۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R545FB-C

 

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

لپ تاپ ایسوس R545FB-C یکی از لپ تاپ های زیبا، خوش ساخت و کارآمد موجود در بازار است که برای اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین و انجام کارهای روزانه انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود! این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با قابلیت نمایش تصاویر با وضوح فول اچ دی است و کارایی مطلوبی برای مصارف مالتی مدیا دارد. مشخصات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R545FB-C شامل پردازنده مرکزی Core i7 اینتل، 12 گیگابایت حافظه رم DDR4، پردازنده گرافیکی ساخت انویدیا با حافظه 2 گیگابایت و هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت می شود. این مجموعه سخت افزاری به خوبی پاسخگوی نیازهای شما برای مصارف روزمره، محاسباتی و مهندسی خواهند بود. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی مشخصات لپ تاب ایسوس R545FB-C خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

معرفی لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

اگر در کنار مشخصات فنی، طراحی ظاهری لپ تاپ نیز برایتان اهمیت زیادی دارد و به دنبال یک دستگاه شیک و زیبا هستید، لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C برای شما ساخته شده است! این لپتاپ با رنگ بدنه خاکستری و قاب مشکی عرضه شده و طراحی آن به گونه ای است که حس استفاده از یک لپ تاپ بالا رده را به شما می دهد! بدنه لپ تاپ اداری ایسوس R545FB-C مقاومت قابل قبولی در برابر خط و خش و به جا ماندن اثر انگشت دارد و از کیفیت ساخت مناسبی بهره می برد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این لپ تاپ دارای ابعاد 380 x 251 x 29 میلی متر و وزن 1.9 کیلوگرم است و یکی از لپ تاپ های 15 اینچی سبک موجود در بازار به شمار می آید. بنابراین برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

طراحی و ساخت لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook R545FB-C

در لپ تاپ مهندسی ایسوس R545FB-C از صفحه نمایش 15.6 اینچی از نوع TFT استفاده شده است. صفحه نمایش این لپ تاپ از رزولوشن 1920x1080 پیکسل برخوردار است و تصاویری با وضوح Full HD را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت شما می توانید فیلم های فول اچ دی خود را با کیفیتی ایده آل با این لپ تاپ ایسوس تماشا کنید! لازم به ذکر است که صفحه نمایش لپ تاپ فول اچ دی ایسوس R545FB-C دارای نور پس زمینه LED نیز هست و در اتاق ها و محیط های روشن نیز تصاویری با شفافیت مناسب را ارائه می دهد. بر روی این صفحه نمایش از روکش مات استفاده شده که از بازتاب تصاویر محیط بر روی آن جلوگیری می کند. این ویژگی باعث می شود تا تصاویر برای شما کاملاً واضح باشند.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Asus VivoBook R545FB-C

بلندگوهای به کار رفته در لپ تاپ 15 اینچی ایسوس R545FB-C از نوع استریو بوده و از فناوری SonicMaster بهره می برند. صدای ارائه شده توسط این بلندگوها از قدرت و وضوح کافی برای مصارف شخصی برخوردارند و امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیتی ایده آل را برای شما فراهم می آورند. در مجموع با توجه به مشخصات صفحه نمایش و بلندگوهای لپتاپ ایسوس R545FB-C، می توان آن را برای مصارف مالتی مدیای عادی و نسبتاً سبک مناسب دانست.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R545FB-C

از دیگر مشخصات کاربردی لب تاب ایسوس R545FB-C باید به مجهز بودن آن به کیبورد با نور پس زمینه اشاره کرد که به شما این اجازه را می دهد تا حتی در محیط های تاریک نیز قادر به کار کردن با لپ تاپ خود و تایپ با آن باشید. کلیدهای کیبورد این لپتاپ عملکرد روان و کم صدایی نیز دارند و به گونه ای طراحی شده اند تا انگشت به خوبی و بدون لغزش بر روی آنها قرار گیرد. این ویژگی به تایپ سریع تر و دقیق تر با لپ تاپ کمک زیادی به شما می کند.

تاچ پد لپ تاپ Asus VivoBook R545FB-C نیز به صورت یک تکه طراحی شده و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. این تاچ پد ابعاد مناسبی نیز دارد و فضای کافی برای اعمال فرمان های لمسی را در اختیار شما می گذارد. کیبورد و تاچ پد لپ تاپ دانشجویی ایسوس R545FB-C به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره شما خواهند بود و کار با لپ تاپ را برایتان آسان می کنند!

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

از لحاظ سخت افزاری می توان لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R545FB-C را یکی از لپ تاپ های کارآمد موجود در بازار دانست که امکان اجرای برنامه های تخصصی را به شما می دهد. در این لپ تاپ از پردازنده قوی Intel Core i7 10510U استفاده شده که دارای حافظه کش 8 مگابایت است و فرکانس عملکرد آن بین 1.8 تا 4.9 گیگاهرتز (متناسب با بار کاری سیستم) تغییر می کند. همچنین در این لپ تاپ از 12 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت هارددیسک استفاده شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پردازنده گرافیکی لپ تاب مهندسی ایسوس R545FB-C ساخت انویدیا و از مدل GeForce MX110 است و از حافظه اختصاصی 2 گیگابایت بهره می برد. این مجموعه سخت افزاری در کنار هم علاوه بر کارهای روزانه، امکان اجرای برنامه های تخصصی و بازی های نیمه سنگین را به شما می دهند و باعث عملکرد سریع، روان و بدون هنگی سیستم عامل می شوند. در مجموع با توجه به قیمت لپ تاپ ایسوس R545FB-C می توان قدرت پردازشی و محاسباتی آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

سخت افزار و باتری لپ تاپ ایسوس VivoBook R545FB-C

در رابطه با باتری لپ تاپ R545FB-C ایسوس نیز بگوییم که در این لپ تاپ از باتری 2 سلولی استفاده شده که میزان شارژدهی و طول عمر آن برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. به طوری که نیازی به شارژ چند باره لپتاپ در فواصل زمانی کوتاه مدت در طی روز پیدا نخواهید کرد.

لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R545FB-C

بر روی کناره های بدنه لپ تاپ core i7 ایسوس R545FB-C پورت های ارتباطی آن شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 3.1، یک پورت USB 3.0 و دو پورت USB 2.0 تعبیه شده است. تنوع بالای پورت های این لپ تاپ یکی از مزیت های آن است که امکان اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال مانند تلویزیون، مانیتور، ویدئو پروژکتور و لوازم جانبی را فراهم می آورد. 

مجهز بودن به دی وی دی رایتر، وبکم HD، حسگر اثر انگشت، کارت خوان، بلوتوث داخلی و پشتیبانی از شبکه بی سیم وای فای از دیگر امکانات لپ تاپ با رم 12 ایسوس R545FB-C هستند. همچنین این لپ تاپ دارای پورت LAN نیز هست و می توان آن را در قالب شبکه های کابلی مورد استفاده قرار داد.

جمع بندی

همان طور که مشاهده می کنید لپ تاپ ایسوس Asus VivoBook R545FB-C از مشخصات سخت افزاری ایده آل و امکانات مناسبی برخوردار است و برای مصارف روزمره، محاسباتی و مهندسی انتخاب مناسبی است. به طوری که می توانید نرم افزارهای تخصصی و بازی های نیمه سنگین را بر روی این لپ تاپ اجرا کرده و از عملکرد نرم و سریع آن بهره مند شوید. مجموعه سخت افزاری لپ تاپ مهندسی ایسوس مدل R545FB-C شامل پردازنده Intel Core i7 10510U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت، هارددیسک یک ترابایتی و پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce MX110 با حافظه گرافیکی 2 گیگابایت می شود. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی و بلندگوهای استریوی SonicMaste است و برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هم کارایی مطلوبی دارد. لپ تاپ فول اچ دی ایسوس R545FB-C در رنگ خاکستری عرضه شده و وزن سبکی (کمتر از 2 کیلوگرم) نیز دارد. از این جهت برای حمل و جابجایی آن با مشکل روبرو نخواهید داشت.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید لپ تاپ ایسوس R545FB-C به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، با ثبت نظرات خود درباره آن در بخش کامنت های سایت ایده برتر می توانید به کاربران دیگر در انتخاب لپ تاپ مورد نظرشان کمک کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر