۱۳۹۷ مهر ۲۹, یکشنبه

مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا معرفی شد

فیلیپس Philips از تولید کنندگان مطرح و شناخته شده در زمینه محصولات دیجیتال است.
این شرکت تا کنون مدل های متنوع مانیتور، مانیتور صنعتی، تلویزیون هتلی و تلویزیون هوشمند را عرضه کرده و در دسترس کاربران قرار داده است.
در اینجا قصد داریم یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی را معرفی کنیم و امکانات و قابلیت های آن را بررسی نماییم.

معرفی مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا

فیلیپس در جدیدترین پروژه خود از یک مانیتور پیشرفته با ویژگی های منحصر به فرد رونمایی کرده است.
این مونیتور که با نام تجاری 276E8VJSB معرفی شده، یک نمایشگر 27 اینچی مجهز به پنل IPS است. متخصصان در شرکت فیلیپس، مطابق با جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا این نمایشگر را طراحی کرده اند.

معرفی مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا

مانیتور 276E8VJSB فیلیپس، کیفیت تصویر بسیار بالایی دارد و قادر است تصاویر را با روشنایی فوق العاده و وضوح منحصر به فرد نمایش دهد.
یکی از مشخصه های اختصاصی مونیتور جدید فیلیپس این است که تصاویر آن از زوایای مختلف قابل مشاهده هستند.
شما با خرید مانیتور فیلیپس Philips 276E8VJSB لذت مشاهده تصاویری زنده و واقعی را تجربه خواهید کرد.
مانیتور 27 اینچی فیلیپس با توجه به کیفیت بالایی که دارد، برای نمایش فیلم،عکس و یا مرور صفحات وب یک گزینه ایده آل خواهد بود.

معرفی مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا

برای بیان بهتر و دقیق تر مشخصات محصول جدید فیلیپس باید بگوییم که مانیتور 276E8VJSB تصاویر را با رزولوشن 2160*3840 پیکسل نمایش می دهد و نرخ بازسازی آن در محدوده 59 تا 61 هرتز می باشد.
زاویه دید 178 درجه ای مونیتور 276E8VJSB و همچنین پشتیبانی دستگاه از گستره 1 میلیارد رنگ، تصاویر را با کیفیت هر چه تمام تر، زنده و واقعی برای کاربران به نمایش می گذارد.
در ساخت مانیتور 276E8VJSB فیلیپس از طراحی بسیار باریک و ظریفی استفاده شده است. اما این طراحی ظریف و زیبا، موجب کاهش قدرت عملکرد دستگاه نشده است.
در حقیقت می توان گفت که 276E8VJSB یک مانیتور 4K Ultra HD است که به قابلیت Sharp و Clear Images مجهز می باشد. به این ترتیب قادر خواهد بود تصاویر را بسیار واضح تر و روشن تر از محصولات مشابه خود ارائه نماید.
معرفی مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا
متخصصان و کارشناسان شرکت فیلیپس، این نمایشگر را با قابلیت های پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز، برای استفاده طولانی مدت طراحی کرده اند.
به عبارت بهتر، این مانیتور 27 اینچی به قابلیت LowBlue مجهز است که از خستگی چشم ها در هنگام کار جلوگیری کرده و سلامت این عضو حیاتی را تضمین می نماید.
مانیتور 276E8VJSB فیلیپس، یک نمایشگر بسیار کم مصرف است که از تکنولوژی Flicker Free استفاده می نماید. تکنولوژی Flicker Free موجب می شود سوسو زدن تصویر کاهش پیدا کرده و کیفیت تصویر افزایش یابد.

معرفی مانیتور جدید فیلیپس 276E8VJSB با تکنولوژی روز دنیا

برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید.
منبع: sakhtafzarmag
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر