۱۴۰۰ فروردین ۱۸, چهارشنبه

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102

 

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102

اگر از علاقه مندان به پخش موسیقی در طبیعت و تفریحات بیرون از منزل خود هستید، اسپیکر انرجایزر BTS102 دستگاهی کاربردی برای شما خواهد بود! این اسپیکر از نوع بلوتوثی است و از انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. همچنین این اسپیکر بلوتوثی به پورت USB، درگاه کارت حافظه و درگاه AUX نیز مجهز است و راه های متعددی برای اتصال به آن را در اختیار شما می گذارد. علاوه بر پخش موسیقی، می توانید از اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102 برای پاسخگوی به تماس های دریافتی و مکالمه از طریق میکروفون داخلی نیز استفاده کنید. مجهز بودن به رادیو FM، شارژ مناسب باتری برای 3 ساعت پخش موسیقی، قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر و امکان رقص نور از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت اسپیکر پرتابل انرجایزر BTS102 در میان کاربران شده است.

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102

  • وزن و ابعاد مناسب، قابلیت رقص نور

با توجه به اینکه اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102 با ابعاد 215 x 95 x 105 میلی متر و وزن 612 گرم عرضه شده، برای حمل و جابجایی آن کار چندان سختی پیش رو نخواهید داشت. این اسپیکر از طراحی ظاهری زیبایی نیز بهره می برد و در رنگ های مشکی، نقره ای، خاکستری، قرمز و آبی روانه بازار شده است. دکمه های کنترلی این اسپیکر در قسمت بالایی بدنه آن تعبیه شده و دسترسی به آنها به سادگی انجام پذیر است. این دکمه ها شامل دکمه M (برای تغییر حالت پخش)، کم و زیاد کردن صدا، پاور و تغییر قطعه موسیقی در حال پخش می شود. اسپیکر بی سیم انرجایزر مدل Energizer BTS102 از قابلیت رقص نور نیز بهره می برد که لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما بیشتر می کند.

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102

  • توان خروجی 5 وات، ارائه صدایی شفاف و با کیفیت

از لحاظ قدرت و کیفیت صدا، اسپیکر بلوتوثی انرجایزر BTS102 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این اسپیکر هم برای مصارف خانگی و هم برای استفاده در تفریحات بیرون از خانه کارایی مناسبی دارد و صدایی شفاف را ارائه می دهد. البته پیشنهاد می شود برای دستیابی به بالاترین قدرت صدای این اسپیکر، از آن در جمع های شلوغ استفاده نکنید. مشخصات فنی اسپیکر گوشی موبایل انرجایزر BTS102 شامل توان خروجی 5 وات، امپدانس 4 اهم و فرکانس پاسخ دهی 30 هرتز تا 20 هزار هرتز می شود.

طراحی اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS102

  • برد 10 متری هنگام اتصال بلوتوثی، دارای درگاه AUX

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102 به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است و از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. این اسپیکر قابل حمل انرجایزر از برد 10 متری پشتیبانی می کند و برای برقراری اتصال بدون سیم، نیازی نیست که حتماً آن را در نزدیکی گوشی یا تبلت قرار دهید. علاوه بر اتصال بی سیم، اسپیکر قابل حمل شارژی انرجایزر BTS102 را می توان از طریق کابل AUX نیز به دستگاه های دیگر و هندزفری اتصال داد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS102

  • به تماس های دریافتی تان از طریق اسپیکر پاسخ دهید!

پس از اتصال اسپیکر بی سیم قابل حمل انرجایزر BTS102 به گوشی به صورت بلوتوثی، اگر گوشی تان زنگ بخورد می توانید تماس دریافتی را از طریق اسپیکر پاسخ دهید. در این اسپیکر از میکروفون داخلی با کیفیت استفاده شده که صدای شما را به شکلی کاملاً واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند. این اسپیکر امکان برگزاری کنفرانس تلفنی را نیز به شما می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اسپیکر انرجایزر مدل BTS102 قابلیت دریافت ایستگاه های رادیویی FM را نیز دارد و از طریق آن می توانید به برنامه های رادیویی مورد علاقه تان گوش دهید. با توجه به این مشخصات قیمت اسپیکر بلوتوث انرجایزر BTS102 کاملاً مناسب به نظر می رسد.

قابلیت و کارایی های اسپیکر انرجایزر BTS102

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102

  • مجهز به پورت USB و درگاه microSD

برای پخش فایل های موسیقی ذخیره شده بر روی فلش مموری توسط اسپیکر قابل حمل بلوتوثی انرجایزر BTS102، نیازی به انتقال آنها به گوشی موبایل یا تبلت ندارید. شما می توانید فلش خود را به صورت مستقیم به پورت USB این اسپیکر متصل کرده و فایل های موجود بر روی آن را پخش کنید. ضمن اینکه این اسپیکر دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و از کارت های microSD پشتیبانی می کند. 

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102

  • شارژ مناسب باتری، امکان شارژدهی به دستگاه های دیگر

باتری به کار رفته در اسپیکر قابل حمل انرجایزر مدل BTS102 از نوع لیتیوم یونی است و دارای ظرفیت 1500 میلی آمپر ساعت می باشد. باتری این اسپیکر قادر به تأمین شارژ مورد نیاز برای 3 ساعت پخش موسیقی است که برای مصارف روزمره و عادی مناسب به نظر می رسد. همچنین شما می توانید از این اسپیکر به عنوان پاوربانک نیز استفاده کنید و از آن برای شارژ گوشی خود بهره ببرید! برای این منظور باید گوشی را از طریق پورت USB به اسپیکر اتصال دهید. شدت جریان خروجی اسپیکر BTS102 انرجایزر برابر با یک آمپر (با ولتاژ 5 ولت) است که سرعتی معمولی در شارژ را ارائه می دهد. لازم به ذکر است که باتری این اسپیکر نیز از طریق پورت microUSB موجود بر روی بدنه آن و با شدت جریان یک آمپر شارژ می شود. 

شارژ مناسب باتری، امکان شارژدهی به دستگاه های دیگر

جمع بندی

اسپیکر بلوتوث قابل حمل انرجایزر Energizer BTS102 به بلوتوث نسخه 5.0، درگاه AUX، پورت USB و درگاه کارت حافظه microSD مجهز است و از اتصال بدون سیم به انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی و iOS پشتیبانی می کند. این اسپیکر دارای توان خروجی 5 وات است و موسیقی های مورد علاقه شما را با قدرت و کیفیت مناسبی پخش می کند. شما می توانید از اسپیکر قابل حمل فلش خور انرجایزر BTS102 برای پاسخگویی به تماس های دریافتی و مکالمه از طریق میکروفون داخلی آن نیز استفاده کنید. مجهز بودن به رادیو FM، امکان رقص نور، قابلیت شارژدهی به دستگاه های دیگر و شارژ مناسب باتری برای 3 ساعت پخش موسیقی سایر ویژگی های اسپیکر انرجایزر BTS102 را تشکیل می دهند.

چنانچه قصد خرید اسپیکر بی سیم انرجایزر BTS102 را دارید، برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین اگر قبلاً از این محصول استفاده کرده اید، می توانید نظرات خود درباره آن را از طریق ثبت در سایت ایده برتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر