۱۳۹۷ مهر ۲۵, چهارشنبه

معرفی نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast

کروم کست گوگل Chromecast یکی دیگر از ابزارهای بسیار کاربری شرکت گوگل است که به صورت گسترده توسط مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.
این ابزار در حقیقت یک دانگل HDMI است و افراد از طریق آن می توانند برنامه های شبکه های آنلاین مثل نت فلیکس netflix، گوگل پلی google play یا یوتیوب youtube را دریافت کنند.
علاوه بر این گوگل به کاربران خود امکان می دهد از طریق کروم کست فایل های مدیایی موجود روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود را بر روی تلویزیون اجرا و مشاهده کنند.

معرفی نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast

 

نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast معرفی شد

به تازگی گوگل Google این ابزار کاربردی خود را به روزرسانی کرده و نسل سوم کروم کست خود را به کاربران معرفی نموده است.
در طراحی این کروم کست نسبت به مدل های قبلی تغییرات جزئی احساس می شود که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت.
به طور کلی می توان گفت در نسل سوم Chromecast که سه سال بعد از آخرین نسخه آن منتشر شده، پیشرفت های زیادی دیده نمی شود.

نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast معرفی شد

این کروم کست همانند نسل های قبل تنها از استاندارد وای فای 802.11 ac پشتیبانی می کند و قابلیت اتصال بلوتوث به آن اضافه نشده است.
علاوه بر این، مانند دو نسخه قبلی، به کارگیری یک دستگاه اندرویدی مانند گوشی هوشمند یا تبلت برای کنترل کروم کست الزامی می باشد.
در مورد نحوه نمایش تصاویر توسط این ابزار، شاهد پیشرفت کوچکی هستیم که ممکن است کاربران بیشتری را برای خرید کروم کست ترغیب نماید.

نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast معرفی شد

نسل 3 کروم کست گوگل، تصاویر را تا حداکثر رزولوشن 1080p یا کیفیت فول اچ دی Full HD نمایش می دهد. این در حالی است که کروم کست قبلی تصاویر را با کیفیت اچ دی HD نشان می داد.
البته سایر دانگل های HDMI رزولوشن بسیار بالاتری را برای نمایش تصاویر ارائه می کنند. به طور مثال فایر استیک آمازون و یا Roku Premiere برای نمایش ویدئوهای مختلف از رزولوشن 4K پشتیبانی می کنند.
بنابراین ارتقا کیفیت کروم کست از اچ دی به فول اچ دی ممکن است چندان جلب توجه نکند؛ اما کاربران بسیاری در سراسر دنیا هستند که کیفیت محصولات شرکت گوگل را به سایر کمپانی ها ترجیح می دهند.
گوگل در کروم کست جدید خود، تغییرات ظاهری را نیز اعمال کرده است. نسخه جدید Chromecast در دو رنگ سفید و مشکی مطابق با سلیقه های مختلف عرضه می شود.

نسل سوم کروم کست گوگل Google Chromecast معرفی شد

برای توضیح دقیق تر مشخصات ظاهری این محصول باید بگوییم که کروم کست شامل یک قسمت دایره ای شکل به ضخامت 13.8 میلیمتر است. ابزار کروم کست Google با طول 162 میلی متر ساخته و ارائه می گردد.
در پایان خوب است بدانید که این ابزار از سرویس ها و شبکه های مختلفی همچون نتفیلیکس، یوتیوب، هولو و HBO پشتیبانی می نماید.
برای اطلاع از اخبار روز تکنولوژی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه نمایید.
منبع: cnet ، androidpolice ، engadget
مطالب مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر