۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

رادیاتور آلومینیومی 5 پره ایران رادیاتور مدل Kal

 

معرفی رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل Kal

رادیاتورهای سری کال ایران رادیاتور از جمله رادیاتورهای پرفروش و با کیفیت موجود در بازار هستند که در بلوک های 10، 7 و 5 پره تولید شده اند. اگر قصد خرید رادیاتور گرمایشی برای گرمایش محیط های کوچک را دارید، رادیاتور ایران رادیاتور مدل کال 5 پره انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ضمن اینکه این بلوک ها قابلیت اتصال به یکدیگر را دارند. به عنوان مثال اگر به یک رادیاتور 12 پره ای نیاز دارید، می توانید دو بلوم 5 و 7 پره ای تهیه کرده و آنها را توسط مغزی به یکدیگر اتصال دهید. رادیاتور آلومینیومی 5 پره ایران رادیاتور مدل Kal از نوع آلومینیومی بوده و از ظرفیت گرمایشی و بازدهی مطلوبی بهره می برد. کیفیت ساخت عالی، ابعاد جمع جور و وزن سبک از دیگر مشخصات رادیاتور ایران رادیاتور مدل کال 5 پره هستند که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور کال 5 پره ای

  • قابلیت حمل و نصب فوق العاده آسان

با توجه به اینکه رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 5 پره با ابعاد کلی 579x400x97 میلی متر و وزن 6 کیلوگرم (هر پره 1.2 کیلوگرم) تولید شده، مشکلی برای حمل و نصب آن نخواهید داشت! این رادیاتور برای استفاده در فضاهای کوچک کارایی بالایی دارد و به عنوان مثال می توان از آن در حمام، سرویس بهداشتی یا اتاق خواب های کوچک بهره برد. همچنین همان طور که اشاره شد، امکان اتصال رادیاتور پره ای ایران رادیاتور مدل Kal به مدل های 10 و 7 پره جهت استفاده در اتاق های بزرگتر وجود دارد. لازم به ذکر است که ارتفاع آکس این رادیاتور (فاصله عمودی بین لوله های رفت و برگشت) برابر با 50 میلی متر است که با لوله کشی استاندارد ساختمان ها سازگاری کامل دارد.

  • ساخته شده از آلیاژهای آلومینیوم با کیفیت، مقاوم در برابر خوردگی

شرکت ایران رادیاتور در ساخت رادیاتور مدل کال 5 پره از شمش آلیاژ آلومینیوم A413 استفاده کرده که از کیفیت بالایی برخوردارند. پره های این رادیاتور خانگی ایران رادیاتور گرما را به خوبی هدایت می کنند و مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند. از این جهت می توان از دوام و طول عمر بالای این رادیاتور اطمینان کامل داشت. لازم به ذکر است که بر روی سطح بدنه رادیاتور ایرانی خانگی ایران رادیاتور مدل کال 5 پره از پوشش رنگ اپوکسی بهره برده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خط و خش شده است. این رادیاتور طی روند تولید سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله را با موفقیت پشت سر گذاشته و یکی از رادیاتورهای با کیفیت موجود در بازار محسوب می شود. با توجه به این مشخصات قیمت رادیاتور آلومینیومی پره ای ایران رادیاتور مدل کال 5 پره ایده آل به نظر می رسد.

ویژگی های رادیاتور ایران رادیاتور کال 5 پره ای

رادیاتور آلومینیومی 5 پره ایران رادیاتور مدل Kal

  • از گرمایی مطبوع و دلچسب لذت ببرید!

رادیاتور آلومینیومی 5 پره ایران رادیاتور مدل Kal از ظرفیت حرارتی 138 کیلوکالری در ساعت و توان خروجی 160 وات به ازای هر پره بهره می برد و برای گرمایش محیط های کوچک کاملاً مناسب است. به طور کلی در هنگام خرید رادیاتور براساس متراژ بنا باید به این نکات توجه داشته باشید که برای هر متر مربع از بنای مفید حدود 85 کیلوکالری، برای هر متر مربع از بنای مفید طبقه بالای پارکینگ حدود 95 کیلوکالری و برای هر متر مربع از بنای مفید واحدهایی که در طبقه آخر ساختمان قرار دارند حدود 120 کیلوکالری انرژی نیاز است. ضمن اینکه به ازای هر دیوار اضافه که با هوای سرد بیرونی در تماس باشد، 20 درصد باید به نتایج بالا اضافه شود.

سایر مشخصات رادیاتور ایران رادیاتور کال 5 پره ای شامل اینرسی حرارتی پایین جهت عکس العمل سریع به تنظیم دما، فشار کار 6 بار و مجهز بودن به استاندارد ISO 9001-2000 می شود. در مجموع این رادیاتور برای استفاده در سیستم های گرمایشی غیر مستقیم یا مدار بسته با آب داغ و بخار با فشار پایین انتخاب مناسبی است و گرمایی مطبوع و دلچسب را برای شما و افراد خانواده تان به ارمغان می آورد!

جمع بندی

اگر قصد خرید رادیاتور برای گرمایش محیط های کوچک را دارید و در جستجوی محصولی با دوام و با کیفیت هستید، رادیاتور آلومینیومی 5 پره ایران رادیاتور مدل Kal انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. همچنین شما می توانید این رادیاتور را به مدل های 7 و 10 پره ای متصل کرده و از آن برای گرمایش محیط های بزرگتر بهره ببرید. این رادیاتور از نوع آلومینیومی بوده و از ظرفیت حرارتی 138 کیلوکالری به ازای هر پره برخوردار است. بازدهی گرمایشی بالا، وزن سبک (6 کیلوگرم در مجموع 5 پره)، ابعاد جمع و جور، مقاومت مطلوب در برابر خوردگی و زنگ زدگی و پشت سر گذاشتن موفقیت آمیز سه مرحله تست فشار، دو مرحله تست رنگ و یک مرحله تست شعله طی تولید از جمله ویژگی هایی هستند که سبب فروش بالای رادیاتور گرمایشی ایران رادیاتور کال 5 پره در بازار شده است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید رادیاتور آلومینیومی ایران رادیاتور مدل کال 5 پره و دریافت قیمت آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع رادیاتور و پکیج دیواری هستند که علاوه بر تماس با شماره ذکر شده، می توانید از طریق ثبت سؤالات خود در بخش «نظرات» سایت ایده برتر با آنها در ارتباط باشید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر