۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

 

معرفی مانیتور بنکیو PD3200U

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که کوچکترین جزئیات تصویر نیز برایشان اهمیت زیادی دارد! این مانیتور دارای سایز 32 اینچ بوده و تصاویری با وضوح عالی 4K را ارائه می دهد! همچنین این مانیتور گرافیکی توانایی نمایش رنگ ها با بالاترین دقت را داراست. از این جهت می توان آن را برای طراحان عکس، انیمیشن و جلوه های ویژه تصویری انتخاب مناسبی دانست. مجهز بودن به پنل IPS، زاویه دید وسیع، مجهز بودن به دو اسپیکر 5 واتی و دو پورت HDMI از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت مانیتور 32 اینچ بنکیو PD3200U در میان کاربران شده است.

معرفی مانیتور بنکیو PD3200U

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U

  • زیبایی در جزئیات است!

رزولوشن مانیتور بنکیو PD3200U برابر با 3840 x 2160 پیکسل است که تصاویری با وضوح عالی 4K UHD را برای شما به ارمغان می آورد! این مانیتور کوچکترین جزئیات و ریزترین خطوط موجود در تصاویر را با بالاترین کیفیت نمایش می دهد و به شما در طراحی های گرافیکی تان کمک زیادی می کند! همچنین این مانیتور از فناوری AQCOLOR بهره می برد که باعث نمایش دقیق رنگ ها می شود. مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U توانایی نمایش 1.07 بیلیون رنگ همراه با عمق 10 بیت را دارد و می توان ویدئوها و بازی های 4K را با کیفیتی عالی بر روی آن به نمایش درآورد. لازم به ذکر است که این مانیتور قابلیت نمایش تصاویر در حالت های CAD/CAM، Animation و Darkroom را دارد و با انتخاب هر حالت، تنظیمات به صورت اتوماتیک بر روی آن اعمال می شوند. تغییر حالت نمایش تصویر این مانیتور کامپیوتر بنکیو تنها با یک کلیک ساده برای شما امکان پذیر خواهد بود! برای این منظور باید از کلید تعبیه شده بر روی پایه مانیتور استفاده کنید.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U

  • طراحی ظاهری شیک و به روز

مانیتور بنکیو مدل BenQ PD3200U با ابعاد 436.4x740.3x65.6 میلی متر عرضه شده و دارای صفحه نمایش با سایز 32 اینچ است. این مانیتور از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی برخوردار است و ضخامت قاب اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با کامپیوتر و مشاهده تصاویر حس خوشایندی به شما دست دهد. همچنین ضخامت کم قاب مانیتور کامپیوتر 32 اینچ بنکیو PD3200U برای کاربرانِ نیازمند به استفاده از سیستم چند مانیتوره یک مزیت به حساب می آید و این امکان را به شما می دهد تا به آسانی دو مانیتور را در کنار هم قرار دهید. در طراحی این مانیتور اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و امکان تنظیم آن در موقعیت های مختلف بر روی پایه وجود دارد. از جمله امکانات مانیتور 4k بنکیو PD3200U در این زمینه می توان به تنظیم ارتفاع پایه تا 150 میلی متر و امکان چرخش به میزان 90 درجه و استفاده به صورت عمودی اشاره کرد.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

  • مجهز به صفحه نمایش مات و تکنولوژی های کاهنده اشعه های مضر

صفحه نمایش مانیتور بنکیو BenQ PD3200U از نوع مات است و بازتاب تصاویر محیط بر روی آن دیده نمی شود. این ویژگی در کنار مجهز بودن این مانیتور به تکنولوژی های Low Blue Light و Flicker-free سبب می شود تا در هنگام نگاه کردن طولانی مدت به مانیتور چشم هایتان دچار خستگی و ناراحتی نشوند.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

مانیتور اداری بنکیو PD3200U قابلیت نمایش تصاویر به صورت DualView را دارد. در این حالت صفحه نمایش به دو بخش تقسیم شده و در هر بخش تصاویر در یکی از حالت های sRGB، CAD/CAM، انیمیشن و... نمایش داده می شوند. این ویژگی برای مقایسه دو تصویر با یکدیگر کارایی بالایی دارد و کمک زیادی به طراحان می کند. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از نرم افزار BenQ Display Pilot نمایش را به صورت چندتایی و در پنجره هایی با اندازه های متفاوت به صورت هم زمان به نمایش درآورید.

  • زاویه دید 178 درجه ای با بهره بردن از پنل IPS

در مانیتور خانگی بنکیو PD3200U از پنل IPS استفاده شده که علاوه بر نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها، زاویه دید 178 درجه ای را ارائه می دهد! به این ترتیب کاربر در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشد، تصاویر را به شکلی کاملاً واضح مشاهده خواهد کرد. سایر مشخصات مانیتور بنکیو PD3200U شامل سرعت پاسخدهی 4 میلی ثانیه، شدت روشنایی 250 cd/m2 و کنتراست 1000:1 می شود. بنابراین از وضوح تصاویر این مانیتور در اتاق هایی با میزان روشنایی استاندارد کاسته نمی شود و در هنگام نمایش تصاویر متحرک با آن با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر مواجه نخواهید شد. با توجه به این مشخصات قیمت مانیتور بنکیو PD3200U کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • اتصال با کیفیت به کامپیوتر از طریق پورت های HDMI

بر روی بدنه مانیتور کامپیوتر بنکیو مدل PD3200U دو پورت HDMI 2.0 تعبیه شده که کیفیتی عالی در اتصال مانیتور به کامپیوتر و انتقال سیگنال ها را ارائه می دهد. علاوه بر این برای این مانیتور یک پورت DisplayPort و یک پورت Mini DisplayPort نیز در نظر گرفته شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور بنکیو PD3200U به دو اسپیکر 5 واتی مجهز است و در زمینه پخش صدا نیز کارایی بالایی دارد. به طوری که صدای پخش شده با آن از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است. این مانیتور دارای جک 3.5 میلی متری نیز هست و امکان اتصال هدفون به آن وجود دارد.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

جمع بندی

اگر قصد خرید مانیتور حرفه ای برای مصارفی مانند طراحی گرافیکی، انیمیشن سازی و تست جلوه های ویژه دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، مانیتور بنکیو BenQ PD3200U را مد نظر داشته باشید! این مانیتور 32 اینچی از وضوح عالی 4K UHD برخوردار است و با بهره بردن از پنل IPS بالاترین کیفیت و دقت در نمایش رنگ ها و جزئیات را برای شما فراهم می آورد! همچنین مانیتور بنکیو مدل PD3200U از زاویه دید وسیع 178 درجه ای بهره می برد و از قابلیت هایی مانند پشتیبانی از سوئیچ KVM، مجهز بودن به دو پورت HDMI 2.0 جهت اتصال به کامپیوتر و امکان نمایش تصاویر در حالت های CAD/CAM، Animation و Darkroom برخوردار است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر