۱۴۰۰ فروردین ۱۸, چهارشنبه

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20007P

با خرید پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20007P و به همراه داشتن آن با خود، دیگر نگران تمام شدن شارژ گوشی موبایلتان در طول روز نخواهید بود و می توانید با خیال راحت از گوشی تان برای کارهای مختلف استفاده کنید. این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن برای شارژ انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های الکترونیکی همراه استفاده کرد پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB-A و دو پورت ورودی USB-C و MicroUSB مجهز است و توانایی شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف را دارد. کیفیت ساخت عالی، بهره بردن از فناوری PowerSafe برای محافظت از دستگاه های متصل در حین شارژ شدن و سرعت مناسب در هنگام شارژ شدن از دیگر ویژگی های پاور بانک با ظرفیت بالا انرجایزر UE20007P هستند که در ادامه بیشتر در موردشان صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مشخصات و امکانات شارژر همراه انرجایزر UE20007P

  • کیفیت ساخت عالی، ساخته شده از پلاستیک نرم و مرغوب

شرکت انرجایزر در ساخت پاوربانک مدل Energizer UE20007P از مواد اولیه مرغوب شامل پلاستیک منعطف استفاده کرده که دوام و مقاومت بالایی دارد. کیفیت ساخت این پاوربانک به اندازه ای است که در هنگام در دست گرفتن آن حس خوشایندی به شما دست می دهد! همچنین منعطف بودن سطح بدنه این دستگاه باعث می شود تا این پاوربانک در هنگام حمل و استفاده از دستان شما نلغزد. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE20007P، کیفیت ساخت آن را می توان عالی ارزیابی کرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پاوربانک با وزن 414 گرم و ابعاد 141.5 x 67.1 x 26.9 میلی متر عرضه شده که با توجه به ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی آن مناسب به نظر می رسد.

کیفیت ساخت عالی، ساخته شده از پلاستیک نرم و مرغوب

  • ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، مناسب برای 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

شارژر همراه انرجایزر UE20007P برای کاربران پرمصرف ساخته شده و ظرفیتی عالی برای شارژ کردن دستگاه های مختلف را فراهم می آورد. ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعتی این پاور بانک به طور میانگین برای 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کافیست. پس با یک بار شارژ کردن این شارژر همراه، برای مدتی طولانی می توانید از آن برای شارژ گوشی تان استفاده کنید! البته توجه داشته باشید که متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20007P ممکن است از 6 بار کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی، این پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر مانند تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، مودم قابل حمل، دستگاه GPS و... نیز کاربرد دارد.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

با توجه به اینکه پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر به دو پورت خروجی USB-A مجهز است، می توانید از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. بنابراین با استفاده از این شارژر همراه انرجایزر دیگر مجبور به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید بود و می توانید گوشی خود و دوستتان را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان خروجی پاور بانک 2 پورت انرجایزر UE20007P حداکثر برابر با 2.1 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است که سرعت شارژی مطلوب، به خصوص در هنگام شارژ گوشی را به ارمغان می آورد. ضمن اینکه این پاوربانک از فناوری PowerSafe نیز برخوردار است و مانع از آسیب دیدن دستگاه های متصل به آن در اثر اختلالاتی مانند تخلیه باتری، شارژ بیش از حد، شدت جریان بیش از حد و اتصال کوتاه می شود.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر

  • مجهز به پورت های USB-C و MicroUSB برای شارژ باتری پاوربانک

یکی از ویژگی های کاربردی پاور بانک گوشی انرجایزر UE20007P مجهز بودن به پورت ورودی USB-C است که به شما این امکان را می دهد تا آن را با استفاده از کابل USB تایپ سی شارژ کرده و از سرعت و کیفیتی ایده آل در شارژ آن بهره مند شوید. این پاور بانک دارای پورت MicroUSB نیز هست که از آن هم می توانید برای شارژ باتری پاوربانک بهره ببرید. شدت جریان ورودی هر دوی این پورت ها برابر با 2 آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است که باعث می شود تا پاوربانک با سرعت مناسبی شارژ شود. شما می توانید از طریق چهار نشانگر LED موجود در کنار پورت های ورودی و خروجی پاور بانک انرجایزر مدل UE20007P، از میزان شارژ باقی مانده باتری آن مطلع شوید. روشن بودن هر یک از این نشانگرها، نشان دهنده 25 درصد شارژ است.

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر

جمع بندی

پاور بانک با ظرفیت بالا انرجایزر UE20007P یکی از پاوربانک های 20000 میلی آمپر ساعتی موجود در بازار است که به دو پورت خروجی USB-A و دو پورت ورودی از نوع USB-C و MicroUSB مجهز می باشد. این پاوربانک با انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های الکترونیکی همراه سازگار است و می توان دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کرد. از دیگر ویژگی های پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر باید به کیفیت ساخت عالی و سطح نرم و منعطف آن اشاره کنیم که استفاده از پاوربانک را برای شما لذت بخش می کند!

پاوربانک انرجایزر Energizer UE20007P با ظرفیت 20000 میلی آمپر

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پاور بانک حرفه ای انرجایزر UE20007P و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر