۱۴۰۰ فروردین ۲۵, چهارشنبه

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

 

معرفی کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G

از سری کارت گرافیک های گیمینگ و کارآمد برند معتبر ایسوس باید به کارت گرافیک ROG STRIX GTX1650S A4G اشاره کنیم که در آن از حافظه GDDR6 و تراشه GTX 1650 SUPER استفاده شده است. این مشخصات باعث شده اند تا این کارت گرافیک سرعتی عالی در اجرای بازی را به ارمغان آورد. همچنین این کارت گرافیک از تکنولوژی های کاربردی انویدیا بهره می برد و تجربه لذت بخش از انجام بازی را برایتان رقم می زند! مجهز بودن به چهار پورت خروجی یکی دیگر از ویژگی های کاربردی کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G است که امکان اتصال آن به چهار مانیتور به صورت هم زمان را فراهم می آورد. این کارت گرافیک به دو فن قدرتمند و قابلیت نورپردازی RGB هم مجهز است و انتخابی عالی برای گیمرها به حساب می آید.

معرفی کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G

مشخصات فنی کارت گرافیک Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

  • سرعت عملکرد عالی با بهره بردن از تراشه GeForce GTX 1650 SUPER

همان طور که اشاره شد، در کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G از تراشه GTX 1650 SUPER استفاده شده که نسبت به تراشه GTX 1650 تا 50 درصد عملکرد سریع تری را ارائه می دهد. همچنین این تراشه نسبت به نسل قبلی آن، GTX 1050، دو برابر سریع تر است. این کارت گرافیک به چهار گیگابایت حافظه از نوع GDDR6 نیز مجهز است. بهره بردن از حافظه GDDR6 یکی از ویژگی های مهم این کارت گرافیک است که پهنای باند 50 درصد بیشتر نسبت به مدل های قدیمی تر را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که کارت گرافیک Asus ROG STRIX GTX1650S A4G از فرکانس حافظه مؤثر 12002 مگاهرتز و باس رابط 128 بیتی بهره می برد. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت عالی این کارت گرافیک برای اجرای بازی های روز اطمینان داشت. فرکانس پایه این کارت گرافیک نیز در حالت پیش فرض گیمینگ برابر با 1530 مگاهرتز که در حالت بوست به 1740 مگاهرتز ارتقا می یابد. حداکثر فرکانس کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G در حالت اورکلاک به 1770 مگاهرتز خواهد رسید که برای اجرای بازی های روز مناسب است.

مشخصات فنی کارت گرافیک Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

  • مجهز به دو فن قدرتمند، ارائه عملکرد بی صدا

بر روی کارت گرافیک گیمینگ  ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G دو فن قدرتمند با محور عمودی نصب شده که با پره های بلند خود، باعث جریان یافتن کامل هوا درون کارت گرافیک می شوند. بنابراین بدون نگرانی بابت آسیب دیدن این کارت گرافیک در اثر افزایش دما، می توانید از آن برای اجرای بازی های سنگین استفاده کنید. کارت گرافیک 4 گیگابایت ایسوس مدل Asus ROG STRIX GTX1650S A4G به فناوری 0db نیز مجهز است و عملکردی کاملاً بدون صدا را ارائه می دهد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ساخت این کارت گرافیک از تکنولوژی Auto-Extreme استفاده شده است. به این معنا که مراحل ساخت آن بدون دخالت انسان و به صورت کاملاً اتوماتیک و ماشینی انجام شده است. کارت گرافیک مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و در قسمت پشتی بدنه آن کاور محافظ به کار رفته است.

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

  • از چهار مانیتور به صورت هم زمان استفاده کنید!

از دیگر ویژگی های کاربردی کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G باید به مجهز بودن آن به دو پورت HDMI 2.0b و دو پورت DisplayPort 1.4 اشاره کنیم که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از آن برای اتصال به چهار مانیتور به صورت هم زمان خروجی بگیرید! پس با خرید کارت گرافیک حرفه ای ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G و استفاده از آن، می توانید یک سیستم گیمینگ قدرتمند را راه اندازی کرده و از انجام بازی بیشترین لذت را ببرید! توجه داشته باشید که این کارت گرافیک به مانیتورهای آنالوگ متصل نمی شود. همچنین حداکثر رزولوشن دیجیتال تصویر خروجی این کارت گرافیک برابر با 7680 x 4320 پیکسل است که باعث ارائه تصاویری با کیفیت به شما می شود.

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

  • نصب آسان بر روی مادربرد از طریق رابط PCI Express 3.0

کارت گرافیک کامپیوتر ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G به دو اسلات برای نصب بر روی مادربرد نیاز دارد و با ابعاد 243 x 130 x 47 میلی متر عرضه شده است. با توجه به اینکه این کارت گرافیک از رابط PCI Express 3.0 پشتیبانی می کند، می توان از کیفیت و سرعت مطلوب آن در هنگام اتصال به سیستم مطمئن بود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که کارت گرافیک ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G با نرم افزارهای GPU Tweak II، XSplit و wtfast سازگار است که امکان مدیریت آسان تر اورکلاک، استریم حرفه ای بازی و انجام بازی تحت شبکه بدون لگ را در اختیار شما می گذارند.

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

جمع بندی

اگر به بازی های کامپیوتری روز علاقه مندید و قصد ارتقای کارت گرافیک خود را برای این منظور دارید، کارت گرافیک گیمینگ ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G را مد نظر داشته باشید! این کارت گرافیک به تراشه GTX 1650 SUPER، چهار گیگابایت حافظه GDDR6 و فرکانس بوست 1770 مگاهرتز در حالت اورکلاک مجهز است و سرعتی عالی در اجرای بازی را به ارمغان می آورد. همچنین در این کارت گرافیک از تکنولوژی های کاربردی انویدیا در زمینه استریم بازی و ثبت اسکرین شات بهره برده شده که لذت انجام بازی را برای شما دو چندان می کند. مجهز بودن به دو فن قدرتمند و ارائه عملکرد بدون صدا از دیگر ویژگی های کاربردی کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G است. این کارت گرافیک به دو پورت HDMI و دو پورت DisplayPort هم مجهز است و توانایی ارائه خروجی تصویر برای اتصال هم زمان به چهار مانیتور را دارد.

کارت گرافیک ایسوس Asus ROG STRIX GTX1650S A4G

برای دریافت قیمت کارت گرافیک مخصوص بازی ایسوس ROG STRIX GTX1650S A4G و اطلاع از نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر