۱۳۹۷ مهر ۲۳, دوشنبه

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE

سامسونگ Samsung یکی از تولید کنندگان مطرح تجهیزات الکترونیکی است که تا کنون محصولات متنوعی را در معرض استفاده کاربران قرار داده است.
سامسونگ پیش از این، کروم بوک خود را معرفی کرده بود. اما اکنون با همکاری اینتل و گوگل از نسخه جدید این لپ تاپ به نام کروم بوک پلاس وی 2 رونمایی کرده است.
کروم بوک جدید سامسونگ علاوه بر بهره گیری از قابلیت های عالی مدل قبل، امکانات ویژه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE

از جمله قابلیت های این لپ تاپ می توان به یک نمایشگر بسیار با کیفیت اشاره کرد که اجازه استفاده از پردازنده های سریع تر سری Y سلرون را صادر می کند.
این صفحه نمایش جایگزین نمایشگر است که پیش از این در کروم بوک پلاس وجود داشت.

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE معرفی شد

نسخه جدید Chromebook Plus سامسونگ که توسط این کمپانی معرفی شده به قابلیت LTE مجهز می باشد.
افزوده شدن این قابلیت به کروم بوک پلاس باعث شده است که دستگاه به راحتی به شبکه های اینترنت پرسرعت LTE متصل شود.
این موضوع به تنهایی باعث شده است که کاربران بسیاری برای خرید این محصول ترغیب شوند. البته در افزایش قیمت نهایی لپ تاپ نیز نقش به سزایی داشته است.

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE معرفی شد

برای معرفی دقیق تر لپ تاپ سامسونگ Chromebook Plus V2 باید بگوییم که مانیتور به کار رفته در این محصول در ابعاد 12.2 اینچ بوده و تصاویر را با کیفیت 1080p نمایش می دهد.
همچنین میزان روشنایی تصویر در این نمایشگر به 300 نیت می رسد.
پردازنده اصلی کروم بوک پلاس از نوع سلرون 3965Y اینتل می باشد. حافظه داخلی که برای ذخیره سازی در این مدل لپ تاپ سامسونگ در نظر گرفته شده، 32 گیگابایت است.
علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه رم نیز در اختیار کاربر قرار می گیرد. برق مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری 29 وات ساعتی تامین می شود.
البته هنوز هم نکاتی مهمی در مورد Chromebook Plus V2 سامسونگ ناگفته باقی مانده است.

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE معرفی شد

مثلا هنوز مشخص نیست که ال تی ای کروم بوک با کدام اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت سازگاری دارد. جزئیات باندهای LTE نیز اعلام نشده است.
اما از آنجا که کروم بوک پلاس Samsung از طریق اپراتور ورایزن Verizon ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، پیش بینی می شود که این لپ تاپ حداقل در امریکا از اینترنت LTE ورایزن پشتیبانی نماید.
همان طور که در ابتدا گفته شد در تولید نسخه ال تی ای Chromebook Plus، دو شرکت گوگل Google و اینتل Intel  نیز با شرکت سامسونگ همکاری کرده اند.
به این ترتیب به احتمال زیاد با فرا رسیدن زمان عرضه این کروم بوک، با یک مودم ساخت اینتل در محصول جدید سامسونگ مواجه خواهیم شد!

نسخه جدید کروم بوک پلاس سامسونگ مجهز به LTE معرفی شد

جاش نیومن، مدیر کل بخش موبایل شرکت اینتل می گوید:
کروم‌بوک جدید سامسونگ پلاس وی ۲ (مدل دارای ال‌تی‌ای) تمامی انتظارات را با خلاقیت سامسونگ در طراحی، سیستم‌عامل دوست‌داشتنی گوگل و پردازنده‌ و اتصالات ال‌تی‌ای اینتل برآورده کرده است.
منبع: androidpolice
این مطالب را از دست ندهید:
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر