و قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را داراست.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

لپ تاپ core i7 ایسوس S431FL یکی از لپ تاپ های ظریف و زیبای موجود در بازار است که به خوبی انتظارات کاربرانِ علاقه مند به محصولات لوکس را برآورده می کند. این لپ تاپ در رنگ بندی متنوع و جذاب، شامل رنگ های نقره ای روشن، سبز، قرمز، آبی و نقره ای تیره عرضه شده است. اما توجه داشته باشید که در بازار ایران رنگ نقره ای تیره به سهولت قابل تهیه است و ممکن است سایر رنگ ها به سختی پیدا شوند! با این وجود شما می توانید رنگ نقره ای تیره لپتاپ ایسوس S431FL را در اسرع وقت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه نمایید!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

وزن 1.4 کیلوگرمی لپ تاپ حرفه ای ایسوس S431FL یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد آن است. به طوری که می توان گفت این لپ تاپ ایسوس یکی از سبک ترین لپ تاپ های ایسوس است و شما برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. در طراحی این لپ تاپ از تکنولوژی ErgoLift بهره برده شده که باعث می شود تا در هنگام باز کردن آن، صفحه نمایش مانند یک پایه عمل کند و کیبورد با زاویه 3.5 درجه بر روی میز قرار گیرد. این ویژگی تایپ با لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL را برای شما بسیار آسان می کند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook S14 S431FL

صفحه نمایش لپ تاپ Asus VivoBook S14 S431FL از نوع TFT با سایز 14 اینچ است و در آن از نور پس زمینه LED بهره برده شده است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را دارد و از رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل برخوردار است. بنابراین با استفاده از این لپ تاپ می توانید فیلم های Full HD خود را با کیفیتی عالی تماشا کنید! ضمن اینکه نمایشگر لپ تاپ حرفه ای ایسوس S431FL با تکنولوژی WideView ساخته شده و زاویه دید 178 درجه ای را ارائه می دهد. پس در هر زاویه ای که نسبت به این نمایشگر قرار داشته باشید، رنگ ها و تصاویر آن برایتان کاملاً واضح خواهد بود. همچنین روکش مات نمایشگر لپ تاپ فول اچ دی ایسوس S431FL باعث می شود تا انعکاس تصاویر محیط بر روی آن دیده نشود و وضوح تصاویر در محیط های پرنور افت نکند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حاشیه اطراف صفحه نمایش این لپ تاپ بسیار کم (حدود 6.3 میلی متر) است که باعث زیبایی هر چه بیشتر این دستگاه شده است.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook S14 S431FL

بلندگوهای به کار رفته در لپتاپ ایسوس مدل Asus VivoBook S14 S431FL نیز از تکنولوژی SonicMaster بهره می برند و تحت گواهینامه شرکت معتبر هارمن کاردن هستند. از این جهت می توان از کیفیت، قدرت و وضوح صدای عالی این لپ تاپ در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم اطمینان داشت!

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook S14 S431FL

با توجه به اینکه کیبورد لب تاب دانشجویی ایسوس S431FL به نور پس زمینه مجهز است، حتی در محیط های تاریک و کم نور نیز می توانید به آسانی با آن کار کنید! کلیدهای کیبورد این لپ تاپ دارای فاصله 1.4 میلی متری از یکدیگر هستند و تایپ با آنها با دقت و سرعت بالایی انجام می شود. لازم به ذکر است که کیبورد این لپ تاپ دارای طراحی ظریف و زیبایی است و تایپ با آن حس خوشایندی را به شما القا خواهد کرد!

تاچ پد لپ تاپ با رم 8 ایسوس S431FL نیز دارای دقت و حساسیت بالایی است و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. اما این تاچ پد از یک نوآوری خلاقانه نیز بهره می برد و امکان تبدیل آن به نامبرپد وجود دارد. به این صورت که با نور LED دکمه های ماشین حساب بر روی این تاچ پد ظاهر می شود. توجه داشته باشید این ویژگی تنها در رنگ نقره ای روشن لپ تاپ ایسوس S431FL وجود دارد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

در لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL پردازنده Intel Core i7 8565U به کار رفته که دارای حافظه کش 8 مگابایت و فرکانس عملکرد 1.8 تا 4.6 گیگاهرتز است. همچنین این لپ تاپ دارای 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX250 با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت است. حافظه داخلی این لپ تاپ نیز از نوع SSD است و از ظرفیت 512 گیگابایت برخوردار می باشد. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم عملکردی ایده آل در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین را ارائه می دهند. همچنین با توجه به مجهز بودن لپ تاپ اداری ایسوس S431FL به هارد SSD، می توانید سرعتی عالی در بوت سیستم عامل و لود برنامه ها و بازی ها را تجربه کنید!

از آنجا که لپ تاپ ssd ایسوس S431FL دارای وزن سبکی است و کارایی بالایی برای استفاده به صورت قابل حمل دارد، باتری آن اهمیت زیادی دارد! باتری این لپ تاپ از نوع لیتیوم یونی 2 سلولی با ظرفیت 47 وات ساعت است و از میزان شارژدهی بالایی بهره می برد. به طوری که با یک بار شارژ کردن آن می توانید یک روز از لپ تاپ خود بدون نیاز به شارژ استفاده کنید! لپ تاب ایسوس S431FL با فناوری فست شارژ هم سازگار است و باتری آن تنها در عرض 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می شود.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook S14 S431FL

در کناره های بدنه لپ تاپ با ظرفیت 512 گیگ ایسوس S431FL پورت های ارتباطی آن شامل یک پورت USB Type-C، یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 می شود. این پورت ها امکان اتصال لپ تاپ به انواع دستگاه های دیجیتال، فلش مموری و هارد اکسترنال را فراهم می آورد و سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورد.

مجهز بودن به وب کم با قابلیت تشخیص چهره، کارت خوان microSD، وای فای و بلوتوث نسخه 5.0 سایر امکانات لپ تاپ core i7 ایسوس S431FL را تشکیل می دهند که کارایی بالایی در مصارف روزمره برای شما خواهند داشت. دقت نمایید که این لپ تاپ فاقد درایو نوری است.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook S14 S431FL

جمع بندی

لپ تاپ مدل S431FL یکی از لپ تاپ های ظریف، زیبا و خاص برند ایسوس است که با وزن 1.4 کیلوگرم عرضه شده و حمل آن به آسانی هر چه تمام تر امکان پذیر است! این لپ تاپ کارایی بالایی برای کاربری عمومی و مالتی مدیا دارد و توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین بر روی آن وجود دارد. در لپ تاپ ایسوس VivoBook S14 S431FL از پردازنده Intel Core i7 8565U، حافطه رم DDR3 با ظرفیت 8 گیگابایت، پردازنده گرافیکی NVIDIA MX250 و حافظه داخلی SSD با ظرفیت 512 گیگابایت استفاده شده است. مجهز بودن به صفحه نمایش مات فول اچ دی، بلندگوهای استریوی تحت گواهینامه هارمن کاردن و پورت های ارتباطی کاربردی (شامل HDMI، USB-C، USB 3.0 و USB 2.0) دیگر مشخصات این لپ تاپ را تشکیل می دهند.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ حرفه ای ایسوس S431FL را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر