۱۴۰۰ اردیبهشت ۸, چهارشنبه

کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت

 

طراحی کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی

بالاخره پس از سال ها نسل جدید کنسول بازی محبوب پلی استیشن به بازار عرضه شده است. این خبر به خصوص در دوران همه گیری جهانی ویروس کرونا و اعمال قرنطینه، یک خبر خوب برای بسیاری از افراد به شمار می آید! علاوه بر گیمرهای حرفه ای که اکنون می توانند جدیدترین بازی ها را با بالاترین کیفیت با PS5 انجام دهند، خانواده های دارای فرزند نیز از عرضه شدن این کنسول بازی استقبال زیادی کرده اند! چرا که با تعطیلی مدارس و اعمال محدودیت های اجتماعی، می توانند اوقات فراغت فرزندانشان را با بازی های جذاب و سرگرم کننده PS5 پر کنند! کنسول پلی استیشن 5 هم اکنون در بازارهای ایران هم موجود است و شما می توانید این کنسول جدید و قدرتمند را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. در ادامه بیشتر به بررسی کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت می پردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی

  • پلی استیشن سفید رنگ! تعجب نکنید!

سونی نسل جدید کنسول خود را با تغییرات ظاهری زیادی عرضه کرده و اکنون برای اولین بار، ما با یک پلی استیشن سفید رنگ مواجهیم! البته سونی کناره های بدنه کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی را با رنگ مشکی طراحی کرده و این موضوع به جذابیت های ظاهری این کنسول بازی اضافه کرده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پلی استیشن 5 دارای ابعاد بزرگ و وزن نسبتاً زیادی (حدود 4.5 کیلوگرم) است که البته این موضوع به دلیل سخت افزار قدرتمند و سیستم خنک کننده پیشرفته به کار رفته در این دستگاه است. 

طراحی کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی

  • قابل استفاده به هر دو صورت افقی و عمودی

بدنه کنسول بازی PS5 به گونه ای طراحی شده که شما می توانید از آن هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی استفاده کنید. به این ترتیب اگر با محدودیت فضا برای قرار دادن افقی PS5 مواجهید، می توانید آن را به صورت ایستاده قرار دهید. البته توجه داشته باشید که کنسول بازی Sony PlayStation 5 Region 2 825gb بیشتر برای استفاده در حالت ایستاده طراحی شده و برای قرار دادن ان به صورت افقی باید از پایه کمک بگیرید. لازم به ذکر است که پنل های سفید رنگ بدنه کنسول بازی پلی استیشن 5 از قابلیت جدا شدن برخوردارند و به این ترتیب شما می توانید به آسانی اجزای داخلی کنسول را تمیز کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا متناسب با سلیقه خود، از طرح ها و رنگ های مختلف بر روی این پنل ها استفاده کنید.

سخت افزار پلی استیشن 5 سونی

  • مجهز به سخت افزار قدرتمند، آماده برای اجرای جدیدترین بازی ها!

با پلی استیشن 5 سونی می توانید از انجام جدیدترین بازی ها با بالاترین کیفیت لذت ببرید! شرکت سونی در نسل جدید کنسول بازی خود از سخت افزاری به مراتب قدرتمند تر از نسل های قبلی استفاده کرده است! کنسول PS5 به پردازنده مرکزی هشت هسته ای AMD Ryzen Zen، پردازنده گرافیکی AMD Radeon RDNA 2 و حافظه رم 16 گیگابایتی از نوع GDDR6 مجهز است و می توان از آن با عنوان «قوی ترین کنسول بازی تولید شده توسط سونی» یاد کرد! این کنسول بازی سونی از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه پردازش گرافیکی بهره می برد و در مجموع از توان 10.3 ترافلاپس برخوردار است. به این ترتیب هیچ گونه مشکلی در اجرای روان، سریع و با کیفیت بازی بر روی پلی استیشن سونی PS5 نخواهید داشت!
بر روی کنسول سونی PS5 از حافظه داخلی SSD از نوع NVMe استفاده شده که بالاترین سرعت در ذخیره سازی اطلاعات را به ارمغان می آورد. باید به این نکته اشاره کنیم که ظرفیت حافظه داخلی PS5 برابر با 825 گیگابایت است اما به منظور راحتی کاربر، یک ترابایت هم عنوان می شود. در مجموع فضایی در حدود 667 گیگابایت برای نصب بازی در اختیار شما خواهد بود. کنسول پلی استیشن 5 به درایو نوری از نوع Ultra HD Blu-ray هم مجهز است و از دیسک های بلوری به خوبی پشتیبانی می کند.

سخت افزار پلی استیشن 5 سونی

  • خروجی تصویر 4K، ارائه صدای سه بعدی

برای گرفتن خروجی تصویر از کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت باید از پورت HDMI آن استفاده کنید. این کنسول از خروجی های تصویر 4K 120Hz TVs و VRR پشتیبانی می کند. همچنین این کنسول بازی با بهره بردن از تکنولوژی Tempest 3D AudioTech، صدایی سه بعدی و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد. در مجموع با استفاده از این کنسول می توانید از بالاترین کیفیت صدا و تصویر بهره مند شوید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که پلی استیشن 5 به سه پورت USB-A (دو پورت با سرعت 10 گیگابیت در ثانیه) و یک پورت USB Type-C هم مجهز است که برای اتصال تجهیزات جانبی به دستگاه قابل استفاده هستند.

نرم افزار و بازی کنسول بازی سونی پلی استیشن 5

اگر تا پیش از این از کنسول PS4 استفاده می کردید، هیچ نگران نباشید! چرا که شما می توانید اغلب بازی های PS4 را بر روی دستگاه پلی استیشن PS5 هم اجرا کنید و نیازی به خرید بازی های جدید نخواهید داشت. البته مسلماً اگر از بازی های انحصاری PS5 استفاده کنید، کیفیت بالاتر و حس و حال هیجان انگیزتری را تجربه خواهید کرد! از جمله جدیدترین بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن 5 می توان به موارد زیر اشاره کرد:
Horizon Forbidden West, Resident Evil Village, Far Cry 6, Hitman 3, God of War: Ragnarok, Returnal, Deathloop

با هر کدام از این بازی ها می توانید ساعت ها سرگرم شوید و اوج هیجان را تجربه کنید!

نرم افزار و بازی کنسول بازی سونی پلی استیشن 5

کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت 

  • اوج هیجان با کنترلر قدرتمند Dual Sense!

سونی همراه با کنسول PS5 از کنترلر جدید و قدرتمند خود نیز با نام Dual Sense رونمایی کرده است. این کنترلر دارای ابعاد بزرگتری نسبت به کنترلرهای قبلی سونی است و راحت تر در دست جای می گیرد. به طوری که در هنگام انجام دادن بازی در ساعات متوالی، هیچ گونه احساس ناراحتی و خستگی در دست هایتان احساس نخواهید کرد. عملکرد دکمه های کنترلر Dual Sense (به خصوص دکمه های L2 و R2) نیز ارتقا پیدا کرده اند و حسی بی نظیر در هنگام شلیک کردن با سلاح های مختلف را به شما می دهد. به این ترتیب متناسب با نوع سلاحی که در هنگام بازی از آن استفاده می کنید، حسی که از کنترلر می گیرید متفاوت خواهد بود! همچنین عملکرد این کنترلر در زمینه ویبره و لرزش نیز ارتقا یافته است. در مجموع با کنترلر دوال سنس سونی حس حضور داشتن در محیط بازی را تجربه خواهید کرد! لازم به ذکر است که همراه با خرید کنسول پلی استیشن 5، یک عدد کنترلر بی سیم دوال سنس نیز به شما ارائه خواهد شد.

کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت 

جمع بندی

کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت به عنوان جدیدترین و قدرتمندترین کنسول بازی سونی، یک انتخاب ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های روز به شمار می آید. به خصوص در دوران کرونا و قرنطینه، این کنسول می تواند به شما در گذراندن وقت خود و فرزندانتان کمک زیادی کند! پلی استیشن 5 با بهره بردن از سخت افزار قدرتمند و جدیدترین تکنولوژی ها در زمینه پردازش گرافیکی، امکان انجام بازی با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی ظاهری لوکس و جذاب، سازگاری با کنترلر قدرتمند Dual Sense، پشتیبانی از خروجی تصویر 4K و ارائه صدای سه بعدی، مجهز بودن به سه پورت USB-A و یک پورت USB-C، حافظه داخلی SSD با ظرفیت 825 گیگابایت و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا PS5 به سرعت با استقبال فوق العاده کاربران در سرتاسر جهان مواجه شود.

کنسول بازی پلی استیشن 5 سونی ظرفیت 825 گیگابایت 

شما می توانید نسبت به خرید کنسول بازی سونی 5 با ظرفیت 825 گیگابایت و ریجن 2 از شرکت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید. لازم به ذکر است که همراه با این کنسول یک کنترلر بی سیم Dual Sense نیز ارائه خواهد شد. برای دریافت قیمت کنسول پلی استیشن 5 سونی و اطلاع از نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

 

معرفی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R

با خرید ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R تصاویر مورد نظر خود را با کیفیت 4K برای مخاطبانتان به نمایش درآورید! این ساینیج هوشمند با سایز 55 اینچ عرضه شده و انتخابی ایده آل برای استفاده در نمایشگاه ها، فروشگاه ها، محیط های تجاری و پاساژها، هتل ها و سالن انتظار و اتاق جلسات شرکت ها و سازمان ها به شمار می آید. دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R از امکاناتی مانند مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، دو بلندگوی داخلی 10 واتی و پورت های ارتباطی کاربردی بهره می برد و هر آنچه را که از یک ساینیج با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد. پس اگر قصد خرید ساینیج هوشمند دارید و به دنبال محصولی کارآمد هستید، ساینیج هوشمند 4k سامسونگ QM55R را مد نظر داشته باشید!

معرفی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R

طراحی و کیفیت دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R

  • نمایش تصاویر با کیفیتی عالی با بهره گیری از تکنولوژی های روز

دیجیتال ساینیج سامسونگ QM55R سایز 55 اینچ برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال بالاترین کیفیت تصویر هستند! این ساینیج هوشمند 55 اینچی از رزولوشن 3840x2160 پیکسل بهره می برد و تصاویری با وضوح 4K را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین در این ساینیج هوشمند از تکنولوژی های روز مانند Dynamic Crystal Color استفاده شده که نقش زیادی در بهبود کیفیت نمایش رنگ ها دارد. به طوری که با استفاده از این ساینیج می توانید به رنگ های طبیعی، زنده و تفکیک شده دست پیدا کنید! ساینیج هوشمند 55 اینچ سامسونگ مدل Samsung QM55R از نسبت کنتراست 4000:1 و قابلیت کاهش نویز تصویر هم برخوردار است و در هنگام نمایش متون هم کیفیت قابل توجهی را ارائه می دهد.

طراحی و کیفیت دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R

  • قابلیت نمایش بدون وقفه تصاویر به صورت 24/7، زاویه دید وسیع

یکی از ویژگی های کاربردی دستگاه ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R این است که شما می توانید از آن برای نمایش بدون وقفه تصاویر (در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته) استفاده کنید. این ویژگی باعث می شود تا این ساینیج هوشمند برای استفاده در محیط های تجاری و تبلیغاتی و مکان هایی مانند فرودگاه و پایانه های مسافربری هم کارایی داشته باشد. ضمن اینکه مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج سامسونگ QM55R از میزان روشنایی 500 nit و صفحه ضد بازتاب برخوردار است و حتی در محیط های کاملاً روشن نیز از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که این ساینیج هوشمند دارای زاویه دید 178 درجه (عمودی و افقی) است و تصاویر در حال نمایش بر روی آن برای تمامی مخاطبان (فارغ از زاویه قرارگیری آنها نسبت به ساینیج) واضح خواهد بود.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

  • طراحی تخت پنل پشتی، امکان نصب آسان بر روی دیوار

پنل پشتی دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R به صورت کاملاً تخت طراحی شده است. این ویژگی به شما در نصب آسان تر این ساینیج کمک زیادی می کند. ضمن اینکه قاب های اطراف صفحه نمایش این ساینیج ضخامت کمی دارند. شما می توانید تابلو تبلیغاتی هوشمند سامسونگ QM55R را به چند ساینیج دیگر بر روی دیوار متصل کرده و از آن در قالب ویدئو وال استفاده کنید.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق بلوتوث و وای فای، مجهز به پورت های کاربردی

این امکان برای شما وجود دارد تا گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر دستگاه مورد نظر خود را از طریق وای فای یا بلوتوث به صورت وایرلس به دیجیتال ساینیج 55 اینچ سامسونگ مدل QM55R متصل کنید. علاوه بر اتصال وایرلس، این ساینیج هوشمند از اتصال کابلی نیز پشتیبانی می کند و برای این منظور به پورت های DVI-D، DisplayPort 1.2، HDMI 2.0 (دو عدد) و USB 2.0 (دو عدد) مجهز شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که پنل پشتی ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R دارای طراحی خلاقانه ای است که باعث مدیریت آسان تر کابل های متصل به دستگاه می شود.

پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق بلوتوث و وای فای، مجهز به پورت های کاربردی

در  پایان باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساینیج تبلیغاتی هوشمند سامسونگ QM55R از مجموعه سخت افزاری قوی شامل پردازنده چهار هسته ای Cortex A72 (با فرکانس 1.7 گیگاهرتز)، حافظه رم LPDDR4 با ظرفیت 2.5 گیگابایت و حافظه داخلی با ظرفیت 8 گیگابایت (4.12 گیگابایت قابل استفاده برای کاربر) بهره می برد و عملکردی سریع و روان را ارائه می دهد. ضمن اینکه این ساینیج هوشمند از سیستم عامل Tizen 4.0 (VDLinux) برخوردار است که دارای رابط کاربری آسان و جذابی است.

جمع بندی

اگر قصد خرید ساینیج هوشمند برای نمایش تصاویر در محیط هایی مانند نمایشگاه ها، فروشگاه ها، اتاق جلسات ادارات و شرکت ها، پاساژها، محیط های تجاری، فرودگاه ها، پایانه های مسافربری و... را دارید و به دنبال محصولی با کیفیت و با دوام هستید، دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R انتخابی ایده آل برای شما است. این ساینیج هوشمند با سایز 55 اینچ عرضه شده و از ویژگی هایی مانند رزولوشن 4K، نسبت کنتراست 4000:1، زاویه دید 178 درجه ای، روشنایی 500 nit و تکنولوژی های روز برای ارتقای کیفیت رنگ ها بهره می برد. بنابراین می توان از کیفیت تصویر عالی این ساینیج هوشمند و توانایی بالای آن در نمایش طبیعی رنگ ها اطمینان داشت. از دیگر ویژگی های کاربردی دیجیتال ساینیج تبلیغاتی سامسونگ QM55R باید به مجهز بودن به وای فای و بلوتوث، دو پورت HDMI و دو پورت USB، طراحی تخت پنل پشتی، مجهز بودن به دو بلندگوی داخلی 10 واتی و قابلیت نمایش بدون وقفه تصاویر (به صورت 24/7) اشاره کرد.

دیجیتال ساینیج سامسونگ Samsung QM55R

برای دریافت قیمت ساینیج هوشمند سامسونگ QM55R و کسب اطلاعات در رابطه با نحوه خرید آن به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین کارشناسان شرکت ایده برتر آماده راهنمایی شما در زمینه خرید انواع ساینیج هوشمند موجود در بازار هستند که می توانید از طریق تماس با شماره 73027-021 با آنها در ارتباط باشید.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 9S

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9S 

از سری گوشی های میان رده و اقتصادی برند شیائومی باید به گوشی مدل Redmi Note 9S اشاره کنیم که در سال 2020 از آن رونمایی شده است. همان طور که اطلاع دارید، قیمت گوشی های موبایل پرچم دار و بالا رده به گونه ای است که بسیاری از کاربران قادر به تهیه آنها نیستند. به همین دلیل بازار گوشی های میان رده این روزها رونق زیادی پیدا کرده و بسیاری از کاربران می توانند با پرداخت هزینه ای منطقی، صاحب یک گوشی با امکانات ایده آل شوند! گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 9S یکی از گوشی های میان رده خوش ساخت موجود در بازار است که با بهره بردن از تراشه کارآمد، باتری قدرتمند، بدنه شیشه ای و دوربین چهارگانه توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی مشخصات این گوشی می پردازیم؛ با ما همراه باشید.

معرفی گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9S 

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi Note 9S 

  • بدنه شیشه ای و خوش ساخت!

شرکت شیائومی در ساخت بدنه گوشی موبایل Redmi Note 9S از شیشه نشکن و ضد خش گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. این موضوع باعث شده تا سطح بدنه این گوشی براق و صیقلی باشد و در هنگام در دست گرفتن آن حس خوشایندی به شما القا شود! البته بدنه شیشه ای این گوشی کمی لیز است و در هنگام قرار دادن آن بر روی سطوح صاف باید دقت زیادی به سر نخوردن آن داشته باشید! همچنین پیشنهاد می شود برای جلوگیری از به جا ماندن لکه و اثر انگشت بر روی بدنه این گوشی، از قاب محافظ برای آن استفاده کنید. گوشی اندرویدی شیائومی Redmi Note 9S در رنگ های آبی، سفید و خاکستری عرضه شده و طراحی ظاهری آن به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند!

پنل پشتی گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi Redmi Note 9S  شامل دوربین های چهارگانه آن می شود که در قابی مربعی شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پس زمینه این قاب دارای بیرون زدگی نیز هست که فلش LED گوشی بر روی آن تعبیه شده است. لازم به ذکر است که حسگر اثر انگشت این گوشی در کناره بدنه و بر روی دکمه پاور قرار دارد. همچنین توجه داشته باشید که قاب اطراف این گوشی از پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت مطلوبی دارد.

طراحی و مشخصات ظاهری موبایل Xiaomi Redmi Note 9S 

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi Note 9S

  • صفحه نمایش شفاف و تمام صفحه

صفحه نمایش موبایل Xiaomi Redmi Note 9S دارای پنل تخت IPS LCD است و با ابعاد 6.67 اینچ عرضه شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن 1080x2400 پیکسل برخوردار بوده و تراکم 395 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی اندرویدی حدود 84.5 درصد از سطح پنل جلویی را پوشانده و به صورت تمام صفحه طراحی شده است. به طوری که خبری از بریدگی های U و V شکل در بالای آن برای قرارگیری دوربین سلفی نیست. صفحه نمایش گوشی شیائومی Redmi Note 9S از شدت روشنایی 450 nits و فناوری HDR10 برخوردار است و در روشنایی روز و در محیط های کاملاً پر نور نیز تصاویری شفاف و دارای رنگ های طبیعی را به شما ارائه می دهد. در مجموع نمایشگر گوشی موبایل با اندروید بالا شیائومی Redmi Note 9S برای مصارف روزمره و تماشای فیلم و ویدئو با کیفیت ایده آل کاملاً مناسب است!

  • عملکرد ایده آل دوربین های چهارگانه

گوشی همراه شیائومی Redmi Note 9S به چهار دوربین شامل دوربین اصلی واید 48 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی مجهز است و از فلش LED، HDR و پانوراما پشتیبانی می کند. این گوشی توانایی فیلمبرداری با کیفیت های 4K (با نرخ 30 فریم بر ثانیه)، 1080p (با نرخ های 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه) و 720p (با نرخ 960 فریم بر ثانیه) را دارد و به لرزشگیر الکترونیکی تصویر مجهز است. تصاویر ثبت شده با دوربین های موبایل Xiaomi Redmi Note 9S در محیط های روشن کیفیت قابل توجهی دارند و به خوبی انتظارات شما را برآورده می کنند. هر چند اگر در طول شب نیز به  عکاسی احتیاج پیدا کردید، کیفیت عکس های این گوشی ناامیدتان نخواهد کرد! دوربین سلفی گوشی موبایل دو سیمکارت شیائومی Redmi Note 9S نیز از نوع واید و 16 مگاپیکسلی است و از HDR، پانوراما و فیلمبرداری 1080p (با نرخ 30 و 120 فریم بر ثانیه) پشتیبانی می کند. با استفاده از این دوربین می توانید به عکس و ویدئوهای سلفی با کیفیت مطلوب دست یابید و آنها را با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین دوربین سلفی این گوشی در هنگام برقراری تماس تصویری نیز کارایی بالایی دارد.

صفحه نمایش و دوربین گوشی شیائومی  Redmi Note 9S

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Redmi Note 9S 

  • تراشه قدرتمند و کارآمد

از لحاظ سخت افزاری می توان گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 9S را یکی از قدرتمندترین میان رده های موجود در بازار دانست که امکان اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین و سنگین را به شما می دهد. در این گوشی از تراشه کارآمد و 8 نانومتری اسنپ دراگون 720G استفاده شده که دارای پردازنده هشت هسته ای (شامل دو هسته قدرتمند 2.3 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Gold و شش هسته 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kryo 465 Silver) است. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی ادرنو 618 بهره می برد. تراشه به کار رفته در موبایل شیائومی Redmi Note 9S جزء تراشه های میان رده توانمند است و به خوبی نیازهای روزمره شما را در کار با سیستم عامل گوشی (اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12) برطرف خواهد کرد.

  • ارائه شده در نسخه های 64 و 128 گیگابایتی

گوشی موبایل اندروید 10 شیائومی Redmi Note 9S در دو نسخه با حافظه های داخلی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت روانه بازار شده است. نسخه 64 گیگابایتی این گوشی دارای 4 گیگابایت حافظه رم و نسخه 128 گیگابایتی آن در دو مدل با حافظه های رم 4 و 6 گیگابایت عرضه شده اند. اگر حافظه داخلی این گوشی برایتان کافی نبود، می توانید با تهیه کارت حافظه جانبی microSDXC آن را ارتقا دهید. این گوشی دارای اسلات اختصاصی (مستقل از سیم کارت) برای قرار دادن کارت حافظه است و از نوع دو سیم کارته می باشد. به این ترتیب شما می توانید به طور هم زمان از دو سیم کارت و کارت حافظه بر روی آن بهره ببرید.

سخت‌افزار و سیستم‌عامل موبایل Xiaomi Redmi Note 9S 

قابلیت های گوشی همراه شیائومی  Redmi Note 9S

  • شارژدهی عالی باتری

از دیگر مشخصات مهم و کاربردی گوشی دو سیمکارته شیائومی Redmi Note 9S باید به باتری قدرتمند آن اشاره کنیم که از نوع لیتیوم پلیمری است و از ظرفیتی معادل با 5020 میلی آمپر ساعت بهره می برد. میزان شارژدهی این باتری برای 147 ساعت پخش موسیقی، 33 ساعت مکالمه و 13 ساعت اجرای بازی کفایت می کند و شما را از شارژ چند باره گوشی در طول روز بی نیاز می کند! گوشی شیائومی مدل Redmi Note 9S با فناوری فست شارژ هم سازگار است و شما می توانید با استفاده از یک شارژر 18 واتی به سرعتی عالی در شارژ آن دست یابید.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 9S 

سایر امکانات گوشی شیائومی Redmi Note 9S شامل مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب نما می شود. همچنین این گوشی از شبکه بی سیم وای فای (وای فای دایرکت و هات اسپات) پشتیبانی می کند و به بلوتوث نسخه 5.0 مجهز است. GPS، پورت اینفرارد و رادیو FM سایر امکانات این گوشی را تشکیل می دهند. لازم به ذکر است که پورت شارژ گوشی موبایل دو سیمکارته شیائومی Redmi Note 9S از نوع USB Type-C 2.0 است و امکان شارژ آن با شارژرهای تایپ سی وجود دارد.

جمع بندی

اگر قصد خرید گوشی موبایل شیائومی با قیمت مناسب را دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت، خوش ساخت و کارآمد هستید، گوشی موبایل شیائومی Xiaomi Redmi Note 9S را مد نظر داشته باشید. این گوشی دارای بدنه شیشه ای خوش ساخت است و از صفحه نمایش بزرگ و شفاف 6.67 اینچی بهره می برد. در گوشی موبایل اندروید شیائومی Redmi Note 9S از تراشه کارآمد اسنپ دراگون 7 20G استفاده شده که امکان اجرای برنامه ها و بازی های سنگین و نیمه سنگین را به شما می دهد. شارژدهی عالی باتری و عملکرد ایده آل دوربین های چهارگانه در روز سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند. در پایان لازم به ذکر است که گوشی همراه شیائومی Redmi Note 9S در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده و از نوع دو سیم کارته است.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی موبایل با اندروید بالا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین امکان خرید اینترنتی گوشی با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m

 

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

پچ کورد یکی از تجهیزات اصلی شبکه است که در گروه تجهیزات پسیو قرار دارد. به طور کلی پچ کورد برای برقراری اتصال بین سوئیچ شبکه و پچ پنل و همچنین اتصال بین کامپیوتر و پریز شبکه کاربرد دارد و نقش بسزایی در سرعت و کیفیت انتقال اطلاعات در شبکه ایفا می کند. به طوری که در صورت استفاده از پچ کوردهای نامرغوب ممکن است با مشکلاتی مانند تأخیر در انتقال اطلاعات مواجه شوید. بنابراین در هنگام راه اندازی شبکه در بخش سخت افزاری، همواره باید از کیفیت پچ کوردهای مورد استفاده خود اطمینان حاصل کنید. از جمله این محصولات باید به پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m اشاره کنیم که با طول 3 متر عرضه شده و برای اتصال دستگاه هایی با فاصله کم و متوسط به یکدیگر کاربرد دارد.

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

  • مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m دارای روکش LSZH با رنگ نارنجی است که در مقایسه با روکش های PVC از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است. روکش LSZH بدون هالوژن است و در اثر سوختن گاز سمی تولید نمی کند. همچنین این کابل رابط از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و خمیدگی برخوردار است و با خیالی راحت می توان از آن در شبکه های مختلف استفاده کرد.

مقاومت بالا در برابر آسیب های احتمالی

  • انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

ساختار پچ کورد نگزنس مدل Cat6 UTP 3m به گونه ای است که در آن از چهار زوج سیم مسیِ به هم تابیده استفاده شده است. کیفیت رشته های داخلی به کار رفته در این کابل کاملاً مناسب است که باعث می شود تا اطلاعات با سرعتی عالی بین دو دستگاه منتقل شود.

در دو سمت کابل 3 متری نگزنس Cat6 UTP 3m از رابط های RJ-45 استفاده شده و شما می توانید از آن برای اتصال سوئیچ شبکه با پچ پنل، دوربین مدار بسته تحت شبکه با کیستون یا اتصال کارت شبکه با پریز برق استفاده کنید.

پچ کورد 3 متری نگزنس  Nexans Cat6 UTP 3m

جمع بندی

اگر قصد راه اندازی شبکه دارید و در جستجوی پچ کوردی با کیفیت و با دوام هستید، کابل پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پچ کورد با طول 3 متر عرضه شده و کارایی بالایی برای اتصال تجهیزات تحت شبکه با فاصله نسبتاً کم به یکدیگر دارد.

انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

دو سمت این پچ کورد به رابط های RJ-45 مجهز است و در آن از روکش LSZH با رنگ نارنجی استفاده شده است. روکش به کار رفته در این کابل فاقد هالوژن بوده و در هنگام آتش سوزی دود سمی تولید نمی کند. در پچ کورد 3 متری نگزنس Nexans Cat6 UTP 3m از چهار زوج سیم مسی با کیفیت استفاده شده که باعث انتقال اطلاعات با سرعتی بسیار مطلوب بین دو دستگاه می شود.

انتقال سریع اطلاعات بین تجهیزات شبکه

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید پچ کورد نگزنس Cat6 UTP 3m با طول 3 متر را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

از سری لپ تاپ های اقتصادی و خوش ساخت برند معتبر لنوو باید به لپ تاپ مدل V130-AB اشاره کنیم که برای مصارف روزمره اداری و دانشجویی گزینه مناسبی است. این لپ تاپ دانشجویی به پردازنده Intel Core i3، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده (بدون حافظه اختصاصی) مجهز است و کارایی بالایی برای اجرای برنامه هایی مانند آفیس و نرم افزارهای حسابداری دارد. همچنین به دلیل حافظه رم بالا، در هنگام کار با آن با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم مواجه نخواهید شد. سایر مشخصات لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB شامل صفحه نمایش 15.6 اینچی HD، پورت های ارتباطی کاربردی و شارژدهی باتری به میزان 3 ساعت می شود که در ادامه بیشتر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

معرفی لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

لپ تاپ مدل V130-AB نیز مانند دیگر لپ تاپ های میان رده برند لنوو از طراحی ظاهری ساده اما شیکی برخوردار است و کیفیت ساخت بالایی دارد. بدنه این لپ تاپ دارای بافت ریزی است که باعث می شود تا لکه و اثر انگشت بر روی آن باقی نماند. همچنین این لپ تاپ لنوو در برابر ضربه و خط و خش مقاومت بالایی دارد و در صورت استفاده صحیح برای مدتی طولانی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. لپتاپ لنوو V130-AB در رنگ مشکی عرضه شده و دارای ابعاد 375x253x22.3 و وزن 2.05 کیلوگرم است. ضخامت کم و وزن سبک این لپ تاپ به شما کمک می کند تا آن را راحت تر حمل و جابجا کنید! در مجموع با توجه به قیمت لپ تاپ core i3 لنوو V130-AB، کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

طراحی و ساخت لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB دارای سایز 15.6 اینچ بوده و از نوع TFT است. این صفحه نمایش از رزولوشن 1366x768 پیکسل بهره می برد و تصاویری با کیفیت HD را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان صفحه نمایش لب تاب لنوو V130-AB را برای کارهای روزانه مناسب دانست؛ اما نباید بر روی آن برای تماشای فیلم های با کیفیت حساب باز کرد! لازم به ذکر است که صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع مات است و انعکاس تصاویر محیط بر روی آن قابل مشاهده نیست. همچنین در این صفحه نمایش از نور پس زمینه LED بهره برده شده که باعث شفافیت تصاویر آن در محیط های روشن می شود.

صفحه نمایش و بلند گو های لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

برای گوش دادن به موسیقی نیز می توان لپ تاپ با رم 12 گیگابایت لنوو V130-AB را مناسب دانست. در این لپ تاپ از اسپیکرهای استریو استفاده شده که صدایی با قدرت و کیفیت مطلوب را ارائه می دهند. البته برای دستیابی به بالاترین قدرت و وضوح صدای این لپ تاپ، بهتر است تا از آن در محیط های کوچک و کم صدا برای پخش صدا استفاده کنید.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

از آنجا که لپ تاپ لنوو مدل V130-AB برای کارهای روزمره و اجرای نرم افزارهای رایج مانند آفیس عرضه شده، کیبورد آن از کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی برخوردار است. کلیدهای کیبورد این لپ تاپ دارای ابعاد بزرگی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که تایپ با آنها با سرعت و دقت بالایی انجام می شود. همچنین این کلیدها عملکرد نرم، روان و کم صدایی دارند و تایپ طولانی مدت با آنها باعث احساس خستگی دست های شما نخواهد شد.

کیبورد و تاچ پد لپ تاپ Lenovo Ideapad V130-AB

تاچ پد لپتاپ دانشجویی لنوو V130-AB در سمت چپ صفحه داخلی آن قرار دارد و از ابعاد مناسبی برخوردار است. این تاچ پد از دقت و حساسیت بالایی بهره می برد و از فرمان های چند لمسی پشتیبانی می کند. به این ترتیب با استفاده از آن نیازی به حمل و کار با ماوس نخواهید داشت. در سمت راست تاچ پد این لپ تاپ فضای خالی ایده آلی برای قرار دادن مچ دست وجود دارد که در هنگام استفاده های طولانی مدت از خستگی دست ها جلوگیری می کند.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

شاید بتوان یکی از ویژگی های اصلی لپ تاب لنوو V130-AB را مجهز بودن آن به حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت دانست که مانع از هنگ کردن لپ تاپ در هنگام کار با سیستم عامل و اجرای برنامه ها می شود. شرکت لنوو در کنار این حافظه رم از پردازنده Intel Core i3 8130U استفاده کرده که دارای حافظه کش 4 مگابایت و فرکانس 22 تا 3.4 گیگاهرتز است. این پردازنده مشکلی برای اجرای پردازش های سبک و نیمه سنگین نخواهد داشت. باید به این نکته اشاره کنیم که لپ تاپ ddr4 لنوو V130-AB دارای پردازنده گرافیکی تجمیع شده Intel UHD 620 است و برای آن حافظه گرافیکی اختصاصی به صورت جداگانه در نظر گرفته نشده است. همچنین فضای داخلی این لپ تاپ از ظرفیت یک ترابایت برخوردار است و فضای مناسب برای ذخیره انواع فایل را به شما می دهد.

باتری به کار رفته در لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB از نوع 2 سلولی با ظرفیت 30 وات ساعت است و قادر به تأمین انرژی مورد نیاز لپ تاپ برای 3 ساعت می باشد. با توجه به این میزان شارژدهی ممکن است در طول روز به شارژ چندباره لپ تاپ خود نیاز پیدا کنید.

سخت افزار و باتری لپ تاپ لنوو Ideapad V130-AB

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB

سایر امکانات لپتاپ لنوو مدل V130-AB شامل مجهز بودن به درایو نوری (DVD-RW)، وبکم، کارت خوان و بلوتوث می شود. این لپ تاپ از شبکه بی سیم وای فای نیز پشتیبانی می کند. پورت های ارتباطی لپ تاپ لنوو V130-AB نیز شامل یک پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0 می شود. از طریق این پورت ها به راحتی می توانید لپ تاپ خود را به انواع دستگاه های دیجیتالِ دارای پورت HDMI، فلش مموری و هارد اکسترنال اتصال دهید. لب تاپ لنوو V130-AB به پورت LAN هم مجهز است و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی بهره برد.

جمع بندی

لپ تاپ لنوو Lenovo Ideapad V130-AB یک دستگاه خوش ساخت و با دوام است که در دسته لپ تاپ های میان رده با قیمت اقتصادی قرار دارد و برای مصارف روزمره خانگی، اداری و دانشجویی عرضه شده است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی HD است و به اسپیکرهای استریو مجهز می باشد. همچنین در این لپ تاپ از کیبورد با کیفیت و تاچ پد بزرگ با قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی استفاده شده است. مجموعه سخت افزاری لپ تاپ لنوو V130-AB شامل پردازنده Intel Core i3 8130U، حافظه رم DDR4 با ظرفیت 12 گیگابایت، هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت و پردازنده گرافیکی تجمیع شده (بدون حافظه اختصاصی) می شود که برای اجرای برنامه ها و بازی های سبک و رایج مناسب به نظر می رسد.

چنانچه قصد خرید لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو V130-AB را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 92300YC

 

معرفی سوئیچ سیسکو Nexus 92300YC

سوئیچ مدل Nexus 92300YC یکی از سوئیچ های top-of-rack برند معتبر سیسکو است که در خانواده سوئیچ های سری 9200 جای دارد. این سوئیچ به 48 پورت SFP+ و 18 پورت QSFP28 مجهز است و با فرم فاکتور 1RU روانه بازار شده است. شما می توانید از این سوئیچ سیسکو در دیتا سنترهای بزرگ و پیشرفتۀ سرویس های ارائه دهنده خدمات هاستینگ و اپلیکیشن های تبلیغاتی استفاده کرده و از عملکرد سریع و ایمن آن بهره مند شوید. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که سوئیچ سیسکو Nexus 92300YC بر پایه جدیدترین تکنولوژی های ابری سیسکو طراحی شده و کارایی بالایی در محیط های مبتنی بر محاسبات ابری دارد.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ Cisco Nexus 92300YC

  • انعطاف بالا در پیکربندی پورت ها

همان طور که اشاره شد سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 92300YC دارای 48 پورت SFP+ و 18 پورت QSFP28 است. این امکان برای شما وجود دارد تا پورت های SFP+ این سوئیچ را در حالت های 1/10/25 گیگابیت بر ثانیه و پورت های QSFP28 آن را در حالت های 40/100 گیگابیت بر ثانیه پیکربندی کنید. به طور کلی این سوئیچ برای دسترسی به سرورهای 25G و شبکه های 1:1 انتخاب ایده آلی است و از اتصال DAC با فاصله 3 متر پشتیبانی می کند. سوییچ شبکه سیسکو Nexus 92300YC از انعطاف بالایی برخوردار بوده و از پهنای باند 6 ترابایت بر ثانیه و نرخ انتقال دیتای 4.75 بیلیون بسته بر ثانیه بهره می برد.

  • مسیریابی سریع با کمترین زمان تأخیر با بهره گیری از تکنولوژی های به روز

سوئیچ شبکه سیسکو Nexus 92300YC از پروتکل های مسیریابی unicast و multicast در لایه های 2 و 3 (شامل MSDP، SSM، PIM-SM، RIPv2، EIGRP، OSFP و BGP) پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در روتینگ را به ارمغان می آورد. همچنین این سوئیچ با مسیریابی VXLAN سازگار است و کارایی بالایی در محیط های مجازی شده دارد. از دیگر ویژگی های سوئیچ 48 پورت سیسکو مدل Cisco Nexus 92300YC می توان به ارائه گزارش لحظه ای از وضعیت هر پورت، بررسی پیشرفته حافظه بافر، قابلیت POAP و سازگاری کامل با سیستم عامل NX-OS اشاره کرد. این سوئیچ از امکان برنامه ریزی نیز بهره می برد و می توان از سیستم های DevOps مانند Puppet، Chef و Ansible برای این منظور بهره برد.

قابلیت ها و مشخصات فنی سوئیچ Cisco Nexus 92300YC

سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 92300YC

  • ارائه شده با فرم فاکتور 1RU

برای استفاده از سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 92300YC باید یک واحد از فضای رک را به آن اختصاص دهید. این سوئیچ با فرم فاکتور 1RU عرضه شده و دارای ابعاد 50.8x438x566 میلی متر و وزن 8.4 کیلوگرم (بدون فن یا پاور) است. این امکان برای شما وجود دارد تا از این سوئیچ در محیط هایی با محدوده دمایی صفر تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 5 تا 85 درصد استفاده کنید.

از لحاظ سخت افزاری نیز سوئیچ Cisco Nexus 92300YC در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به پردازنده مرکزی 2 هسته ای، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و حافظه بافر 30 مگابایتی مجهز است. همچنین بر روی بدنه این سوئیچ دو پورت مدیریتی از نوع RJ-45 و SFP، یک پورت USB و یک پورت سریال RS-232 تعبیه شده است.

  • قابلیت ایجاد 92 هزار مک آدرس و 96 هزار هاست آی پی

ظرفیت های سوئیچ مخصوص شبکه سیسکو Nexus 92300YC برای ایجاد 6000 مسیر LPM، 96 هزار هاست آی پی، 92 هزار مک آدرس و حداکثر 32 هزار مسیر multicast کفایت می کند. این سوئیچ قابلیت پشتیبانی از 8000 گروه IGMP، 4000 ورودی و 2000 خروجی ACL، 4096 وی لن، 1000 نمونه VRF، 256 گروه ECMP، 3967 نمونه RPVST، 490 گروه HSRP و 1023 ورودی NAT را دارد. بنابراین می توان آن را برای استفاده در شبکه های پرسرعت و پرترافیک گزینه مناسبی دانست.

جمع بندی

اگر قصد خرید سوئیچ شبکه برای استفاده در دیتا سنترهای بزرگ و پیشرفتۀ سرویس های ارائه دهنده خدمات هاستینگ، اپلیکیشن های تبلیغاتی و محیط های مبتنی بر محاسبات ابری را دارید، سوئیچ سیسکو Cisco Nexus 92300YC انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این سوئیچ دارای 48 پورت SFP+ از نوع 1/10/25-Gbps و 18 پورت QSFP28 از نوع 40/100-Gbps است و از پهنای باند 6 ترابایت بر ثانیه در لایه های 2 و 3 شبکه پشتیبانی می کند. انعطاف پذیری بالا در پیکربندی پورت ها، سازگاری با سرورهای مجازی شده، بهره گیری از تکنولوژی های به روز برای مسیریابی سریع تر و کیفیت ساخت عالی برخی از ویژگی های سوئیچ سیسکو مدل Nexus 92300YC به شمار می آیند.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت سوییچ شبکه سیسکو Nexus 92300YC و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات فنی این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro7-C

 Surface Pro7-C محصول شرکت مایکروسافت محصولی است که می توان از آن هم به عنوان تبلت و هم لپ تاپ استفاده کرد. این دستگاه از پردازنده ده نانومتری اینتل، درگاه USB Type-C و نمایشگر چند لمسی بهره می گیرد و باتری آن عمری طولانی دارد. ویندوز 10 نصب شده بر روی این تبلت با کیفیت قابلیت های فراوانی از جمله تشخیص چهره Windows Hello را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C خواهیم پرداخت.

معرفی تبلت مایکروسافت Surface Pro7-C

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro7-C

در طراحی تبلت مایکروسافت Surface Pro7-C هیچ گونه تغییری نسبت به نسل های قبلی به چشم نمی خورد. با اینکه این تبلت ظاهر منحصر به فردی دارد که در کمتر محصولی می توان شبیه به آن را دید، مایکروسافت هنوز هم حاشیه دستگاه را حذف نکرده است و حاشیه ای ضخیم دورتادور صفحه نمایش بزرگ 12.3 اینچی را در بر می گیرد. این محصول دارای ابعاد و اندازه متفاوتی نسبت به سایر محصولات موجود در بازار است؛ ابعاد آن 292 x201 x8.5 میلی متر بوده و وزنی برابر 776 گرم دارد. بدنه این تبلت از جنس آلیاژ منیزیم ساخته شده و در دو رنگ طلایی و مشکی مات به بازار عرضه می گردد.

یکی از ویژگی های حائز اهمیت تبلت Microsoft Surface Pro7-C پایه ای است که در پشت دستگاه تعبیه شده که تا 165 درجه باز می شود و امکان استفاده از این محصول در حالت های مختلف را فراهم می سازد. مایکروسافت برای این تبلت یک درگاه USB Type-C 3.1 در نظر گرفته که می توان از آن برای شارژ دستگاه و اتصال مانیتور استفاده کرد. علاوه بر این، یک درگاه USB 3.0 در کنار پورت اختصاصی surface، درگاه کارت حافظه microSDXC و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز دربدنه دستگاه قرار گرفته اند.

طراحی و ساخت تبلت Microsoft Surface Pro7-C

صفحه نمایش تبلت Microsoft Surface Pro7-C

صفحه نمایش Pixel Sense بکار گرفته شده در تبلت ویندوزی مایکروسافت Surface Pro7-C از نوع IPS LCD است که نسبت تصویری معادل 3 به 2 دارد. این صفحه نمایش با رزولوشن 2736x1824 پیکسل تراکمی برابر 256 پیکسل در هر اینچ ارائه می کند و تصاویری با وضوح بالا را ارائه می دهند. نمایشگر چند لمسی این تبلت دارای زاویه دید خوبی است و به طور همزمان به ده نقطه تماس پاسخ می گوید. جنس این نمایشگر به گونه ای است که جای اثر انگشت کاربر بر روی آن باقی نمی ماند و به راحتی تمیز می شود.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro7-C 

  • معماری جدید CPU و تراشه قدرتمند

این نسخه از تبلت مایکروسافت مدل Surface Pro 7 از پردازنده نسل دهم Core i5 اینتل با فرکانسی بین 1.10 تا 3.70 گیگاهرتز بهره می برد. معماری بهبود یافته پردازنده مرکزی این محصول منجر به بهبود عملکرد و سرعت سخت افزار آن می گردد. وظیفه پردازش و تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی نیز در این تبلت مایکروسافت بر عهده گرافیک یکپارچه Iris Plus Graphics اینتل قرار می گیرد. تبلت core i5 مایکروسافت Surface Pro7-C دارای حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایتی است؛ همچنین با استفاده از یک کارت حافظه MicroSDXC با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت می توان حافظه ذخیره سازی دستگاه را ارتقاء داد.

سخت افزار و باتری تبلت مایکروسافت Surface Pro7-C 

  • شارژ سریع از طریق درگاه اختصاصی Surface

باتری تبلت 256 گیگابایتی مایکروسافت Surface Pro7-C کوچکتر است و فقط 43.2 وات ساعت ظرفیت دارد. شرکت مایکروسافت ادعا می کند که باتری این محصول می تواند تا ده ساعت و نیم در صورت استفاده عادی دوام بیاورد که تفاوت چندانی با نسل گذشته این تبلت ها ندارد. یکی از ویژگی های مثبت این تبلت پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع از طریق پورت اختصاصی Surface مایکروسافت است؛ حدودا یک ساعت زمان می برد که باتری از این طریق از صفر تا هشتاد درصد شارژ شود و مجموعا برای شارژ کامل دستگاه یک ساعت و چهل دقیقه زمان لازم است. علاوه بر این شارژ باتری تبلت Surface Pro7-C از طریق درگاه USB نیز امکان پذیر می باشد.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C

  • شناسایی چهره کاربر با قابلیت Windows Hello

همانند طراحی، دوربین های تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C نیز نسبت به نسل های پیشین تغییری نداشته اند. دوربین پشتی این محصول از یک لنز 8 مگاپیکسلی تشکیل شده که از قابلیت فوکوس خودکار بهره می برد و دوربین جلویی نیز یک لنز 5 مگاپیکسلی دارد. امکان فیلمبرداری با کیفیت Full HD توسط هر دوی این لنزها فراهم است. این تبلت به لطف سیستم عامل ویندوز 10 از ویژگی Windows Hello پشتیبانی می کند؛ از این قابلیت، که به کمک لنزها با سرعت زیادی چهره کاربر را تشخیص می دهد، به عنوان روش احراز هویت بیومتریک در تبلت Surface Pro7-C استفاده می شود.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C

  • پشتیبانی از صفحه کلید و ترک پد

صفحه کلید اختصاصی تبلت ویندوز مایکروسافت  Surface Pro7-C با نام Type Cover به صورت جداگانه و با پرداخت هزینه ای اضافی در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ هدف مایکروسافت از این کار پایین آوردن قیمت خود تبلت است. با برقراری اتصال صفحه کلید می توان تبلت با رم 8 مایکروسافت Surface Pro7-C را هر چه بیشتر به یک لپ تاپ شبیه کرد. در قسمت پایین کیبورد نیز یک ترک پد وجود دارد که از سرعت و دقت خوبی برخودار است. به کمک کلیدهای کیبورد و ترک پد آن تایپ کردن و جستجو در دسکتاپ راحت تر می شود. 

  • پخش صدای دالبی با کیفیت بالا

اسپیکرهای استریو در تبلت با ظرفیت بالا مایکروسافت مدل Microsoft Surface Pro7-C در دو طرف دستگاه قرار گرفته اند. این اسپیکرهای 1.6 واتی از خروجی صدای Dolby Audio Premium بهره مند هستند که صداهایی با وضوح بالا پخش می کنند. حجم صدای این اسپیکرها هم خوب است و حتی در بیشترین حجم ممکن با افت کیفیت رو به رو نمی شود.

تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C

  • مجهز به قابلیت Instant On

بکارگیری پردازنده های نسل دهم اینتل باعث شده است که قابلیتی با عنوان Instant On به تبلت Surface Pro7-C اضافه گردد و دستگاه رفتاری مانند گوشی های هوشمند از خود نشان دهد. با فعال کردن این ویژگی حتی اگر تبلت تا 72 ساعت هم در حالت Sleep قرار داشته باشد، به محض فشار دادن کلید پاور و یا باز کردن کاور دستگاه، صفحه دسکتاپ در عرض چند ثانیه بالا می آید. این قابلیت یکی از مهم ترین ویژگی های تبلت ویندوز 10 مایکروسافت Surface Pro7-C است که نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و همیشه می توان از آن استفاده کرد.

جمع بندی

تبلت مدل Surface Pro7-C محصولی از شرکت مایکروسافت با طراحی قدیمی اما خوش ساخت است که ترکیبی از تبلت و لپ تاپ به شمار می آید. به کمک پایه پشت بدنه و صفحه کلید اختصاصی می توان این محصول را به یک لپ تاپ تبدیل کرد و به استفاده از آن پرداخت. بهره مندی از خروجی صدای دالبی، قابلیت تشخیص چهره دقیق، شارژ سریع از طریق درگاه اختصاصی مایکروسافت و واحد پردازشی قدرتمند از دیگر ویژگی های این تبلت محسوب می شوند. چنانچه قصد خرید تبلت مایکروسافت Microsoft Surface Pro7-C را دارید، می توانید به وبسایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید این محصول با شماره تلفن 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

 

معرفی هارد دیسک اینترنال توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB

شرکت توشیبا از شرکت های معتبر و شناخته شده در زمینه تولید انواع تجهیزات و قطعات الکترونیکی است که محصولات آن به صورت گسترده در سطح جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت در زمینه تولید هارد دیسک های اینترنال و اکسترنال نیز فعالیت دارد که از جمله محصولات با کیفیت آن در این حوزه می توان به هارددیسک توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB اشاره کرد. این هارد دیسک از نوع اینترنال است و با ظرفیت یک ترابایت و فرم فاکتور 3.5 اینچ عرضه شده است. از این جهت می توان این هارددیسک را برای استفاده بر روی کامپیوترهای رومیزی کاملاً مناسب دانست. هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB از رابط ساتا 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را به ارمغان می آورد.

معرفی هارد دیسک اینترنال توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB

طراحی و ساخت هارددیسک اینترنال Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

  • ارائه شده با فرم فاکتور 3.5 اینچ، امکان نصب و استفاده آسان

هارد دیسک اینترنال توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB در ابعاد 147 x 101 x 26 میلی متر و وزن 450 گرم طراحی شده است و دارای فرم فاکتور 3.5 اینچ است. به طور کلی هارد دیسک های 3.5 اینچی برای استفاده بر روی کامپیوترهای رومیزی انتخاب مناسبی هستند. بنابراین شما می توانید این هارد دیسک اینترنال را به آسانی بر روی کیس های اداری و خانگی نصب کرده و از آن برای ذخیره سازی اطلاعات خود استفاده کنید. در مجموع با توجه به قیمت هارد اینترنال توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB دوام، طول عمر و کیفیت ساخت آن را می توان بسیار مطلوب ارزیابی کرد.

طراحی و ساخت هارددیسک اینترنال Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

  • ظرفیت یک ترابایت، مناسب برای ذخیره انواع فایل

با خرید هارددیسک اینترنال Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB و استفاده از آن به یک ترابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی خواهید داشت. این میزان فضا برای مصارف روزمره خانگی و اداری و ذخیره انواع فایل شامل فیلم، عکس، موسیقی، فایل های PDF و... کاملاً مناسب است. همچنین این هارد دیسک توشیبا فضای مناسب برای نصب سیستم عامل و انواع بازی و برنامه را در اختیار شما قرار می دهد و به خوبی پاسخگوی نیازهای روزمره تان خواهد بود.

هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

  • سرعت عملکرد ایده آل با بهره بردن از رابط ساتا 3.0

با توجه به اینکه هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB برای اتصال به کامپیوتر از رابط ساتا 3.0 پشتیبانی می کند، می توان از سرعت ایده آل آن در انتقال اطلاعات اطمینان داشت. رابط ساتا 3.0 نسل جدید رابط های اتصالی به شمار می آید که سرعت انتقال دیتای 6 گیگابیت بر ثانیه (دو برابر رابط ساتا 2.0) را به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این هارد دیسک دارای سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه است و دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی آن با سرعتی بسیار مناسب انجام می شود. به این ترتیب با استفاده از هارد دیسک 3.5 اینچی توشیبا مدل P300 HDWD110EZSTA 1TB با مشکلاتی مانند هنگ کردن سیستم یا تأخیر در اجرای سیستم عامل و برنامه ها مواجه نخواهید شد. مقدا حافظه کش این هارد دیسک نیز برابر با 64 مگابایت است که برای یک هارددیسک میان رده کاملاً مناسب به نظر می رسد.

هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

جمع بندی

هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB با توجه به مشخصاتی مانند ظرفیت یک ترابایت، نوع رابط ساتا 3.0 و سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه کارایی بالایی برای استفاده بر روی کامپیوترهای اداری و خانگی دارد. این هارددیسک با فرم فاکتور 3.5 اینچ طراحی شده و به آسانی بر روی کیس های استاندارد موجود در بازار نصب می شود. سرعت مناسب در انتقال اطلاعات، طول عمر بالا و فضای مناسب برای ذخیره انواع فایل (شامل ویدئو، عکس، موسیقی و...) برخی از ویژگی هایی است که باعث فروش بالای هارد اینترنال 1 ترابایت توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB در میان کاربران شده است.

هارد دیسک اینترنال توشیبا Toshiba P300 HDWD110EZSTA 1TB

اگر شما هم قصد خرید هارد دیسک توشیبا P300 HDWD110EZSTA 1TB را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید آن را به شما ارائه دهند. همچنین در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر اقدام کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100

 

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KDL-4100

استفاده از دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد در مراکزی که نیاز به تأیید هویت افراد جهت ورود و خروج را دارند، امری ضروری است. انواع مختلفی از این نوع دستگاه ها در بازار موجود است که متناسب با نیاز خود می توانید مدل مد نظرتان را از میان آنها انتخاب کنید. دستگاه کنترل تردد کارابان KDL-4100 یکی از همین محصولات است که به صورت دستگیره ای طراحی شده و بر روی درب نصب می شود. این دستگاه امکان شناسایی افراد از طریق اثر انگشت، کارت و کلمه عبور را داراست و یک دستگاه کاربردی برای کنترل ورود به مراکز حساس و مهم به شمار می آید.

معرفی و بررسی دستگاه حضور و غیاب کارابان KDL-4100

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KDL-4100

  • قابل نصب بر روی درب های راستگرد

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100 دارای طراحی خلاقانه ای است و دارای دستگیره می باشد. برای استفاده از این دستگاه باید آن را در جایگاه دستگیره درب ورودی اتاق نصب نمایید. توجه داشته باشید که این دستگاه برای نصب بر روی درب هایی ارائه شده که به سمت راست باز می شوند. دستگاه حضور و غیاب کارابان KDL-4100 در ابعاد 315x78x38 میلی متر و وزن 5 کیلوگرم عرضه شده و نصب آن نیازی به سیم کشی و نصب قفل برقی به صورت جداگانه ندارد. همچنین این دستگاه به صورت مستقل عمل می کند و نیازی به اتصال آن به یک دستگاه مرکزی وجود ندارد.

قابلیت ها و امکانات دستگاه کنترل تردد Karaban KDL-4100

  • شناسایی به سه روش اثر انگشت، کارت و کلمه عبور

با خرید دستگاه حضور و غیاب کنترل تردد کارابان KDL-4100 و استفاده از آن روش های مختلفی برای تأیید هویت افراد جهت ورود در اختیار شما خواهد بود. این دستگیره هوشمند به سنسور اثر انگشت مجهز است و امکان تعریف 500 اثر انگشت مختلف را فراهم می آورد. همچنین شما می توانید 100 کلمه عبور متفاوت برای کاربران را از طریق این دستگاه تعریف کنید. دستگاه کنترل تردد Karaban KDL-4100 قابلیت خواندن کارت های بدون تماس RFID را نیز دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه کنترل تردد دارای حافظه جهت ثبت 30000 تردد نیز هست و به طور کامل مدیران را در جریان ترددهای انجام شده قرار می دهد.

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100

  • سرعت عالی در تشخیص اثر انگشت

یکی از مشکلاتی که در هنگام استفاده از دستگاه های کنترل تردد بی کیفیت ممکن است رخ دهد، تأخیر زیاد آنها در تشخیص و اعلام نتیجه اعتبارسنجی است. در این حالت ممکن است کارمندان زمان زیادی از تایم کاری خود را از دست بدهند و صفی از آنها در مقابل درب ورودی ایجاد شود! دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100 از زمان شناسایی کمتر از 2 ثانیه و زمان تأیید کمتر از یک ثانیه برخوردار است و این مشکل را به طور کامل برای شما حل می کند! همچنین این دستگاه حضور وغیاب از دقت بالایی در اعتبارسنجی بهره می برد و دارای درصد عدم پذیرش درستِ کمتر از یک درصد و درصد پذیرش اشتباه کمتر از 0.0001 درصد است! به این ترتیب با خرید دستگاه ثبت ورود و خروج پرسنل کارابان KDL-4100 و استفاده از آن خیالتان به طور کامل بابت عدم ورود افراد غیر مجاز راحت خواهد بود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که سنسور اثر انگشت این دستگاه از نوع نوری ضد خش است.

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100

  • تأمین انرژی از باتری، مجهز به پورت USB

انرژی مورد نیاز دستگاه ثبت حضور و غیاب کارمندان کارابان KDL-4100 از چهار عدد باتری 1.5 ولت AA تأمین می شود. بنابراین نیازی به اتصال این دستگاه به برق وجود ندارد. در صورتی که ذخیره باتری دستگاه کنترل تردد کارابان KDL-4100 از 4.8 ولت کمتر شود، دستگاه با اعلام اخطار شما را از این موضوع مطلع می کند. 

بر روی دستگاه کنترل تردد کارابان KDL-4100 یک پورت USB نیز تعبیه شده که به شما این امکان را می دهد تا فلش مموری خود را به آن متصل کرده و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را تخلیه کنید. لازم به ذکر است که این دستگاه به صفحه نمایش OLED مجهز است که کمک زیادی به شما در استفاده آسان تر از دستگاه می کند.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

از لحاظ کیفیت ساخت نیز دستگاه ثبت اثر انگشتی کارابان KDL-4100 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. در ساخت این دستگاه از آلیاژ روی استفاده شده که مقاومت قابل توجهی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و خراشیدگی دارد. این دستگاه کنترل تردد کارابان در محدوده دمایی صفر تا 45 درجه سانتی گراد و رطوبت 20 تا 80 درصد قابل استفاده است و می توان از آن در شرایط آب و هوایی متفاوت بهره برد.

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100

جمع بندی

دستگیره هوشمند کارابان Karaban KDL-4100 یکی از دستگاه های دقیق، با کیفیت و کارآمد جهت اعتبارسنجی هویت افراد جهت ورود به مراکز حساس به شمار می آید و قادر به شناسایی افراد با روش های اثر انگشت، کارت و کلمه عبور است. این دستگاه از ظرفیت 500 اثر انگشت، 100 کلمه عبور و 30000 ثبت تردد برخوردار است و بر روی دستگیره درب های راستگرد قابل نصب می باشد. عملکرد مستقل بدون نیاز به سیم کشی و اتصال به قفل برقی مجزا، مجهز بودن به صفحه نمایش OLED و سنسور نوری ضد خش، دقت بالا در تشخیص اثر انگشت و امکان تخیله اطلاعات از طریق فلش مموری USB بخشی از ویژگی های دستگاه ثبت حضور و غیاب اداری کارابان KDL-4100 است که باعث محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت دستگاه کنترل تردد کارابان KDL-4100 و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با مشخصات این دستگاه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به شما کمک کنند.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

 

معرفی مانیتور بنکیو PD3200U

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که کوچکترین جزئیات تصویر نیز برایشان اهمیت زیادی دارد! این مانیتور دارای سایز 32 اینچ بوده و تصاویری با وضوح عالی 4K را ارائه می دهد! همچنین این مانیتور گرافیکی توانایی نمایش رنگ ها با بالاترین دقت را داراست. از این جهت می توان آن را برای طراحان عکس، انیمیشن و جلوه های ویژه تصویری انتخاب مناسبی دانست. مجهز بودن به پنل IPS، زاویه دید وسیع، مجهز بودن به دو اسپیکر 5 واتی و دو پورت HDMI از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت مانیتور 32 اینچ بنکیو PD3200U در میان کاربران شده است.

معرفی مانیتور بنکیو PD3200U

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U

  • زیبایی در جزئیات است!

رزولوشن مانیتور بنکیو PD3200U برابر با 3840 x 2160 پیکسل است که تصاویری با وضوح عالی 4K UHD را برای شما به ارمغان می آورد! این مانیتور کوچکترین جزئیات و ریزترین خطوط موجود در تصاویر را با بالاترین کیفیت نمایش می دهد و به شما در طراحی های گرافیکی تان کمک زیادی می کند! همچنین این مانیتور از فناوری AQCOLOR بهره می برد که باعث نمایش دقیق رنگ ها می شود. مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U توانایی نمایش 1.07 بیلیون رنگ همراه با عمق 10 بیت را دارد و می توان ویدئوها و بازی های 4K را با کیفیتی عالی بر روی آن به نمایش درآورد. لازم به ذکر است که این مانیتور قابلیت نمایش تصاویر در حالت های CAD/CAM، Animation و Darkroom را دارد و با انتخاب هر حالت، تنظیمات به صورت اتوماتیک بر روی آن اعمال می شوند. تغییر حالت نمایش تصویر این مانیتور کامپیوتر بنکیو تنها با یک کلیک ساده برای شما امکان پذیر خواهد بود! برای این منظور باید از کلید تعبیه شده بر روی پایه مانیتور استفاده کنید.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U

  • طراحی ظاهری شیک و به روز

مانیتور بنکیو مدل BenQ PD3200U با ابعاد 436.4x740.3x65.6 میلی متر عرضه شده و دارای صفحه نمایش با سایز 32 اینچ است. این مانیتور از طراحی ظاهری زیبا و مدرنی برخوردار است و ضخامت قاب اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با کامپیوتر و مشاهده تصاویر حس خوشایندی به شما دست دهد. همچنین ضخامت کم قاب مانیتور کامپیوتر 32 اینچ بنکیو PD3200U برای کاربرانِ نیازمند به استفاده از سیستم چند مانیتوره یک مزیت به حساب می آید و این امکان را به شما می دهد تا به آسانی دو مانیتور را در کنار هم قرار دهید. در طراحی این مانیتور اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و امکان تنظیم آن در موقعیت های مختلف بر روی پایه وجود دارد. از جمله امکانات مانیتور 4k بنکیو PD3200U در این زمینه می توان به تنظیم ارتفاع پایه تا 150 میلی متر و امکان چرخش به میزان 90 درجه و استفاده به صورت عمودی اشاره کرد.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

  • مجهز به صفحه نمایش مات و تکنولوژی های کاهنده اشعه های مضر

صفحه نمایش مانیتور بنکیو BenQ PD3200U از نوع مات است و بازتاب تصاویر محیط بر روی آن دیده نمی شود. این ویژگی در کنار مجهز بودن این مانیتور به تکنولوژی های Low Blue Light و Flicker-free سبب می شود تا در هنگام نگاه کردن طولانی مدت به مانیتور چشم هایتان دچار خستگی و ناراحتی نشوند.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

مانیتور اداری بنکیو PD3200U قابلیت نمایش تصاویر به صورت DualView را دارد. در این حالت صفحه نمایش به دو بخش تقسیم شده و در هر بخش تصاویر در یکی از حالت های sRGB، CAD/CAM، انیمیشن و... نمایش داده می شوند. این ویژگی برای مقایسه دو تصویر با یکدیگر کارایی بالایی دارد و کمک زیادی به طراحان می کند. ضمن اینکه شما می توانید با استفاده از نرم افزار BenQ Display Pilot نمایش را به صورت چندتایی و در پنجره هایی با اندازه های متفاوت به صورت هم زمان به نمایش درآورید.

  • زاویه دید 178 درجه ای با بهره بردن از پنل IPS

در مانیتور خانگی بنکیو PD3200U از پنل IPS استفاده شده که علاوه بر نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها، زاویه دید 178 درجه ای را ارائه می دهد! به این ترتیب کاربر در هر زاویه ای که نسبت به مانیتور قرار داشته باشد، تصاویر را به شکلی کاملاً واضح مشاهده خواهد کرد. سایر مشخصات مانیتور بنکیو PD3200U شامل سرعت پاسخدهی 4 میلی ثانیه، شدت روشنایی 250 cd/m2 و کنتراست 1000:1 می شود. بنابراین از وضوح تصاویر این مانیتور در اتاق هایی با میزان روشنایی استاندارد کاسته نمی شود و در هنگام نمایش تصاویر متحرک با آن با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر مواجه نخواهید شد. با توجه به این مشخصات قیمت مانیتور بنکیو PD3200U کاملاً مناسب به نظر می رسد.

  • اتصال با کیفیت به کامپیوتر از طریق پورت های HDMI

بر روی بدنه مانیتور کامپیوتر بنکیو مدل PD3200U دو پورت HDMI 2.0 تعبیه شده که کیفیتی عالی در اتصال مانیتور به کامپیوتر و انتقال سیگنال ها را ارائه می دهد. علاوه بر این برای این مانیتور یک پورت DisplayPort و یک پورت Mini DisplayPort نیز در نظر گرفته شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور بنکیو PD3200U به دو اسپیکر 5 واتی مجهز است و در زمینه پخش صدا نیز کارایی بالایی دارد. به طوری که صدای پخش شده با آن از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار است. این مانیتور دارای جک 3.5 میلی متری نیز هست و امکان اتصال هدفون به آن وجود دارد.

مانیتور بنکیو BenQ PD3200U

جمع بندی

اگر قصد خرید مانیتور حرفه ای برای مصارفی مانند طراحی گرافیکی، انیمیشن سازی و تست جلوه های ویژه دارید و در جستجوی محصولی با کیفیت و با دوام هستید، مانیتور بنکیو BenQ PD3200U را مد نظر داشته باشید! این مانیتور 32 اینچی از وضوح عالی 4K UHD برخوردار است و با بهره بردن از پنل IPS بالاترین کیفیت و دقت در نمایش رنگ ها و جزئیات را برای شما فراهم می آورد! همچنین مانیتور بنکیو مدل PD3200U از زاویه دید وسیع 178 درجه ای بهره می برد و از قابلیت هایی مانند پشتیبانی از سوئیچ KVM، مجهز بودن به دو پورت HDMI 2.0 جهت اتصال به کامپیوتر و امکان نمایش تصاویر در حالت های CAD/CAM، Animation و Darkroom برخوردار است.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید مانیتور کامپیوتر بنکیو PD3200U را دریافت کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

تبلت سامسونگ Samsung Tab Active Pro

معرفی تبلت سامسونگ Tab Active Pro

تبلت مدل Active Pro به منظور استفاده در محیط های کاری توسط شرکت سامسونگ طراحی و ارائه شده است. رتبه بندی IP68 این دستگاه منجر شده تا در برابر رطوبت، تغییرات دمایی و گرد و غبار مقاومت بالایی داشته باشد و بتوان از آن، مخصوصا در محیط های روباز، بدون بروز هیچ گونه مشکلی بهره برد. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی های تبلت سامسونگ Samsung Tab Active Pro خواهیم پرداخت.

معرفی تبلت سامسونگ Tab Active Pro

طراحی و ساخت تبلت Samsung Tab Active Pro

نسبت به بسیاری از تبلت های موجود در بازار، تبلت سامسونگ Tab Active Pro طراحی ضخیم تر و سنگین تری دارد. با در نظر گرفتن هدف ساخت این تبلت 10.1 اینچ، سامسونگ بدنه ای از جنس پلی کربنات با ضخامت 9.9 میلی متر و وزن 653 گرم را برای آن در نظر گرفته است. این دستگاه فقط در رنگ مشکی تولید می شود و حاشیه ای ضخیم صفحه نمایش 10.1 اینچی را در بر می گیرد. همانطور که گفته شد، تبلت اندرویدی سامسونگ Active Pro دارای رتبه بندی IP68 است که مقاومت آن را در برابر رطوبت، گرد و غبار و سایر شرایط نامساعد محیطی بالا می برد. (این تبلت تا سی دقیقه در عمق 1.5 متری آب سالم می ماند.) در کناره های این محصول یک درگاه نانو سیمکارت، یک جک 3.5 میلی متری هدفون و یک پورت USB Type-C 3.1 به چشم می خورند. برخلاف تبلت های مدرن امروزی، تبلت Samsung Tab Active Pro هنوز هم دارای دکمه های فیزیکی است که باعث می شود تا کسانی که در محیط کار با دستکش به فعالیت می پردازند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. سنسور تشخیص اثر انگشت به عنوان تنها شیوه احراز هویت بیومتریک با دکمه هوم (Home) تبلت ادغام شده است.

طراحی و ساخت تبلت Samsung Tab Active Pro

صفحه نمایش تبلت Samsung Tab Active Pro

صفحه نمایش 10.1 اینچی تبلت با کیفیت سامسونگ Active Pro از نوع IPS LCD بوده و حدود 71.4 درصد از فضای جلویی دستگاه را اشغال می کند. این صفحه نمایش چند لمسی می تواند به ده نقطه تماس به صورت همزمان پاسخ بگوید و تصاویری با نسبت 16 به 10 ارائه دهد. محتوای نمایشگر با رزولوشن 1200*1920 پیکسل و تراکم 224 پیکسل در هر اینچ به نمایش در می آیند که عملکرد خوبی برای تبلت هایی از این دست محسوب می شود. حداکثر روشنایی صفحه نمایش نیز 550 نیت است که این تبلت را برای استفاده در محیط های پرنور و در معرض نور مستقیم خورشید مناسب می کند.

سخت افزار و باتری تبلت سامسونگ Tab Active Pro

  • پردازنده مرکزی میان رده و کم مصرف

پردازنده بکار رفته در تبلت 10.1 اینچ Active Pro از انواع پردازنده های میان رده به شمار می آید و هشت هسته دارد؛ دو هسته 2.0 گیگاهرتزی Kryo 360 Gold و شش هسته کم مصرف 1.7 گیگاهرتزی Kryo 360 Silver. تراشه موجود در پردازنده این تبلت اندرویدی سامسونگ از نوع SDM670 Snapdragon 670 ساخته شرکت Qualcomm است که طی فرآیندی 10 نانومتری تولید می شود. در کنار پردازنده مرکزی یک پردازنده گرافیکی Adreno 616 نیز وجود دارد که وظیفه تجزیه و تحلیل داده های گرافیکی بر عهده آن است. با توجه به نوع سخت افزار تبلت Samsung Tab Active Pro ، این محصول از حافظه داخلی 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت بهره می برد؛ از طریق درگاه اختصاصی تعبیه شده در بدنه تبلت می توان ظرفیت حافظه ذخیره سازی آن را توسط کارت microSD تا سقف 512 گیگابایت افزایش داد.

صفحه نمایش تبلت Samsung Tab Active Pro

  • باتری بزرگ با توان شارژدهی کم نظیر

مهم ترین نقطه قوت تبلت اندروید سامسونگ Active Pro، قدرت شارژدهی فوق العاده آن است. باتری بزرگ این تبلت از نوع لیتیوم پلیمری بوده و 7600 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. این باتری با یک بار شارژ شدن می تواند چیزی حدود 15 ساعت دوام بیاورد که عملکردی عالی محسوب می شود. علاوه بر این، این محصول یکی از معدود تبلت هایی است که امکان تعویض باتری آن وجود دارد؛ به همین خاطر در صورت اتمام شارژ باتری اصلی، می توان یک باتری پر دیگر را جایگزین آن کرده و مدت زمان بیشتری از قابلیت های تبلت مدل Samsung Tab Active Pro استفاده برد. شارژر سریع 15 واتی دستگاه را در مدت زمان مناسبی، با در نظر گرفتن سخت افزار و اندازه باتری این تبلت، شارژ می کند.

تبلت سامسونگ Samsung Tab Active Pro

  • تصویربرداری با محدوده دینامیکی بالا

مانند سایر تبلت های موجود در بازار، عملکرد دوربین های تبلت سامسونگ Samsung Tab Active Pro نیز چندان درخشان نیست. دوربین اصلی این تبلت دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار است. تصویربرداری HDR را می توان یکی از ویژگی های خوب دوربین پشتی دانست؛ فعال کردن این حالت موجب افزایش دامنه دینامیکی تصاویر شده و جزئیات بخش های تیره و روشن آن را افزایش می دهید. در نتیجه عکس های خلق شده به واقعیت نزدیک تر هستند و کنتراست بیشتری بین بخش های تاریک و روشن آنها وجود دارد. دوربین جلوی تبلت سامسونگ مدل Active Pro نیز شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی می باشد که بیشتر به عنوان وبکم و برای برقراری تماس های تصویری استفاده می شود. فیلم برداری با کیفیت 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه با لنز پشتی و فیلم برداری 1080P و سرعت 30 فریم بر ثانیه با هر دو دوربین امکان پذیر است.

سخت افزار و باتری تبلت سامسونگ Tab Active Pro

  • رابط کاربری روان و کارآمد

به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید نسخه 9.0 پای بر روی تبلت Active Pro ارائه می گردد که امکان ارتقاء آن وجود ندارد. رابط کاربری بکار رفته در این تبلت، Samsung One UI است؛ این رابط کاربری عملکرد روانی دارد و برنامه ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هیچگونه تاخیری اجرا می کند. Samsung One UI همچنین امکانات فراوانی را در دسترس کاربران قرار می دهد. از جمله این امکانات می توان به حالت Samsung DEX اشاره کرد؛ به کمک این قابلیت تبلت Active Pro به یک لپ تاپ کوچک تبدیل می شود. در چنین حالتی صفحه نمایش دستگاه ظاهری شبیه به ویندوز خواهد داشت و با بکارگیری کیبورد مخصوص تبلت می توان به راحتی از آن به عنوان یک کامپیوتر شخصی استفاده کرد. ویژگی دیگر این رابط کاربری پشتیبانی از قلم استایلوس سامسونگ (S-Pen) است که از طریق بلوتوث به تبلت اتصال می یابد؛ از طریق این قلم می توان در برنامه های اختصاصی مثل Samsung Notes و یا Penup به نوت برداری پرداخت. علاوه بر این، امکان تبدیل دست خط کاربر به متن تایپ شده در این برنامه ها وجود دارد.

جمع بندی

تبلت سامسونگ Samsung Tab Active Pro مقاومت بالایی در برابر شرایط نامساعد محیطی از جمله رطوب و گرد و غبار دارد. هدف اصلی سامسونگ از ساخت و عرضه این تبلت استفاده در محیط های کاری، مخصوصا محیط های باز که تبلت در معرض سقوط یا ضربه قرار می گیرد، بوده است. قاب موجود در جعبه و قلم استایلوس آن نیز از همین مقامت بهره مند هستند. باتری بزرگ و قدرتمند این تبلت طول عمری طولانی دارد و بدون نیاز به شارژ مجدد می توان ساعت ها از آن استفاده کرد. چنانچه قصد خرید تبلت اندروید سامسونگ Active Pro را دارید می توانید سفارش خود را در وبسایت ایده برتر پارسیان ثبت نمایید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید.

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

 

معرفی مانیتور بنکیو BL2381T

مانیتور بنکیو BL2381T برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک مانیتور با کیفیت برای استفاده های طولانی مدت طی روز هستند. این مانیتور دارای صفحه نمایش با سایز 22.5 اینچ است و با نمایش تصاویر با وضوح Full HD، نقش زیادی در بهبود راندمان کاری کاربران دارد. شما می توانید از این مانیتور کامپیوتر در ادارات، شرکت ها و سازمان ها استفاده کنید. طراحی ارگونومیک، زاویه دید وسیع، طراحی بدون قاب و بهره بردن از تکنولوژی های کاهنده اشعه های مضر برای چشم برخی از ویژگی هایی هستند که باعث فروش بالای مانیتور بنکیو BenQ BL2381T در بازار و محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

معرفی مانیتور بنکیو BL2381T

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • زاویه دید وسیع و نمایش دقیق رنگ ها با بهره بردن از پنل IPS

در مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T از پنل IPS استفاده شده است. این نوع پنل در مقایسه با پنل های TN زاویه دید وسیع تر و رنگ های دقیق تری را ارائه می دهد. به طوری که مانیتور 22 اینچ بنکیو BL2381T از زاویه دید 178 درجه ای به صورت عمودی و افقی برخوردار است و شما در هر زاویه ای که نسبت به آن قرار داشته باشید، قادر به مشاهده واضح تصاویر خواهید بود. همچنین این مانیتور توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و تصاویری دقیق و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • از تصاویر فول اچ دی لذت ببرید!

با خرید مانیتور بنکیو مدل BenQ BL2381T و استفاده از آن می توانید به تصاویری با رزولوشن 1920x1200 پیکسل و وضوح Full HD دست یابید! این مانیتور از نسبت تصویر 16:10 بهره می برد و تصاویر را به شکلی عریض به نمایش در می آورد. سایر مشخصات این مانیتور بنکیو شامل شدت روشنایی 250 cd/m2، نسبت کنتراست 1000:1 و سرعت پاسخدهی 5 میلی ثانیه می شود. بنابراین تصاویر به نمایش درآمده با مانیتور فول اچ دی بنکیو BL2381T در اتاق هایی با میزان روشنایی استاندارد کاملاً واضح خواهند بود و در هنگام استفاده از آن با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصویر موقع نمایش تصاویر متحرک مواجه نخواهید شد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

  • رعایت اصول ارگونومی در طراجی جهت راحتی استفاده شما!

شما می توانید مانیتور بنکیو BenQ BL2381T را متناسب با شرایط و نیاز خود در موقعیت های مختلف بر روی پایه تنظیم کنید یا آن را بر روی دیوار نصب نمایید. پایه این مانیتور از قابلیت تنظیم ارتفاع به میزان 140 میلی متر برخوردار است که برای کاربران با قد متفاوت کاربرد بالایی دارد. علاوه بر این شما می توانید این مانیتور را به میزان 90 درجه چرخانده و از آن به صورت عمودی استفاده کنید. از دیگر قابلیت های مانیتور اداری بنکیو BL2381T در این زمینه می توان به امکان چرخش 45 درجه ای به سمت چپ یا راست اشاره کرد. ضخامت قاب این مانیتور بسیار کم است و شما به آسانی می توانید از دو مانیتور به صورت چسبیده در کنار هم استفاده کنید. این ویژگی برای کاربرانی که به سیستم های چند مانیتوره نیاز دارند کارایی زیادی دارد.

طراحی و کیفیت مانیتور کامپیوتر بنکیو BL2381T

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

  • بهره بردن از تکنولوژی های تنظیم روشنایی هوشمند و کاهش اشعه های مضر

مانیتور خانگی بنکیو BL2381T به گونه ای طراحی شده تا بالاترین میزان راحتی را برای شما به ارمغان آورد! در این مانیتور از تکنولوژی های Flicker-free و Low Blue Light استفاده شده که باعث کاهش لرزش تصویر و اشعه های مضر برای چشم می شوند. همچنین این مانیتور دارای تکنولوژی تنظیم روشنایی هوشمند است و متناسب با نور محیط، شدت روشنایی تصاویر را تغییر می دهد. این ویژگی ها باعث می شوند تا در صورت استفاده مداوم از مانیتور بنکیو BL2381T و نگاه کردن متوالی به آن دچار ناراحتی و خستگی چشم نشوید.

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

  • مجهز به پورت HDMI و جک هدفون

از دیگر ویژگی های مانیتور فول اچ دی بنکیو مدل BL2381T باید به مجهز بودن آن به پورت HDMI اشاره کنیم که باعث بهبود کیفیت تصاویر و انتقال سیگنال ها از کامپیوتر به مانیتور می شود. علاوه بر پورت HDMI می توان این مانیتور را از طریق پورت های DisplayPort و D-sub نیز به کامپیوتر متصل کرد. مانیتور بنکیو BL2381T دارای دو اسپیکر یک وات و جک هدفون نیز هست و از لحاظ صوتی نیز نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند.

جمع بندی

مانیتور 22.5 اینچی بنکیو BL2381T برای مصارف اداری گزینه ایده آلی است و از ویژگی هایی مانند نمایش تصاویر فول اچ دی، زاویه دید وسیعِ 178 درجه ای، مجهز بودن به پنل IPS و نمایش دقیق و طبیعی رنگ ها بهره می برد. این مانیتور از طراحی ارگونومیکی برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا آن را متناسب با شرایط خود در موقعیت های مختلف بر روی پایه یا دیوار تنظیم کنید. مانیتور بنکیو BenQ BL2381T از تکنولوژی های کاربردی در زمینه کاهش اشعه های مضر نیز بهره می برد و در صورت استفاده طولانی مدت آسیبی به چشم های شما وارد نخواهد کرد.

مانیتور بنکیو BenQ BL2381T

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان یا تماس با شماره 73027-021 اطلاعات لازم در رابطه با قیمت مانیتور اداری بنکیو BL2381T و نحوه خرید آن را دریافت کنید. همچنین اگر در رابطه با ویژگی های این مانیتور به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤالات خود را در بخش «نظرات» سایت ایده برتر مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما کمک کنند.