۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت

 

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A12

این روزها با بالا رفتن قیمت گوشی های بالا رده و پرچم دار بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا با صرف هزینه ای کمتر به سراغ گوشی های میان رده بروند. از این جهت بازار این نوع گوشی ها رونق بسیاری دارد و کمپانی های تولید کننده گوشی سعی در حضور فعال و ارائه مدل های متنوع در این بازار را دارند. گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت یکی از گوشی های میان رده و اقتصادی سامسونگ به شمار می آید که در سال 2020 از آن رونمایی شده است. این گوشی موبایل برای آن دسته از کاربرانی که قصد خرید یک گوشی با امکانات مناسب اما ارزان قیمت را دارند، انتخاب مناسبی است و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما خواهد بود. مجهز بودن به دوربین چهارگانه، باتری قدرتمند و بهره بردن از سیستم عامل اندروید 10 برخی از ویژگی های گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A12 است که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A12

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A12 

  • طراحی ظاهری شیک و کیفیت ساخت مطلوب

گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A12 نیز همانند اکثر گوشی های میان رده دارای بدنه پلاستیکی است. با این تفاوت که قسمت پشتی بدنه آن دارای خطوط مورب بسیار ریزی است که هم باعث زیباتر شدن ظاهر گوشی شده و هم از سر خوردن گوشی از روی سطوح صاف جلوگیری می کند. پنل جلویی گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A12 را صفحه نمایش آن تشکیل داده که دارای حاشیه های بسیار کمی است. همچنین دوربین سلفی این گوشی در قسمت U شکل بالای صفحه نمایش آن تعبیه شده است. در قسمت پشتی بدنه گوشی سامسونگ گلکسی A12 نیز دوربین چهارگانه آن در یک قاب مربع شکل مشکی قرار گرفته اند و در زیر این قاب فلش LED موجود است. در مجموع این گوشی اندرویدی سامسونگ به عنوان یک گوشی میان رده از طراحی ظاهری شیک و کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده خواهد کرد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Samsung Galaxy A12 

  • دارای رنگ بندی متنوع

باید به این نکته هم اشاره کنیم که موبایل Samsung Galaxy A12 با ابعاد 164x75.8x8.9 میلی متر و وزن 205 گرم عرضه شده است که نسبت به دیگر گوشی های میان رده کمی سنگین تر است. با این وجود در هنگام در دست گرفتن این گوشی و کار طولانی مدت با آن دچار احساس خستگی نخواهید داشت. گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A12 در رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز ارائه شده که متناسب با سلیقه تان می توانید رنگ دلخواهتان را از میان آنها انتخاب کنید.

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A12 

  • کیفیت مناسب نمایشگر برای مصارف روزمره

شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی A12 از پنل PLS IPS استفاده کرده که باعث نمایش طبیعی رنگ ها می شود. صفحه نمایش این گوشی دارای سایز 6.5 اینچ بوده و حدود 85.8 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده است. میزان کم حاشیه های اطراف صفحه نمایش این گوشی حس استفاده از گوشی های بالا رده را به شما می دهد! از لحاظ کیفیت تصویر نیز نمایشگر گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A12 در وضعیت مناسبی قرار دارد. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 x 1600 پیکسل بوده و تراکم 264 پیکسل به ازای هر اینچ را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان صفحه نمایش گوشی با اندروید 10 سامسونگ گلکسی A12 را برای مصارف روزمره با گوشی مناسب دانست؛ اما نباید از آن انتظار نمایش ویدئو با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

صفحه نمایش و دوربین گوشی سامسونگ Galaxy A12 

  • لذت عکاسی با دوربین چهارگانه!

شاید بتوان یکی از ویژگی های مهم موبایل Samsung Galaxy A12 را مجهز بودن آن به دوربین چهارگانه دانست که لذت عکاسی با کیفیت مناسب را برای شما به ارمغان می آورد! دوربین های این گوشی دارای لنزهای واید (با کیفیت 48 مگاپیکسل)، اولترا واید (با کیفیت 5 مگاپیکسل)، ماکرو (با کیفیت 2 مگاپیکسل) و حسگر تشخیص عمق (با کیفیت 2 مگاپیکسل) هستند. گوشی سامسونگ گلکسی A12 به فلش LED نیز مجهز است و از عکاسی پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت Full HD پشتیبانی می کند. توجه داشته باشید که برای دستیابی به کیفیت مطلوب دوربین های این گوشی موبایل اندروید، بهتر است تا از آن برای عکاسی در روشنایی روز استفاده کنید. لازم به ذکر است که دوربین سلفی گوشی موبایل فول اچ دی سامسونگ گلکسی A12 نیز از کیفیت 8 مگاپیکسل برخوردار است و کارایی مناسبی برای ثبت فیلم و عکس سلفی و تماس تصویری دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A12 

  • اجرای سریع و آسان برنامه ها و بازی های رایج

سخت افزار به کار رفته در گوشی سامسونگ Galaxy A12 به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره خواهد بود! شما می توانید با استفاده از این گوشی به شبکه های اجتماعی سر بزنید، در فضای اینترنت بگردید، به موسیقی گوش دهید و بازی ها و برنامه های رایج را اجرا کنید. توجه داشته باشید که گوشی موبایل اندرویدی ارزان سامسونگ گلکسی A12 در رده گوشی های اقتصادی جای دارد و نباید از آن برای اجرای برنامه ها و بازی های سنگین استفاده کرد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A12 

مشخصات سخت افزاری گوشی همراه سامسونگ  Galaxy A12 شامل مجهز بودن به تراشه 12 نانومتری مدیاتک MT6765 Helio P35 می شود. این تراشه از پردازنده هشت هسته ای (شامل چهار هسته 2.35 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Cortex-A53) و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 برخوردار است.

  • بهره بردن از سیستم عامل اندروید 10، ارائه شده در نسخه 32 گیگابایتی

گوشی دو سیمکارت سامسونگ گلکسی A12 دارای سیستم عامل اندروید 10 است که یکی از جدیدترین نسخه های این سیستم عامل به شمار می آید. به این ترتیب شما می توانید با پرداخت هزینه ای پایین برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات اندروید 10 بهره مند شوید! این گوشی در ظرفیت 32 گیگابایت (با 3 گیگابایت حافظه رم) عرضه شده است و امکان ارتقای حافظه داخلی آن از طریق نصب کارت حافظه جانبی وجود دارد.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Samsung Galaxy A12 

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ  Galaxy A12

  • ارائه شده در نسخه های تک و دو سیم کارته

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت در نسخه های تک و دو سیم کارته عرضه شده و امکان استفاده از سیم کارت های سایز نانو در آن وجود دارد. نکته قابل ذکر در این رابطه این است که در این گوشی برای نصب کارت حافظه جانبی اسلات اختصاصی تعبیه شده است. به این ترتیب شما می توانید از دو سیم کارت و یک کارت حافظه جانبی به صورت هم زمان در گوشی خود بهره ببرید. این ویژگی بر روی قیمت گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A12 نیز مؤثر بوده است.

قابلیت های گوشی همراه سامسونگ  Galaxy A12

  • استفاده از گوشی بدون نیاز به شارژ چندباره در طول روز!

باتری لیتیوم پلیمری و 5000 میلی آمپر ساعتی گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A12 از دیگر نقاط قوت این گوشی به حساب می آید که شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند! با توجه به سخت افزار و صفحه نمایش این گوشی، با یک بار شارژ کردن باتری آن می توانید در تمام روز از گوشی خود استفاده کنید. گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A12 از فناوری فست شارژ هم پشتیبانی می کند و با یک شارژر 15 واتی با سرعتی عالی شارژ می شود!

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت

از دیگر امکانات گوشی موبایل با اندروید 10 سامسونگ گلکسی A12 باید به مجهز بودن آن به اسپیکر داخلی، جک 3.5 میلی متری و پورت شارژ USB Type-C 2.0 اشاره کرد. همچنین این گوشی از شبکه بی سیم وای فای و قابلیت های Wifi Direct و هات اسپات پشتیبانی می کند. مجهز بودن به بلوتوث نسخه 5.0، GPS و سنسورهای اثر انگشت (تعبیه شده در قسمت کناری بدنه) و شتاب سنج سایر ویژگی های گوشی همراه سامسونگ مدل گلکسی A12 است.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A12 با ظرفیت 32 گیگابایت از امکانات کافی برای مصارف روزمره برخوردار است و یکی از گوشی های میان رده پرفروش موجود در بازار به حساب می آید. این گوشی در نسخه 32 گیگابایتی و رنگ های مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه شده و از ویژگی هایی مانند دوربین چهارگانه، شارژدهی عالی باتری و صفحه نمایش IPS با شفافیت مناسب بهره می برد. گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A12 برای اجرای برنامه ها و بازی های رایج کارایی بالایی دارد و از سیستم عامل اندروید 10 برخوردار است. طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش، مجهز بودن به اسلات اختصاصی برای نصب کارت حافظه جانبی و پشتیبانی از فناوری فست شارژ از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت گوشی اندرویدی سامسونگ گلکسی A12 در میان کاربران شده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید گوشی سامسونگ گلکسی A12 و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر